Gallup n. 12-18 vuotiaille(ei niin tarkkaa)
Kerro mitä meikkejä käytät (merkki, hinta) ja voit kertoa lyhyesti onko ne hyviä. Ilmoita myös ikäsi ja ihotyyppisi (rasvainen,sekaiho,kuiva,couperosa,tasainen ym.).
Jos olet ostanut tuotteita, jotka eivät olleet sopivia niin ilmoita myös niiden nimet tänne ja halutessasi myös syyt miksi ei ollut hyvä.
Itse olen 14-vuotias ja minulla on sekaiho ja yksittäisiä finnejä otsassa,nenässä ja leuassa (t-alueella)
Meikkipuuteri: Lumene n. 15€ (ei peitä kuivana kauheasti, märkänä sävy muuttuu liian tummaksi)
Peitepuikko: Avon, Color Trend (nettikauppa) n.4€ (ei oikein hyvä, mutta väliaikaisesti käytössä)
Ripsiväri: Avon, Color Trend n.4€ (ihan OK)
Kajal-kynä: Avon, Color Trend n. 6€ (OK)
Poskipuna: Wet'n Wild n.4€ (ei kokemuksia muista poskipunista, mutta on ihan hyvää)
Luomiväri: Wet'n Wild n.2,5€ (pohjustuksella pysyi kohtalaisesti, hintaansa nähden hyvä)
Virheostokset:
Avon Color Trend meikkivoide n.5€ (ei peittänyt eikä kestänyt)
Avon Color Trend voidemainen luomiväri n.5€ (ei pysynyt ollenkaan)
Gallup n. 12-18 vuotiaille tai
2
656
Vastaukset
- 15-vuotias tyttö
Jep, olen siis 15-vuotias. Minulla on sekaiho, t-alueelta rasvoittuva, mustapäitä ilkeästi ja finnejä aina silloin tällöin liiankin kanssa.
Ihoni on sen verran tumma suomalaisittain oudon sävyinen, että meikkivoiteitten ja puutereiden osalta ei ole virheostoksia tullut tehtyä, kun on yksinkertaisesti ollut työn ja tuskan takana löytää sopivaa sävyä mistään. Tällä hetkellä käytössä seuraavanlainen setti:
- Christian Dior: Diorskin Forever Compact -meikkipuuteri, todella hyvä ja hienojakoinen. Mukautuu ihoon täydellisesti jopa muuttaen hiukan väriään imeytyessään. Tosin hintakin sen mukainen, mutta kun kerran kärsii niin riittää pitkään. Taisi olla siinä viidenkympin tietämissä. Ei kuitenkaan peitä helakampia finnejä kunnolla, vaan vaatii kaverikseen seuraavan.
- Avon: Clearskin Blemish Stick -peitepuikko, meikkipuuterin alla paikallisesti käytettynä täydentää peittämispaketin täydellisesti. Hintaa en muista, oisko ollut vitosen.
- Avon: Colortrend Fresh face -meikkivoide, itselläni tumma sävy kesäiselle ruskettuneelle iholle. Peittävyys ei ole kovin kummoinen, mutta tasoittaa ihoa mukavasti. Kesällä itselläni on yleensä sen verran hyvässä kunnossa iho, että tuo riittää mainiosti.
Tuommottia. - Nimimerkki
Oon 18-vuotias ja aloitin tässä juuri meikkaamisen uudelleen eri periaatteilla muutaman vuoden tauon jälkeen. Tavoitteena on pitää iho hyvässä kunnossa (ihoni oli nuorempana huonossa kunnossa, mutta meikkaamisen lopettamisen jälkeen parani), ja meikin tulee olla luonnollinen. Ihotyyppini on sekaiho, kuivuus on kiusannut, mutta lisättyäni ruokavaliooni enemmän öljyjä ongelma katosi.
Meikkipuuteri, peiteväri ja luomivärit: Everyday Minerals, näytepaketin hinta muutaman euron (kunhan oikea sävy pohjalle löytyy niin tulos on upea, plussaa luonnollisesta lopputuloksesta ja ihoystävällisyydestä, aito mineraalimeikki, ei kemikaaleja)
Ripsiväri: Dr. Hauschka, n. 16 e (juuri nappivalinta mulle; yksi kerros antaa tarpeeksi väriä ripsille [jotkut ovat valittaneet ettei tämä pidennä tai tuuheuta ripsiä, mä en näitä ominaisuuksia edes hae], ja lisäplussaa siitä että lähtee helposti pois).
Virheostoksina voisin pitää juuri näitä iho-ongelmia aiheuttaneita "perinteisiä" meikkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857