mikä tekee sinut onnelliseksi

lens

minua ei tee mikään onnelliseksi

9

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asia joka on

Ehkä ihan arkipäiväinen; Orava joka käy syömässä parvekkeella,sinne jättämäni omenan palat,,,
      Lapsukaiseni,omat uudet vaatteet, kengät,elämä yleensä,,, olen suht terve voin nousta aamulla ylös sängystä ilman kenenkään apua. Järki pelaa,,,
      mieti sitä.

• 3xäiti

Kun saa herätä terveänä,puolison viereltä.
      Lapset jotka tulevat halaamaan ja sanovat että olen kaunis ja ihana.
      On turvallinen koti mihin voi tulla ja siellä arvostetaan juuri sellaisena kun on.
      Työpaikka vaikka välillä se tuntuu paskalta paikalta, työkaverit on se voimavara.
      Ennenkaikkea että on saanut terveet lapset ja on itsekin terve.
      Mutta voimia toivottavasti Sinäkin löydät edes jokin mistä iloita!

• rilla anoppi

Jokin aika sitten positiivareiden postissa ( jota voi sieltä tilata , tulee joka arkipäivä) oli aforismi:
      "Ajattele, jos menettäisit kaiken mitä sinulla on nyt .. ja saisit kaiken jonkin kuluttua takaisin,kuinka onnellinen olisitkaan."

• Liikaa potkittu

Tai tietysti se ehkä että isäkään ei enää voi hakata solkivyön solkipäällä koska on kuollut ja anoppi ei voi enää jurmuilla koska on kuollut.
      Ukko ei voi enää naida tyttäremme kanssa koska tyttärellä on jo toinen jne.
      Mutta pienet ovat onnenjyvät. Kalastus kiinnosti ennen mutta enää ei sekään jaksa huvittaa.

• hakea apua itsellesi

Ihan oikeasti. Ota yhteys mielenterveystoimistoon. Olen ennenkin lukenut tekstiäsi (tuo tytär/mies juttu) ja sinua ei auta täällä keskustelupalstalla roikkuminen, hae itsellesi apua sillä olet avun tarpeessa.

• ja kauan sitten
        hakea apua itsellesi kirjoitti:

Ihan oikeasti. Ota yhteys mielenterveystoimistoon. Olen ennenkin lukenut tekstiäsi (tuo tytär/mies juttu) ja sinua ei auta täällä keskustelupalstalla roikkuminen, hae itsellesi apua sillä olet avun tarpeessa.

kyläillyt niissä toimistoissa ja mitä hyötyä oli, ei mitään. Meinaatko nyt että nämä palstat eivät ole näin heikkotasoisia ihmisiä varten kuin minä ja että minun olisi parasta vain lukea toisten vouhotuksista eikä kirjoittaa mitään omasta kivusta. Niinhän toisetkin tekee kun anoppi on sitä tai tätä tai ukko tai akka huorannut toisen kanssa. Eikö minun elämäni olekaan kirjoittamisen arvoista. Ja käske nyt hyvä ihminen hoitoon kaikki ne jotka täällä valittavat koska he tarvitsevat hoitoa ja niitä valittajia näyttäisi riittävän. Viisainta on jos et alkaisi liian kovasti ohjailemaan toisten elämää ja jos ei jutut huvita niin hyppää niitten yli.

• heikkotasoisena pitänyt
        ja kauan sitten kirjoitti:

kyläillyt niissä toimistoissa ja mitä hyötyä oli, ei mitään. Meinaatko nyt että nämä palstat eivät ole näin heikkotasoisia ihmisiä varten kuin minä ja että minun olisi parasta vain lukea toisten vouhotuksista eikä kirjoittaa mitään omasta kivusta. Niinhän toisetkin tekee kun anoppi on sitä tai tätä tai ukko tai akka huorannut toisen kanssa. Eikö minun elämäni olekaan kirjoittamisen arvoista. Ja käske nyt hyvä ihminen hoitoon kaikki ne jotka täällä valittavat koska he tarvitsevat hoitoa ja niitä valittajia näyttäisi riittävän. Viisainta on jos et alkaisi liian kovasti ohjailemaan toisten elämää ja jos ei jutut huvita niin hyppää niitten yli.

en vain kerrassaan ymmärrä että kirjoittelet tänne tuota insesti juttua kertatoisensa jälkeen. Tuollaiset jutut eivät vaan yksinkertaisesti kuulu tänne palstalle, varsinkaan siksi miten asiasta kirjoitat. Tuollaisen asian kanssa elävä ihminen tarvitsee apua, siis ammattiapua jota tältä palstalta ei saa. On melkolailla eri asia jos kirjoittaa miten se ottaa hermoille että anoppi tonkii kaappeja kuin tuo sinun juttusi siitä miten "tyttäresi suostui isänsä leikkikaluksi vapaaehtoisesti" (olet näin aikaisemmin kirjoittanut). Ihan oikeasti, turhan rankka ja vaikea aihe purettavaksi tällä palstalla. Olet katkera ja tuskainen elämästäsi, hae oikeaa apua.

• ajatuksiaan voi ohjata

Onnellisuus ei ole kiinni ulkonaisista seikoista. Raha ei ratkaise, ei työpaikka tai perhekään, vaikka ne kaikki toki voivat lisätä onnea. Puutteessa, sairaana, erakkona tai vaikka sodan keskellä eläväkin voi tuntea itsensä onnelliseksi ihmiseksi...

Sanoisin että onni tulee sisältä, omista asenteista. Kaikesta voi ajatella joko kielteisesti tai myönteisesti. Minä etsin tarkoituksella asioista valoisia puolia. Mikä tahansa on mielenkiintoista tai nautittavaa, jos niin haluaa. Myös luonto tuottaa onnen tunteita, kaikki kaunis. Voimakas onnellisuuden tunne tulee siitä kun uppoudun johonkin kiinnostavaan hommaan, josta saan lopulta nähdä työni tuloksen. Se voi olla vaikka vaan siivoamista tai pihatöitä, ei mitään niin ihmeellistä. Johonkin luovaan toimintaan ryhtyminen tempaa mukaansa parhaiten. Kun saan itseni toimimaan ja ponnistelemaan ja lopulta väsymään, siitä tulee mahtava aikaansamisen onni.

• mikään..............

ainakaan tähän mennessä ole tehnyt...

M49

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe