äläkä ainakaan koske muhun...
JÄTÄ MUT RAUHAAN
Älä katso muhun päin
15
2643
Vastaukset
- yx vaan
tunteideni kohde, voisit kyllä ollakkin noista sanoista päätellen! Ihan sama, minkäs minä näille tunteilleni mahdan. Eikä minun miehinen itse-tuntoni lamaannu - päinvastoin.Yritän olla katsomatta sinuun, koskenuthan en olekkaan.Kohtalotovereille tsemppiäm ja kestää se nyky-päivänkin mies jotain....eikö?
- heh'heh
-nykypäivä?-
- sama nainen
koska pidän sinusta kovasti.
- luulet
tuon tavoittavan oikean ihmisen, kun ei mitään vinkkiä kelle menee. Varmaan katsoo sua edelleen.
- ap.
kun välttelen häntä, eipä ainakaan koskea voi, en pidä siitä että esim. olkapäälle kosketaan
- mutta tämä
ap. kirjoitti:
kun välttelen häntä, eipä ainakaan koskea voi, en pidä siitä että esim. olkapäälle kosketaan
oli varmasti mulle.
Pyydän anteeksi ! - ap.
mutta tämä kirjoitti:
oli varmasti mulle.
Pyydän anteeksi !kun vain jätät rauhaan, etkä katso etkä koske muhun
- dv jds vd
ap. kirjoitti:
kun vain jätät rauhaan, etkä katso etkä koske muhun
akka.sä oot naurettava.
- suomea
dv jds vd kirjoitti:
akka.sä oot naurettava.
menee?
- tämä viesti
ei välttämättä ole siltä sun ihastuksesi kohteelta, joten ei kannata huolestua...
- ???
mihin päin viestis menee
- niin selvää
vedätystä kuin olla voi.feikit pois täältä.
- Rewritable
Selvästi feikki kyseessä.
Aina joku menee lankaan, ei voi mitään. ;)
- kaikille miehille
Pitäkää ne näppinne erossa ja antakaa naisraukkojen tehdä työnsä rauhassa!
- miten vaan
Jokainen tietää omat polkunsa, ei kannata sortua turhanpäiväiseen väittelyyn. Vai mitä hani;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770