Mistä iPod Touchille kotelo?

LilithDora

Kun tuo Touch niin helposti naarmuuntuu niin ajattelin hommata jonkunlaisen suojakotelon sille. Sellainen kunnollinen olis hakusessa, ei siis mikään takakannen silikonisuoja.

Tämän tyylistä etsin:

https://www.famiko.fi/detail.asp?id=363157

Tuoltakin vois tietysti tilata, mutta tuo pinkki ei ole ihan mieluisin väri :D Ja hintaakin tuolle kertyy aika mukavasti kun tuohon tulee vielä posti- ja käsittelykulut päälle...

Eli jos tiedätte jotain kauppoja netissä ja muualla niin laittakaa vähän vinkkiä! Kiitos :)

11

2632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diileri
      • Kalmala

Suosittelen myös Dealextremeä. Useasti olen tilannut kaikkea sälää ja toimitus on luotettavaa ja maksu PayPalilla helppoa.

Laatu voi olla huonompaa esim. elektroniikassa tms, mutta esim. tuollaisissa suojakoteloissa ei pahemmin eroja ole kalliin ja halvan välillä.

Itse muuten tilasin viimeksi Nokialaiseeni USB-piuhan. Suomessa hinta about 30-euroa. Dealextremessä noin 4-euroa ja ilmainen kotiinkuljetus postilåådaan. Laatukin oli hyvä, eli toimii, eikä ainakaan vielä puolen vuoden käytön jälkeen ole mennyt rikki

• LilithDora
        Kalmala kirjoitti:

Suosittelen myös Dealextremeä. Useasti olen tilannut kaikkea sälää ja toimitus on luotettavaa ja maksu PayPalilla helppoa.

Laatu voi olla huonompaa esim. elektroniikassa tms, mutta esim. tuollaisissa suojakoteloissa ei pahemmin eroja ole kalliin ja halvan välillä.

Itse muuten tilasin viimeksi Nokialaiseeni USB-piuhan. Suomessa hinta about 30-euroa. Dealextremessä noin 4-euroa ja ilmainen kotiinkuljetus postilåådaan. Laatukin oli hyvä, eli toimii, eikä ainakaan vielä puolen vuoden käytön jälkeen ole mennyt rikki

Kiitos vinkeistä! Mutta iteltä tuota Paypalia ei ole :( Kannattais varmaan sellanenki hommata.

Vielä jos joku tietää mistä muualta sais kun netistä niin sanokaapa :)

• LilithDora
        LilithDora kirjoitti:

Kiitos vinkeistä! Mutta iteltä tuota Paypalia ei ole :( Kannattais varmaan sellanenki hommata.

Vielä jos joku tietää mistä muualta sais kun netistä niin sanokaapa :)

Tuli laitettua viestiä vähän liian aikasin, nyt vasta katselin tarkemmin maksuvaihtoehtoja tuolla sivustolla tarkemmin niin kyllä siellä Visa näytti olevan, saisko sillä sitten maksettua? :)

Onko muute iPhonella ja Touchilla paljonkin kokoeroa? Että mahtuisko Touch tollaseen iPhonelle tarkoitettuun koteloon?

• kts täältä..
        LilithDora kirjoitti:

Tuli laitettua viestiä vähän liian aikasin, nyt vasta katselin tarkemmin maksuvaihtoehtoja tuolla sivustolla tarkemmin niin kyllä siellä Visa näytti olevan, saisko sillä sitten maksettua? :)

Onko muute iPhonella ja Touchilla paljonkin kokoeroa? Että mahtuisko Touch tollaseen iPhonelle tarkoitettuun koteloon?

http://www.youtube.com/watch?v=VRGRRSmBeF4

• WithWallet
        LilithDora kirjoitti:

Suomalainen Applen laitteisiin erikoistunut kauppapaikka on www.omenatori.fi.
        Itsellä on kans Touch ja ostin tuolta suojakalvon ja ton Wallet kotelon, tosin suojakalvoja ei taida tällä hetkellä kyseisen yrityksen valikoimasta löytyä.

DealExtreme on myös hyvä valinta, mutta itse mieluummin maksan muutaman hassun euron enemmän ja saan tuotteeni muutamassa päiväsä kotiini. Dealista ostaessa 2,5 viikkoa oli toimitus :/

Kokoeroa on laitteilla, joten kannattaa ostaa Touchille tarkoitettu. Suojakalvot on samankokoisia, mutta iPhonen kalvossa on näytön yläosassa kaiuttimen aukko, jota Touchissa ei tietty oo.

• gargagrgare
        WithWallet kirjoitti:

Itsellä on kans Touch ja ostin tuolta suojakalvon ja ton Wallet kotelon, tosin suojakalvoja ei taida tällä hetkellä kyseisen yrityksen valikoimasta löytyä.

DealExtreme on myös hyvä valinta, mutta itse mieluummin maksan muutaman hassun euron enemmän ja saan tuotteeni muutamassa päiväsä kotiini. Dealista ostaessa 2,5 viikkoa oli toimitus :/

Kokoeroa on laitteilla, joten kannattaa ostaa Touchille tarkoitettu. Suojakalvot on samankokoisia, mutta iPhonen kalvossa on näytön yläosassa kaiuttimen aukko, jota Touchissa ei tietty oo.

tota tää on huonosti aiheessa mutta. itekin oon tilaillut tuolta dx kamaa ja on toiminut ihan hyvin. sit tein tilauksen jossa oli nokian akku ja kuulokkeet. akku tuli ja kuulokkeita ei. sit sielä tilillä ei edes näy tilaushistoriassa että olisin akkua saanut, mutta sellasen sain! ja sit tein toisen tilauksen jossa oli 4 tavaraa. 2 tuli 2vko päästä, ja sit lappu missä luki että nää kaks tulee hetken päästä. sit se toinen puuttuva tuli 1vk päästä ja taas lappu että se yks puuttuu vielä. se on ollut jo 2-3kk myöhässä. tuleeko ollenkaan ja palautuuko rahat kun/jos tuotetta ei tuu?

• pertsa12345
        WithWallet kirjoitti:

Joo kyllä itsekin mielummin suomesta ostan ja saan tuotteen nopeasti, kun lähden tavoittelemaan 1-2 euron säästöä ja odottelus sitä 3-4 viikkoa. =)

Tuolta Omenatorilta olen itsekin ostanut ja nyt sinne oli tullut kalvoja sekä koteloita tolle uudelle touch 4Glle joten ei tarvitse itsekään kikkailla iphone kalvojen kanssa enää :D

http://www.omenatori.fi/category/2/ipod

• Apple fani

Etsin itse samanlaisia mutta en ole löytänyt halpoja!

• Griffinsurvivorcase

Kirjota googleen griffin survivor case ja mee griffinin sivulle ipod ja sit kuoret ja survivor case se on kestävin suojus tällä hetkellä suojaa eestä ja takaa kestää vettä jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe