Pitäisi keksiä lahjat seuraaville tapauksille. Onko teillä ideoita? Ruokaa ja juomaa en anna, vaan mieluiten jotain säilyvää ja suomalaista ja ehkä jotain mistä on käytännön hyötyäkin eli ei vain koristetarkoitusta. Myöskään vaatteet eivät tule kyseeseen, koska en tiedä kokoja ja saajien makua. Meikkejä ja kosmetiikkaa en osaa ostaa ja hajusteille olen itse allerginen. Hirveän painavia tavaroita en taas haluaisi hankkia, koska matkalaukkuun tulee muutenkin helposti ylipainoa.
Tässä viemisten saajat:
1) 15-vuotias poika
2) keski-ikäinen (50 ) rouva
3) 30 kihlapari
Kiitos ehdotuksista!
Lahjaideoita
4
465
Vastaukset
- Meriami
Kun ei yhtään tiedä edes, mihin olet lahjoja viemässä, on vaikea keksiä.. mutta tässä jokunen ehdotus.
Teinit yleensä kai tykkäävät elektroniikasta..? 15-vuotiaan kyseessä ollessa voit varmasti kysyä esim. vanhemmilta, mistä poika tykkää. Jonkin sortin pelit tai lelutkin voivat upota, tai sitten eivät.
Jos rouva on tarpeeksi vanha, saattaisi hän ilahtua kauniista ja lämpimästä hartiahuivista, kenties? Tai kaulakorusta? Oman anoppini kuvittelisin ilahtuvan tämäntyyppisistä. Olen kyllä vienyt hänelle mm. tupperwarea, mutta se ei taida olla riittävän koristeellista hänen makuunsa.
Appiukolle vietiin kerran jopa kalaöljykapseleita, oli tyytyväinen, mutta en suosittele vieraammalle. - kiitosta saanut
turkkiin olen vienyt tuliaiseksi mm.arabian muumi´-mukeja.astiapyyhkeitä.poron taljan.ehkä yllättävin viemiseni oli kasa juustohöyliä anoppilaan-ja niistä suvun naiset saivat melkoisen sodan aikaiseksi!heh!
- eki69
pojalle: kähee suomiaiheinen lippis ja karkkia sekä
hyvä suomalainen peli, aarikan vetoketjukoru
rouva 50 Mariskooli, juustohöylä ja fazerin parhaita, Suomi aiheinen kirja, puinen pannunalunen
kihlapari: Muumi mukit, Aarikan korut (kaula tai ranne) ja cd-levy suomalaista musiikkia, Marimekon rahapussi tai meikkilaukku
muuten suosittelen viemisiksi. suomalaista keramiikkaa ( Muumijuttuja, Pentikkiä ja Iittalan lasiesineitä)
Marimekolla on kivoja rahapusseja ja patakintaita, Marimekon juhlavaa kangastakin voi ostaa pöytäliinaksi
Lapsille suosittelen Tatun ja Patun Suomi-kirjaa ja pelejä
Suomalaiset puuesineet kuten pannunalustat ovat suosittuja - kgl
15-v kännykkä, cd-soitin ym
50 rouva, jos on jo tosi rouva eli maassa misssä naisen keski-ikä alkaa 40-vuodesta, niin jotain suomalaisella mummulle sopivaa. kaunis huivi, hartialiina ym.
30 kihlapari, varmaan perustaa kotia, eli veisin hyvän telflonpannun ja teflonkattilan, merkkitavaraa, niistä ilahtuu ainankin nainen elmänsä jokaisena päivänä, ja tietysti välineet lastat yms kapustat. Tai kauniita pyyheliinoja, lakanasetin.Koriste-esineitä en veisi, koska maku voi olla niin eri.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750