Tämäkin juttu olisi voinut olla tuossa "Kokemuksia" ketjussa, mutta ihan hyvä olla omanaankin.
Oltiin ystävättären kanssa eilen Haapavedellä ko kisoissa laulamassa (toista sataa kilsaa matkaa, mutta ei se mitään, kun saa uusia mukavia kokemuksia).
Klo 10.30 oli vielä tosi vähän porukkaa, en tiedä oliko huonosti mainostettu.
Aluksi laulettiin harjoituskappaleet.
Kisan juontaja oli tosi miellyttävä, hymyilevä ja rauhallinen nuori mies. Terveiset jos lukee.
Laululistoja tutkiessa tuumattiin että onpa vähän lauluja, joku joskus valitti että kun on vain vanahoja lauluja, niin tässä listassa ei kyllä uusia ollu lainkaan ja vain muutama sivu.
No ainahan jokunen laulu löytyy. Minäkin vahingossa harjoituslauluna lauloin Toivo Kärjen Jos vielä oot vapaa (ite en muistanut tekijää)
Ei se juontaja kyllä vastannu että oliko vapaa???
Sitten illan aikana kuunneltiin, kun joku lauloi laulun, jota ei löydetty listasta lainkaan.
Hain toisesta pöydästä toisen vihkosen ja siellähän oli lauluja, vähän harmitti, kun oli niitä uudempiakin.
No väliajalla kysyin vetäjältä että katopa näitä listoja ja hänkin ihmetteli että niinpä on, pitääpä sihteerille viedä terveiset että korjaa kaikkiin listoihin nää.
Terveiset meiltäkin ihan hyvillä mielin kuitenkin.
Kilpailukappaleina lauloin Katso luontoa ja huomaa, tosi kaunis laulu ja harvoin laulettu, sain naapuripöydän pariskunnalta kiitosta siitä, kovasti lämmitti vanahaa mieltä.
Toisena lauloin Häämuistojen valssin,ite en ollu omaan lauluun tyytyväinen, muista en tiijä, mutta tämähän oli karaokea ja tuskin jatkoon pääsen.
Hyvä oli laulaa, säädöt oli kohdallaan, yleisö ei mölissyt omiaan, tanssijoitakin muutama pari.
Tunnelma oli kyllä aluksi jäykkää, puolen yön jälkeen tuli lisää nuoriakin ja panivat vähän vauhtia iltaan, mutta ei häiritsevästi.
Näissä kisoissa laulut taltioitiin ja vasta kesäkuussa tulee viesti, jos pääsee jatkoon.
Jatkothan onkin sitten orkesterin kanssa ja tiedän että taso on näissä korkea.
Olikohan niin että näihin kisoihin sai osallistua ammattilaisetkin, tästä en ole varma.
Itse kuitenkin olen vain harrastelija, mutta mukava käydä kokeilemassa eri vetäjien kisoja.
Kilpailijoita kuitenkin oli loppujen lopuksi pitkälti toistakymmentä, ei kuitenkaan ihan kahtakymmentä.
Miellyttävä ilta ja taas selvin päin.
Toivo Kärki kisa
Karaokekoukku
1
574
Vastaukset
- Piipaa77
Itse olen ollut Toivo Kärki kisassa muutaman kerran ja kyllä siellä on ollut ammattilaisiakin kisaamassa (voittajia mm. Erkki Räsänen, Kati Fors, Marko Lundberg) Mie tykkään ko. kisasta ja vielä kerran aion tänä vuonna yrittää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872