voi tai sinulla ei ole varaa?
Mitä haluaisit antaa
30
757
Vastaukset
- Jos olisin kultakala
Minä antaisin rakkaalleni kokonaisen saaren jossakin lämpimässä meressä, ja hän voisi uida sinne omalla laivalla :)
...haluaisin, niin syyllistyisin rikokseen. Loukkaisin ihmisen itsemäärämisoikeutta yms...
- avovaimolle
onko sekin rikollista?
avovaimolle kirjoitti:
onko sekin rikollista?
...1994 (tai 1995). Siihen asti sai lain puolesta vaimolle (luultavasti myös avovaimolle) antaa munaa vaikka väkisin.
- että,
Richartti kirjoitti:
...1994 (tai 1995). Siihen asti sai lain puolesta vaimolle (luultavasti myös avovaimolle) antaa munaa vaikka väkisin.
niin on asiat siellä päässä perseellään. no niin on täälläkin. munat surkastuu. kai ne kohta pois putoaa.
että, kirjoitti:
niin on asiat siellä päässä perseellään. no niin on täälläkin. munat surkastuu. kai ne kohta pois putoaa.
...munieni toimintakunnon omatoimisesti ihan säännöllisesti, eihän sitä koskaan tiedä vaikka niitä taas jonain päivänä tarvis =D
- sun vaimoa
Richartti kirjoitti:
...munieni toimintakunnon omatoimisesti ihan säännöllisesti, eihän sitä koskaan tiedä vaikka niitä taas jonain päivänä tarvis =D
yhtään. Vaikutat älyttömän symppikseltä tyypiltä ja sellaiselta mieheltä että osaisit naisia käsitellä ja arvostaakin. Jos päätät erota niin ilmoita mulle heti ;o)
- no näin
Richartti kirjoitti:
se on parempi. ei pääse impotenssi yllättämään. kun eihän sitä koskaan tiedä. joku päivä se voi olla näytön paikka.
sun vaimoa kirjoitti:
yhtään. Vaikutat älyttömän symppikseltä tyypiltä ja sellaiselta mieheltä että osaisit naisia käsitellä ja arvostaakin. Jos päätät erota niin ilmoita mulle heti ;o)
...ehkä mä en siitä täällä kuitenkaan ihan ensimmäisenä huutelis. Eikä toi eroaminen kyllä ole kovinkaan todenäköistä, ainakaan mun näkökulmasta.
- ehdotin, on
Richartti kirjoitti:
...ehkä mä en siitä täällä kuitenkaan ihan ensimmäisenä huutelis. Eikä toi eroaminen kyllä ole kovinkaan todenäköistä, ainakaan mun näkökulmasta.
meitä helpompiaki tapauksia.
- riittää
ehdotin, on kirjoitti:
ei siinä mitään. ihan pelkän pillun takia ei kuitenkaan viitsi kaikesta luopua.
ehdotin, on kirjoitti:
Se helppous yksistään ei vaan riitä oikein mihinkään. Ja joidenkin kohdalla se helppous loppuu siihen, ku siitä helposta haluais ottaa etäisyyttä.
Tällaisia kokemuksiakin on kertynyt...- monimutkaisesti,
Richartti kirjoitti:
Se helppous yksistään ei vaan riitä oikein mihinkään. Ja joidenkin kohdalla se helppous loppuu siihen, ku siitä helposta haluais ottaa etäisyyttä.
Tällaisia kokemuksiakin on kertynyt...kyllä helppo voi olla hyvinkin kiihkeä, mutta ei väärissä asioissa, kuten eräät.
- se on nyt
monimutkaisesti, kirjoitti:
kyllä helppo voi olla hyvinkin kiihkeä, mutta ei väärissä asioissa, kuten eräät.
papujen nukkumaan meno aika. peittoa korviin. hyvää yötä.
monimutkaisesti, kirjoitti:
kyllä helppo voi olla hyvinkin kiihkeä, mutta ei väärissä asioissa, kuten eräät.
Mikäli sä sitä tarkoitat.....
Jos sillä pärjäisin, niin ei mulla mitään ongelmia oiskaan.
- vänkyrä-nainen
itseni.
- sää voi
ittees antaa?
- vänkyrä-nainen
sää voi kirjoitti:
ittees antaa?
oon otettavissa, mut emmää nyt sentään oo sen tyylinen et alkaisin itseeni väkisin kauppaamaan.
- mutta naisillahan
vänkyrä-nainen kirjoitti:
oon otettavissa, mut emmää nyt sentään oo sen tyylinen et alkaisin itseeni väkisin kauppaamaan.
on konstinsa tuollaisiin :D
- vänkyrä-nainen
mutta naisillahan kirjoitti:
on konstinsa tuollaisiin :D
mitään vippaskonsteja tuollaiseen ole.:( Luuletko etten muka ois jo käyttänyt sitä moneen kertaan jo, jos sellainen olisi...
- Dazu
ikuisen sellaisen.
en tiedä kuinka harvaa mun neste nykyään on, että voisinko edes, mut tässä kohtaa ei kuitenkaan resurssit kersaan riitä.
- ole olemassa
oikeaa aikaa eikä paikkaa, sitä et kadu jos teet sen lapsen nyt vähän huonoon tilanteeseen, sitä kadut jos odotat ja tilaisuus menee ohi. Hommiin vaan, ei se ihmistä kummempi se lapsikaan ole.
- se oli
sitten ihan vitun paljon liika kallis sormus. jos ei resurssit riitä yhteen kilju kaulaan.
Sä oot varmaan vuosien saatossa unohtanut jotain.
Toisaalta kyllähän sitä yhden kaa aina pärjäilee, mutta kaks uhmaikäistä kossia on jo välillä vähän liikaa....- Rela on selvästi
Richartti kirjoitti:
Toisaalta kyllähän sitä yhden kaa aina pärjäilee, mutta kaks uhmaikäistä kossia on jo välillä vähän liikaa....rakastunu. Niitä kihloja odotellessa...
Richartti kirjoitti:
Toisaalta kyllähän sitä yhden kaa aina pärjäilee, mutta kaks uhmaikäistä kossia on jo välillä vähän liikaa....jos se pukkaaki heti kaksoset tai kolmoset, ni mitäs sitte?
- siitä onko
relaxed_eyes kirjoitti:
jos se pukkaaki heti kaksoset tai kolmoset, ni mitäs sitte?
jomman kumman suvussa taipumusta moiseen?
- nut.tu
Haluaisin antaa aikaa. Mut sitä kun ei ole, ei ole rakastakaan =/
- KoppavaHoro
ja Lamborghinin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286