IHANNEMIES palsta=Katsoin elokuvan ja haluan poliisin.ei ei ei katsoin teho osastoa ja haluan george klunin näköisen.ei haluan 150kg painavan hampaattoman alkoholistin sotkamosta vähimmäis vaatimuksena ainakin yksi maksan vaihto,haluan että on sisäsiisti tekee tarpeet farkkuihin.....niin naisilla on monia makuja ja kaikilla on mielestään paras..
IHANNENAINEN palsta=haluan että naisellani on isot tissit,en välitä ulkoisesta kauneudesta kunhan on sisäistä kauneutta ja isot tissit,olen 69-vuotias eronnut mies haluaisin löytää naisen tositarkoituksella jolla on samoja harrastuksia kuin minulla esim.purjehdus,lenkkeily ja isojen tissien puristelu....niin pojat ovat aina poikia
alusta loppuun
LOMAROMANSSIT palsta=olin afrikassa anaali-aurinkomatkojen lomalla minulla oli suhde paikallisen spitaali nimisen miehen kanssa ongelmana on että tunnen vieläkin miehen sisälläni vaikka yhdynnästä on jo 2 päivää
MIEHEN LOGIIKKA palsta=tässä kaavio miehen ajatusmaailmasta --tissit------------------tupakka--viina-----pimpsa----------ruoka----pimpsa-----nukuttaa----pimpsa---tisut---arse--
MIESKUNTO palsta=kirjoituksista päätellen suomessa on paljon miehiä jotka ovat jääneet vapaaehtoisesti työttömiksi koska haluavat tarkkailla munansa toimintaa.esim.apua masturboin juustoraastimella 12 kertaa nyt munastani tulee verta miksi?tai slerssini on levossa 9.87254cm ja jäykistyneenä 22.12314cm pitkä olenko liian lyhyt? nimimerkillä:kyllä mittasin sen laaserilla
MITEN MIES ISKETÄÄN palsta=maailman yksinkertaisin asia.ota sinkkumiestä kädestä kiinni ja sano nyt olet minun..itseeni ainakin tehoisi tuo kun tämä tekstikin tehosi vaikka itse kirjoitin sen.
MITEN NAINEN ISKETÄÄN palsta=tämä vaatiikiin sitten jo enemmän itse en ole montaa kertaa onnistunut koska olen sekaisin päästäni.
NAAPURIT palsta=kaveri väittää että naapuri kyttää häntä mutta tosiasiassa itse laskee naapurin pierutkin helmitaululla ja merkkaa ne kalenteriin.
NAISEN LOGIIKKA palsta=on vähän kuin ufot.olen kuullut siitä juttua mutta en ole ikinä itse nähnyt
NETTIDEITTAILU palsta=ninnu88 ja pete86 lähettelevät halauksia ja hymiöitä kilpaa toisilleen lol pete86 ajattelee että nyt lykästi ja juoksee innoissaan kämpässä ympyrää rakkaudesta kiljahdellen tosiasia onkin paljon karumpi ninnu88 nimimerkin takana piilotteleekin oikealta nimeltään lähes kokonaan karvojen peitossa oleva nosturinkuljettaja aulis54 joka "leikkii" itsellään äidin sukkahousut jalassa.älkää ikinä luovuttako omia tietojanne netissä.
RAKKAUSRUNOT palsta=2-3 rekisteröitynyttä ihmistä tekee vuorotellen runon jota sitten kuorossa kehutaan..jatkuvaa egon pönkitystä vierailioita ei noteerata vaikka heittäisi sekaan mestaritason runon.oodi tyhmyydelle.
SINKUT palsta=maailmassa on paljon miehiä ja naisia jotka haluaisivat seurustella mutta eivät löydä toisiaan..jossain on todella pahasti vikaa..
TAPASIMME SUOMI24:SSÄ palsta=kysyin autosivulla mitkä tulpat kannattaa laittaa mazda 323:seen sinä vastasit että HAISTA V.TTU!!kiitos avusta autoni toimii jo paremmin
TYÖPAIKKAROMANSSIT/ETSINTÄKUULUTUS palsta=selkeitä ilmoituksia:nähtiin linjaautossa en kerro koska ja missä mutta ei meitä varmaan montaa ole jotka näkivät siellä.aivan mahdotonta tietää kuka kaipaa ketäkin
suhteet ja tunteet
make
7
760
Vastaukset
- make
minulle sähköpostia ihan mitä mieleen juolahtaa [email protected]
- oli muutama
tosi hyvä heitto mutta Sinkut-palstasta ja parista muusta olisi voinut repiä irti enemmänkin.
- make
kärsi koska täytyy mennä nukkumaan ja tuossa meni yllättävän kauan klo 5 ylös
- N43vee
Just niin nappiin kuin olla voi
- kannattaa muistaa!
että ihminen jolla asiat kohdallaan ei todellakaan roiku täällä!Niin....miullakaan ei ole.
Täällä on otos koko kansan pohjasakasta mutta tää on tärkee henkireikä sille! - ihana....
sain vuosisadan naurut...maailman paras kirjoitus suomi24:lla ikinä, voi KIITOS !!!
- make
kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756