seksiä?
Jos saat, niin nosta käsi tai jokin muu uloke ylös.
Jos et, niin kerro miksi et.
Saatko säännöllisesti
10
471
Vastaukset
- No siksi,
kun ei ole vakituista seurustelukumppania. Voi olla yksi syy turhautumiin :)
- kumppani?
Ymmärrän hyvin, en väärin.
- kyllä.
Sitä tarvitsiSI kuin oma mobilephone ottaa kätöseen.;D
Mitä sä tarkoitat sillä, että joku "ei saa"? Anteeksi, mutta joskus mua ällöttää teinien kanssa keskustelu...- kyllä.
Kuvottaa kaiken maailman mielikuvien luojat. Anyway: En koskaan ole etsinyt seuraa tältä sivustolta, enkä välttämättä muuten koskaan elämässäni etsisikään, sen paskan keskustelupalstakommentaarin perusteella, mitä näillä palstoilla saa osakseen.
Toivottavasti mikään kuvotus ei kuvittele mitään tuosta aiemmin kirjoittamastani ( ketjun aloittajaan viittaamatta). Mä sentään mikään puupää ole, joka puhuisin käyväni ulkona, vaikken olisi vuosiin ole käynyt. Ne seuran hakijat erikseen.;) *reps* - tämä yksittäinen
kyllä. kirjoitti:
Kuvottaa kaiken maailman mielikuvien luojat. Anyway: En koskaan ole etsinyt seuraa tältä sivustolta, enkä välttämättä muuten koskaan elämässäni etsisikään, sen paskan keskustelupalstakommentaarin perusteella, mitä näillä palstoilla saa osakseen.
Toivottavasti mikään kuvotus ei kuvittele mitään tuosta aiemmin kirjoittamastani ( ketjun aloittajaan viittaamatta). Mä sentään mikään puupää ole, joka puhuisin käyväni ulkona, vaikken olisi vuosiin ole käynyt. Ne seuran hakijat erikseen.;) *reps*kirjoittaja kirjoittaa?
Lähtisitkö joskus treffeille tällaisen puolueettoman ja suhteellisen objektiivisen taustatarkkailijan kanssa? - kyllä.
tämä yksittäinen kirjoitti:
kirjoittaja kirjoittaa?
Lähtisitkö joskus treffeille tällaisen puolueettoman ja suhteellisen objektiivisen taustatarkkailijan kanssa?"Lähtisitkö joskus treffeille tällaisen puolueettoman ja suhteellisen objektiivisen taustatarkkailijan kanssa?"
Jos olet yhtä objektiivinen, kuin minä olen, niin toki voisimme ainakin keskustella.
Hmm.
:)
...
- vänkyrä-nainen
mutta ei kuulu sulle syyt.
- sasääsaaks
saa säännöllisesti. Seksiä vain silloin kun haluan.
- scale
välillä on joskus jopa muutama päiväkin. Kyllä elämä on yhtä helvettiä :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750