Onko mitä suunnitelmia?
Ootko ajatellu talvilomaa?
18
408
Vastaukset
- metsäporowaara
mitä sä itte aattelet notta???
- metsäporowaara
relaxed_eyes kirjoitti:
kyllä joku muu ne mun ajatukset yleensä pintaan saa. Ei ne ittestänsä tule.
kyselet ku akka!
- monestikin..
se oli ihan mukavaa.
- uk-ko
keikat kusee. Jospa sais ton firman ajan tasalle lomalla. Se on suunnitelma. Katotaan sitte loman jälkeen, mikä oli toteutus.
tytö vähä haittaa koulunkäyntiä, mut jos kerkeen saada kaiken suunnitellun valmiiksi ennen talvilomaa, ni lähen Leville hiihtämään ja kelkkailemaan.
- uk-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
tytö vähä haittaa koulunkäyntiä, mut jos kerkeen saada kaiken suunnitellun valmiiksi ennen talvilomaa, ni lähen Leville hiihtämään ja kelkkailemaan.
eli jos olen itekseni, niin mielessä väikkyy pilkkiminen Luonterilla...
- viikkoa
pääsiäisen paikkeilla, todennäköisesti sen takapuolella.
Kevätkelejä täytyy ootella. Harri alkaa nappaamaan pilkkiin vasta maalis-huhtikuun vaihteessa.
Vetäsen lynxin käymään ja painun korpeen. Haistatan pitkät ihmisille ja kaupungille joksikin aikaa.
Vähän saunomista ja avontouintia mökillä. Siinä se menee rattoisasti. - En.kerro
oon ajatellu. Silloin en aukaise ainakaan yhtään kirjaa, se on varma.
...niin ku aina.
- cookos
epätoivoisesti koitan keksiä, miten sen käytän. Pidänkö viimevuotiseen tapaan paasto-ja liikunta viikon vai lähenkö jonnekin.
Varmaan käyn jossain, vaikka Hesassa. mut jos ens vuonna oon kunnon duunissa niin talviloma pitää ottaa tuohon ensilumen aikoihin, tai siihen ku jänikset vaihtaa talviturkkiin... Viikoks mettälle =)
- gek-ko
tietääkseni ole talvilomaa.
- talvilomapäivät :
muuten jää taas lomat pitämättä
- scale
on kutsunut jo keväästä saakka, jolloin varasin mökin.
Joitakin viikkoja vielä pitää kärvistellä ja sitten pääsee laskemaan mutkamäkeä oikeen urakalla. - Anonymous random visitor
kävin tropiikissa ihmettelemässä paikallisten touhuja. Piipahdin myös eräässä isommassa aasialaisessa kaupungissa. Lämmintä ja aurinkoa riitti ja sitähän kävin hakemassa. Irtiottoa tästä pakkasesta.
- ...
ERÄÄT KÄYVÄT NIMITTÄIN TÖISSÄ!
kuten koko aina, nousen kellarista vain baari iltoina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780