Karvakolmio kutiaa

..palstalla

Hei taas nuppuni

Kun sanoit aiemmin ottavasi bebanteenit mukaan viikonloppuna, niin mä muistelin sen olevan saksalainen työkalusarjan, sähkö- ja käsitykaluja, iso pakillinen. Sä kai sitten meinaat piristää meidän täkinalustouhuja, mulle olis kyllä riittänyt ihan remeli vaan. Mutta ota jos haluut, et sitten käytä kulmahiomakonetta, sivuleikkureita ja peltisaksia. Niistä jää niin pirun rumat arvet.

Me oltiin Jarskin ja Veikon kanssa bensavarkaissa viime yönä. Suntion Morris Marina on ainoa, jossa ei ole lukittua tankkia. Saatiin yli 30 litraa imettyä letkulla. Mulla roiskahti bensat naamalle pariinkin otteeseen. Yritihän mä pyyhkiä sitä pois hihansuulla ja pääosan sainkin. Mulla on leuassa kolmionmallinen leukaparta, sitä en saanut kuivaksi millään.

Nyt on parta värjääntynyt sen bensan takia vihreäksi ja partakarva meni ihan kikkaralle. Siihen tuli armoton kutina, näkyy iho hilseilevän pois. Siihen tuo mun otsikoni viittaa. Tuo sinä sellaista hoitavaa rasvaa mukanasi, joka tuohon kutinaan tepsii. Minä en kehtaa osuuskaupasta rasvoja hakea.

Kivat sulle taas

Tv: Mahtisonnisi E

14

1878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kustaaksi1

kyllä vedettiin otsikolla harhaan. Toi E on kyllä melkoinen perverssi

• xxlxxl

Minustahan se oli ilmiselvää, että leukaparrasta on kysymys

• Kustaaksi1
        xxlxxl kirjoitti:

Minustahan se oli ilmiselvää, että leukaparrasta on kysymys

Ihan hyvin sä olet tajunnut, jatka samaan malliin

• heihei
        Kustaaksi1 kirjoitti:

????

• Kustaaksi1
        heihei kirjoitti:

????

??, avaa noi merkit

• surraaja
        Kustaaksi1 kirjoitti:

ei kai tää älykkyystesti oo, mene mensan sivuille

• Kustaaksi1
        surraaja kirjoitti:

ei kai tää älykkyystesti oo, mene mensan sivuille

No on tietenkin, haeppa haastetta elämääsi.. etusivullakin tais olla joku testi. saat haastaa julkkiksia

• nuppusi

Voi Einari sun kanssas! Olisit tarkkana siellä bensavarkaissa, jos sitä partaa haluat pitää.

• Einari ite

Arvostan huolenpitoasi. Mulle on jo varattu seuraavaa keikkaa varten muvikassiz, suunreikä letkua varten. Jarski opastaa puheella tankinreijälle.

Heippa sulle Nuppu

Einari tekniikan ihmelapsi

• Xylitolix

Oletko varma, että se karvakolmio on kumminkaan naamassa

• Penavaanvaan

satiaisiahan sillä ukolla on

• minkä teit

Menitkö sie sittekii, sillä karvakolmiollas elis sillä pilluparralla sitä naapurin Irmeliä kutittelleen, ja ny sielä vilistellee satinkaisia...

Käyppä ny siinä ossuukaupassa hakkeen muurahaismyrkkyä ja kippaa se sinne karvakolmioon, ettet niitä miun tusseroon tartuta, niin ja jos sielä alakerran karvasaki tuntuu kutinaa niin sinne myös sitä muurahaismyrkkyä

-E-

• Inksu007

mihinkäs te nyt tätä keskustelua viette, hävetkää. Einaria syyllistätte joutavat

• Einari ite
        Inksu007 kirjoitti:

mihinkäs te nyt tätä keskustelua viette, hävetkää. Einaria syyllistätte joutavat

Älkääs poijaat harveeratko mua, mun moraalini kestää kyllä lähemmänkin tarkastelun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5515
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2476
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1910
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      148
      1782
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1652
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1643
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1428
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1098
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1089
    Aihe