Ootko ajatellu talvilomaa?

Onko mitä suunnitelmia?

18

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsäporowaara

mitä sä itte aattelet notta???

• kyllä joku muu ne mun ajatukset yleensä pintaan saa. Ei ne ittestänsä tule.

• metsäporowaara
        relaxed_eyes kirjoitti:

kyllä joku muu ne mun ajatukset yleensä pintaan saa. Ei ne ittestänsä tule.

kyselet ku akka!

• monestikin..

se oli ihan mukavaa.

• uk-ko

keikat kusee. Jospa sais ton firman ajan tasalle lomalla. Se on suunnitelma. Katotaan sitte loman jälkeen, mikä oli toteutus.

• tytö vähä haittaa koulunkäyntiä, mut jos kerkeen saada kaiken suunnitellun valmiiksi ennen talvilomaa, ni lähen Leville hiihtämään ja kelkkailemaan.

• uk-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

tytö vähä haittaa koulunkäyntiä, mut jos kerkeen saada kaiken suunnitellun valmiiksi ennen talvilomaa, ni lähen Leville hiihtämään ja kelkkailemaan.

eli jos olen itekseni, niin mielessä väikkyy pilkkiminen Luonterilla...

• viikkoa

pääsiäisen paikkeilla, todennäköisesti sen takapuolella.

Kevätkelejä täytyy ootella. Harri alkaa nappaamaan pilkkiin vasta maalis-huhtikuun vaihteessa.

Vetäsen lynxin käymään ja painun korpeen. Haistatan pitkät ihmisille ja kaupungille joksikin aikaa.

Vähän saunomista ja avontouintia mökillä. Siinä se menee rattoisasti.

• En.kerro

oon ajatellu. Silloin en aukaise ainakaan yhtään kirjaa, se on varma.

• ...niin ku aina.

• cookos

epätoivoisesti koitan keksiä, miten sen käytän. Pidänkö viimevuotiseen tapaan paasto-ja liikunta viikon vai lähenkö jonnekin.
      Varmaan käyn jossain, vaikka Hesassa.

• mut jos ens vuonna oon kunnon duunissa niin talviloma pitää ottaa tuohon ensilumen aikoihin, tai siihen ku jänikset vaihtaa talviturkkiin... Viikoks mettälle =)

• gek-ko

tietääkseni ole talvilomaa.

• talvilomapäivät :

muuten jää taas lomat pitämättä

• scale

on kutsunut jo keväästä saakka, jolloin varasin mökin.

Joitakin viikkoja vielä pitää kärvistellä ja sitten pääsee laskemaan mutkamäkeä oikeen urakalla.

• Anonymous random visitor

kävin tropiikissa ihmettelemässä paikallisten touhuja. Piipahdin myös eräässä isommassa aasialaisessa kaupungissa. Lämmintä ja aurinkoa riitti ja sitähän kävin hakemassa. Irtiottoa tästä pakkasesta.

• ...

ERÄÄT KÄYVÄT NIMITTÄIN TÖISSÄ!

• kuten koko aina, nousen kellarista vain baari iltoina

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe