itsekkäät naiset ja

kiittämättömät

Siinä avaus jota pikkusieluiset eivät sulata. Rikoisin ja huomioni on kyllä kiinnittynyt juuri kiittämättömyyteen, ja suureen itsekeskeisyyteen! Mitä nainen kiittää julkisesti ....asiaan. Aikakausilehti, televisiota , radiota jne..kun seuraa niin tämän tästä joku poliitikko, huippujääkiekkoilija,näyttelijä jnee MIES kehuu OMAA NAISTAAN!! kun jotain on saavuttanut ja perhettäkin(eli jakaa kunniaa muillekin), kukaan nainen koskaan ei ole tehnyt niin...ei suomessa ainakaan ja onko maailmallakaan. miksi te naiset olette niin itsekeskeisiä ja huoniohakuisia! sitä "logiikkaa" en ymmärrä.Kaikki kunnia itselle.

6

792

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä syystä,

että miehet ÄÄRIMMÄISEN harvoin tukevat naisiaan näiden ponnistuksissa. Miksi ketään pitäisi tyhjästä kiitellä?

Tunnettu tosiasiahan on että menestyvän miehen takana on nainen. Yhtä totta on se, että naisen menestyksen esteenä usein on mies. Mies ei varmasti tee mitään uhrauksia naisensa uran takia (esim. muuta asuinpaikkaa naisen työn perässä jne). Naiset sen sijaan hyvinkin usein luopuvat omista suunnitelmistaan ja haaveistaan, edesauttaakseen miehensä uraa.

• älkää jaksako teeskennellä!

Ai, kyllä mä oon huomannut, että oikeestaan suurinosa menestyneistä ihmisistä aina kiittää myös muita. Siis ovat he nyt miehiä tai naisia. Mä oon myös huomannut, että menestyneet ihmiset eivät tunnu olevan katkeria, toisten syyttäjiä, haukkujia, negatiivisia ja sitä rataa, mitä tääkin yleistys nyt taas edustaa. Jos sua ei koskaan kiitetä sun elämässä, niin miksi sä sellaisia ihmisiä valitset lähipiiriisi? Ja osaatko itse kiittää muita?

Koska tosiasiahan on se, ettei suakaan paskaakaan kiinnosta ketä jotkut tuntemattomat kiittää tai on kiittämättä, mitä jossain lehdessä sanoo joku julkkis. Sua kiinnostaa tasan tarkalleen sinä itse ja nyt susta tuntuu, että sä et saa kiitosta kun pitäs. Joten tosiaan: mene asiaan. Puhu jostain, mikä sua oikeesti koskettaa ja kiinnostaa.

Alkuperäiselle lapsuuden perheellesi sä et enää mahda mitään, joten jos tunne tulee sieltä, niin se on voi, voi, se täytyy vaan itse korjata omassa elämässään sitten, mutta tapahtunutta ei voi enää muuttaa. Siihen täytyy vaan etsiä uusi asenne.
      Sä itse valitset kumppanisi, kaverisi ja sen millaisia ihmisiä vedät puoleesi sillä, mitä itse olet.

• Naisen logiikka

Sit tälläinen asia , niin eipä sitä joku otakaan asiana.. vaan alkaa kaivamaan ihan metsään...Jos seurasit jussigaalaa, niin siinäkin vanhempi mies joka sai palkonnon siitä niko lentäjän poika, niin kiitti kaikkia. Mut edelleenkin olen sitä mieltä että naiset ovat kiittämättömämpiä. Lyön siitä vaikka pääni pantiksi. Toisekseen täällä töissä meillä on ihan hyvä olla, palaute on jopa rakentavaa. Eli palaute sulle ilmeisesti olet nyt katkera nainen kun tollasta alat poraan. Toisekseen löysit ITSESI SIITÄ TEKSTISTÄNI KUN ET PITÄNYT!! jep jep ja päivän jatkoja

• meille muillekin
        Naisen logiikka kirjoitti:

Sit tälläinen asia , niin eipä sitä joku otakaan asiana.. vaan alkaa kaivamaan ihan metsään...Jos seurasit jussigaalaa, niin siinäkin vanhempi mies joka sai palkonnon siitä niko lentäjän poika, niin kiitti kaikkia. Mut edelleenkin olen sitä mieltä että naiset ovat kiittämättömämpiä. Lyön siitä vaikka pääni pantiksi. Toisekseen täällä töissä meillä on ihan hyvä olla, palaute on jopa rakentavaa. Eli palaute sulle ilmeisesti olet nyt katkera nainen kun tollasta alat poraan. Toisekseen löysit ITSESI SIITÄ TEKSTISTÄNI KUN ET PITÄNYT!! jep jep ja päivän jatkoja

mitkä tarkkaan ottaen ovat ne asiat, joista naisesi pitäisi olla sinulle kiitollinen? Tyhjästä on nimittäin paha nyhjäistä. Yleisesti ottaen: naisilla on harvoin aihetta olla miehilleen kiitollisia. Minä olen siinä harvinainen poikkeus: olen saanut tukea aviomieheltäni ja osoitan kyllä kiitollisuuteni hänelle.

• totuutta?

Jokaisen menestyvän miehen takana on nainen. Mies ei tule toimeen ilman vaimoa, Äitiä, slittäjää, lohduttajaa, ruuanlaittajaa, lastenhoitajaa, empaattista ymmärtäjää... listä on loputon. Siksi miehet kiittävät, syytäkin on. (huvittavinta minusta ovat kyllä nämä Äidin kiittämiset...)

Entäpä naiset sitten: Menestyvä nainen on yhä useammin sinkku. Useimmat miehet eivät kestä menestyvää fiksua naista. Naiselle on lisäksi helpompaa luoda uraa, kun jaloissa ei ole lasten lisäksi kitisemässä mies...

• useinhan

se on niin, että naisella ei ole mitään syytä kiittää miestä. miksi teille pitäisi aina olla lässyttämässä kuin pienille muksuille?
      kun mietin omaa elämääni, niin suurimmat vaikuttajat ovat olleet ne vahvat naiset jotka olen tuntenut/törmännyt elämän varrella. ainoa mies jolle voin sydämeni pohjasta sanoa kiitos, on isoisäni.
      joku tuossa aikaisemmin kirjoitti, että mies harvemmin tulee toimeen ilman naista, mutta nainen tulee hyvin toimeen ilman miestä. ja näinhän se on. ;) itse olen onnellisin silloin kun en ole suhteessa miehen kanssa. kuten nyt. :) ja miestä en enää huolikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe