Hei,
Sinä joka teet pääkaupunkiseudulla ympäristö pidennyksiä, mikroring tekniikalla, ottaisitko pikaisesti yhteyttä! Kiitos paljon!
Minulta irroitettiin sinettipidennykset perjantaina ja hiukset aivan pilalla. Omalla kampaajallani ei yksinkertaisiesti ole aikaa, ja tarvitsisin pikaisesti apua!
Ota yhteyttä [email protected]
HIUKSET PILALLA!!
Mikroringosaajaa???
2
551
Vastaukset
- clip-onit
Terve.
Itselläni pidennykset clip-oneilla.
Mulla oli ennen teipillä mutta en hirveesti tykänny. Oon muutenki tosi tarkka hiuksistani enkä halua, että ne rasittuu niinku yhtään.
Nää clip-onit on hyviä kun saa suihkun ajaksi ja yöksi otettua pois. Ei kulu mat hiukset.
Aamulla sitten tukka taas päähän.
Itse ostin nämä Tuusulasta yhdeltä kotikampaajalta. Tykkään kyllä ja voin suositella!- hyvät
ei kuluta samalla tavalla kuin sinetit. Mutta toki aina pidennys kuluttaa jonkinverran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944