Jos sattuu tarvitsemaan sitä kaikille kuuluvaa terveydenhoitoa,käyt ehkä verikokeissa,odottelet vastauksia,odottelet puhelinpäivystykseen,odottelet lääkkeitä ja jos ne eivät autakkaan,aloitat saman rumban alusta..
Terveydenhoito
7
995
Vastaukset
- terveyttä hoitamaan
Se on juuri hyvä semmoinen viive noitten toimintojen välillä. Verikokeen jälkeen voi monta päivää olla aikaa käydä hiihtämässä tai sauvakävelemässä. Samalla veriarvot ehtii jo parantua ennen seuraavaa käyntiä. Ja hyviä limaysköksiä irtoaa samalla lenkillä, ei tarvitse lääkärin määrätä turhan voimakkaita yskänlääkkeitä.Ihmisen keho kyllä hoitaa itse itsensä, kun antaa sille vaan mahdollisuuden. Se on kansantaloudellisestikin järkevää, näin laman kynsissä. Ai jai kun se lama raapii selkäpiitä.
- JA KYLLÄ...
Ihan turhaanko he siellä sitten istuvat ja odottelevat potilaita saapuvaksi,toivottavasti odottavat turhaan mutta mistä niille palkka maksetaan vai pitäisikö heidän vaihtaa ammattia ja ryhtyä urheilijaksi niinkuin kaikkien muidenkin..joo kyllä,kaikki terveyden huollon ammattilaiset ammatin vaihtoon,joo.o, sairaita ei enää ole,teko sellaisia kylläkin...
- Sairas
Oon myös kyllästynyt siihen että sairaana pitää mennä terveysasemalle ensin aamulla antamaan verikokeen, sitte kotia, edellyttäen että asuu lähimailla, sitte iltapäivälä jos tulehdusarvot on tarpeeksi korkeella, mahdollisesti pääset vastaanotolle. Kyllä on hulluksi menny koko terveydenhuolto
- puolensa..
Ei ollu edesmenneen tohtorin aikana tällaista ainakaan minun kohdallani,pääsin silloin kun pitikin eikä ollut turhaa taajomista ja oottelua
- se on.........
puolensa.. kirjoitti:
Ei ollu edesmenneen tohtorin aikana tällaista ainakaan minun kohdallani,pääsin silloin kun pitikin eikä ollut turhaa taajomista ja oottelua
tuossa 8 satasta tule ensi vuonna uudestaan jos vielä kolottaa.
- se sie
se on......... kirjoitti:
tuossa 8 satasta tule ensi vuonna uudestaan jos vielä kolottaa.
Sillä tarkotat,menikköh net vai tulit,net kaheksan...et tainnu saaja..
- niin se onkivain
puolensa.. kirjoitti:
tänne ,joutavaa kysellä lääkärin aikaa.
mitä se vastaan otto apulaiselle kuuluu,miksi lääkärin aikaa haetaan.
eihän se pysty ,hoitoa määräämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984