Olen eronnut, ex-mieheni oli vahva narsistinen persoona.Minä olin hiljaa ja hyväksyin perherauhan kannalta kaikki mitä hän suurinpiirtein ehdotti.
Nyt olen seurustellut miehen kanssa jonkin aikaa joka on kiltti, rauhallinen ja olen ihastunut häneen syvästi.Meillä vaan synkkaa.
Mutta, mutta hän ei pääse irti avioliiton aikaisesta salasuhteestaan. Suhde on päättynyt nasien toimesta muutama vuosi sitten.Nainen on vielä tahollaan naimisissa.Mies on kertonut olleensa kovin rakastunut naiseen.
Nyt kävi ilmi, että tekstiviesti kulkevat vielä jonkin verran.Kukkasia hän oli lähettänyt jokin aika sitten naiselle vielä. Tavanneet eivät kuulemma ole vuosiin.Onko se yleensä mahdollista?
Naisen teksiviestit olivat säilytettynä hänen puhelimessaan, minun ei yhtään:(.
Mies lupasi ettei ota yhteyttä enää naiseen millään tavalla.Tunnusti kutenkin, että uudenvuoden viesti lähti...taas.
En pääse miehestä irti vaikka joskus haluaisin.Tuska on kova rinnassa kun en jaksa uskoa vaikka hän kuinka väittää nykyisn haluavansa vain minut.Se olisi ihana asia.
Nyt kontrolloin häntä kaiken aikaa.Otan kiinni sanoihin ja lauseisiin ja väännän niistä omia ajatuksiani.
Miten pääsen eteenpäin ja voisin alkaa luottamaan häneen?
Asiasta on keskusteltu ja riidelty.Hän ei halua luopua minusta, kuulemma.Joskus tulee sellaisia lausahduksia, että ollaan yhdessä niin kauan kun todelliset elämänkumppanit löytyvät tai jotakin muita vastaavia.
Joskus laittaa viestiä ja sanoo rakastavansa, joskus taas sanoo, että olen vasta matkalla hänen sydämeensä??!!
Tuntuu, että tulen hulluksi tämän asian kanssa.
Mikä neuvoksi?
tuska tekee hulluksi
6
951
Vastaukset
- pelaa reilusti,
ei huijarin kanssa voi olla kiva olla.
- jotain kokenut
Salasuhteesta on erittäin vaikea päästä eroon, etenkin jos on aitoja tunteita pelissä. Kivoja ne on aikansa, mutta yleensä ainakin toiseen osapuoleen sattuu jossain vaiheessa ja LUJAAAAA.....
Jos on rakastunut saladeittiinsä ja fiilis ei ole kuitenkaan tunnetasolla molemminpuolinen monet luulevat, että ainoa tie on yrittää etsiä jälleen uusi rakkauden kohde, joka mahdollisesti vastaa tunteisiin. Ikävä kyllä rakkautta ei voi siirtää henkilöstä toiseen noin vain...helppoa olisikin jos voisi...ja taas satutetaan uutta osapuolta...Se on helvetillinen kehä josta vaan ois pakko hypätä pois...siis jos vois :O( Niin, halusin vaan sanoa sulle ett olet nyt ikävä kyllä tällaisessa helvetillisessä kuviossa mukana, voimia sulle...toivottavasti saatte asianne kuntoon, helppoa se ei tule olemaan.
- ...
Jos tuo entinen salarakas joskus eroaisi liitostaan, niin jäisitkö kuin nalli kalliolle hänen takiaan? En tiedä voisinko elää tuollaisessa suhteessa, koska mies ei kuitenkaan voi tunteilleen mitään. Pakottamallakaan.
- uppoluijjaa
Noin tuskin voit enää jatkaa. Minusta sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa se tie, jonka tiedät oikeaksi vaikka se sattuu. Mies ei voi itselleen mitään, mutta sinä voi pelastaa elämäsi ja tehdä siitä paremman. Puun ja kuoren välissä on helvetillistä.
- tykkää, ei tykkää
Hän vannoo ja vakuuttaa, että olen hänen ykkösensä.Muita ei väliin tule eikä mahdu,enää.
Kai se rakkaus joskus voi entiseen loppuakin. - ei ole tosissaan
ja väsytät vain itsesi moisella leikillä.Pääset hänestä irti niin että laitat poikki kaiken yhteyden pidon, mitään ei tarvii selittää ja haet itsellesi mahdollisesti terapeuttista apua, koska roikut ihmisessä joka ei kait tee sinulle henkisesti hyvää.Vika voi olla myös ex-suhteessa joka oli vahvasti narsistinen mies.Käy läpi terapiassa asioita että pääsisit itsesi kanssa sujuiksi ja et takertuisi enää ihmisiin jotka eivät sinua ansaitse.Tulevaisuudessa mahdollisesti tasavertainen ja yhteenhiileen puhaltava suhde jonkun kanssa joka oikeasti ei pidä sinua vain hätävarana.Jatkoja:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760