mistä sais aitoja merkkilaukkuja mahd. halavalla? netistä siis. yritin googlettaa, mut ei löytyny. useimmat laukuthan maksaa n. 300-500 euroo, mihin ei oo rahaa. en haluais mitään feikkilaukkua, mut ainahan voi ostaa tavallisia laukkujakin.
merkkilaukut !
6
2370
Vastaukset
- Baggss
Minkämerkkisii laukkuja haet ??
- -.-.-.-
oikeestaan miu miun laukut ois kivoja, sit vaikka fendin. mut on muitaki merkkejä :D luulen vaan ettei sellasiin laukkuihin ois varaa vaikka säästäs rahaa sellaseen. siks kysyinki et oisko missään halvemmalla niitä.
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkk
-.-.-.- kirjoitti:
oikeestaan miu miun laukut ois kivoja, sit vaikka fendin. mut on muitaki merkkejä :D luulen vaan ettei sellasiin laukkuihin ois varaa vaikka säästäs rahaa sellaseen. siks kysyinki et oisko missään halvemmalla niitä.
... merkitavara (luxus) maksaa kaikkialla lähes samanverran.
Ulkomailta tilattaessa tulee aina myös kuluja mukaan ( myös tulli ottaa omansa).
Joskus alesta saa edellisvuoden malleja, mutta ei mitään kunnollista. Aleen jää se mitä kellekkän ei ole kelvannut ja mitä ei enää kehtaa myydä seuraavana sesonkina.
OIKEAA luxustahan myydään useimminten monta kautta samaa tavaraa - ei se laatu muutamassa vuodessa miksikään mene.
- tsirpilii
Itse olen Ebaysta löytänyt alle 100 eurolla Guccin vintage laukun. Ja aidon. Tosin jos sieltä tilaa laukkuja kannattaa huutaa kohteita missä on selvästi esillä kaikki aitojen laukkujen "tunnusmerkit".
Laukun on helppo myös käydä tarkastuttamassa liikkeissä tai erilaisilla forumeilla.
Myös vintage kirppareilta kuten Helsingin Ruuturouvasta saattaa tehdä löytöjä.
En usko että ihan uusia, vaikka olisi vuodenkin ollut käytössä saa paljoa alle liikkeiden hinnan. - Vaihtoehtoja on
Kannattaa lukea tää juttu.
http://kemikaalikimara.blogspot.com/2009/09/luksuslaukut-kuumia-puheenaiheita.html- Mielenkiintoinen juttu
Oli muuten hyvin mielenkiintoinen juttu! Kiitos linkistä. Pani kyllä miettimään toden teolla noita "luksus"tuotteita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862