Näin palstalla kirjoitti joku naisvihaaja:
"Pelinainen
Kirjoittanut: valinta... 1.2.2009 klo 11.37
Yhtälailla vallitsee kuten pelimiehiäkin kohtaan halventava asenne. Jos esineellistää ihmisiä ja jahtaa pelkkää seksiä, pitää avoimesti toista sukupuolta jotenkin alempiarvoisena, tyhmänä, niin eipä ketään voi aidosti kiinnostaa avautumiset siitä kuinka paskaa kohtelua on sitten saanut.
Itse asiassa minusta tuntuu jopa melko terapeuttiselta kohdella tuollasia naisia kuin yleistä käymälää ja peräti suoraan aukoa päin naamaa ja loukata näitä jotka selvästi ovat ns. pelinaisia, toisin sanoen vaan tarpeeksi itsekkäitä. Ei todellakaan kiinnosta olla kohtelias, kaikki sisäiset patoutumat voi jopa purkaa.
Mikä parasta jos sellaisen sitten avautuvan, hyväksyntää hakevan, miehiä haukkuvan ämmän saa itkemään niin se vasta tyydytystä antaakin. Mielen orgasmi. Täydet pojot ja hymy loppuvuodeksi
Sitä saa mitä tilaa. Kannattaa kelata ainakin kaks kertaa minkälaista elämää tahtoo elää ja mitä on toisten silmissä. Paineita nimittäin luvassa jos valitsee väliinpitämättömän asenteen.
Kohtelen kaks kertaa kylmemmin takaisin.
Eri asia sitten jos on positiivinen asenne ihmisellä, ei halvenna toista sukupuolta vaan hakee yhteistä kivaa aikuismaisesti niin sitä käyttäytyy heti itsekin paljon aikuismaisemmin ja kohtelee toista arvokkaana naisena, eikä huorana, vaikka sitten oliskin yhden yön jutut kyseessä."
Edellä olevan kirjoittanut mies potee niin sairasta ja vainoharhaista naisvihaa, että melkein alkaa pelottamaan niiden naisten puolesta, joita hän kohtaa.
Ajatelkaa, hän kokee "mielen orgasmin" kun saa loukata naista, joka etsii häneltä hyväksyntää. Sairasta, eikö?
Naiset pliis, onhan teillä joku vaisto, jolla tunnistatte tuollaiset naisvihaajat? Kysyy nimimerkki "Epätoivoinen". :D
Varokaa näitä miehiä
5
941
Vastaukset
- itse hoitoon.
Molempiin sukupuoliin kuuluun kusi- ja jästipäitä jotka kohtelevat ihmistä kuin kauraa ja aikuismainen käytös on heille vierasta.
Aikuismaisella se että eivät laita ihmisiä arvojärjestykseen vaikkapa ulkonäön perusteella ja hakevat itse pelkkää seksuaalista nautintoa objektoiden toista puolta.
Tällaiset paskapäät olivatpa sitten miehiä tai naisia voi jättää omaan arvoonsa.
Nainen ei ainakaan minun kunnioitusta saa jos käyttäytyy kuin pelimies tai huora.
Jos on välinpitämätön toisia kohtaan ja kuvittelee olevansa ylempänä niin sitä myös saa osakseen toisilta.- heistä
Älä huomaa näitä pelinaisia. Kulje niiden naisten ohi. Ja elä onnellisesti. Jokaisella on oma kohtalo.
- ja juossut karkuun
Kyllä sen naisvihan tuntee heti keskustelun alussa. Ei jää plajoakaan suunvuoroa, kun sellaisen miehen tapaa. Sanoin kiitos ja näkemiin.
Oikeasti on todella kovia ja kylmiä ihmisiä olemassa, eivät välitä toisten tunteista - mutta leikkinappulaksi ei kannata ryhtyä /alistua - vaikka ei mitään muutakaan olisi. On sitten ilman.
Kyllä näitä hyväksikäyttäjiä löytyy, toki molemmista sekä naisista, että miehistä.
Toivottavasti tulisi takaisin vanha hyvä aika ja arvostus ja kunnioitus toista kohtaan. Kyllä se kuitenkin on tärkeintä.- huomaa myös.
Oikeammin se on sellaista vihaa ihmisiä kohtaan joita nainen pitää vähempiarvoisina kuin itseään.
Sen kuulee heti puheesta ja voi heittää hyvästit, kuten olen tehnytkin.
Valitettavasti arvostus/kunnioitus nykyään tarkoittaa sitä että pitäisi nämäkin ihmiset hyväksyä kun kaikkien kukkien annetaan kukkia. Panevat ympäriinsä, pettävät, valehtelevat ja vielä päälle haukkuvat ihmisiä jotka heistä on huonompia kuin oma itse. - koskaan arvostettu
Herää kumma ihmetys, kun joku haaveilee jotain vanhaa hyvää aikaa, jolloin naisia arvostettiin. Hei haloo. Ei naisia ole arvostettu koskaan ennenkään. Ehkä tänään jopa enemmän kuin ennen. Naisen ei tarvitse olla niin tiukassa roolissa äitinä ja vaimona kuin vielä minun isovanhempieni aikaan. Kyllä naista arvostetaan tänäpäivänä enemmän kuin ennen. Mutta joukkoon mahtuu ihan varmasti miehiä jotka, minkä lienee syyn vuoksi, kasvatuksen ehkä, eivät ole oppineet arvostamaan naista. Tai sitten heillä on vain huonoja kokoemuksia naisista ja siksi lapsellisuuksissaan kuvittelevat naisten olevan jotain kummaa pohjasakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944