(ensi vähä taustaa...)
eli mul o aina ollu todella huono tuuri naiste suhtee...naiset ei oikee tahdo ees kiinnostuu must jne, saatika sit et oltais menty 2-4 tapaamis kertaa pidemmäl.
(nykypäivää)
no eile olin mun kaverin (muija) luona juhlimas sen syntymäpäivää..siel oli sen sukulaisii ja mun bestis..no sit tarkotus oli et lähettäis baarii sit ku paikat aukee...sit tää muija ja sen serkku (muija kans) sano et nyt voin sit iskee baaris muijii ku oon sinkku... ja ku mä oon todella huono flirttailemaa tai sillee et oon kyl joskus osannu flirttailla mut ku o tullu pien paussi naiste suhtee ni o vähä unohtunu se ``taito``
no sit lähettii baarii sit mun bestis ja tää mun muija kaveri kans... no sit ku mentii yhtee klubii ni sama tie ku saatii takit narikkaa ni yks punapää muija alko silmäpelii mun kans..mä kans katteli sitä vähä välii jne. no sit ku mentii pyötää istuu ni sit sii meijä viereses pöyräs oli iha ****** kuumii just mun ikäsii flikkoi joku about 7 kpl..
no siin oli sit 2 semmost iha sairaan kuumaa naista... aloin sit kattelee sitä toista sillee et ``hjellou ;)`` no sit ku oltii molemmat kateltu toisiamme sii about 1h verra ni sit ku se lähti baaritiskil ni sit ku aattelin et meen sen peräs ja tarjoon sil sen juotavat...noooooh...ei mitää muuta mut ku mä tuli siihe baaritiskil ni se muija halaili sen poikaystävää sii...great...sit pyödäs ne viel nuoli toisiaa ku mitkäki...
no ei siin viel mitää..aattelin et täällähä näit naisii o vaiks muille jakaa..no sit tää mun muija kaveri huomas et sen kaveri ketä mä olin ``kyylänny`` ni se katteli mua koko aja...no mä sit tietysti innoistuun siit ja aloin pelaa silmäpelii sen kans...sii sit mun bestis ujutti et mee ny tarjoo sil ees juotava jne... no sit ku mä oli keränny henkist itseluottamust sii puol tuntii ni sit menin kysymää silt et ``saaks mä tarjota jotta juotavaa?``
ja tietysti.. se sano et se ei jua... olin vaa et selvä ja läksin takas omaa pöytää....
oikeest onks tää totta ees? :D
mitä mä teen väärin?
vai onko naamaraja vaa nii kova et ei parane ees yrittää?
Voiko enää huonompi tuuri olla?
6
1615
Vastaukset
- 4r32qr
Teit ainakin seuraavat virheet: 1. Odotit liian kauan ennen kuin menit juttelemaan. 2. Lähdit pois heti kun hän ilmoitti, ettei juo.
- -tyttönen-
Siis jos muija sanoo ettei juo, ni sä lähit vetämään?
Aika törkeetä, olisit jääny juttelemaan sille???
HALOOO!!! - nainen vastaa
Ymmärsinköhän nyt oikein... Siis sä flirttailit monille naisille tuon illan aikana ja oliko vielä yks sen yhden toisen kaveri?!? Jos oli noin, niin ei hyvä. Nainen haluaa tuntevansa itsensä ainutlaatuiseksi, kauniiksi. Jos sä viestität, että sulle kelpaa kuka vaan, niin ne juoksee karkuun... Eli ois parempi, jos sulla ois vaan yks kohde per ilta... Ensin jotain silmäpeliä ja niin, että hän vastaa sun flirttailuun tai osottaa jollain muulla tavalla olevansa susta kiinnostunut. :)
Sit toinen pointti, että ois ehkä kannattanu jäädä juttelemaan sen tytön kanssa, jolle tarjosit juotavaa. :) Jutella mukavia. :)
Ei nyt tule muuta mieleen... Ainiin, olethan tarkistanut, että vaatteet ja kengät on huolitellut? Tarkotan ettei nyt missään puvussa tarvii lähtee, mutta että olisi siistit vaatteet (ei siis missään verkkareissa/tuulipuvussa, ei, ei, ei!). Ensivaikutelma on tärkeä!!! Voisit ehkä harjoitella hymyilemään enemmän?!? :) - nainen.
Teet sen väärin, että pistät ympärillä olevat naiset/tytöt jonotusjärjestykseen, jonka KAIKKI huomaavat. Kun eka sanoo "ei" niin siirryt sulavasti jonossasi numeroon 2, eli ko. tytöt vasemmalle/oikealle seuraava.
KUKAAN NAINEN ei suostu tulemaan isketyksi sen jälkeen, kun ihan selvästi olet jo yrittänyt hänen ystävätärtään, joka antoi sinulle pakit. Viestihän on selvä: hän on jonossa numero 2, 3 tai jotain... ja "vain kelpaa" kun se numero ykkönen antoi pakit. Eli viesti on: et halua minua, vaan olisit halunnut kaverini, mutta kun se sanoi pakit, niin..... mäkin KELPAISIN, mutta EN OLE YKKÖNEN. Et halua MINUA, vaan kaverini.
*se vähän vaatimattomampi siitä vierestä, jonka kaveria aina yritetään ensin* - ihmettelevä (m)
eli eka muija oli varattu. no sitä sattuu aika moni on.
toka muija ei juonu? kuskiko se oli vai ei muuten vaan?
en itse suosittele juoman tarjoamista muutenkaan heti ensimmäisenä eleenä tulee ehkä naiselle fiilis että jäis "jotain velkaa".
tai sit sua rupee vituttaa ku kulutat rahaas naiseen joka paljastuukin vaik idiootiks.
rohkeesti juttelemaan vaan ja jos tuntuu ettet osaa jutella niin sen taidon oppii kyl kantapään kautta. - parros
siis joo kyllä on käyny mullekii vähän samaa ett kauheeta silmäpeliä ja hakeutuu seuraan jne ja sit ku teet jonku liikkeen nii muija o varattu tai jotai.. en mä oikeesti tiedä mitä niiden päässä aina liikkuu. en jaksa hirveesti panostaa enää ku on niin pirun vaikeeta. iteltä löytyy ulkonäköö jota aina vaaditaan ja lisäks oon pitkä ja tyylikäs mut aina o joku näköjään vitullaan. niillä muijilla ne ihme periaatteet sun muut kyl vituttaa. huomaa et ne ei tunne itteesä vaa ovat sitä pintaliitoo huuhhuh.. noh ootellaa viel parikyt vuotta nii ehkä meno vähän muuttunu. Ja noille edellisille muija kirjottajille sanotaan sen verran että ajatelkaa vähemmän vammasesti ja tutustukaa itteenne. sillon pareja voi syntyä enemmänki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085