Miksi jotkut ovat suositumpia kirjoittelijoita kuin toiset

...

Esimerkiksi relaxed_eyesin kirjoitukset keräävät vähemmän lukijoita kuin KoppavanHoron itsekkäät pillitykset, vaikka ensin mainitun aiheet liittyvät miehen logiikkaan ja tämän toisen ei koskaan.

Niin?

13

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ou jeah

"KoppavanHoron itsekkäät pillitykset"

Siivooja-koirankusettaja-Natohyysäri.

• vaan koeta kestää se, että toiset nyt vaan on suosittuja ja sinä et;)

Koppiksen aloitukset on useinkin miehen logiikkaan liittyviä. Ei kai se, että kirjoittaja on nainen, vaikuta asiaan. Naiset usein/joskus ymmärtää paremmin miehen logiikkaa kuin miehet tai sitten heillä on suurempi syy siitä kysellä, koska ovat naisia.

• koppavapieru

kyse oli siitä, että KoppavanHoron kirjoitukset eivät liity mitenkään palstan aiheeseen!

Sitä samaa itsekästä paskapuhetta häneltä aina ja ikuisesti...

• koppavapieru kirjoitti:

kyse oli siitä, että KoppavanHoron kirjoitukset eivät liity mitenkään palstan aiheeseen!

muttet näköjään sinä ymmärrä:) Sitä paitsi miksei sais olla itsekäs? En väitä että KH sitä olisi, muttei SE liity aiheeseen. Saako tänne kirjoittaa vain epäitsekkäät valioyksilöt?

Lisäravinteet esim. miksei ne liittyis miehiin mitenkään, häh? Ja mitä niissä on itsekästä, höh?

• KoppavaHoro
        koppavapieru kirjoitti:

vitamiinikysely katkaisi kamelin selän?

Etkö tuntenut kuuluvasi joukkoon? Oliko kyllä/ei -kysymys liian vaikea vastattavaksi?

• samaa;

Mikä rellun kirjotuksissa vetoaa naisiin? Satunnaisesti pointteja mut pääosin umpityperää.

• KoppavaHoro

karismaksi :D

• hmh,

"Sitä kutsutaan karismaksi :D"

sitä sinulla ei liiemmilti kyllä ole.

Merkonomi...

• ....

Syy saattaa olla sekin että on tarpeeksi vittumainen ja ärsyttävä kirjoittaja. Tai niin typerä että se on jo hauskaa.

• KoppavaHoro
        hmh, kirjoitti:

"Sitä kutsutaan karismaksi :D"

sitä sinulla ei liiemmilti kyllä ole.

Merkonomi...

merkonomi itte selittäisi asian?

• KoppavaHoro
        .... kirjoitti:

Syy saattaa olla sekin että on tarpeeksi vittumainen ja ärsyttävä kirjoittaja. Tai niin typerä että se on jo hauskaa.

tässä tuskin oli kyse. Tai se nyt ei ainakaan mun menestystäni selitä. Mä en ole hauska ihminen kuin itseni mielestä.

Vittumainenkaan en ole. Ja ärsyyntyminen taas on vastaanottajan omalla vastuulla, sillä kukaan ei pakota lukemaan minun viestejäni eikä kukaan voi ainakaan väittää, että nimimerkilläni johtaisin ketään harhaan.

• ....
        KoppavaHoro kirjoitti:

tässä tuskin oli kyse. Tai se nyt ei ainakaan mun menestystäni selitä. Mä en ole hauska ihminen kuin itseni mielestä.

Vittumainenkaan en ole. Ja ärsyyntyminen taas on vastaanottajan omalla vastuulla, sillä kukaan ei pakota lukemaan minun viestejäni eikä kukaan voi ainakaan väittää, että nimimerkilläni johtaisin ketään harhaan.

Sovitaan sitten niin että olet karismaattinen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2682
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      338
      2407
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2104
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1766
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1675
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1559
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      43
      1429
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1409
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1355
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1156
    Aihe