mistä niitä saa

ei sikoja kiitos!

onko kaikki miehet sikoja? onko niitä luotettavia ja rakastavia miehiä olemassa edes? ja mistä sellaisia löytää? enää kun ei huvita sekaantua valehteleviin ja pettäviin idiootteihin jolla vain se yksi asia mielessä. Valitettavasti tälläinen ihminen pyörii vaan vieläkin mielessä ja ottaisin takaisin varmasti jos saisin, mutta kun ei saa. miksi pitää olla niin heikko että haluaisi vielä suhteeseen jossa satuttaa vaan itseään?

6

596

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meitä

kunnollisia mihiä. Itse voisin esittää saman kysymyksen naisista?

• .........

Olisi kiva löytää nainen joka ei petä.

• sellainen olisi mutta missä..
        ......... kirjoitti:

Olisi kiva löytää nainen joka ei petä.

sinä olet? Itse tutustuin mieheen, jonka piti olla sinkku, mut kas kummaa myöh. ilmeni et olikin varattu.mut vapautuu kohta jo vain sitä kohta ei vain ole tullut.Eikä varmaan tulekkaan.
        Mut tunteita häntä kohtaan on vaikea repiä irti,tyhmä kun on niin ajattelee et jospa kuitenkin.
        Että mies mieti oikeasti mitä haluat ennen kun otat yhteyttä varattuna haluatko vain satuttaa vai mitä? Ole mies eikä nahjus.

• on......

meitä on monia! me emme vaan löydä teitä!

• FG.

Tottakai rakastavia ja luotettavia miehiä löytyy vaikka millä mitalla. Baarista vai mistä sä olet nämä valehtelevat ja pettävät tyypit löytänyt? Kuinka monta kertaa olet joutunut pettymään ja kuinka pitkällä suhde on siinä vaiheessa jo ollut? Millainen itse olet luonteeltasi?

• eisikojakiitos

viimeksi tuli puoltoista vuotta seurusteltua ja olin tosissani suhteessa. itse olen sitoutuvainen enkä koskaan pystyisi satuttamaan ketään. minun on vaikea luottaa ihmisiin kun ne ovat kerran luottamuksen menettänyt. eksäni menetti sen useasti ja suostuin olemaan hänen räsynukkensa sen puoltoistavuotta. oman kyläl poikia oli tämä viimeinen herra ja vannotti niin rakkauttaan vielä samana päivänä kun sain pettämisestä tietää. nyt tuntuu ettei ole enää maata jalkojen alla. kiven alla taitavat nämä rakastavat miehet kuitenki olla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2371
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1961
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1653
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      980
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      845
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      840
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      798
    Aihe