Rohkea rokan syö ja mulle jää kai vain..........
No mitäpä tässä miettimään pahinta vaikka en tiedä.Kerroin eilen miehelle tunteistani jota olen tapaillut jonkin aikaa.On ollut niin epätietoinen olo että rohkasin mieleni.Tuntui että meni vähän jäihin mutta toisaalta jatkoi keskustelua.Nyt sitten nukutun yön jälkeen saa nähdä kuis käy.Olikohan tämä hyvä siirto.Eikös ole parempi että ei roiku kenessäkään jos toinen ei kerro tunteistaan.
Nyt se on tehty
6
992
Vastaukset
- veneessä!
Rohkaisin myös mieleni eilen ja kysyin mieheltä missä mennään. Oltiin seitsemänsillä treffeillä, mutta nähdään must aika harvoin, välillä pari kertaa viikossa, välillä on 3 viikkoa väliä. Hän vastasi, että ei hän tiedä mihin tämä vie, mutta ainakin hän viihtyy mun kanssa. Kysyin tykkääkö yhtään, vastas hymyillen että tykkää must paljon. Ja sanoi, että älä pelkää.
Ja silti pelottaa, vaikka mies vielä lopuksi sanoi, että oli hyvä että juteltiin!
Jotenkin mua pelottaa, että mä tykkään paljon enemmän ja nyt viimeistään mies häipyy - koska kerroin. Naisenhan pitäs olla se mystinen ja salaperäinen ja metsästettävä. Mä en vaan halua esittää jotain, jota en ole.
Tuutko kertomaan aloittaja sitten miten teillä kävi?- KERTONUT
Nähtiin eilen siis seuraavana päivänä siitä kun kerroin.Menin ihan lukkoon.En osannut puhua asiasta mitään.Hän oli kyllä jotenkin "outo".Huomioi minua paljon enemmän mutta tuntu että puhui enemmän sellaisista asioista mistä ei ennen ole puhunut.En tiedä sitä jotenkin kai on antennit enemmän pystyssä ja mielikuvitus lentää:)No katselen ja kuullostelen kuis käy.Aika näyttää ja kaipa sitä nyt saa taas mennä kun on joku asia jota odottaa ja olen omat tunteeni saanut sanotuksi:)
Kerrohan sinäkin kuulumisiasi kun jotain tapahtuu. - kommentoi....
KERTONUT kirjoitti:
Nähtiin eilen siis seuraavana päivänä siitä kun kerroin.Menin ihan lukkoon.En osannut puhua asiasta mitään.Hän oli kyllä jotenkin "outo".Huomioi minua paljon enemmän mutta tuntu että puhui enemmän sellaisista asioista mistä ei ennen ole puhunut.En tiedä sitä jotenkin kai on antennit enemmän pystyssä ja mielikuvitus lentää:)No katselen ja kuullostelen kuis käy.Aika näyttää ja kaipa sitä nyt saa taas mennä kun on joku asia jota odottaa ja olen omat tunteeni saanut sanotuksi:)
Kerrohan sinäkin kuulumisiasi kun jotain tapahtuu.hei, minusta on todella hienoa että uskalsitte. paljon parempi noin että se toinen tietää mitkä teidän tunteenne on! Toivon teille paljon onnea suhteissanne, kertokaa sitten kuinka juttunne etenevät :)
- KERTONUT
Pitäs kai olla turpa tukossa.Mies näkyy säikähtävän kun avaa suunsa :))))))
- tapahtui?
Oletko saanut mitään vastausta?
- KERTONUT
tapahtui? kirjoitti:
Oletko saanut mitään vastausta?
Liirum laarum ja turha kysellä ku ei osaa vastata.Olkoon onhan maailma täynnä MIEHIÄ.Ei jaksa odottaa ikuisuutta.Tekee päätöksen kun kerkiää ja jos ei kerkiä niin voi voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760