Paras finnien poisto aine?

Pizzanaama

Mikä on paras finnien poisto aine?

24

5476

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      mulla auttoi aika hyvin kun
      -ostin kaupasta lorealin pure zone -puhdistusgeelin
      - ja apteekista kasvovedeksi acnex-liuoksen
      - ja apteekista vielä basiron-voidetta...

      Noi on kyllä kaikki aika kuivattavia aineita, että alko jossain vaiheessa iho hilseilemään pois.. nyt oon harventanu acnexin käyttöä yhteen kertaan päivässä, mutta enpä tiiä, uskallanko lopettaa sitä kokonaan.. tsemppiä sulle!

      • mie vaan

        olisin kiinnostunut tietämään poltteleeko nämä kyseiset aineet?

        Ostin nimittäin itse wicnelact liuosta ja wicne emulsiovoidetta apteekista, ja ne polttelee mulla :/

        Onko se voide minkä väristä sinulla?

        paljonko ne maksoivat?


      • akne
        mie vaan kirjoitti:

        olisin kiinnostunut tietämään poltteleeko nämä kyseiset aineet?

        Ostin nimittäin itse wicnelact liuosta ja wicne emulsiovoidetta apteekista, ja ne polttelee mulla :/

        Onko se voide minkä väristä sinulla?

        paljonko ne maksoivat?

        mä oon kans ostanu sitä pure zone-geeli systeemiä eikä se mitään auttanu!ei ne kaikilla tehoo..mulla ei mikään!tuli vaan vihaseksi ku joutu maksaan 7e(kallis!!) turhaan..>:( ja oon kans kokeillu sitä acnex (vai miten se meni? sitä apteekista saatavaa kumminki) -juttua ja se tosiaan kirveli aika palio..en tiä tehooko ku en oo kokeillu sitä ku kerran.mutta mulla on tehonnu suht. hyvin se semmonen yves rocherilta saatava persikka tai aprikoosi "kuorintavoide" pidetään 3min naamalla ja pestään pois. mut kaikilla ei tosiaan tehoo samat jutut. hope so löydät jotain hyvää!


      • missun
        akne kirjoitti:

        mä oon kans ostanu sitä pure zone-geeli systeemiä eikä se mitään auttanu!ei ne kaikilla tehoo..mulla ei mikään!tuli vaan vihaseksi ku joutu maksaan 7e(kallis!!) turhaan..>:( ja oon kans kokeillu sitä acnex (vai miten se meni? sitä apteekista saatavaa kumminki) -juttua ja se tosiaan kirveli aika palio..en tiä tehooko ku en oo kokeillu sitä ku kerran.mutta mulla on tehonnu suht. hyvin se semmonen yves rocherilta saatava persikka tai aprikoosi "kuorintavoide" pidetään 3min naamalla ja pestään pois. mut kaikilla ei tosiaan tehoo samat jutut. hope so löydät jotain hyvää!

        Mä rupesin vasta käyttämään body shopin tea tree tuotteita ja tuntuu et heti iho on jotenki pehmeämpi ja puhtaampi, mut pitää nyt pitemmän päälle kattoa et rupeeko finnit katoamaan, monet on ainaki sanonu et on vähentyny finnit. Ja mä syön finneihin Diane Novaa....


      • ...
        mie vaan kirjoitti:

        olisin kiinnostunut tietämään poltteleeko nämä kyseiset aineet?

        Ostin nimittäin itse wicnelact liuosta ja wicne emulsiovoidetta apteekista, ja ne polttelee mulla :/

        Onko se voide minkä väristä sinulla?

        paljonko ne maksoivat?

        Nää tietysti auttoi mulla, mutta kaikkien iho ei reagoi samalla tavalla. Toi PureZone-geeli ei kirvele, joskin iho vähän kiristelee kun se kuivattaa (mikä ei välttämättä oo hyvä juttu)
        Maksaa jotain 5-7euroo.

        Ja acnex, aluks kirvelee ihan h********i, mutta mun iho ainakin tottu siihen aika nopeesti. maksaa apteekissa n.6 e.

        Ja basironista kovasti varottelivat että saattaa kuivattaa ja kirvellä ihan hirveesti, mutta mulla ei tuntunu tolleen! Sekin maksaa muistakseni n.6euroo..


      • Nia
        akne kirjoitti:

        mä oon kans ostanu sitä pure zone-geeli systeemiä eikä se mitään auttanu!ei ne kaikilla tehoo..mulla ei mikään!tuli vaan vihaseksi ku joutu maksaan 7e(kallis!!) turhaan..>:( ja oon kans kokeillu sitä acnex (vai miten se meni? sitä apteekista saatavaa kumminki) -juttua ja se tosiaan kirveli aika palio..en tiä tehooko ku en oo kokeillu sitä ku kerran.mutta mulla on tehonnu suht. hyvin se semmonen yves rocherilta saatava persikka tai aprikoosi "kuorintavoide" pidetään 3min naamalla ja pestään pois. mut kaikilla ei tosiaan tehoo samat jutut. hope so löydät jotain hyvää!

        Minulla on se Pure Zone-sarja, eli geeli, kasvovesi ja kosteusvoide ja on tehonnut, ainakin tähän mennessä. Eihän se iho siitä täydelliseksi muutu, ja on niitä finnejä joskus, mutta selvästi entistä vähemmän joka tapauksessa.


      • samaaa..
        mie vaan kirjoitti:

        olisin kiinnostunut tietämään poltteleeko nämä kyseiset aineet?

        Ostin nimittäin itse wicnelact liuosta ja wicne emulsiovoidetta apteekista, ja ne polttelee mulla :/

        Onko se voide minkä väristä sinulla?

        paljonko ne maksoivat?

        mie ostin kans tota samaa liuosta apteekista ja se kirveli mulla ainaki tosi paljon,ja iho oli tosi kuiva ja hilseili..ei mulla ainakaa auttanut ollenkaa:(


      • ...............
        mie vaan kirjoitti:

        olisin kiinnostunut tietämään poltteleeko nämä kyseiset aineet?

        Ostin nimittäin itse wicnelact liuosta ja wicne emulsiovoidetta apteekista, ja ne polttelee mulla :/

        Onko se voide minkä väristä sinulla?

        paljonko ne maksoivat?

        Kaikki aknelääkkeet ärsyttävät ihoa. Acnex sisältää salisyylihappoa joka puhdistaa tehokkaasti ja pitää huokoset auki, myös selvästi supistaa niitä. (Samaa ainetta on kaupallisissa ylihinnoitelluissa hömppätuotteissa, kuten ostoskanavan Proactiv solutionsissa - maksakoon, kenellä on liikaa rahaa riesanaan.).

        Basiron on bentsoyliperoksiidia joka on tehokas keskivaikean aknen ja mustapäiden lääke pitkään ja säännöllisesti käytettynä. Ärsyttää, iho voi varsinkin aluksi punoittaa, mikä on oikeastaan edellytys teholle. Se kuorii iholta sarveissoluja joten huokoset eivät tukkiudu, ja tappaa aknebakteereita, kuivattaa ihoa. Ei kannata laittaa tätä ainetta "varmuuden vuoksi" liikaa kerralla, siitä ei ole mitään hyötyä, mutta iho ärtyy turhaan.

        Vastaavaa ainetta on myös Brevoxyl -emulsiovoiteessa. Se on mielestäni mukavampi käyttää ja annostella kuin Basiron (joka on geeli).


    • nuppu

      Vaihdoin kalliit puhdistusaineet Lactoline -pesunesteeseen ja finnit katosivat, samoin mustapäät. Vaikka pullossa lukeekin, että kuivalle iholle, sopii se myös akneiholle, eikä todellakaan ole kallista, alle 3€ puolen litran pullo.

      • utelias

        Apteekistako?


      • 4+1
        utelias kirjoitti:

        Apteekistako?

        lactolinea saa ihan marketista, itse käytän "pesunestettä" sekä kasvoille että vartalolle. Lactolinelta löytyy myös tosikiva kasvovesi jos sellaista kaipaa. Halpoja, ihoa ärsyttämättömiä ja toimivia tuotteita.

        hajusteettomat tuotteet tuoksuvat "hajusteettomilta" eli erikeeperiltä, mutta myös hennosti hajustettuja löytyy.

        äärimmäisen hyvä hinta-laatusuhde, suosittelen lämpimästi!


    • .....:(

      kerran ostin kosmetologilta pari kallista ainetta,n. 30 euroa kappale muistaakseni,luulin et ne tosissaan auttaaki,mutta ei mulle ollu ainakaan apua..:(..harmi et nyt muista nimea mut joku ranskalainen merkki se oli..

    • -90

      Itse kärsin paljon finneist, mutta lopetin suklaan syömisen ja aloin käyttää Yves Rocherin jotain hellävaraista kuoriva puhidstusgeelia aamuin illoin niin ei tule ainakaan naamaan enää niin paljon kuin joskus pari vuotta sitten. Heti jos erehtyy suklaata syömään ni sit on taas nenän alla ja leuassa muutama. Olen käyttänyt myös jotain Garnierin jotain finnikynää (sisältää Sinkki Eukalyptus B3 vitamiini), mutta se ei ole tehonnut.

      • SUKLAATIAAA

        mullakin on sama ongelma! Kun syön suklaata niin jo on seuraavana päivänä mojova finni! Ärsyttävää...
        Olen huomannut että clearasil tuotteeet toimivat (minulle ainaki) hyvin. Ovat kyllä aika kuivattavia :(


      • ei yhtään suklaata?
        SUKLAATIAAA kirjoitti:

        mullakin on sama ongelma! Kun syön suklaata niin jo on seuraavana päivänä mojova finni! Ärsyttävää...
        Olen huomannut että clearasil tuotteeet toimivat (minulle ainaki) hyvin. Ovat kyllä aika kuivattavia :(

        Mäkin olen huomannut saman ongelman suklaan syönnin kohdalla.
        Ei sitä tarvii syödä kun ihan vähän niin seuraavana päivänä iho kukkii..:(
        Se on kumma kun en sitä koskaan opi ja ajattelen että ei se nyt enää mutta kyllä nyt on jo pakko uskoa kun iho puhuu puolestaan :D


    • heissan

      tykkään paljon lidlin iseree puhdistusmaidosta!! ja myös noi kasvovedet jotka jätetää feissii on hyvii:) ja se iseree maksaa jtn 4-5 e

    • kupudupu***

      Toivottavasti tästä on jotain apua: elikkäs, käytän neutrogenan kuorivaa puhdistusainetta, apteekista saatavaa basiron -geeliä (kuivattaa ihoa mutta ei ainakaan mulla kirvele yhtään), neutrogena kosteusvoidetta sekä vielä yksittäisille finneille garnier pure -geeliä. Lisäksi käytän vielä kerran viikossa lumenen kuorintavoidetta. Tuo ihonhoito-ohjelma toimii minulla tosi hyvin. Olen myös lakannut finneistä stressaamisen, mikä helpottaa tilannetta:)

    • kuiva iho.

      Iho alkaa kirvelemään ja polttelemaan kun se on kuiva. Oon huomannu eron kun menen lappiin talvella iho on aina kirvellyt kun laitan aknevoidetta. Ja täällä etelämpänä ongelmaa ei ole.

    • randomgirl :D

      miten saan aknen pois nopeesti ja edullisesti

      • aloe vera?

        onko kellään kokemusta aloe vera geelistä ite oon sitä 3 kertaa laittanu finnien päälle mutta ei vielä vaikutusta ole näkyny


    • brevoxyl

      Brevoxyl. Saa apteekista

    • Epähygieeninenpöllö

      Ite en käytä sen kummosempia konsteja... Kesäsin kun iho ei muuten joudu koettelemuksille (pakanen) nin hampaita pestessä hieman vaahdotan tahnaa ja hienon finnien ja muiden näppylöiden päälle (Hieman epähygienistä mutta toimii) Talvella/syksyllä käytän kosteusvoiteita koska ilma alkaa kuivua...

      • Anonyymi

        Ei kyllä kannattaisi hammastahnaa niihin levittää, asiantuntijatkin sanovat niin. Itsekin joskus laitoin, mutta se kutitti eikä auttanut ollenkaan.


    • Anonyymi

      No itse olen käyttänyt acon puhdistusgeeliä, Lv:n kuorinta-ainetta ja saarentaika teepuusaippuaa. Ne ovat auttaneet hyvin. Tosin minulla ei ole kuin paljon mustapäitä ja pari pientä näppyjä. Eli minulla on hyvin lievää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe