Mitä vikaa on sovinismissa?

Entäs mitäs vikaa on feminismissä?

Mullei tule kuin hyviä puolia mieleen. Esimerkiksi, mä en olis kiinnostunu avokista jos se ei olis feministi ja se ei olis kiinnostunu musta jos mä en olis sovinisti.

24

572

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsgamgkl

että sovinismi korostaa miessukupuolen ylemmyyttä. Feminismi taas tasa-arvoa joten sovinismi on se vika.

• Butch

Mees ny siitä vaikka käveleskelemään, kun on niin nätti ilmaki ulkona..

• KoppavaHoro

on se vika, että sillä tarkoitetaan kiihkoilua. Sukupuolisovinismilla tarkoitetaan yleensä miessovinismia eli sitä, että miehiä pidetään naisten yläpuolella olevina, parempina olentoina, joita tulee suosia toisen ryhmän kustannuksella.

Mitä vikaa? No, minusta se vaan on väärin.

• Ainii, mut se kiihkoilu onkin hyvän asian puolesta, jottei sitä voi laskea.

• KoppavaHoro
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ainii, mut se kiihkoilu onkin hyvän asian puolesta, jottei sitä voi laskea.

sanana ei tarkoita kiihkoilua, toisin kuin sovinismi. Ja muitakin eroavaisuuksia löytyy, kuten hyvin tiedät.

• KoppavaHoro kirjoitti:

sanana ei tarkoita kiihkoilua, toisin kuin sovinismi. Ja muitakin eroavaisuuksia löytyy, kuten hyvin tiedät.

en tarkoittanut sanaa, vaan aatetta.

• KoppavaHoro
        relaxed_eyes kirjoitti:

en tarkoittanut sanaa, vaan aatetta.

kiihkoilua toista ryhmää kohtaan vai kenties sukupuolisovinismia?

• KoppavaHoro kirjoitti:

kiihkoilua toista ryhmää kohtaan vai kenties sukupuolisovinismia?

Jos sovinismi on kiihkoilua, ni feminismi on sillo vouhotusta.

• KoppavaHoro
        relaxed_eyes kirjoitti:

Jos sovinismi on kiihkoilua, ni feminismi on sillo vouhotusta.

oletko sä edes ottanut selvää mitä koko termi tarkoittaa?

• mµµ

Sovinistit kannattavat markkinataloutta. Feministit ovat sen sijaan kommunisteja.

• mutta...

sen sijaan femakkoja tuntuu kaikki inhoavan. Johtuukohan halosesta..

• jepu jep

hyvä vedätys, hih hih...

• Michiko_

olet siitä, että minulla on feministi anoppina?

• valita :
        Michiko_ kirjoitti:

valitettavasti !!!!!111!!!

• turpaan.
        Michiko_ kirjoitti:

Ja ihan noin urheilumielessä.

• ei oo vedätys.

• ~Vanilla~

ei olisi kiinnostunut susta, jos sä et pitäisi naisia alempiarvoisina ja nyrkin ja hellan väliin kuuluvina typerinä hanhina? ... Mä olin kyllä jo ennestään saanut sun avokista vähintään "erikoisen" kuvan, mutta... Joo, meitä naisia on näköjään moneen junaan...

• ni se ajais panssarivaunulla mun yli.

• ~Vanilla~
        relaxed_eyes kirjoitti:

ni se ajais panssarivaunulla mun yli.

ainakaan minuakaan voisi mihinkään pakottaa, mutta en voisi olla edes kaveri ihmisen kanssa, joka ajattelee naisista noin. Mun mielestä suhteessa kuuluisi esimerkiksi olla molemminpuolista ystävyyttä, kunnioitusta ja arvostusta, mutta sovinistin kanssa se on mahdotonta. Siksi en voisi olla missään tekemisissä sovinistin kanssa.

Ei mullakaan ole kovin korkea käsitys miehistä, mutta siitä huolimatta arvotan ihmiset yksilöinä...

• ~Vanilla~ kirjoitti:

ainakaan minuakaan voisi mihinkään pakottaa, mutta en voisi olla edes kaveri ihmisen kanssa, joka ajattelee naisista noin. Mun mielestä suhteessa kuuluisi esimerkiksi olla molemminpuolista ystävyyttä, kunnioitusta ja arvostusta, mutta sovinistin kanssa se on mahdotonta. Siksi en voisi olla missään tekemisissä sovinistin kanssa.

Ei mullakaan ole kovin korkea käsitys miehistä, mutta siitä huolimatta arvotan ihmiset yksilöinä...

kun miehessä pitääkin olla, muuten olisin vaan sellanen kaveripoika avokillenikin.

• ~Vanilla~
        relaxed_eyes kirjoitti:

kun miehessä pitääkin olla, muuten olisin vaan sellanen kaveripoika avokillenikin.

makuasia... Mä en ole koskaan sietänyt lähipiirissäni kuin sellaisia miehiä, joilla feminiiniset piirteet on hyvin korostuneet. Plus mun mielestä kaikki yleistykset on pelkkää typeryyttä ja mun typeryyden sietokykyni on alhainen. Mun mielestä silti juuri sovinistit ei sovellu kavereiksi, koska eihän sellaisen kanssa ole mitään järkeä olla kaveri. Sun onnesi, että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. :)

• ............
        relaxed_eyes kirjoitti:

"Sovinismi" ei ole seksuaalinen käsite...Viitaten tohon, kun sanoit ettet ole kaveripoika jne.

• viilisniilis

Ei ole toisiinsa verrattavissa. Toisessa halutaan tasa-arvoa ja toisessa halutaan alistaa naista. Näin on näpyttimet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      64
      1134
    2. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      1026
    3. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      19
      986
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      61
      919
    5. Huh huh...

Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik
      Sinkut
      209
      741
    6. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      616
    7. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      589
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi elämästä
      Ikävä
      43
      556
    9. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      40
      546
    10. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      39
      528
    Aihe