1. Jos saat ison siian, hauen tms ruokakalan raakana, niin mitä sille teet valmistaaksesi siitä ruokaa?
2. Tunnetko yhtään alkoholistia?
3. Tunnetko yhtään narkomaania?
4. Pitäisikö lapsilisä ottaa pois niiltä vanhemmilta, joilla on varaa säästää kuukausittain se summa?
5. Kannattaako mennä merta edemmäs kalaan?
6. Missä paras ystäväsi nyt on?
7. Onko pettäminen pahinta mitä puolisosi voisi sinulle tehdä?
8. Kuka ompelee irronneet napit teidän taloudessanne?
TAAS YKSI
11
308
Vastaukset
- uk-ko
1. Jos saat ison siian, hauen tms ruokakalan raakana, niin mitä sille teet valmistaaksesi siitä ruokaa? - Minä savustan sen.
2. Tunnetko yhtään alkoholistia? - En
3. Tunnetko yhtään narkomaania? - Tunnen
4. Pitäisikö lapsilisä ottaa pois niiltä vanhemmilta, joilla on varaa säästää kuukausittain se summa? - Ei pitäisi
5. Kannattaako mennä merta edemmäs kalaan? - Ei se kannata...
6. Missä paras ystäväsi nyt on? En tiedä.
7. Onko pettäminen pahinta mitä puolisosi voisi sinulle tehdä? - Tavalla tai toisella, kyllä.
8. Kuka ompelee irronneet napit teidän taloudessanne? - Jos niitä kukaan ompelee, niin se olen minä, itsekseni kun asustelen. 1. Jos saat ison siian, hauen tms ruokakalan raakana, niin mitä sille teet valmistaaksesi siitä ruokaa?
-kiinni siitä, millä päällä olen
Yleensä laitan uunikalaa ja samalla lämmöllä uuniperunoita (rosamunda paras).
Uuniperunat kannattaa laittaa ensin, koosta riippuen 30 - 45 min aikaiseemmin mitä kala.
Monasti myös paistan.
-olen tuntenut
-en ainakaan tietoisesti
4. Pitäisikö lapsilisä ottaa pois niiltä vanhemmilta, joilla on varaa säästää kuukausittain se summa?
-ei
-aina joskus, nythän ei puhuttu perinteisestä kalastuksesta?
Mikä muuten tulee meren jälkeen, kun ajattelemme perinteistä kalastusta?
Joki laskee mahdollisesti järveen ja järvestä joki mereen, meri ei taida mennä minnekkään.
Ellei sitten ajatella valtamerta erillisenä merenä.
-ei harmainta aavistusta
-ei
-kukin ompelee omat irtokappaleet kiinni.- k32v
1. Jos saat ison siian, hauen tms ruokakalan raakana, niin mitä sille teet valmistaaksesi siitä ruokaa? - Savustamalla tulee hyvää
2. Tunnetko yhtään alkoholistia? - Enpä taida.
3. Tunnetko yhtään narkomaania? - Tuskin niitäkään.
4. Pitäisikö lapsilisä ottaa pois niiltä vanhemmilta, joilla on varaa säästää kuukausittain se summa? - Pitäisikö niiltä ottaa kengät pois, joilla on useammat, kuin yhdet? Jos ottaisit heidän lapsilisän pois, mitä antaisit tilalle?
5. Kannattaako mennä merta edemmäs kalaan? - Ei, mutta kaljalle kannattaa lähteä joskus kantakapakkaa kauemmaksi.
6. Missä paras ystäväsi nyt on? - Kotonaan.
7. Onko pettäminen pahinta mitä puolisosi voisi sinulle tehdä? - Ei pahinta, mutta varmaankin pahimmasta päästä.
8. Kuka ompelee irronneet napit teidän taloudessanne? - Tjaa niitä lähtee niin harvoin, olen niitä minäkin joskus ommellut. - Michiko_
1. Jos saat ison siian, hauen tms ruokakalan raakana, niin mitä sille teet valmistaaksesi siitä ruokaa?
-En koske kuolleisiin eläimiin.
-Yhden raitistuneen.
-Yhden, joka on toivottavasti raitistumassa.
-Ei.
-Ei.
-Jos puolisoa ei lasketa, veikkaan että toinen on krapulassa ja ja toinen edelleen flunssassa (luulen, että krapula ja flunssa ovat paikkoja).
-Mikä ihmeen pettäminen? Jos hän haluaisi olla toisen naisen kanssa, niin haluaisin kuulla siitä ajoissa. Minä olen se varsinainen polyamoristi, mutta olen pitänyt suhteet muualla kuin kotonamme.
-Minä. Just eilen tein korjausompelua ja siirsin kolmen napin paikkaa. - vänkyrä-nainen
1. Jos saat ison siian, hauen tms ruokakalan raakana, niin mitä sille teet valmistaaksesi siitä ruokaa? ~ Annan sen meen äidille. Se osaa tehdä siitä jotain.
2. Tunnetko yhtään alkoholistia? ~ hyvin ainakin yhden
3. Tunnetko yhtään narkomaania? ~ riippuu mikä lasketaan narkomaaniksi? NIIN?
4. Pitäisikö lapsilisä ottaa pois niiltä vanhemmilta, joilla on varaa säästää kuukausittain se summa? ~ ei..heille sais pysyä samana ja koyhemmille voitais korottaa lapsilisää vaikka jollain viidelläkympillä ees kuussa.
5. Kannattaako mennä merta edemmäs kalaan? ~ ei kai
6. Missä paras ystäväsi nyt on? ~ kotonaan varmaan
7. Onko pettäminen pahinta mitä puolisosi voisi sinulle tehdä? ~ ei
8. Kuka ompelee irronneet napit teidän taloudessanne? ~ mä itse, jos kukaan - ¨¨¨¨
1. Jos saat ison siian, hauen tms ruokakalan raakana, niin mitä sille teet valmistaaksesi siitä ruokaa? En kalasta.
2. Tunnetko yhtään alkoholistia? Joo.
3. Tunnetko yhtään narkomaania? Joo.
4. Pitäisikö lapsilisä ottaa pois niiltä vanhemmilta, joilla on varaa säästää kuukausittain se summa? Varakkailta voisi rajoittaa, ei muuten.
5. Kannattaako mennä merta edemmäs kalaan? Joskus.
6. Missä paras ystäväsi nyt on? Varmaan kotonaan.
7. Onko pettäminen pahinta mitä puolisosi voisi sinulle tehdä? On kokonaisuudessaan.
8. Kuka ompelee irronneet napit teidän taloudessanne? Mä ompelen. - näyttää pahalta
No voi vittu. Eroa ku yöllä ja päivällä.
Suolattu hauki pannulle ja kanttarellikastike.
Siian voi hiillostaa dippaamalla suolaliemeen tai sitten savustaa.
juu yhden.
En ainakaan tietoisesti. Kaikista olen kyllä päässyt eroon.
Tapanani ei ole tehdä näpertelyä. Jos pääsisin päättämään niin silloin tehtäisin 10 kertaa radikaalimpia muutoksia. Parempaan suuntaan.
Ei kannata. Mereltä pääsee vaikka brasiliaan. Eiköhän se riitä.
Koneeseen kadonnut.
Mikä pettäminen ?
Suutari. Moon aika huono siin. - cookos
1. Jos saat ison siian, hauen tms ruokakalan raakana, niin mitä sille teet valmistaaksesi siitä ruokaa? Ensin pyyhin liman paperilla, perkaan sen, siis suolistan ja poistan pään ja evät ja kenties raaputan pinnan. huuhtasen ja yyhin kuivaks. Sitten fileroin fileeks, poistan ruodot ja ehkä myös nahan, jos tarpeellista. Keittoon nahka antaa makua. todennäköisesti laitan siitä uunikalaa tai paistan pannulla. Valkosipulikuha on hyvää.
2. Tunnetko yhtään alkoholistia? En taida tuntea.
3. Tunnetko yhtään narkomaania? En tunne.
4. Pitäisikö lapsilisä ottaa pois niiltä vanhemmilta, joilla on varaa säästää kuukausittain se summa? Ei. Mutta suurtulosilta sen vois ottaa pois ja antaa vaikka yh-vanhemmille.
5. Kannattaako mennä merta edemmäs kalaan? Kyllä..joskus :D. Suosittelen.
6. Missä paras ystäväsi nyt on? Tuolla rajan pinnassa asuu. Soitin just äsken.Oli kotona.
7. Onko pettäminen pahinta mitä puolisosi voisi sinulle tehdä? Ei. Pahoinpitely ois kaikken pahinta.
8. Kuka ompelee irronneet napit teidän taloudessanne? Minä. ja huonolla menestyksellä, ne ei meinaa pysyä. 1. Jos saat ison siian, hauen tms ruokakalan raakana, niin mitä sille teet valmistaaksesi siitä ruokaa? Poistan suolet ja suomustan. Sitten maustan ja kypsennän.
2. Tunnetko yhtään alkoholistia? Joo
3. Tunnetko yhtään narkomaania? En
4. Pitäisikö lapsilisä ottaa pois niiltä vanhemmilta, joilla on varaa säästää kuukausittain se summa? Ei
5. Kannattaako mennä merta edemmäs kalaan? Joskus
6. Missä paras ystäväsi nyt on? Kuka niistä? En osaa nimetä vain yhtä, koska olemme laumasieluja.
7. Onko pettäminen pahinta mitä puolisosi voisi sinulle tehdä? Voisi kai tuo tappaakin minut.
8. Kuka ompelee irronneet napit teidän taloudessanne? Ylensä Rouva Ratikka, mutta kyllä se minultakin sujuu. Sinkkuna piti sekin opetella.1. Jos saat ison siian, hauen tms ruokakalan raakana, niin mitä sille teet valmistaaksesi siitä ruokaa?
Voisin loimuttaa, tai paistaa pannulla.
Valitettavasti.
En tietääkseni.
Ei.
Jaa-a, joskus.
Kotonaan.
Ei.
Molemmat ompelee omansa.vielä tyhmempiä vastauksia.
Tottakai perkaan ja fileeraan ensin. Sen jälkeen todennäköisesti paistan voissa pannulla ja lihon
en tuntemalla tunne mut tiedän.
noup. pelkästään viihdekäyttäjiä
eipä kait, kai meidän pitäis kannustaa kaikinpuolin ihmisiä lisääntymään. Toisaalta lapsilisät ruokkii rupusakin halua lisääntyä, sen vois oikeastaan ottaa kaikilta pois.
toki
Torniossa
njaa, enpä tiiä. Mä ymmärrän känniset laiva-erehdykset joten ei, mielummin mä mulkin siihen lasken kuin moran itteeni.
en minä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451