http://www.pohjolansanomat.fi/cs/Satellite/PS-Uutiset/1194612231697/artikkeli/roskakatos sytytettiin tuleen rytikarissa.html
Moro,ihmettelimpähän vain että kuin tämä on mahollista,että keskellä kirkasta päivää joku vaan kävelee sairaalan synnärille ja keikkaa tavaraa,ilman että kukaan huomaa mitään?
Kaksi miestä vieläpä,ettei heti vois kuvitella että ovat synnyttämässä :)
keskussairaalan
6
1446
Vastaukset
- Titta53
Vaan jos se on tämä nykyaika sekoittanut synnärin henkilökunnan päänkin? Tai jos olisi kaksi isää:)
- "synnäri"
Se on aivan mahdottumuus,että henkilökunnan pitäisi tietää kaikkien potilaiden omaiset ja vieraat.Turha on syyttää henkilökuntaa tästä varastelusta.Äitienkään ei kannattaisi pitää pöytien päällä arvotavaraa,kyllä ne sivullisia kiinnostaa..Sairaalassa käy todella paljon vieraita ja sivullisia,jotka kyttäävät hyvää sopivaa hetkeä varastaa...
- ollenkaan
"synnäri" kirjoitti:
Se on aivan mahdottumuus,että henkilökunnan pitäisi tietää kaikkien potilaiden omaiset ja vieraat.Turha on syyttää henkilökuntaa tästä varastelusta.Äitienkään ei kannattaisi pitää pöytien päällä arvotavaraa,kyllä ne sivullisia kiinnostaa..Sairaalassa käy todella paljon vieraita ja sivullisia,jotka kyttäävät hyvää sopivaa hetkeä varastaa...
että jotain viedään, ja vieläpä "keskellä kirkasta päivää". Osastoilla kulkee koko ajan porukkaa, kuka niitä ehtii valvomaan?? Ja kun ihminen tulee sairaalaan, koko omaisuus on mukana ja se pitää olla koko ajan näkyvillä. Pöydällä on puhelimet, rahat, avaimet, meikit, joillakin kaksi puhelinta, läppäri ym ym. Kuitenkin joka huoneessa on jokaiselle oma lukollinen kaappi, jota kannattaisi hyödyntää....
- minä olin synnyttämässä
ollenkaan kirjoitti:
että jotain viedään, ja vieläpä "keskellä kirkasta päivää". Osastoilla kulkee koko ajan porukkaa, kuka niitä ehtii valvomaan?? Ja kun ihminen tulee sairaalaan, koko omaisuus on mukana ja se pitää olla koko ajan näkyvillä. Pöydällä on puhelimet, rahat, avaimet, meikit, joillakin kaksi puhelinta, läppäri ym ym. Kuitenkin joka huoneessa on jokaiselle oma lukollinen kaappi, jota kannattaisi hyödyntää....
satuin olemaan suihkussa en siellä kuitenkaan synnyttänyt :) mutta suihkussa siis olin kun hoitaja kuikkaa ovelta että hän jättää vauvan minun sängylle YKSIN!! sillä on nälkä, kyllä tuli kiire lähteä suihkusta pois, vaikka huoneessa oli muita äitejä sillä hetkellä ei sitä olisi saanut jättää muiden kontolle, ja sitten tietenkin piti itse viedä lapsi takaisin? hyvä kun pystyssä pysyi, avoimet ovet vaan synnärille niin saadaan katoamaan muutakin kuin tavaroita, joku märkäpaise-epidemia vois auttaa tilannetta :)silloin pysyy ovet hyvin lukittuna.
- saisi tapahtua!
minä olin synnyttämässä kirjoitti:
satuin olemaan suihkussa en siellä kuitenkaan synnyttänyt :) mutta suihkussa siis olin kun hoitaja kuikkaa ovelta että hän jättää vauvan minun sängylle YKSIN!! sillä on nälkä, kyllä tuli kiire lähteä suihkusta pois, vaikka huoneessa oli muita äitejä sillä hetkellä ei sitä olisi saanut jättää muiden kontolle, ja sitten tietenkin piti itse viedä lapsi takaisin? hyvä kun pystyssä pysyi, avoimet ovet vaan synnärille niin saadaan katoamaan muutakin kuin tavaroita, joku märkäpaise-epidemia vois auttaa tilannetta :)silloin pysyy ovet hyvin lukittuna.
Onpa todella kamalaa huolimattomuutta vauvan suhteen. Muutenkin korkeat vuoteet ilman reunoja ovat vaarallisia, vaikka vastasyntynyt vauva ei vielä liiku.
Olen sitä mieltä, että vapaa kulku osastoille pitäisi ehdottomasti kieltää.Missä vaiheessa se on sallittu?! Onhan päivänselvää, että kävijät levittävät myös kaiken maailman pöpöjä ja vastasyntyneitä pitää suojella kaikilta turhilta taudin aiheuttajilta. Synnytyslaitokselle ei tarvita koko sukua ja ystäväpiiriä, vaan ainoastaan aivan lähimpiä. Vauvan ehtii kyllä aivan hyvin nähdä sitten kun hän on päässyt äitinsä kanssa kotiin. Missä terve järki! - polio
saisi tapahtua! kirjoitti:
Onpa todella kamalaa huolimattomuutta vauvan suhteen. Muutenkin korkeat vuoteet ilman reunoja ovat vaarallisia, vaikka vastasyntynyt vauva ei vielä liiku.
Olen sitä mieltä, että vapaa kulku osastoille pitäisi ehdottomasti kieltää.Missä vaiheessa se on sallittu?! Onhan päivänselvää, että kävijät levittävät myös kaiken maailman pöpöjä ja vastasyntyneitä pitää suojella kaikilta turhilta taudin aiheuttajilta. Synnytyslaitokselle ei tarvita koko sukua ja ystäväpiiriä, vaan ainoastaan aivan lähimpiä. Vauvan ehtii kyllä aivan hyvin nähdä sitten kun hän on päässyt äitinsä kanssa kotiin. Missä terve järki!portsari joka ovelle sairaalaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799