Minulla on TOSI kuivat ja huonossa kunnossa hiukset !!! auttakaaa

mitä teen??!

Hei kaikille! Eli minulla on tosi huonossa kunnossa hiukset! olin kampaajalla pari päivää sitten ja he sanoivat että minulla on tosi kuivat hiukset... mitä teen? tiedättekö jotain hoitotuotteita? hiusnaamiot auttavatko yhtään? Haluan hiukseni hyvä kuntoiseksi!!

4

327

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Olen itse kärsinyt aina heikosta hiuslaadusta joka kuivahtaa helposti vaikka värjään vain tyven. En voi esim. tupeerata tai käyttää muotoiluaineita koska alkoholi kuivattaa hiuksia. Vasta kun lopetin hiusteni kuivaamisen föönillä ja muotoilutuotteiden käytön niin hiukset ovat paljon vahvemman ja terveemmän oloiset. Ja vihdoinkin kasvaneet olkapäämittaan. Jo parin viikon tauko hiustenkuivaajalla kuivaamisesta antaa hiukselle ihan eri tunnun :) Suosittelen. Ja tietty kaikki naamiot ja jätettävät hoitsikat kehiin! Ja 'oikeasti' hoitavan shampoon tunnistaa emulsiomaisuudestaan (eli EI koostumukseltaan läpikuultavaa/kirkkasta)

• ...

Ok ! kiitoksia. Itse olen kyllä värjäillyt näitä hiuksia vuoden ajan tosi usein.. saattaa johtua siitä :D, mutta jos oisi vielä jotain vinkkejä tai neuvoja, että miten saisin ihan liian monta kertaa värjätyille hiuksilleni ``uuden elämän`` :D`...

Jos teillä olisi vielä tähän vastauksia :)!

• Carmela3

Vai että "oikeasti hoitavan shampoon tunnistaa emulsiomaisuudesta"....=oDDDD Jospa nyt kuitenkin lukisit mieluummin sen tuotteen incin ja päättelisit hoitavuuden ennemmin sillä perusteella. =o)

• dgdsfgsdf

kasvatin omaa hiusväriäni puolisen vuotta ja leikkasin värjätyn osan pois. Värjätty hius ei voi oikeastaan enää korjaantua täysin millään aineilla. Nyt en tarvitse kuin markettisamppoita ja hiuksissani ei ole yhtään kaksihaaraista ja ovat pehmeät ja terveet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      149
      2199
    2. 121
      1485
    3. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      337
      1299
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      67
      1224
    5. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1200
    6. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      3
      1191
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      141
      1179
    8. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1119
    9. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      160
      1056
    10. Onko hän samannäköinen kuin silloin?!

Kun tutustuitte!
      Ikävä
      70
      1014
    Aihe