Kun aamupäivällä (nukuin taas pitkään) heräsin, soitin miehen kännyyn kun sitä ei näkynyt missään, oli kai ulkoa polttopuita hakemassa tai jotain. Hänellä ei ollut kännyä mukana, vaan puhelin alkoi soida sen takin taskussa jonka oli jättänyt sängylle.
Kun hän tuli sisään, hän riisui ja touhus siinä jotain. Sit yhtäkkiä totesi, että "onkohan kukaan soittanut?" Ja kaivoi toisen takin taskuaansa. Hetken katottuaan otti puhelimen ja tunki taskuunsa, siis vielä päällään olevien vaatteiden.
Kysyin sitten, että no, oliko kukaan soittanut?
Johon hän sanoi että ei, ei ole yhtään puhelua tullut. Sanoin sitten että pitäis olla, kun mä soitin. Väitti edelleen että et ole säkään soittanut. Kun totesin että kyllä mun puhelimessakin näkyy että olen soittanut ja kyllä sun puhelimes soi. Soitin kun en jaksanu lähteä sanomaan asiaani.
Hän suuttui ja huusi että olen vittumainen ämmä?!
Syytä ei kertonut, enkä sitä kysynytkään.
Siis kertokaa, olinko todellakin vittumainen?
Kertokaa, olenko vittumainen ämmä, vai onko mieheni outo?
24
2700
Vastaukset
- selvästi...
Miehelläsi on puhelimessa jotain rakastajattaren tekstiviestejä tai puhelutietoja, kun noin hädissään sitä piilotteli. Ei tuohon oikein muuta selitystä ole...
- anonyymilyyli
saattaa olla. Kerran kun se oli ullakolla, silloin olin vittumainen ämmä... ja soitin sille tuntemattomasta numerosta. Kun soitin hetken päästä uudelleen sen puhelin oli varattua.
Kuitenkaan kukaan ei ollut soittanut kun kysyin.
Miksei se toinen vaan vois hakea tota pois niin pääsisin siitä eroon. En aio kodistani lähteä. - pihalle....
anonyymilyyli kirjoitti:
saattaa olla. Kerran kun se oli ullakolla, silloin olin vittumainen ämmä... ja soitin sille tuntemattomasta numerosta. Kun soitin hetken päästä uudelleen sen puhelin oli varattua.
Kuitenkaan kukaan ei ollut soittanut kun kysyin.
Miksei se toinen vaan vois hakea tota pois niin pääsisin siitä eroon. En aio kodistani lähteä.Jos koti on vähintään puoliksi sun, niin pistä ukko pihalle. Sano sille että jos se pettää, niin se myös lähtee, etkä sinä. Jos sillä on halua todistaa, että mitän salattavaa ei ole, niin pyydä aloittamaan siitä että selvittää nämä puhelinjutut ja näyttää, ettei ole mitään salattavaa siellä puhelimessa. Jos ei siihen suostu, niin eiköhän sen voi suoraan tulkita että jotain salattavaa on (pettää).
- anonyymilyyli
pihalle.... kirjoitti:
Jos koti on vähintään puoliksi sun, niin pistä ukko pihalle. Sano sille että jos se pettää, niin se myös lähtee, etkä sinä. Jos sillä on halua todistaa, että mitän salattavaa ei ole, niin pyydä aloittamaan siitä että selvittää nämä puhelinjutut ja näyttää, ettei ole mitään salattavaa siellä puhelimessa. Jos ei siihen suostu, niin eiköhän sen voi suoraan tulkita että jotain salattavaa on (pettää).
mut ei se lähtis sittenkään. Enkä voi vaatia mitään,
se hakkais mut. - noin vaan
jättäis puhelintaan esim. sängylle?
- oikeasti hakkais sut
anonyymilyyli kirjoitti:
mut ei se lähtis sittenkään. Enkä voi vaatia mitään,
se hakkais mut.ni kyllä sun ihan oikeasti kannattaa lähteä itse sieltä kodistasi vekka ja vähän vauhdilla
ja ei, et ole vittumainen ämmä ollenkaan - unohtua joskus
noin vaan kirjoitti:
jättäis puhelintaan esim. sängylle?
kun on varma että puhelin ois toisen takin taskussa
- -kokemusta on-
unohtua joskus kirjoitti:
kun on varma että puhelin ois toisen takin taskussa
tasan varmasti noin huolimattomasti toimi tyyppi, jolla on salattavaa! Ei varmana jätä kännyänsä hetkeksikään vahtimatta, jos on "tilanne päällä".
Oma ex tunki kännynsä saunassa ollessaankin johonkin pyykkikasan alle, eikä tosiaan jättänyt mihinkään sattuman varaisiin takkien taskuihin.
Alkuperäiselle: teetköhän kärpäsestä härkästä inttämällä asiasta, jolla ei ihan hirvittävää painoarvoa pitäisi olla? Miestäsi ehkä kismittää jatkuva tivaamisesi? - juusseli
pihalle.... kirjoitti:
Jos koti on vähintään puoliksi sun, niin pistä ukko pihalle. Sano sille että jos se pettää, niin se myös lähtee, etkä sinä. Jos sillä on halua todistaa, että mitän salattavaa ei ole, niin pyydä aloittamaan siitä että selvittää nämä puhelinjutut ja näyttää, ettei ole mitään salattavaa siellä puhelimessa. Jos ei siihen suostu, niin eiköhän sen voi suoraan tulkita että jotain salattavaa on (pettää).
mietihän mitä paskaa päästelet tänne muka "ohjeeksi"
Kaikki saattaa ollal ihan tekniikastakin kiinni, soitonsiirroista ym.
Minunkaan kännyssä ei näy soittajia kun on soitonsiirrot kotiluuriin siis siihen entiseen citiin. - anonyymilyyli
-kokemusta on- kirjoitti:
tasan varmasti noin huolimattomasti toimi tyyppi, jolla on salattavaa! Ei varmana jätä kännyänsä hetkeksikään vahtimatta, jos on "tilanne päällä".
Oma ex tunki kännynsä saunassa ollessaankin johonkin pyykkikasan alle, eikä tosiaan jättänyt mihinkään sattuman varaisiin takkien taskuihin.
Alkuperäiselle: teetköhän kärpäsestä härkästä inttämällä asiasta, jolla ei ihan hirvittävää painoarvoa pitäisi olla? Miestäsi ehkä kismittää jatkuva tivaamisesi?eli käytän vain tätä nimimerkkiä. Tuossa oli kaikki mitä sanoin, ei se minusta tivaamiselta vaikuttanut ja sitä paitsi itsehän hän ääneen puheli/valehteli, ei olisi tarvinnut sanoa mitään.
Hänellä onkin kumma tapa valehdella niin että oma-aloitteisesti alkaa selitellä ja yleensä kertoilee asioita jotka oikeasti on tapahtunut eri kellonaikoihin, vähän niin kuin peittelisi tekemisiään. - anonyymilyyli
juusseli kirjoitti:
mietihän mitä paskaa päästelet tänne muka "ohjeeksi"
Kaikki saattaa ollal ihan tekniikastakin kiinni, soitonsiirroista ym.
Minunkaan kännyssä ei näy soittajia kun on soitonsiirrot kotiluuriin siis siihen entiseen citiin.Olen kyllä viime päivinä ajatellut, että petän heti kun löydän jonkun, mitä sillä on väliä, niinhän mieskin tekee, siitä olen varma. Olen vaan turhan kronkeli. Kuka vaan ei kelpaa.
- fdkjlskfjsdkfj
-kokemusta on- kirjoitti:
Alkuperäiselle: teetköhän kärpäsestä härkästä inttämällä asiasta, jolla ei ihan hirvittävää painoarvoa pitäisi olla? Miestäsi ehkä kismittää jatkuva tivaamisesi?Aivan tasan varmasti joskus joltain ihmisiltä unohtuu asioita, vaikka kuinka oleellisia. Moni on jäänyt pettämisestä kiinni kun kumppani on tutkinut puhelinta. Jotkut varmaan jo ihan taktiikkana eivät piilottele puhelintaan, itse en ainakaan tunkisi mihinkään pyykkikasaan, on nimittäin hieman epäilyttävää... Antaisin olla pöydällä vaan ja kun en herättäisi mitään epäilyksiä niin voisin pistää pari viestiäkin ihan pokkana toisen ollessa samassa huoneessa, että äitille tässä viestin laitoin.
- ...
anonyymilyyli kirjoitti:
Olen kyllä viime päivinä ajatellut, että petän heti kun löydän jonkun, mitä sillä on väliä, niinhän mieskin tekee, siitä olen varma. Olen vaan turhan kronkeli. Kuka vaan ei kelpaa.
ronkeli? Olet miehen kanssa joka on väkivaltainen ja pettää (luultavimmin) sinua? Tuon perusteella en voisi sanoa että olet ronkeli! :) Kannattaisikohan sinun tutkia miehesi kännykkää kun hänellä ei ole sitä mukana seuraavan kerran? Jos hän on sinne jättänyt mitään mistä voisi kärähtää, niin sinuna heittäisin hänet ulos. Olen kyllä sitä mieltä että jos suhteessanne on jotain vialla niin yritätte korjata ne asiat ensin. Hänen pettämisensä voi olla jotain seurausta jostain, vaikkei pettäminen olekaan koskaan hyväksyttävää. Jos itse haluat jotain muuta miestä, niin ole sinä se reilumpi ja fiksumpi osapuoli ja laita nykyinen suhde poikki ennenkuin hyppäät toisen miehen kelkkaan!
- lastentarhasta?
fdkjlskfjsdkfj kirjoitti:
Aivan tasan varmasti joskus joltain ihmisiltä unohtuu asioita, vaikka kuinka oleellisia. Moni on jäänyt pettämisestä kiinni kun kumppani on tutkinut puhelinta. Jotkut varmaan jo ihan taktiikkana eivät piilottele puhelintaan, itse en ainakaan tunkisi mihinkään pyykkikasaan, on nimittäin hieman epäilyttävää... Antaisin olla pöydällä vaan ja kun en herättäisi mitään epäilyksiä niin voisin pistää pari viestiäkin ihan pokkana toisen ollessa samassa huoneessa, että äitille tässä viestin laitoin.
varmaan se äitin viesti jää lähetettyihin viesteihin
mikset vaan sanoisi suoraan jos petät, ei kai sinuakaan sais huijata?
...huono aamu tai jotain vanhaa hampaankolossa.
- anonyymilyyli
olin eilen yksinäni, enkä kertonut mitä tein kun hän ei kerran sitä kysynyt. Saattoi hyvinkin siitä olla
vittuuntunut. Vaikka kotona ja kaupassa mä vaan olin.
- suhari51
et ole v,, mäinen, se vaan on niin, että ei aina voi kaikki olla itsestään selvää, taantuma, lama jyllää, ehkä miehesi miettii , mihin ollaan ajautumassa?????
- rrfsdf
Mitä vittua on pettäminen? Häh? Pettäminen on sitä että lupaa hoitaa jonkun asian ja sitten ei hoidakaan sitä ja jättää sen jolle lupasi, pulaan!
Tämä teidän "pettäminen" on ihan keskiaikaisen papiston keksimää oman aseman, vallan ja egon pönkittämistä, se ei ole ihmisluonnon muikaista, miksi helvetissä miehesi ei voisi käydä panemassa jotakin muijaa tai ketä vaan jos se kuitenkin jaksaa kuunnella päivästä, viikosta, kuukaudesta jne toiseen jatkuvaa tivaamista, (vit)tuittuilua ja jankkaamistasi ja hoitelee kodin hommia. Mitä kaipaat enempää häh? Ei sinulla ole oikeutta vaatia mitään sen kummempaa! Et ole sen arvoinen!
Se että joku mies käy panemassa muita on vaan merkki siitä että se oma muija on juuri se "vittumainen ämmä" kun valittaa ja marisee kaikesta eikä ole tyytyväinen mihinkään, luultavasti vielä laiska ja tyhmä, useimmat vielä syövät itsensä turvoksiin ja luulevat että terve mies haluaisi moisen pullukan tai omaa mutsiaan muistuttavan kääkän kanssa touhuta. Kyllä on jotkut muijat sitten vieläkin keskiaikaisen papiston kahleissa, voi hyvät hyssykät....Herätkää nyt on 2000 luku! Se sunkin miehesi muualta hakema seksi on vain fyysistä, sama kun kävisi kaljalla vetämässä kunnon kännit! Ei siinä siis mitään sen ihmeempää, lopeta valittaminen vaan...- turpa kiinni
ei ole sama ja voisi varmaan sitten muuttaa vittuun koko taloudesta, kukaan ei ole korvaamaton eikä ansaitse kahta tai kolmatta!
- 3+2
Mäkin epäilen että luurissa on jotakin salattavaa, jota ei halunnut sinun tietävän.
Ilman syytä kun raivoaa, niin on ihan selvästi syyllinen. - voi elämä!
"Hän suuttui ja huusi että olen vittumainen ämmä?"
'
Taas näitä. Mies huutaa sulle tuollaista, puhuu tuollaisella kielellä.
ja sinä vielä siinä yrität häntä saada pettämisestä kiinni ja ihmettelet onko miehellä syy haukkua sut. miksi mietit? jättääksesi hänet ilmeisesti?
Mut mitä tuollaisen haukkumisen jälkeen on enää väliä, pettääkö se vai ei?
Hanki itsekunnioitus, sillä että on perus itsekunnioitus (mua ei haukuta, mua ei solvata, mulle ei kiroilla! ) ja osaa edes johonkin vetää rajan, niin sitämyöten moni asia ratkeaa ihan itsestään.
Ei tollasta pitäs edes joutuu miettimään. - e i o o t o t t a
Jospa se vahingossa painoi tiedot näytöltä pois, ottaessaan puhelinta taskusta? Tai hänen muistinsa mukaan viimeisin vastaamaton puhelu on tullut sinulta ja luuli nyt katsovansa vanhaa tietoa?
Kamalia kyttääjiä ja kitisijöitä tuntuu olevan suurin osa naisista.. Ei ihme, että mun mies jaksaa jatkuvasti sanoa mulle, että olen aivan ihmeellinen ja ihmeellisen ihana nainen :D
Ja vastaus kysymykseesi: olet. - 70 / 65
Sekavasta selostuksestasi päätellen olet!
Minä taidan olla vittumoinen ukko?
Ainakin vaimoni välillä huomauttelee, että voisin pitää puhelimeni mukanani.
Jos puhelimeni on kiinni tai en vastaa niin tuleva puhelu kääntyy 15-sekunnin hälyttämisen jälkeen vaimoni puhelimeen.
Hän tuntuu joskus häiriintyvän sihteerin roolistaan.
Toki ymmärrän koska hänellä on melko paljon päivittäistä ohjelmaa ja puhelin on usein laukussa kaiken maailman tussuroiden alla.
Jos nyt välttämättä täytyy parisujhteessa olla tyytymättömyyden aiheita niin tämä on mielestäni kuitenkin melko harmiton. - Vieraileva sovinisti
Oliskohan tuo pienestä stressaamisen turhuus sille viidessä vuodessa valjennut, on meinaan aika vanha ketju.
Eipä tietenkään keskustelua haittaa, voihan sitä jutella vanhoistakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875