Mikä on korrektia?

Nimetön

Onko tökeröä mennä pysäyttämään nainen kadulla tai muuten julkisella paikalla ja pyytää sitä kahville? En keksi oikein muutakaan tapaa tutustua tuntemattomiin. Entä voiko vaikka kaupan kassaa pyytää treffeille, jos hän on mielestäni viehättävä? Pitääkö tuntemattomien kanssa ensin hienovaraisesti ja luontevasti avata keskustelu jostain asiasta ennen kuin voi pyytää kahville?

7

1846

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et nappais tost noin vaa

etenki jos heti pamautat vastaantulijalle "lähetkö kahville?"
      sit meette kahville ja istut vaa hiljaa siin sillei o_O

ja se nainen on kans o_O

tota ei kyl tapahu koska todennäkösesti saat aika pitkään pysäytellä vastaantulijoita enneku joku lähtee =o

ja kai ny kaupan kassaa voi kysyy mut en sit tiiä mitä tekisit kahvil kassakoneen kaa =o

vai tarkotitko sitä myyjätärtä? et jos joo ni miksei? mut sit jos se sanoo et ei ni joudut aina menemää tulevaisuudes toisee kauppaa ku sua hävettää nii helvetisti O_o

tai voitha sä piruillessas sit kysyy sitä joka kerta siltä ku käyt siin kaupas jokane tyylillää

• se tökerö

Miten sitten pitäisi toimia, jos näkee jonkun kiinnostavan naisen ja haluaisi tutustua siihen?

• meet juttelee
        se tökerö kirjoitti:

Miten sitten pitäisi toimia, jos näkee jonkun kiinnostavan naisen ja haluaisi tutustua siihen?

rohkeesti.

mut ihan hyvä etenki josset missään baaris oo et ois joku "tekosyy" jutella.
        baarisha toi o iha perus et mennää juitskailee muute vaa. kadul ei niinkään.

• ei laiteta

..en mä ainakaan ole tuominnut ihmistä sen perusteella, missä hän on tullut mulle juttelemaan. Osoittaa aikamoista rohkeutta tulla iskemään selvinpäin vaikka kaupassa/työpaikalla/kaupungilla eli voi olla pelkkää plussaa. Tolkku pitää tietysti säilyttää siinäkin pelissä, jos toinen ei vaikuta heti kiinnostuneelta, ei kannata tyrkyttää itseään väkisin.

• mietoa

Ite pysäytän ja kysyn suoraan, et ootko mieleltäs avara ja muuten tiukka yms.tarinaa heittelen. Toimii hyvin, kun saan usein naisilta kasvohierontaa lintsarien muodossa.

• nut.tu

Iloinen hymy, kohtelias kysymys "lähtisitkö kahville kanssani?", voisi piristää päivää kummasti.
      Lähtisinkin varmasti, jos joku tulisi kysymään. Jos vain ei ole kiire minnekään! Enempikin näitä =)

• "pelimies"

Et voi kysyä keneltäkään tuntemattomalta hymyn kanssa lähdetkö kahville. Miksi lähtis?

Herätä naisen kiinnostus. Laita nainen kysymään kuka tuo on, rupeaa juttelemaan minun kanssa jne. Jos pysty suoraan kahville se tarkoittaa että olet vaan epätoivoinen tyrkky ja vastaus on ei. Vaikka nainen pitäisi ulkonäöstäsi niin noin suoraan kysymykseen myönteisesti vastaava nainen on mielestään "liian helppo".

-Toimi siis vaikka näin: Anteeks, en tiedä yhtään hyvää kahvilaa täälläpäin, ja olen espresson ystävä. Tiedätkö missä täällä olis kahvila josta saa minttuespressoa?
        -Nainen kertoo sinulle sen ja sen kahvilan ja vastaat: minulla on hirveän huono suuntavaisto, lähdetkä saattamaan? Jos nainen lähtee saattamaan hän on jo kiinnostunut ja kahvilan luona lupaudut tarjoamaan opastuksesta kermakaakaon.

Ei siis tarvitse leikkiä pelimiestä tai olla sellainen mutta opettele muutama kikka niin saatat saada naisen kiinnostumaan ja hän saattaa olla tuleva vaimosi. Ethän halua missata treffejä tulevan vaimosi kanssa vain huonon repliikin takia?

Naiset kommentoikaa tätä juttua. Olen joskus kokeillut tätä ja joskus toimii, joskus ei, ethän voi edes tietää onko nainen vapaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe