Hei taas nuppuni
Kun sanoit aiemmin ottavasi bebanteenit mukaan viikonloppuna, niin mä muistelin sen olevan saksalainen työkalusarjan, sähkö- ja käsitykaluja, iso pakillinen. Sä kai sitten meinaat piristää meidän täkinalustouhuja, mulle olis kyllä riittänyt ihan remeli vaan. Mutta ota jos haluut, et sitten käytä kulmahiomakonetta, sivuleikkureita ja peltisaksia. Niistä jää niin pirun rumat arvet.
Me oltiin Jarskin ja Veikon kanssa bensavarkaissa viime yönä. Suntion Morris Marina on ainoa, jossa ei ole lukittua tankkia. Saatiin yli 30 litraa imettyä letkulla. Mulla roiskahti bensat naamalle pariinkin otteeseen. Yritihän mä pyyhkiä sitä pois hihansuulla ja pääosan sainkin. Mulla on leuassa kolmionmallinen leukaparta, sitä en saanut kuivaksi millään.
Nyt on parta värjääntynyt sen bensan takia vihreäksi ja partakarva meni ihan kikkaralle. Siihen tuli armoton kutina, näkyy iho hilseilevän pois. Siihen tuo mun otsikoni viittaa. Tuo sinä sellaista hoitavaa rasvaa mukanasi, joka tuohon kutinaan tepsii. Minä en kehtaa osuuskaupasta rasvoja hakea.
Kivat sulle taas
Tv: Mahtisonnisi E
Karvakolmio kutiaa
14
1878
Vastaukset
- Kustaaksi1
kyllä vedettiin otsikolla harhaan. Toi E on kyllä melkoinen perverssi
- xxlxxl
Minustahan se oli ilmiselvää, että leukaparrasta on kysymys
- Kustaaksi1
xxlxxl kirjoitti:
Minustahan se oli ilmiselvää, että leukaparrasta on kysymys
Ihan hyvin sä olet tajunnut, jatka samaan malliin
- heihei
Kustaaksi1 kirjoitti:
????
- Kustaaksi1
heihei kirjoitti:
????
??, avaa noi merkit
- surraaja
Kustaaksi1 kirjoitti:
ei kai tää älykkyystesti oo, mene mensan sivuille
- Kustaaksi1
surraaja kirjoitti:
ei kai tää älykkyystesti oo, mene mensan sivuille
No on tietenkin, haeppa haastetta elämääsi.. etusivullakin tais olla joku testi. saat haastaa julkkiksia
- nuppusi
Voi Einari sun kanssas! Olisit tarkkana siellä bensavarkaissa, jos sitä partaa haluat pitää.
- Einari ite
Arvostan huolenpitoasi. Mulle on jo varattu seuraavaa keikkaa varten muvikassiz, suunreikä letkua varten. Jarski opastaa puheella tankinreijälle.
Heippa sulle Nuppu
Einari tekniikan ihmelapsi - Xylitolix
Oletko varma, että se karvakolmio on kumminkaan naamassa
- Penavaanvaan
satiaisiahan sillä ukolla on
- minkä teit
Menitkö sie sittekii, sillä karvakolmiollas elis sillä pilluparralla sitä naapurin Irmeliä kutittelleen, ja ny sielä vilistellee satinkaisia...
Käyppä ny siinä ossuukaupassa hakkeen muurahaismyrkkyä ja kippaa se sinne karvakolmioon, ettet niitä miun tusseroon tartuta, niin ja jos sielä alakerran karvasaki tuntuu kutinaa niin sinne myös sitä muurahaismyrkkyä
-E- - Inksu007
mihinkäs te nyt tätä keskustelua viette, hävetkää. Einaria syyllistätte joutavat
- Einari ite
Inksu007 kirjoitti:
mihinkäs te nyt tätä keskustelua viette, hävetkää. Einaria syyllistätte joutavat
Älkääs poijaat harveeratko mua, mun moraalini kestää kyllä lähemmänkin tarkastelun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089