Jos Tony olisi laulanut kappallen kokonaan itse niin ehkä voitto olisi irronnut? Tosi hyvä ääni ja voimaa riittää vaikka muille jakaa. Olin aivan yllättynyt. Loistava tuoevaisuus edessä kaverilla.
Tämän vuotinen Suomen Euroviisuvoittaja oli kopio viime vuoden (Venäjän) voittajasta ulkonäköä myöten. Harmittaa kun suomalaiset valitsevat tuon matkimisen linjan. Uskon, että balladityyppinen esitys vie tänä vuonna voiton. Tapsa olisi ollut sillä saralla paras.
Hienoa Tony Turunen
7
803
Vastaukset
- hemmoit
norjan edellisen vuoden edustajasta.
- alkup.
..että laman puristuksessa ihmiset romatisoituvat ja siksi ballaadit taas pärjäävät. Niin käy elokuvienkin, romantiikka tuo lohtua.
- kaukana romantiikasta,
ahdistunut mies laulaa ahdistavaa biisiä. Hyvä että pysyi koossa kokko ihminen! Siinä esityksessä oli kaukana romantiikka. Lähinnä muistutti jotain bolseviikkiien lauluryhmää.
- jihaa
Tapsan biisi oli kyllä todella kaunis ja koskettava, vaikkakin hitusen synkähkö. Ääni Kansalla on vavahduttavan upea.
- ...
"Tämän vuotinen Suomen Euroviisuvoittaja oli kopio viime vuoden (Venäjän) voittajasta ulkonäköä myöten."
Siis Waldoko Lima Bilanin näkönen? Taitaa olla "vähän" vuosiakin välissä..En ees muista sitä Venäjän viisua, mut ei kai toi mikään kopio muutenkaan ollut. Mut tuskin ysäriteknolla pärjätään. - dfytyb f
Biisi oli muuten hyvä ja Tony lauloi hienosti. Mutta mutta... se nais -"laulaja" pilasi koko homman. Epävireisellä rääkymisellään.
Sääli. - ja hyvä ääni
Todella mahtava laulaja, aivan kuten siskonsakin Tarja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872