Mistä ihmeestä johtuu tämä, että kun olen nyt reilun viikon käynyt ohjatuissa jumpissa lähes päivittäin (yksi vapaapäivä) niin paino nitkahti kilon ylöspäin? En todellakaan usko että tässä välissä olen mitään lihasmassaa kehittänyt vielä. Tiedän että lihaskuntotreeni voi kerryttää nestettä lihaksiin, mutta kai senkin pitäisi jossain kohtaa tasaantua kun kuitenkin juon paljon vettä?
Syömiseni olen laskenut kalorilaskurilla ja ne ovat vaihdelleet päivästä riippuen 1300-1600kcal.
Liikunta alkoi, painonlasku loppui
3
281
Vastaukset
- Risu
Heippa kohtalontoveri!
Itselläni on myös paino välillä noussut kilonkin. Ja tiedän, ettei se ole läskiä, koska syön oikein ja liikun 4-5 kertaa viikossa. Jumpissa 4 kertaa viikossa (pumppi ja combat), ja paino vaan nousee... Toisaalta, en viitsi stressata kamalasti, koska tiedän, ettei se voi olla läskiä näillä elämäntavoilla. Olkoon sitten vaikka nesteitä lihaksissa :)
Jos joku kertoisi mistä tämä mahtaisi johtua?
Syön myös n. 1300-1600 kcal päivässä ja tarpeeksia kasviksia, proteiinia ja hyviä rasvoja. jne.- täällä!!
Liikunta lisää nestettä kehossa, varsinkin vasta aloitettu liikunta tai rankka liikunta. Jos ei aikaisemmin ole harrastanut tuollaista kuntojumppaa (siis säännöllisesti) ja aloittaa sen niin kehoon kertyy nestettä. Keho tottuu liikuntaan kyllä ajan kanssa ja sitten paino putoaa vauhdilla. Mulla käy vieläkin niin, että jos menen oikein vauhdikkaaseen jumppaan tai kuntosalille, niin ikinä en punnitse itseäni seuraavana päivänä, koska paino on aina noussut. Sitten kun odottaa päivän, niin paino on laskenut todella paljon. Siksi pidän aina välipäivän liikunnasta ennen punnituspäivää, suosittelen!!:)
- Nimetön
täällä!! kirjoitti:
Liikunta lisää nestettä kehossa, varsinkin vasta aloitettu liikunta tai rankka liikunta. Jos ei aikaisemmin ole harrastanut tuollaista kuntojumppaa (siis säännöllisesti) ja aloittaa sen niin kehoon kertyy nestettä. Keho tottuu liikuntaan kyllä ajan kanssa ja sitten paino putoaa vauhdilla. Mulla käy vieläkin niin, että jos menen oikein vauhdikkaaseen jumppaan tai kuntosalille, niin ikinä en punnitse itseäni seuraavana päivänä, koska paino on aina noussut. Sitten kun odottaa päivän, niin paino on laskenut todella paljon. Siksi pidän aina välipäivän liikunnasta ennen punnituspäivää, suosittelen!!:)
Jos kuntoilee joka päivä,niin kannattaako puntarilla edes käydä,kun ei ole niitä lepopäiviä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798