nyt mukaan aineenvaihdunta dieetille

tavoite 12 kg

moi tässä sitä ohjetta pukkaa kaikille yhteisesti.aloitus su aamuna jolloin on syytä nukkua niin pitkään kuin mahdollista silloin voi iltamyöhäksi jättää ilta annoksensa.tietty jokainen valitee itselle sopivan päivän mutta minun startti on silloin aion pitää kirjaa täällä päivittäin joten epäröivät voivat tutustua asiaan näin.kirjoitan ekan ja tokan päivän ateriat nyt ja huomenna taas pari lisää jaksatteko odottaa?ok tsemiä!!
päivä yksi
aamu: kuppi kahvia ja sokeripala toinen kuppi jos tarve ilman sokeria

päivä: 2 kovaksi keitetttyä kananmunaa ,tomaatti (iso)keitettyä pinaattia tai parsakaalia tai parsaa ja tuore hedelmä.

ilta: suuri naudanlihapihvi(N 200 g) voit tehdä sen vaikka uunissa naudanPAISTIjauhelihasta, salaattia ,öljyä,sitrushedelmä

päivä 2
aamu: kts.edellä

päivä:70g kinkkua, pikari maustamatonta jogurttia.

ilta:pihvi kuten edellä ja salaatti ja tuore hedelmä.

52

6195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias

Kuinka kauan tolla dietillä ollaan? Kuinka paljon pitäisi laihtua?

• tavoite 12kg

tervehdys utelias!
        nautin tässä enisimmäisen päiväni aamukahvia.
        kuurin kesto on 13 päivää. tiukkaa tekee alkuun
        kun elimistö saa erittäin vähän hiilareita.
        tilanne on lähes sama kuin mistä tahansa addiktiosta luopuessa (syöppöttely,viinottelu,sauhuttelu) elimistö muokkautuu puhdistamaan itsensä.Toimii vuorenvarmasti kokemuksia jo 2 ennestään
        mukaan vaan! T:voileipä hirmu =)

• tavoite 12 kiloa

tällä kuurilla laihtuu noin 6-10 kiloa riippuu miten paljon ylipainoa on kertynyt ja kuinka paljon ylimääräistä nestettä kehossa on.itse sain viimeksi pois 9,2 kiloa.että näin!

• utelias
        tavoite 12 kiloa kirjoitti:

tällä kuurilla laihtuu noin 6-10 kiloa riippuu miten paljon ylipainoa on kertynyt ja kuinka paljon ylimääräistä nestettä kehossa on.itse sain viimeksi pois 9,2 kiloa.että näin!

kulkeeko toi dietti mahdollisesti myös nimellä mielinmäärindietti vai oliko se joku eri dietti? Mun jätkäkaveri ehdotti, että kokeiltaisiin, mutta ei nyt pysty kun on pikkujoulut ja kaikkea.. ehkä myöhemmin! Seuraan kyllä diettisi kulkua :)

• ritu

Moikka vaan minä jo olen aloittanut dietin viime maanantaina ,joten viikko on takanapäin 4kg pudonnut. Nyt sattui vielä olemaan kuukautisetkin yhtäaikaa joten ei ole niin suuri pudotus ,toivotaan että tämän viikon aikana laskee enenmmän kiloja. Mutta hirveä särky on reisissä ja takapuolessa , kun rasva palaa. Tehnyt tämän kerran monta vuotta sitten siloin menin alas 7kg. Seurailen teitä kuin teille käy ,olis kiva kuulla jos muillakin alkaa särkemään paikat.

• tahtoo tietää

Miten kuukautiset vaikuttaa painonpudotukseen tai sen nopeuteen?

• utelias
        tahtoo tietää kirjoitti:

kuukautiset turvottaa useita naisia ja sillon vaaka näyttää monilla naisilla paria kiloa enemmän kuin normaalisti! Ei kuukautiset vaikuta painonpudotusnopeuteen, mutta painoa on voinut pudota enemmän kuin luulee jos laihdutus viikon aikana on ollut kuukautiset.

• pjsapijh
        tahtoo tietää kirjoitti:

se mene silleen että nestettä kertyy enemmän kuukautisten aikaan

• tavoite 12 iloa
        pjsapijh kirjoitti:

se mene silleen että nestettä kertyy enemmän kuukautisten aikaan

moi ohjetta lisää!!
        päivä kolme
        aamu: kuppi kahvia sokeripala ja paahtoleipä

Päivä: keitettyä pinaattia tomaatti ja tuore hedelmä
        ilta : kaksi kovaksi keitettyä munaa 70 g kinkkua salaatti tuore hedelmä.
        päivä neljä

aamu: kuppi kahvia ja sokeripala paahtoleipä
        päivä:kananmuna purkki raejuustoa raastettu porkkana

ilta.hedelmäsalaatti banaani purkki maustamatonta jogurttia

hyvin menee onko muilla painoa lähtenyt??

• Meeri

Fysiologisesti keho ei pysty polttamaan enempää rasvaa kuin n. 1 kg viikossa. Kaikki tuon ylimenevä laihtuminen lähtee lihaksista, kehon nesteistä ja muista kudoksista.

Rappeuttaa siis kehoa...

• Tanni

Hei! Ajattelin tulla myös mukaan.. Aloitan huomenna keskiviikkona ja kysyisin että laitako lisää ohjeita, että selviää sitten viikonlopun yli? =)
      Olen joskus aloittanut samantapaisen dieetin(scarsdale), mutta se ei oikein onnistunu vaan syöpöttely vei voiton..nyt on taas uutta tarmoa..itse pudottaisin n. 5-7kg...tulen vaikka perjantaina kertomaan onko yhtään tippunut.. Sen takia lisää ohjeita haluaisin ennen viikonloppua, kun en pääse internetiin viikonloppuisin..
      Onnea muille yrittäjille ja sinulle "tavoite 12kg"!! =)

• LL Järvikukka

No on ihme, jos ei paino tuolla dieetillä tipahda. En tiedä, mistä nimitys aineenvaihduntadieetti tulee. Tuskin lisää aineenvaihduntaa. Kyse on siitä, että hiilihydraatteja (joissa on energiaa) syödään tuskin ollenkaan. Päivittäinen energiamäärä tuolla ruokamäärällä ja -valiolla on niin pieni, että ihme on jollei laihdu!

Tsemppiä! Toivottavasti saatte pidettyä painon alhaalla, kun siirrytte normaaliruokailuun. Kannattaisi ehkä dieetin loputtua jatkaa esim. vähähiilihydraattisella ruokavaliolla (esim. Montignac), jottei kilot tule takaisin

• Nalle
        LL Järvikukka kirjoitti:

No on ihme, jos ei paino tuolla dieetillä tipahda. En tiedä, mistä nimitys aineenvaihduntadieetti tulee. Tuskin lisää aineenvaihduntaa. Kyse on siitä, että hiilihydraatteja (joissa on energiaa) syödään tuskin ollenkaan. Päivittäinen energiamäärä tuolla ruokamäärällä ja -valiolla on niin pieni, että ihme on jollei laihdu!

Tsemppiä! Toivottavasti saatte pidettyä painon alhaalla, kun siirrytte normaaliruokailuun. Kannattaisi ehkä dieetin loputtua jatkaa esim. vähähiilihydraattisella ruokavaliolla (esim. Montignac), jottei kilot tule takaisin

Kyllä tuolla dieetillä paino putoaa, eräs työtoverini pudotti painoaan aika reilusti. Eikä luulemma edes nälkä juuri ole. Mutta kyllä se paino tuli erittäin pian takaisinkin, vaikka yritti tosissaan pysyä saavuttamissaan kiloissa. Tuon dieetin esittelyssä mm. luvataan, että paino ei nouse 1-3 vuoteen (toisessa kohdassa 1 vuosi ja toisessa 3 vuotta!) jos syö "normaalisti". Lisäksi laihduttajan tulisi olla täysin terve aloittaessaan.

Mutta minulle ei kukaan ole toistaiseksi osannut perustella, kuinka aineenvaihduntaa voidaan pysyvästi muuttaa, niinkuin tämä dieetti lupaa.

Vaan itseäänhän jokainen saa pettää niin paljon kuin haluaa. Surullista vain, että jotkut ihmiset ovat sairastuneet tämän dieetin (sairaaladieetti) vuoksi.

• tavoite 12 kg

heippa tanni!
        tervetuloa mukaan!älä välitä muiden kommenteista olen koeillut tätä aiemminkin ja toimii tosi on myös se että jos ruokailutottumukset ovat kovin hiilihydraatti pitoisia niin kyllähän sitä aina lihoaa vaikka olisi miten laihduttanut ennen sitä proteiini kun polttaa rasvaa ja hiilarit taas kertyvät vyötärölle mikäli et niitä kuluta. okei ohjetta pukkaa::
        päivä viisi
        aamu:suuri raastettu porkkana sitruunaa kostukkeeksi paljon vettä.

päivä:suuri vähärasvainen kala esim ahventa tai siikaa,pieni voileipä tuore hedelmä.

ilta: kananpoika tai broilerin rintafilettä ilman marinadia salaattia tomaatti ja sitrushedelmä.

päivä kuusi

aamu:kuppi kahvia sokeripala paahtoleipä
        päivä:kananpoika saaattia sitruuna öljyä

ilta:2 munaa suuri raastettu porkkana hedelmä

päivä seitsemän

aamu: kuppi teetä EI sokeria
        päivä:250 g grillattua naudanlihaa

ilta : ei mitään vain runsaaasti vettä

päivät 8-13 ovat toistoa päivistä 1-6 kuuri ei saa jatkaa missään tapauksessa pidempään ja hiilihydraatteja kannattaa kuurin jälkeen lisätä ruokavalioon pikkuhiljaa jotta tulokset säilyvät .kuurin aika ei voi nauttia alkoholia tahi makeisia tai kuurin teho katoaa!!
        TSEMPPIÄ! inulla on pudonnut nyt 2,6 kiloa ja kolmas päivä menossa kaksi ekaa on vaikeimmat sen jälkeen tottuu!!

• Tuikku
        tavoite 12 kg kirjoitti:

heippa tanni!
        tervetuloa mukaan!älä välitä muiden kommenteista olen koeillut tätä aiemminkin ja toimii tosi on myös se että jos ruokailutottumukset ovat kovin hiilihydraatti pitoisia niin kyllähän sitä aina lihoaa vaikka olisi miten laihduttanut ennen sitä proteiini kun polttaa rasvaa ja hiilarit taas kertyvät vyötärölle mikäli et niitä kuluta. okei ohjetta pukkaa::
        päivä viisi

päivä:suuri vähärasvainen kala esim ahventa tai siikaa,pieni voileipä tuore hedelmä.

ilta: kananpoika tai broilerin rintafilettä ilman marinadia salaattia tomaatti ja sitrushedelmä.

päivä kuusi

päivä seitsemän

päivät 8-13 ovat toistoa päivistä 1-6 kuuri ei saa jatkaa missään tapauksessa pidempään ja hiilihydraatteja kannattaa kuurin jälkeen lisätä ruokavalioon pikkuhiljaa jotta tulokset säilyvät .kuurin aika ei voi nauttia alkoholia tahi makeisia tai kuurin teho katoaa!!
        TSEMPPIÄ! inulla on pudonnut nyt 2,6 kiloa ja kolmas päivä menossa kaksi ekaa on vaikeimmat sen jälkeen tottuu!!

No tässähän vallan tulee uutta tietoa ihmisen elimistön työskentelystä. Vai poltat sinä 12 kg rasvaa tässä ajassa? Vallan sinä hupsuja puhut! Juttu on vain yksi höpöhöpö muiden samalaisten joukossa, ihminen kun nimittäin tarvitsee elääkseen myös niitä parjattuja hiilihydraatteja ja sitten ne taas kertyy vyötärölle jne. Milloinkahan te uskotte, että PYSYVÄÄN laihtumiseen on vain yksi tie?

PS. Lihoa: minä lihon, sinä lihot, hän lihoo, ..... sitä lihoo.

• vastaus tuikulle
        Tuikku kirjoitti:

No tässähän vallan tulee uutta tietoa ihmisen elimistön työskentelystä. Vai poltat sinä 12 kg rasvaa tässä ajassa? Vallan sinä hupsuja puhut! Juttu on vain yksi höpöhöpö muiden samalaisten joukossa, ihminen kun nimittäin tarvitsee elääkseen myös niitä parjattuja hiilihydraatteja ja sitten ne taas kertyy vyötärölle jne. Milloinkahan te uskotte, että PYSYVÄÄN laihtumiseen on vain yksi tie?

PS. Lihoa: minä lihon, sinä lihot, hän lihoo, ..... sitä lihoo.

hyvä tuikku!!
        ilmeisen selvästi et ole lukenut kaikkia kirjoituksiani ennen kommennttiasi joka toki on aina jokaisen keskustelun periaate,vuorovaikutus.
        tässäkin pätee sama periaate kuin laihdutuksessakin asiaan perehtyminen.
        toistan asian vielä kertaalleen EN aio tahi väitä saavani rasvaa 12 kiloa pois 13 päivässä.
        Väitän edellisestä kokemusestani johtuen sen sijaan että vaakani lukemat ovat noin 7-9 kiloa köykäisemmät.dieetin tarkoitus minulle on alkusysäyksen saaminen.ja myöskin sen tason löytäminen hiilareitten suhteen joka edistää painonpudotusta jatkossakin.
        jos olet aivan varma siitä mikä on ainoa oikea tapa miksi siis katselet eri dieettien ohjeita laisinkaan??
        ja mikä se pysyvä tie on?
        olla olematta heikko liikkua paljon syödä vähemmän ja auta armias olla olematta kaiken maailman dieeteillä!!
        totta totta, mutta ei se tarkoita etteiko jollain voisi aloittaa!!

• ulla
        tavoite 12 kg kirjoitti:

heippa tanni!
        päivä viisi

päivä kuusi

päivä seitsemän

Mielenkiinnolla seuraan dieetin etenemistä. Nettilaihdutus on siitä hauska juttu, että ei tarvi tunnustaa kaikille, että olis menny pieleen, kun kukaan ei näe. Eli ......

• tavoite 12 kiloa
        ulla kirjoitti:

Mielenkiinnolla seuraan dieetin etenemistä. Nettilaihdutus on siitä hauska juttu, että ei tarvi tunnustaa kaikille, että olis menny pieleen, kun kukaan ei näe. Eli ......

totta!siinä juuri kysytäänkin sitä monen kaipaamaa itsekuria,sehän on edellytys kaikissa ruokavalioissa.
        onneksi minulla on sisko joka kävi tämän jo läpi ja on nyt jatkanut painonvartioiden ohjeilla painonpudotusta/hallintaa.
        ei USKALLA/KEHTAA jättää sikseen!!
        hauskaa joulun odotusta kaikille!!!:-))
        * pullukka *

• mina kans

hei, sun viestin innoittamana aloitan minakin tallaisen hevoskuurin..nalka tuloo olemaan hirvittava vai mitenka?? kerro lisaa tuntemuksia ja haluaa kuulla lisaa menestystarinoita, noin niinkun motivaatioksi! mullekin taa olis niinkun alkusysays..pitais saada kakskytkiloo poies.

• tavoite 12 kiloa

aluksi on mutta kolmantena päivänä siihen on jo tottunut .
        paleluun ja lihassärkyyn kannattaa varautua.
        osta mangnesiumia rautaa ja c vitamiinia jotta jaksat!!onnea tulikokeeseen,hyvin se sujuu!!

• mina kans

aluksi on mutta kolmantena päivänä siihen on jo tottunut .
        paleluun ja lihassärkyyn kannattaa varautua.
        osta mangnesiumia rautaa ja c vitamiinia jotta jaksat!!onnea tulikokeeseen,hyvin se sujuu!!

mitenka sita jaksaa liikkua kun ei tuota energiaa nayta niin kauheesti tulevan paivan aikana vai onko tarkoitus olla harrastamatta liikuntaa?
        mitka on sulla lahtolukemat? mulla 160cm ja 77kg
        eli on tosiaan mista ottaa...

• 12 kloa tavoitteena
        mina kans kirjoitti:

mitenka sita jaksaa liikkua kun ei tuota energiaa nayta niin kauheesti tulevan paivan aikana vai onko tarkoitus olla harrastamatta liikuntaa?
        mitka on sulla lahtolukemat? mulla 160cm ja 77kg
        eli on tosiaan mista ottaa...

ekat päivät meni totutellessa uuteen olotilaan mutta nyt niinkuin ennenkin kävelen sellaisen 4-8 km kerralla hyvin reippasti hikeen saakka noin kolme kertaa viikossa. lisäksi minulla on painot joilla jumppaan joka päivä noin 20-30 min.(2,5kg x2 tarrapainot)käytän niitä sekä nilkkoihin että ranteisiin.lisäksi minulla on jumppa pallo jota käytän vatsa ja reisilihaksiin joka toinenpäivä.
        kiinteytystä on tapahtunut nämä ed.mainitut ollet käytössä noin kuukauden.
        mulla oli paino pahimmillaan ennen kuuria 68.8 ja pituuutta noin 159 cm joten kyllä tätä silavaa mullakin on jenkkakahvoineen kaikkineen ollut.eipä muutakuin tsemppiä valitsemallesi päätökselle! t pullukka

• Tanni

Päätin tulla heti kertomaan että mulla vaaka näytti jo yhtä kiloa vähemmän ja mun toinen päivä alkoi tänään.. Kyllä on tehny älyttömästi mieli karkkia ja kaikkee hyvää, mutta oon päässy yli niistä tuntemuksista.. Jos vielä tulee semmosia mielihaluja, niin pakko vaan lähtee kotoa pois vaikka kahville kaverin kanssa, niin sitten lähtee himot pois... Mulla kun tulee olemaan kaikista vaikeinta olla ottamatta karkkia suuhuni.. Huomenna tosin on töissä viimeinen päivä, joten minun pitää ostaa kaikkea pikkusuolaista ja ehkä makeaa, niin tulee ehlä vähän maistettua. Mutta lupaan että en ota kuin vähän.. Hyviä jatkoja muille..

• 12 kiloa tavoitteena

voi tanni kulta,jotta dieetti toimisi sitä täytyy
        noudattaa ORJALLISESTI SANASTA SANAAN.
        ei siis yhtään sipsiä juustopalaa tai mitään muutakaan mitä listassa ei mainita.
        myönnettäköön että kolmevuotta sitten tätä läpikäydessäni sorruin lihapäivänä(sinä jolloin illalla ei syödä mitään)syömään yhden vesimelonin puolikkaan,ei vaikuttanut kovin paljoa.
        mutta ohje on tarkka.
        toivottavasti saat tarvitsemasi hyödyn!!
        t pullukka jolta hävinnyt jo noin neljä kiloa

• Uuno

Aijaijai: tekee tämä dieetti nannaa kihdille.

• tavoite 12 kiloa

kihti!!olen taudin/vaivan nimen kuullut tieto vain puuttuu!!
        jos tämä oli ivallista kommenttia älä vastaa turhaan en ota herneitä nenään!
        t pullukka

• Uuno

kihti!!olen taudin/vaivan nimen kuullut tieto vain puuttuu!!
        jos tämä oli ivallista kommenttia älä vastaa turhaan en ota herneitä nenään!
        t pullukka

Tsekkaappa tuolta Terveys ja hyvinvointiosion Lääkärikirjasta esimerkiksi. Hakusanalla KIHTI löydät tietoa. (Ja dieettisi ei siis todellakaan sovi kihtiä sairastavalle)

• Tanni

Juu, onko meitä vaan sinä ja minä (tav.12kg) tässä laihiksella? Kukaan muu ei varmaankaan oo tullu kertomaan miteen niillä menee...

Noh, kuitenkin, mulla lähti kolmas päivä ja saldo on jo -1,5kg!!!! Mun tavoite on että saisin vielä ainakin 3,5kg pois..Mä oon 158,5cm pitkä ja painoin 55kg, kun aloitin.. Maha mulla pömpöttää ikävästi, mutta ei kuitenkaan niin kuin ennen!!!Kyllähän 1,5kg vaikuttaa aika kivasti massuun.. =)

Mites sulla, oliko se nyt viides päivä vai neljäs?

• Satu

Seuraan mielenkiinnolla, miten dieetti sujuu. Katsoin itsekin ohjeet, ja ajattelin, että ehkä käytän tätä pitkähkön dieettini loppurutistukseen vielä ennen joulua. Mutta nyt ei juuri voi ... on taas illalla pikkujoulut, viime viikollakin oli, ja ensi viikolle on buukattu kaksi joululounasta sekä yksi -illallinen. Eikä ne yleensä ole mitään helppoja "ravintolan seisova joulupöytä - ota mitä haluat" -juttuja, vaan "ruoka tarjoillaan nenän alle" -tapauksia. Tavallisenkin dieetin noudattaminen siis tuottaa tuskaa, joten noin rajoitetulle ruokavaliolle ei nyt voi ryhtyä. Painon tippumisesta voi nyt vain haaveilla, mutta ilman lisäkiloja on mennyt kun on lisännyt liikuntaa. Ehkä itsenäisyyspäivän jälkeen sunnuntaina aloitan rutistuksen.

• tavoite 12 kiloa
        Satu kirjoitti:

Seuraan mielenkiinnolla, miten dieetti sujuu. Katsoin itsekin ohjeet, ja ajattelin, että ehkä käytän tätä pitkähkön dieettini loppurutistukseen vielä ennen joulua. Mutta nyt ei juuri voi ... on taas illalla pikkujoulut, viime viikollakin oli, ja ensi viikolle on buukattu kaksi joululounasta sekä yksi -illallinen. Eikä ne yleensä ole mitään helppoja "ravintolan seisova joulupöytä - ota mitä haluat" -juttuja, vaan "ruoka tarjoillaan nenän alle" -tapauksia. Tavallisenkin dieetin noudattaminen siis tuottaa tuskaa, joten noin rajoitetulle ruokavaliolle ei nyt voi ryhtyä. Painon tippumisesta voi nyt vain haaveilla, mutta ilman lisäkiloja on mennyt kun on lisännyt liikuntaa. Ehkä itsenäisyyspäivän jälkeen sunnuntaina aloitan rutistuksen.

joo.. mukavasti menee neljäs päivä on menossa joskin jo viikonloppuna ennen aloitusta kevensin
        leivän ja perunen pois sekä tietty rasvan joten tavallaan olen ollut jo 6 päivää kuurilla.
        kuitenkin niin että 4 päivää kirjaimellisesti juuri tällä kuurilla.kiloja on tippunut 3,6 ja lienee rajakin kuluvalle viikolle,pienellä tsempillä liikunnan suhteen voin vielä kiriä tälle viikolle -0,5 kiloa,toiveitavai totta??
        tanni olen samanpituinen joten meillä aika samanlaiset tavoitteet.minun ylikilot on seurausta isosta leikkauksesta jonka jälkeen en juurikaan voinut muuta kuin maata ja katsoa töllöä.sitten itsensä piristäminen tapahtui suun kautta.ihan normaali painoni on 52 kg mutta tavoitteen asetan 55-56 kg hujakoille kaiken kaikkiaan ,lähenen sentään jo 40v.
        lasten jälkeen olen ollut parhaimillani vain 47 kg monta vuotta mutta silloin näytin allylta,huh.
        riitää kun tuumakoko on 28 ja massu on pienempi
        teen jokapäivä vatsalihasliikkeitä ja se auttaa nopesti jo kolmeviikkoa jeesaa ihmeesti..
        ok tsemppiä peliin
        t pullukka

• ma kans

alotin tanaan tan hevoskuurin ja kertooka nyt kun olen epaluuloinen, etta mitenka se kuuluisa saastoliekki sitten vaikuttaa tahan, kun kaloreita tulee niin vahan..eikos se elimisto mene sitten saastoliekille?? en haluaisi pitaa itseani nalassa jos en vaikka laihdukkaan..
        kirjottakaa lisaa miten dieetti sujuu, tarviin motivaatiota!

• Tanni

Miksei tätä dieettiä muuten saa jatkaa yli sen 13 päivää? rupesi kiinnostamaan...

• tavoite 12 kiloa

kustannuksella ei kannata leikkiä,tässä kuurissa
        on pidemmän päälle vietynä paljon haittavaikutuksia kuten hivenaineiden rajoitettu saanti sekä hiilareitten liianvähäinen saanti kuitujen olemattomuus ja vitamiinien puute calsium olematon jne..
        ettei kävisi niin kuin lara flynn boulelle. ps vinkki:
        jos tunnet heikotusta ripottele hieman suolaa tomaattie pinaattien päälle auttaa hieman ! ja katso vastaukseni jonka kirjoitin sadulle se on myös sinullekkin!
        t pullukka :-))

• Tanni

kustannuksella ei kannata leikkiä,tässä kuurissa
        on pidemmän päälle vietynä paljon haittavaikutuksia kuten hivenaineiden rajoitettu saanti sekä hiilareitten liianvähäinen saanti kuitujen olemattomuus ja vitamiinien puute calsium olematon jne..
        ettei kävisi niin kuin lara flynn boulelle. ps vinkki:
        jos tunnet heikotusta ripottele hieman suolaa tomaattie pinaattien päälle auttaa hieman ! ja katso vastaukseni jonka kirjoitin sadulle se on myös sinullekkin!
        t pullukka :-))

Kiitän vastauksista ja toivotan sinulle oikein hyvää viikonloppua! Kirjoitellaan taas maanantaina kuulumiset!!

=))

• tavoite 12 kiloa
        Tanni kirjoitti:

Kiitän vastauksista ja toivotan sinulle oikein hyvää viikonloppua! Kirjoitellaan taas maanantaina kuulumiset!!

=))

kiitos viestistäsi!miltä olosi on tuntunut?
        tämä on se päivä kun alkaa tulla energiaa ja pirteyttä odota vain jos sinua nyt väsyttää ja viluttaa.
        kannattaa ottaa tosissaan ne kehoitukset jottei sairastu ja kaikkihan kuten varmaankin myös sinä tiedät että dieetillä ollessa pitää olla terve yleensäkin ,sairaana ei laihdutella!
        mukavaa viikonvaihdetta sinulle.
        terveisin pullukka!:-))

• Tanni

kiitos viestistäsi!miltä olosi on tuntunut?
        tämä on se päivä kun alkaa tulla energiaa ja pirteyttä odota vain jos sinua nyt väsyttää ja viluttaa.
        kannattaa ottaa tosissaan ne kehoitukset jottei sairastu ja kaikkihan kuten varmaankin myös sinä tiedät että dieetillä ollessa pitää olla terve yleensäkin ,sairaana ei laihdutella!
        mukavaa viikonvaihdetta sinulle.
        terveisin pullukka!:-))

Olo alkaa olla parempi..en ole huomannut että olisi palellut tavallista enempää, kun olen muutenkin "vilukissa", mutta sen olen huomannut että huimausta on ollut kun ei oikein hiilihydraatteja tule syötyä.. Mutta nyt alkaa olla parempi olo ja kaksi kiloa on lähtenyt ainakin..tänään en aamulla muistanut käydä vaaalla, mutta huomenna sitten taas.. Juu, ei sairaana laihdutuksia, sen kyllä tiedän.. Minulla alkoikin kuudes päivä tänään, enää ei ole pitkä matka. Kyllä taidan saada painon mitä tavoittelenkin. =)

Hauskaa alkavaa viikkoa!!

Toivoopi Tanni=)

• Pirkko

Aloitin viikko sitten paikkarieden pisteillä laihduttamisen. Olen syönyt kaikkia ruokia; ei ole ollut nälkä eikä palellut. Painoni on nyt pudonnut viikon aikana 3 kg, joten kyllä tämän aloituksen voi tehdä kehoaan rääkkäämättäkin.

Mutta tsemppiä vain teille!

• mina kans

..koittaa ja eilen aamulla eli kolmannen paivan aamuna oli lahtenyt 1.5kg, olen tyytyvainen, jatkuis vaan samaan malliin. Kertokaas muut kuurilla olijat, miten on paino lahtenyt, tanni jo kertoikin tuloksiaan, enta "tav.12kg"?
      Mulla on mennyt yllattavan hyvin, nalka, eika muutkaan vaivat ole pahemmin vaivanneet. Olen pitanyt itseni kiireisena, joten ei ole ehtinyt pahemmin ajattelemaan syomista..yhdeksan paivaa siis jaljella ja tavoitteena viela 7kg pois..onko isottelua?

• mina

Aivoistako lähti nuo kilot, vai etkö osaa muuten vain kirjoittaa?

• mina kans
        mina kirjoitti:

Aivoistako lähti nuo kilot, vai etkö osaa muuten vain kirjoittaa?

kun ihan ulkomailta kirjoitan, ja taalla pain kun ei tunneta noita pienia pisteita tiettyjen kirjaimien paalla..mutta jos se silmiisi kay niin pahasti, niin jata ihmeessa kommenttini lukematta. Varoitan jo tassa, etta nimimerkkini on "mina kans"
        Aurinkoista paivanjatkoa sinullekin!

• elli
        mina kans kirjoitti:

kun ihan ulkomailta kirjoitan, ja taalla pain kun ei tunneta noita pienia pisteita tiettyjen kirjaimien paalla..mutta jos se silmiisi kay niin pahasti, niin jata ihmeessa kommenttini lukematta. Varoitan jo tassa, etta nimimerkkini on "mina kans"

....siis monessa mukana. Sinä siis olet se, joka vierailee vähän joka palstalla valittamassa sitä, ettei voi käytää skandeja, vaikka ne kyllä sieltä koneesta löytyy. Ainakin täällä meillä. Nimittäin ulkomailla.

• Rita
        mina kans kirjoitti:

Hei sinne ulkomaille. Missä ei tunneta niitä pieniä pisteitä kirjaimien päällä? Kyllä ainakin meillä Espanjassa.... ainakin me suomalaista sukujuurta olevat. Ja koneestakin ne löytyy.

• mina kans
        Rita kirjoitti:

Hei sinne ulkomaille. Missä ei tunneta niitä pieniä pisteitä kirjaimien päällä? Kyllä ainakin meillä Espanjassa.... ainakin me suomalaista sukujuurta olevat. Ja koneestakin ne löytyy.

no kerro nyt sitten ihmeessa mullekin mista ne loytyy, kun en niita taalla yhdysvalloissa ole onnistunut loytamaan, jos sulla kerta loytyy kokemusta ? ei sen puoleen, mua itteeni ei kylla vaivaa tippaakaan, jos joku ei osaa lukee ilman pisteita niin jattakoon lukematta ja muuten mua ette saa huonolle tuulelle sitten millaan, oon nimittain laihtunut 1.5kg ja yhta hymya :)

• mina kans
        elli kirjoitti:

....siis monessa mukana. Sinä siis olet se, joka vierailee vähän joka palstalla valittamassa sitä, ettei voi käytää skandeja, vaikka ne kyllä sieltä koneesta löytyy. Ainakin täällä meillä. Nimittäin ulkomailla.

ja sulle muuten , etta en ole muilla palstoilla mitaan valitellut, etta korjaan sen tassa heti nyt sulle. enka yleensa kirjoittele yhtaan minnekaan, mutta tama aihe sattui kiinostamaan, niin ajattelin paivitella omia oloja tanne muiden kiinnostuneiden luettavaksi, mutta ehka parempi olla hiljaa, kun on nain karttyisaa porukkaa, sori.

• tavoite 12 kiloa

tänään on tää jakson kaamea päivä eli 7.päivä illalla ei mitään.
        no keittelin vihreää teetä ja juon sitä pitkin iltaa nälkä ei ole mutta päätä särkee,joskin johtunee ihan henk.koht asioista.
        mulla on vaaka kertonut ilouutisen 5.2 kiloa on pudonnut,nyt täytyy tsempata ja liikkua tällä viikolla lisää lienee helppoa kun ryhdyn pienremonttiin torstaina kotosalla.ja olisi tuo vaihtolavakin ulkona jospa siivoaisi kellarivarastosta kaiken ylimääräisen pois?
        toinen viikko on tunnetusti painonlaskussa hieman hitaampi mutta eipäs masennuta.
        kaikki on kunnossa enkä ole ohjeesta piiruakaan poikennut pelkastään se jo tekee hyvän mielen.
        olo on köykäisempi ja hyvä , kyllä tässä voi jatkaa ihan ongelmitta.
        jatkoja tannnille ja mina kans sullekkin tsemppiä,voikaa hyvin.
        t pullukka(VIELÄ)

• Tanni

no keittelin vihreää teetä ja juon sitä pitkin iltaa nälkä ei ole mutta päätä särkee,joskin johtunee ihan henk.koht asioista.
        mulla on vaaka kertonut ilouutisen 5.2 kiloa on pudonnut,nyt täytyy tsempata ja liikkua tällä viikolla lisää lienee helppoa kun ryhdyn pienremonttiin torstaina kotosalla.ja olisi tuo vaihtolavakin ulkona jospa siivoaisi kellarivarastosta kaiken ylimääräisen pois?
        toinen viikko on tunnetusti painonlaskussa hieman hitaampi mutta eipäs masennuta.
        kaikki on kunnossa enkä ole ohjeesta piiruakaan poikennut pelkastään se jo tekee hyvän mielen.
        t pullukka(VIELÄ)

Hei, jotain on nyt väärin!!! Mulla on paino nyt kilo enempi ku sunnuntaina!! Huomaan kyllä että mä oon hiukan turvoksissa ja en oo käyny vessassakaan sillä kakkosella, voisko johtuu siitä.. siis dieetin alussa kaikki toiminnot oli ok, paremmat ku ennen, mut nyt tuntuu ku ois jutut pysähtyny!! Ei kai tää tähän jää!! Oon syöny niinku pitääkin, mut en ymmärrä!!No katotaan jos huomenna ois kivempi vaaka mulla..Ku mulla on tänään se "illalla ei mitään päivä".. =)

Jos keksit jotain tähän mun pikku probleemaan, niin kerro ihmees!!

Nimim. epätoivoinen

• Satu
        mina kans kirjoitti:

no kerro nyt sitten ihmeessa mullekin mista ne loytyy, kun en niita taalla yhdysvalloissa ole onnistunut loytamaan, jos sulla kerta loytyy kokemusta ? ei sen puoleen, mua itteeni ei kylla vaivaa tippaakaan, jos joku ei osaa lukee ilman pisteita niin jattakoon lukematta ja muuten mua ette saa huonolle tuulelle sitten millaan, oon nimittain laihtunut 1.5kg ja yhta hymya :)

Joskus ulkomailla asuessani mulla oli sellainen näppis, että sillä pystyi kirjoittaan skandit painamalla ensin pisteet (siitä enter-nappulan vierestä yleensä löytyy ¨^~) ja sitten kirjaimen. Pisteet eivät näy yksinään ilman sitä toista lyöntiä. Ne tulevat näkyviin vasta sitten kun myös se kirjain on annettu. Vaikuttaa aluksi työläältä, mutta systeemiin tottuu melko nopeasti. Tosin puoli vuotta näin kirjoiteltuani asensin koneeseeni myös suomen kielituen ja ostin ä- ja ö-nappulat. Itseäni ei kyllä haittaa, vaikka kirjoittelisit tänne ilman skandejakin. Hyvää jatkoa vaan laihduttamiselle!

• mina knsa
        Satu kirjoitti:

Joskus ulkomailla asuessani mulla oli sellainen näppis, että sillä pystyi kirjoittaan skandit painamalla ensin pisteet (siitä enter-nappulan vierestä yleensä löytyy ¨^~) ja sitten kirjaimen. Pisteet eivät näy yksinään ilman sitä toista lyöntiä. Ne tulevat näkyviin vasta sitten kun myös se kirjain on annettu. Vaikuttaa aluksi työläältä, mutta systeemiin tottuu melko nopeasti. Tosin puoli vuotta näin kirjoiteltuani asensin koneeseeni myös suomen kielituen ja ostin ä- ja ö-nappulat. Itseäni ei kyllä haittaa, vaikka kirjoittelisit tänne ilman skandejakin. Hyvää jatkoa vaan laihduttamiselle!

Kiitos neuvoista, mutta kaikille tiedoksi, etta sellaista nappainta mista loytyy kaksi pistetta vierekkain ei amerikkalaisesta nappaimistosta loydy, joten valitettavasti aata ja oota ei korrektisti saa nakyville, muuta kiitos satu kuitenkin! :)
        Kavin muuten aamulla vaakassa ja nain viidennen paivan aamuna on painoa havinnyt 2.8kg!

• mina kans

t pullukka(VIELÄ)

muuten tav.12kg, kun tuolla aikaisemmin mainitsit siskosi, joka taman kuurin kavi lapi ja sitten jatkoi paikkareilla, etta miten hanella on mennyt..kuinka paljon kiloja havisi 13 paivassa ja onko mitaan tullut takaisin kun han nyt syo pisteilla? Ajattelin itse ihan samaa, eli yrittaisin sitten jatkaa laihdutusta painonvartijoilla. Ainoa ongelma ehka tulee olemaan hiilareiden lisaaminen, kun ne hiilarit saa yleensa myos vatsan kurnimaan..nyt kun ei nalan tunnetta varsinaisesti ole..vai oliskohan parempi jatkaa vahahiilarisella dieetilla? Mita mielta ootte?

• tavoite 12 kiloa
        mina kans kirjoitti:

muuten tav.12kg, kun tuolla aikaisemmin mainitsit siskosi, joka taman kuurin kavi lapi ja sitten jatkoi paikkareilla, etta miten hanella on mennyt..kuinka paljon kiloja havisi 13 paivassa ja onko mitaan tullut takaisin kun han nyt syo pisteilla? Ajattelin itse ihan samaa, eli yrittaisin sitten jatkaa laihdutusta painonvartijoilla. Ainoa ongelma ehka tulee olemaan hiilareiden lisaaminen, kun ne hiilarit saa yleensa myos vatsan kurnimaan..nyt kun ei nalan tunnetta varsinaisesti ole..vai oliskohan parempi jatkaa vahahiilarisella dieetilla? Mita mielta ootte?

joo siskolla pyyhkii hyvin,toki laihtuminen hieman hidastuu mutta vanhoja(??) kun jo ollaan maha toimii kun sille sopii ja sikisi on hyvä lisätä jo pikkuhiljaa kokoviljatuotteita ja salaattia sekä juureksia ruokavalioon.
        nyt hänellä menee paino aölas sellaista vähän yli kilo viikossa tarkoittaa noin 16-18 poitsia per päivä.siihen saa syödä aika paljon.
        jos kovin helposti paino alkaa nousta tai laihtuminen pysähtyy niin kiinnitä huomiota näihin:
        -valkoinen jauho
        -juustot erioten sulatejuusto,edam,emmental ja tuorejuusto.
        -aamiaismurot
        -kuivatut hedelmät
        -riisi
        -voi
        -banaani,papaija,mango,taatelit,rusinat
        -pähkinät
        -peruna
        ja suosi sen sijaan näitä:
        -tumma riisi
        -riisi nuudeli
        -kesäkurpitsa
        -parsa
        -parsakaali
        -kukkakaali
        -hapankaali
        -valkokaali ja lehtikaali
        -tomaatti,kurkku,paprika,selleri(VARSI)
        -retiisi,idut,sipulit(KOHTUUDELLA)
        -tattari--hirssi--soijarouhe
        -keitetyt liemet ja pavut.
        -kaikki korput kuten hapankorput

näillä on hyvä jatkaa

ja muista myös proteiini ja vitamiinit.
        vältä appelsiinia ja mangoa ne luovat sellaisen happotasapainon mahalaukkuun että ruoan sulatus ei toimi kunnolla.
        hapankaali ja ananas ovat taas erittäin hyviä nesteenpoistajia,samoin molkosan maitoheravalmiste.
        ei kun tsemppiä vaan!!
        mulla menee kivasti nut ei ole paino laskenut juurikaan mutta se on tyypiilistä toisen viikon alkua katsotaan loppuviikosta sitten.
        t vähemmän pullukka

• 12 kiloa tavoitteena
        Tanni kirjoitti:

Hei, jotain on nyt väärin!!! Mulla on paino nyt kilo enempi ku sunnuntaina!! Huomaan kyllä että mä oon hiukan turvoksissa ja en oo käyny vessassakaan sillä kakkosella, voisko johtuu siitä.. siis dieetin alussa kaikki toiminnot oli ok, paremmat ku ennen, mut nyt tuntuu ku ois jutut pysähtyny!! Ei kai tää tähän jää!! Oon syöny niinku pitääkin, mut en ymmärrä!!No katotaan jos huomenna ois kivempi vaaka mulla..Ku mulla on tänään se "illalla ei mitään päivä".. =)

Jos keksit jotain tähän mun pikku probleemaan, niin kerro ihmees!!

Nimim. epätoivoinen

kaikki korjaantuu kun suolistostasi lähtee isot pois .mullakaan ei tänään vaaka sanonut kuin-200g
        pettymys??toki sitä havittelee kuuta taivaalta.
        odottele sitkeästi pari päivää asia muuttuu.
        jos maha on ihan kovalla osta apteekista sennateetä se puhdistaa ja tuo hyvän olon n.4 ekee ja riittää pitkäksi aikaa ja juo runsaasti vettä.missä vaiheessa on kuukautiskiertosi?
        voisiko mahantointahäriöt ja nesteenkertyminen olla siitä johtuvaa??
        kokeileppa molkosan maitoheratiivistettä saa ruokakaupoista luontaistuotehyllystä n 4,5 ekee.
        toimii vuorenvarmasti.
        tsemppiä kyllä se siitä.
        t vähemmän pullukka jo

• kippura

joo siskolla pyyhkii hyvin,toki laihtuminen hieman hidastuu mutta vanhoja(??) kun jo ollaan maha toimii kun sille sopii ja sikisi on hyvä lisätä jo pikkuhiljaa kokoviljatuotteita ja salaattia sekä juureksia ruokavalioon.
        nyt hänellä menee paino aölas sellaista vähän yli kilo viikossa tarkoittaa noin 16-18 poitsia per päivä.siihen saa syödä aika paljon.
        jos kovin helposti paino alkaa nousta tai laihtuminen pysähtyy niin kiinnitä huomiota näihin:
        -valkoinen jauho
        -juustot erioten sulatejuusto,edam,emmental ja tuorejuusto.
        -aamiaismurot
        -kuivatut hedelmät
        -riisi
        -voi
        -banaani,papaija,mango,taatelit,rusinat
        -pähkinät
        -peruna
        ja suosi sen sijaan näitä:
        -tumma riisi
        -riisi nuudeli
        -kesäkurpitsa
        -parsa
        -parsakaali
        -kukkakaali
        -hapankaali
        -valkokaali ja lehtikaali
        -tomaatti,kurkku,paprika,selleri(VARSI)
        -retiisi,idut,sipulit(KOHTUUDELLA)
        -tattari--hirssi--soijarouhe
        -keitetyt liemet ja pavut.
        -kaikki korput kuten hapankorput

näillä on hyvä jatkaa

ja muista myös proteiini ja vitamiinit.
        vältä appelsiinia ja mangoa ne luovat sellaisen happotasapainon mahalaukkuun että ruoan sulatus ei toimi kunnolla.
        hapankaali ja ananas ovat taas erittäin hyviä nesteenpoistajia,samoin molkosan maitoheravalmiste.
        ei kun tsemppiä vaan!!
        mulla menee kivasti nut ei ole paino laskenut juurikaan mutta se on tyypiilistä toisen viikon alkua katsotaan loppuviikosta sitten.
        t vähemmän pullukka

Eli siis mitä saa juoda? Vettä tietenkin, mutta käykö vissyvesi, tee ja ligh mehut? ajattelin aloittaa huomenna!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      35
      4236
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      48
      2225
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      47
      1375
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      85
      1210
    5. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1158
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1126
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      50
      1081
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      945
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      175
      879
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      57
      865
    Aihe