Meneekö se sitten niin että kelpaamaton mies alkaa yhtäkkiä kelvata oltuaan tarpeeksi kauan yksin?
On pakko oppia pitämään asunto siistinä, on pakko oppia laittamaan (syötäväksi kelpaavaa) ruokaa koska einekset maistuvat karmealta, on pakko oppia organisoimaan omat menonsa ja tulonsa tasapainoisesti niin rahan kuin konkreettisten "menojen" kuten matkojen osalta.
On pakko oppia ostamaan kalsarinsa itse koska se että äiti ostaa, tuntuu melkoisen nololta kun täyttää 20. Sama koskee muuta vaatekaapin sisältöä.
Sitten kun on viimein oppinut elämään itsekseen ja viihtyy siinä tilassa, alkavat naiset yhtäkkiä kiinnostumaan. Minusta se on loukkaavaa, enkö enää ole se ärsyttävä, sotahistoriasta ja pienoismalleista kiinnostunut 9B-luokan lyhyin dorka joka on hyvä ruotsissa koska on varmaan kaappihintti ja ansaitsee saada sen takia turpaansa?
En usko että olen ihmisenä muuttunut mihinkään, olen yhä sama dorka jonka mielestä väärän sävyiseksi maalattu 1:48 Pzkfw Mk-VIE on suuri synti. Olen myös edelleen lyhyt, sellainen säälittävä "nökö" 168cm kauluspaita-ääliö, joten älkää hyvät ihmiset viitsikö väittää että olisin kiinnostava, älkää hymyilkö minulle älkääkä tulko juttelemaan jostain tyhjänpäiväisestä asiasta kun tiedämme molemmat mitä olette hakemassa.
Haette jotakuta tomppelia täyttämään omaa tyhjänpäiväistä elämäänne koska luulette että harmonia ja järjestelmällisyys siitä muka tarttuisi.
Tiedän tämän koska hain itse vuosia sitten samaa asiaa - tuloksetta. Totta kai olisi mukava tavata joku yhtä onnistunut ja eheä persoona, mutta en vain ollut tarpeeksi hyvä vuosikymmen sitten enkä usko että olen pohjimmiltani tarpeeksi hyvä nytkään.
Uskon sitäpaitsi että jos pärjää ensimmäiset 30v yksin, on oppinut tarpeeksi pärjätäkseen vaikka seuraavat kuusikymmentäkin ja siinä ovat muut ihmiset vain tiellä.
miehen kelpaamisesta
21
1859
Vastaukset
- järkevää puhetta
"jos pärjää ensimmäiset 30v yksin, on oppinut tarpeeksi pärjätäkseen vaikka seuraavat kuusikymmentäkin ja siinä ovat muut ihmiset vain tiellä."
Juuri niin! Sen vuoksi sellaiset lohduttelut, että "joskus kyllä joku löytyy", "kolmikymppisenä varmasti jollekin kelpaat" jne. eivät lohduta pätkääkään. Se on samantekevää siinä vaiheessa löytyykö vai ei. Ihminen on tarkoitettu paritumaan tai ainakin harjoittelemaan pariutumista heti teini-iän jälkeen ja kun se aika menee ohi, mitään ei ole enää tehtävissä.- kaljataiteilija
Semmonen on vaan pelkkää puheenjorinaa...Kannattaa vaan yrittää elää päivä kerrallaan ja unohtaa moiset parisuhdehömpötykset.
Ja siihen tottuu ja alkaa vaan hyväksymään ettei kaikille ihan oikeasti ole ketään.
T.kolmikymppinen
- Yksinäinen runkkari 42 v.
"Meneekö se sitten niin että kelpaamaton mies alkaa yhtäkkiä kelvata oltuaan tarpeeksi kauan yksin?"
Ei mene. Tutkittu on. - .........................
entäs jos se onkin niin, että mies on sinkku sen takia, koska ovat yksinkertaisesti sellaista paskaa, joihin ei kannata panostaa.
Miettipä sitä?- eli sen kertoo
tuo asenne, että on ikänsä kuvitellut, että naiset on sitä varten, että ne ostaa hänelle kalsareita = passaa, palvelee miestä.
- kirjoitus
Mä olen miettinyt jo pari päivää että miten kirjoittaisin samasta asiasta.
Minä olin myös sellainen kaappihomoksi luokiteltu tyylitön, hiljainen poika joskus vuosia sitten. Sittemmin tyylini on muuttunut niin että näytän tyylikkäältä, omistan lihaksikkaan vartalon ja osaan puhua puutaheinää lähes kenen kanssa tahansa. Olen juuri sitä mitä naiset epätoivoisesti etsivät: pitkä, miehekkään näköinen, lihaksikas, akateeminen, varakas.
Mutta. Sisältä minä olen edelleen se sama nörttimäinen poika joka on kiinnostunut kaikesta josta mies ei saisi olla kiinnostunut. Miehenhän pitäisi olla ammatiltaan palomies ja vapaa-ajallaan pitäisi harrastaa moottorikelkkailua ja autourheilua tai jotain muuta perin juurin miehekästä. Ja siinä sivussa palvoa naistaan.
Koska tiedän sen millainen minun tulisi olla päästäkseni suhteeseen, osaisin esittää ja valehdella olevani tämän 'roolin' omaava mies. Mutta kun en halua. En halua elää elämääni valheessa vain sen takia että kelpaisin jollekulle, ja että todistaisin olevani miesten parasta a-luokkaa.
Edellisestä tekstistä ehkä kumpuaa kuvitelma että olisin yksi näistä miehistä jotka nyt saavutettuaan tunnustusta alkaisivat kostamaan sitä toisille. Tämä ei kuitenkaan ole pidä paikkaansa. Olisin mitä pikimmin valmis suhteeseen, mutta tilanne on vain niin että en jaksaisi seurustella tavallisen ihmisen kanssa, samalla tavoin kuin tavallinen ihminen ei varmaankaan jaksaisi minua. Haluan suhteelta paljon, ja tämä syntyy vain siitä että puolisollani olisi älyä, luovuutta ja polttava halu tehdä omaa juttuaan. Se on valitettavan harvinaista, tai sitten ihmiset eivät vain kerro siitä toisille.
Toisin sanoen: äly on seksikästä.
Missä ovat kaikki ihmiset joissa on oikeasti syvyyttä? Ei niitä ainakaan nettitreffisaiteilta löydy. - Vapaa, lapseton mies 30+
No, olen huomannut, että kysyntää toki on. Harmi vain, että yhteydenotot tulevat pääsääntöisesti n 1-kierroksella olevilta yh-naisilta. Itse olen kiinnostunut lapsettomasta naisesta. Haluan aloittaa suhteen puhtaalta pöydältä sellaisen naisen kanssa, joka on myös samassa tilanteessa.
- Mies itsekin
"Meneekö se sitten niin että kelpaamaton mies alkaa yhtäkkiä kelvata oltuaan tarpeeksi kauan yksin? "
Omalla kohdallani näin on vähän käynyt. Valitettavasti itse en enää ole kovin kiinnostunut suhteesta, koska olen jo tottunut olemaan yksin. 30 olen täyttänyt. - nainen.
- opettele lukemaan
Huoh, opettele nainen lukemaan ja tule sen jälkeen kommentoimaan.
- sama.
opettele lukemaan kirjoitti:
Tässä tulee täysin ilmi AP:n asenne (ja syy sinkkuuteen):
- Mies minäkin
opettele lukemaan kirjoitti:
Samaa mieltä.
Se on kumma juttu, kun heti vedetään keskustelu kuin keskustelu överiksi ottamalla esiin ääritapaukset. Hohhoijaa...
Mulla ei ole ollut äiti (r.i.p) passaamassa siitä lähtien kun täytin 13-vuotta, eli viimeiset 23 vuotta olen menestyksekkäästi osannut pestä omat kalsarini, siivota kämpän/ikkunat, ja tehdä ruuat yhden hengen tarpeisiin. Ommella en osaa, mutta mikään ei estä sitä opettelemaan. Sama pätee kaikkiin muihin asioihin.
Tältä pohjalta sitä mietii, mihin naista oikein tarvitaan ?! Nykyisin myös naiset alkavat olla parisuhdemielessä täysin uusavuttomia, kun jopa harrastusten pitää olla 100%:sti samoja, sillä muuten parisuhde ei naisen logiikan mukaan tule onnistumaan. Niinpä ! - ...................
Mies minäkin kirjoitti:
Samaa mieltä.
Se on kumma juttu, kun heti vedetään keskustelu kuin keskustelu överiksi ottamalla esiin ääritapaukset. Hohhoijaa...
Mulla ei ole ollut äiti (r.i.p) passaamassa siitä lähtien kun täytin 13-vuotta, eli viimeiset 23 vuotta olen menestyksekkäästi osannut pestä omat kalsarini, siivota kämpän/ikkunat, ja tehdä ruuat yhden hengen tarpeisiin. Ommella en osaa, mutta mikään ei estä sitä opettelemaan. Sama pätee kaikkiin muihin asioihin.
Tältä pohjalta sitä mietii, mihin naista oikein tarvitaan ?! Nykyisin myös naiset alkavat olla parisuhdemielessä täysin uusavuttomia, kun jopa harrastusten pitää olla 100%:sti samoja, sillä muuten parisuhde ei naisen logiikan mukaan tule onnistumaan. Niinpä !Niinkö. Mä ihan luulin, että tässä puretaan AP:n ongelmaa!
Kukahan tässä sivupoluille siirtyy? Pistä kuule oma aloitus. - Osuiko pahasti ?
................... kirjoitti:
Niinkö. Mä ihan luulin, että tässä puretaan AP:n ongelmaa!
Kukahan tässä sivupoluille siirtyy? Pistä kuule oma aloitus.Hellitä vähän. Ei elämä ole aina niin vakavaa...
- ap.
................... kirjoitti:
Niinkö. Mä ihan luulin, että tässä puretaan AP:n ongelmaa!
Kukahan tässä sivupoluille siirtyy? Pistä kuule oma aloitus.yritä nyt ymmärtää että kyse on siitä että on AJAN SAATOSSA OPPINUT PÄRJÄÄMÄÄN OMILLAAN!
Etkö sinä vitun ämmä tajua?
Sinunlaisia äkäisiä narttuja tavatessa tekee oikeastaan mieli vain vetää naisia turpaan. - ajan : )))))))
ap. kirjoitti:
yritä nyt ymmärtää että kyse on siitä että on AJAN SAATOSSA OPPINUT PÄRJÄÄMÄÄN OMILLAAN!
Etkö sinä vitun ämmä tajua?
Sinunlaisia äkäisiä narttuja tavatessa tekee oikeastaan mieli vain vetää naisia turpaan.
- KylmäNainen
Tytötkö sinua vetivät turpaan yläasteella, vai mitä valitat?
- niin...
...minä tein aikoinani näin (ikää on nyt päälle 40):
Huomasin aika varhain että jossain kohti menee todella päin persettä. Älyssä tai sosiaalisissa taidoissa ei ole koskaan ollut vikaa, mutta jostain ulkomuodon ja pliisun luonteen yhdistelmästä tuli todellinen blokki naismaailmaan. Yritin veren maku suussa mutta lopputulos oli aina sama.
Pidin jo silloin, ja pidän yhä, yllä pientä tietoista kulissia että kyllä tässä pärjätään. Tajusin realiteetit kyllä. Kaveripiireissä pyöriessä tuli ihmeellinen tilaisuus seurustella, nappasin kiinni sitten mentiin heti naimisiin. Hyppään pari vuosikymmentä yli, lapset on nyt tehtynä ja yksin asutaan. Avioliitto ei ollut parhaasta päästä.
Ihmettelen yhä pitikö katkoa omat siivet lähtemällä intin jälkeen päätä pahkaa perhe-elämään. Toinen vaihtoehto olisi taas vuorenvarmasti ollut elämä yksin.
Koira ei pääse karvoistaan, vaikka meikäläinen on keitetty jo vaikka missä sopassa niin naisille en kelpaa.
Vittu minä en tiedä mitä te tästäkin lukemalla opitte, toivottavasti jotain.- N27++++
tai ainakin vanhempana ;-)
Jos jotain muuttaisit elämässäsi/nuoruudessasi, niin mitä se olisi?
Voisin kuvitella olevani kuin sinä sitten joskus nelikymppisenä. Tuo ulkomuoto ja pliisu luonne ovat jotenkin niin tuttuja. Mikä kuluneessa elämässä eniten on jäänyt kaivelemaan: esim. se, että ero tuli vai se, että naiskokemuksia on vähän?
Kun jotenkin olen alkanut tuntemaan, että jos se perinteinen vakituinen parisuhde-systeemi ei olekaan ihan minua varten. Järki sanoo, että vakiudu niin pian kuin mahdollista (vihdoinkin!), mutta tunteet (ja hormonit) sanoo, että koeaja tarpeeksi monta, ettei jää hampaankoloon, silläkin uhalla ettei vakisuhdetta sitten saa. Vai onkohan tämä pelkkää kolmenkympin kriisiä? - N27++++
N27++++ kirjoitti:
tai ainakin vanhempana ;-)
Jos jotain muuttaisit elämässäsi/nuoruudessasi, niin mitä se olisi?
Voisin kuvitella olevani kuin sinä sitten joskus nelikymppisenä. Tuo ulkomuoto ja pliisu luonne ovat jotenkin niin tuttuja. Mikä kuluneessa elämässä eniten on jäänyt kaivelemaan: esim. se, että ero tuli vai se, että naiskokemuksia on vähän?
Kun jotenkin olen alkanut tuntemaan, että jos se perinteinen vakituinen parisuhde-systeemi ei olekaan ihan minua varten. Järki sanoo, että vakiudu niin pian kuin mahdollista (vihdoinkin!), mutta tunteet (ja hormonit) sanoo, että koeaja tarpeeksi monta, ettei jää hampaankoloon, silläkin uhalla ettei vakisuhdetta sitten saa. Vai onkohan tämä pelkkää kolmenkympin kriisiä?että en siis todellakaan ole kokenut, mutta kaipaan aivan älyttömästi sellaista huoletonta ja hauskaa nuoren ihmisen elämää.
Vielä tarvitsisin itseluottamusta. - sama jolta kysyit
N27++++ kirjoitti:
että en siis todellakaan ole kokenut, mutta kaipaan aivan älyttömästi sellaista huoletonta ja hauskaa nuoren ihmisen elämää.
Vielä tarvitsisin itseluottamusta.Moi
Jos täytyy ihan ykskantaan vastata niin sanon näin: käy uusia ehdokkaita läpi kunnes tiedät että nyt todellakin riittää. Ajattele, että mikä ei tapa se vahvistaa, ei kaikkien kokemusten tarvitsekaan olla hyviä. On parempi kuolla katuen sitä mitä teki, kuin sitä mikä jäi tekemättä.
Olisi varmaan itse pitänyt tehdä näin, mene ja tiedä. Menestys noilla markkinoilla on kuitenkin aina ollut heikkoa. Taidan ruveta keräämään perhosia tai jotain.
keväänjatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756