tytinä tytöt

pipsa_possu

hyvää alkavaa viikkoa tytöt!
vaaka se näytti niinkuin pelkäsinkin,muutama satagrammaa lisää :/ voi voi.. no,siitä ei voi kun syyttää itteensä!

margetta: joo,ekaa kertaa olin vesijuoksemassa,se oli sellanen ohjattu tunti.
nyt täs mietin et pitäskö hommata sellanen vyö itelleen,jos sitä tulis vaikka käytyä:)

ja muutosta..asuntoo vaan vaihdetaan,niinkin kauas kun 1,5 km päähän tästä nykysestä:D
joo,on ehkä jo aika vaihtaa verhotkin kun makkarain verhojakin katellu kohta 4vuotta :) ups,siitä tosiaan on jo niin kauan.

nyt lähen tekeen ruokaa..tulkaahan kertomaan tuloksia.
heippahei..

23

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janitamami

Viimenkin jotain positiivista kerrottavaa painossa,pudotusta viime maanantaista 1,2kg :D
      Ihan hiukka vaan olen nyt onnellinen.

Just kun päätin että unohdan hetkeksi koko laihdutuksen alkoi tapahtumaan.
      Ehkäpä se nimenomaan auttoki pudotukseen kun en joka suupala mitannu ja ottanu stressiä tästä hommasta.

No nyt samaan tahtiin seuraavaan mittaukseen:D

Meillä uimahallin senverran pitkä matka ettei tule sinnekään lähdettyä uimaan ja juoksemaan.Tykkään vesijuoksusta siinä ei tule lonkka kipeeks niinku normaali kävelyssä.
      Jos hiihtolomalla mennään kylpylälomalle siellä pääsen taas vesijuoksemaan.

Mukavaa alkavaa viikkoa tytöt!

• margetta

Onnea Janitamami hienosta pudotuksesta!
        Minulla pudotusta 400g nyt 58,6kg
        vielä pieni pinnistys ja oon lomakunnossa, heko, heko ;)
        Saappa nähdä mitä on sitten loman jälkeen???
        Niih, loma lähenee vauhdilla, sunnuntai aamuna lähtö, tartteis jo vähitellen ruveta keräämään matkatavaroita kasaan...

Kävin töistä tullessa uimassa ja vesijuoksemassa.
        Olis kiva lähteä hiihtämään ja nyt on jo suksetkin otettu vintiltä alas ja monot on nätisti eteisen kenkätelineessä, kun vaan saisin ahterini vedettyä matkaan:)
        Meillä tosiaankin on helppo lähteä hiihtämään, voi sukset laittaa pihassa jalkaan ja latu on heti tien toisella puolen, latu vie järvelle ja siellä montakin vaihtoehtoa reittejä:D
        Jospa huomenna olisin niin virkeä, että lähtisin...

Nyt kuitenkin laittaa ruokaa, on nimittäin sudennälkä!

• pipsa_possu
        margetta kirjoitti:

Onnea Janitamami hienosta pudotuksesta!
        Minulla pudotusta 400g nyt 58,6kg
        vielä pieni pinnistys ja oon lomakunnossa, heko, heko ;)
        Saappa nähdä mitä on sitten loman jälkeen???
        Niih, loma lähenee vauhdilla, sunnuntai aamuna lähtö, tartteis jo vähitellen ruveta keräämään matkatavaroita kasaan...

Kävin töistä tullessa uimassa ja vesijuoksemassa.
        Olis kiva lähteä hiihtämään ja nyt on jo suksetkin otettu vintiltä alas ja monot on nätisti eteisen kenkätelineessä, kun vaan saisin ahterini vedettyä matkaan:)
        Meillä tosiaankin on helppo lähteä hiihtämään, voi sukset laittaa pihassa jalkaan ja latu on heti tien toisella puolen, latu vie järvelle ja siellä montakin vaihtoehtoa reittejä:D
        Jospa huomenna olisin niin virkeä, että lähtisin...

Nyt kuitenkin laittaa ruokaa, on nimittäin sudennälkä!

janitamamille oikein isot onnittelut!! hieno pudotus!! :)

oletteko margetta viikon vai kaks reissussa?

mites maraboun punnitus meni??

nyt tarvii mennä ei tuu kirjottelusta mitään kun tyttö roikkuu puntissa..

mukavaa päivää tytsyt!!

• margetta
        pipsa_possu kirjoitti:

janitamamille oikein isot onnittelut!! hieno pudotus!! :)

oletteko margetta viikon vai kaks reissussa?

mites maraboun punnitus meni??

nyt tarvii mennä ei tuu kirjottelusta mitään kun tyttö roikkuu puntissa..

mukavaa päivää tytsyt!!

Hiljaista eloa täällä, minä taas myöhään liikkeellä:)
        Tänään vesijumpassa, olen nyt harjoitellut tuolla jumppapallolla liikkeitä, aika vähän ohjeita mukana, mutt löysin netistä jonkinverran lisää.
        Aika mielenkiintoista, ihan telkkua katellessa voi tehdä liikkeitä, noh, jospa tulisikin näin tehtyä jatkossakin, luulen että uutuuden viehätystä tämä:-)

Juu, tämä lomareissu on kaksi viikkoa, eihän tuonne asti kannata viikon matkaa tehdä, kun matkaan menee jo aikaa ruhtinaallisesti.
        Niin, joten perjantaina olen täällä vielä koneella, kun lähtään jo lauantaina Hesaan ja lento lähtee sunnuntai aamuna aikaisin:)

Tytsyt taitaa olla kiireisiä, kun niin vähän täällä liikkuvat, minunkin pitää lähteä nukkumaan tästä, että jaksaa aamulla töihin:)

Hyvää yötä "kamut"!

• pipsa_possu
        margetta kirjoitti:

Hiljaista eloa täällä, minä taas myöhään liikkeellä:)
        Tänään vesijumpassa, olen nyt harjoitellut tuolla jumppapallolla liikkeitä, aika vähän ohjeita mukana, mutt löysin netistä jonkinverran lisää.
        Aika mielenkiintoista, ihan telkkua katellessa voi tehdä liikkeitä, noh, jospa tulisikin näin tehtyä jatkossakin, luulen että uutuuden viehätystä tämä:-)

Juu, tämä lomareissu on kaksi viikkoa, eihän tuonne asti kannata viikon matkaa tehdä, kun matkaan menee jo aikaa ruhtinaallisesti.
        Niin, joten perjantaina olen täällä vielä koneella, kun lähtään jo lauantaina Hesaan ja lento lähtee sunnuntai aamuna aikaisin:)

Tytsyt taitaa olla kiireisiä, kun niin vähän täällä liikkuvat, minunkin pitää lähteä nukkumaan tästä, että jaksaa aamulla töihin:)

Hyvää yötä "kamut"!

tänään onkin ankee päivä :( harmaata,olis nyt se aurinko paistanu vaan,oli niin ihanan keväinen ilma eilen:)

joo,onhan se totta,lentoihin menee jo melki 1päivä..me oltiin sillon 12 päivää ja enkä ois millään malttanu lähtee kotiin:D sinne kyllä vielä joskus lähden :D

mä olen täälä pakkaillu,yllättävän paljon sitä tavaraa onkin:D
        täytynee kai mennä jatkaan ja hörppäseen eka kupponen kahvia..

mites tää kirjottelu on näin kuivunu? missä luuraatte? ei sen puoleen,itsekkin katoon muutamaks päiväks:D tai ihan riippuu kauan tää netti on poikki...

• M.arabo.U
        pipsa_possu kirjoitti:

tänään onkin ankee päivä :( harmaata,olis nyt se aurinko paistanu vaan,oli niin ihanan keväinen ilma eilen:)

joo,onhan se totta,lentoihin menee jo melki 1päivä..me oltiin sillon 12 päivää ja enkä ois millään malttanu lähtee kotiin:D sinne kyllä vielä joskus lähden :D

mä olen täälä pakkaillu,yllättävän paljon sitä tavaraa onkin:D
        täytynee kai mennä jatkaan ja hörppäseen eka kupponen kahvia..

mites tää kirjottelu on näin kuivunu? missä luuraatte? ei sen puoleen,itsekkin katoon muutamaks päiväks:D tai ihan riippuu kauan tää netti on poikki...

Pyydän anteeksi taas kirjoittelemattomuuttani! Minulla on nyt elämässäni yksi juttu joka pitää saada hoidettua jotta pystyn taas keskittymään elämän iloihin ja itseeni. Joten pidän jonkun aikaa palstataukoa. Älkää kuitenkaan antako tämän ryhmän kuivua; minäkin ilmestyn tänne takaisin kirjoittelemaan ihan takuulla heti kun palaan takaisin "normaalin päiväjärjestykseen". :))

Pidetään tämä ryhmä pystyssä ja potkaistaan kilot kyytistä!

Rutistus kaikille, onnea tiputetuista kiloista ja Margetalle ihanaa lomaa! Sekä Pipsalle rattoisaa muuttoa. ;)) Ja kun erikseen Margetan ja Pipsan mainitsin niin vielä Janitamamillekin erikseen haleja!

ps. Paino tänä aamuna 63kg.

pps. Tässä minun "palstatauossa" ei nyt mitään ihan hirmusen vakavaa ole kyseessä mutta kuitenkin sen verran etä ei välttämättä hirmusesti tule koneella oltua.... jos nyt pois maltan olla. ;))

• pipsa_possu
        M.arabo.U kirjoitti:

Pyydän anteeksi taas kirjoittelemattomuuttani! Minulla on nyt elämässäni yksi juttu joka pitää saada hoidettua jotta pystyn taas keskittymään elämän iloihin ja itseeni. Joten pidän jonkun aikaa palstataukoa. Älkää kuitenkaan antako tämän ryhmän kuivua; minäkin ilmestyn tänne takaisin kirjoittelemaan ihan takuulla heti kun palaan takaisin "normaalin päiväjärjestykseen". :))

Pidetään tämä ryhmä pystyssä ja potkaistaan kilot kyytistä!

Rutistus kaikille, onnea tiputetuista kiloista ja Margetalle ihanaa lomaa! Sekä Pipsalle rattoisaa muuttoa. ;)) Ja kun erikseen Margetan ja Pipsan mainitsin niin vielä Janitamamillekin erikseen haleja!

ps. Paino tänä aamuna 63kg.

pps. Tässä minun "palstatauossa" ei nyt mitään ihan hirmusen vakavaa ole kyseessä mutta kuitenkin sen verran etä ei välttämättä hirmusesti tule koneella oltua.... jos nyt pois maltan olla. ;))

kun tuli heti mieleen kauheita asioita tuosta maraboun tekstistä..mitä ikinä se onkin niin tsemppiä ja tottakai hoidat asiat eka kuntoon!

voi olla että janitamami joutuu täälä hetken yksinään jutteleen kun soitin äsken tästä netti liittymäastä ja se täti sano sielä et tätä samaa liittymää ei voi sinne ottaa kun sielä ei ole yhteyksiä tälle liittymälle (maalla on mukavaa:) ) eli liittymän vaihtokin edessä ja toisesta firmasta sitten sanoivat että koittaa saada viikonpäästä meille nettiyhteyden auki jos ei onnistu niin menee kahenviikon päähän:/ voi apua,miten sitä osaa olla ollenkaan:D

mutta vielä perjantaihin asti täälä olen linjoilla:) ja varmasti käyn kurkkimassa porukoitten koneella kun sielä olen:)

teistä on tullu jotenkin niin "kavereita" jo et eihän me tätä ryhmää mihinkään kadoteta,eiiii!!!

ja maraboulle vielä isoooo hali ja rutistus

• janitamami
        pipsa_possu kirjoitti:

kun tuli heti mieleen kauheita asioita tuosta maraboun tekstistä..mitä ikinä se onkin niin tsemppiä ja tottakai hoidat asiat eka kuntoon!

voi olla että janitamami joutuu täälä hetken yksinään jutteleen kun soitin äsken tästä netti liittymäastä ja se täti sano sielä et tätä samaa liittymää ei voi sinne ottaa kun sielä ei ole yhteyksiä tälle liittymälle (maalla on mukavaa:) ) eli liittymän vaihtokin edessä ja toisesta firmasta sitten sanoivat että koittaa saada viikonpäästä meille nettiyhteyden auki jos ei onnistu niin menee kahenviikon päähän:/ voi apua,miten sitä osaa olla ollenkaan:D

mutta vielä perjantaihin asti täälä olen linjoilla:) ja varmasti käyn kurkkimassa porukoitten koneella kun sielä olen:)

teistä on tullu jotenkin niin "kavereita" jo et eihän me tätä ryhmää mihinkään kadoteta,eiiii!!!

ja maraboulle vielä isoooo hali ja rutistus

reilua :( En halua yksin tällä kirjoitella:D
        Ehkäpä pidän minäkin hiukka taukoa sitten täältä jos ette muutkaan tänne pääse :/

Ilmoitellaankos tällä viikolla sitten vaikka perjantaina painot jo?

Maraboulle voimia selvitellä asiat kuntoon ja palaile sitten taas kun asiat kohdillaa,pipsa possu tulee sitten kun netti aukee ja margetalle mukavaa,lämmintä ja rentouttavaa lomaa ja sitten uusin voimin taas kaikki kirjoittelemaan.

• margetta
        janitamami kirjoitti:

reilua :( En halua yksin tällä kirjoitella:D
        Ehkäpä pidän minäkin hiukka taukoa sitten täältä jos ette muutkaan tänne pääse :/

Ilmoitellaankos tällä viikolla sitten vaikka perjantaina painot jo?

Maraboulle voimia selvitellä asiat kuntoon ja palaile sitten taas kun asiat kohdillaa,pipsa possu tulee sitten kun netti aukee ja margetalle mukavaa,lämmintä ja rentouttavaa lomaa ja sitten uusin voimin taas kaikki kirjoittelemaan.

Matka kuumetta jo alkaa olemaan, laukut on jo melkein pakattu lähtökuntoon:)

Meinasin jo ilmoittaakkin että laitan painoni tänne huomenna, niin voisikin jokainen nyt laittaakkin ne painot, kun tulee paussia tähän:D

Janitamami, voithan kaikesta huolimatta kirjoitella tänne, vaikka ei täällä oltaiskaan nyt, mutta olisihan se mukavaa lukea sinun ajatuksia sitten meidän tultua takas, toisekseen ymmärrän jos et haluu kirjoitella "yksiksesi"
        onhan se vähän tylsää, jospa pipsa possu saa nettinsä pian takas, niin voitte jatkaa juttuja;)

Maraboulle virtuaalihaleja, toivottavasti saat pian asiat mallilleen ja voit jatkaa täällä meidän joukossa *rutistus*

Kävin tässä illalla lenkillä, vaikka kylmä viima/ tusku olikin se piristi kummasti, toivon mukaan ei liikaa, että saan nukuttua kunnolla yöni, viimeaikoina kun on ollut vähän meikä illan virkku ja aamun torkku:)

Mutt, huomenna vielä linjoilla ja punnitus aamulla!
        Nyt venyttelemään!

• pipsa_possu
        margetta kirjoitti:

Matka kuumetta jo alkaa olemaan, laukut on jo melkein pakattu lähtökuntoon:)

Meinasin jo ilmoittaakkin että laitan painoni tänne huomenna, niin voisikin jokainen nyt laittaakkin ne painot, kun tulee paussia tähän:D

Janitamami, voithan kaikesta huolimatta kirjoitella tänne, vaikka ei täällä oltaiskaan nyt, mutta olisihan se mukavaa lukea sinun ajatuksia sitten meidän tultua takas, toisekseen ymmärrän jos et haluu kirjoitella "yksiksesi"
        onhan se vähän tylsää, jospa pipsa possu saa nettinsä pian takas, niin voitte jatkaa juttuja;)

Maraboulle virtuaalihaleja, toivottavasti saat pian asiat mallilleen ja voit jatkaa täällä meidän joukossa *rutistus*

Kävin tässä illalla lenkillä, vaikka kylmä viima/ tusku olikin se piristi kummasti, toivon mukaan ei liikaa, että saan nukuttua kunnolla yöni, viimeaikoina kun on ollut vähän meikä illan virkku ja aamun torkku:)

Mutt, huomenna vielä linjoilla ja punnitus aamulla!
        Nyt venyttelemään!

joo,piti hypätä vaakalle äskettäin ja senhän olikin joku jo pakannu pois:/ joten jää punnitus väliin,toisaalta ehkä parempi ettei tuu paha mieli,jotenki ihan turvonnu olokin. ei ole oikein kerenny miettiin mitä suuhunsa pistää.
        vielä viimenen rutistus pakkaamisen kans ja sit alkaa oleen talo tyhjä, tänään varmaan viedään jo osa,ei ole huomena niin isoo urakkaa:)

janitamami: mä tuun kyllä aina tänne vilaseen jos porukoilla poikkeen..ja toivotaan nyt et se netti aukeis jo keskiviikkona..

margetta: oikein mukavaa, lämmintä ja rentouttavaa matkaa!! nauti ja unohda laihdutus:)

nyt aamukahville..heipä hei tytöt!! :)

• margetta
        pipsa_possu kirjoitti:

joo,piti hypätä vaakalle äskettäin ja senhän olikin joku jo pakannu pois:/ joten jää punnitus väliin,toisaalta ehkä parempi ettei tuu paha mieli,jotenki ihan turvonnu olokin. ei ole oikein kerenny miettiin mitä suuhunsa pistää.
        vielä viimenen rutistus pakkaamisen kans ja sit alkaa oleen talo tyhjä, tänään varmaan viedään jo osa,ei ole huomena niin isoo urakkaa:)

janitamami: mä tuun kyllä aina tänne vilaseen jos porukoilla poikkeen..ja toivotaan nyt et se netti aukeis jo keskiviikkona..

margetta: oikein mukavaa, lämmintä ja rentouttavaa matkaa!! nauti ja unohda laihdutus:)

nyt aamukahville..heipä hei tytöt!! :)

Aamupaino 58,4kg ja lomalla en todellakaan ole laikkarilla, mutta yleensä olen aika ennakkoluuloinen ruuan suhteen ulkomailla, joten en ihan mitä vaan pistä suuhuni:)

Pipsa possulle onnea uuteen kotiin!
        kaikille teille tsemppiä "muuten vaan"

Pitää vielä tarkistella, että kaikki tarpeellinen on mukana ja huomenna nokka Helsinkiä päin!

Jatketaan sitten kun palailen, mutta nyt vaan loma kiikarissa ja perhosia vatsassa:))))))

• janitamami
        margetta kirjoitti:

Aamupaino 58,4kg ja lomalla en todellakaan ole laikkarilla, mutta yleensä olen aika ennakkoluuloinen ruuan suhteen ulkomailla, joten en ihan mitä vaan pistä suuhuni:)

Pipsa possulle onnea uuteen kotiin!
        kaikille teille tsemppiä "muuten vaan"

Pitää vielä tarkistella, että kaikki tarpeellinen on mukana ja huomenna nokka Helsinkiä päin!

Jatketaan sitten kun palailen, mutta nyt vaan loma kiikarissa ja perhosia vatsassa:))))))

Täällä sitä yksin huuhaillaan kun tytsyt kuka missäkin :( Itse ehdotin että ilmoitellaan paino perjantaina mutta,enhän muistanut edes mennä vaakaan kun se ei ole "normaali" vaakapäivä.Tällä hetkellä noudatan diettiä nimeltä(omakeksimä)ananasvhhdietti.Elikkäs 2 päivää viikossa syön ananasta,persikkaa,rahkaa,mandariini ja raejuustoa ja muut päivät syön kuten vhh:lla,lihaa,kalaa,kananmunaa,kasviksia ja jonkinverran hedelmiä.Siis,en luule että tämä olisi joku virallinen dietti vaan kuten sanoin omakeksintö.Saapas näkee kuin painon käy tällä tyylillä.Inhottaa kun olen sellainen "hätähousu"ja kaiken pitäisi tapahtua niin nopeasti, painoki pitäisi tipahtaa hetkessä,ja kun niin ei tapahdu vaihdan diettiä jatkuvasti.Aloitin laihdutuksen veljeni kanssa samaan aikaan,veljeni laihduttaa vhh:lla ja minä kevyillätuotteilla.Samassa ajassa veljellä tippunut n.20kg ja minulla 2kg :D Nooh onhan veljellä enemmän pudotettavaakin.Tytsyt tulkaas pian takas tänne,ei täällä montaa viikkoa viitsi yksin keskustella.

• janitamami

hiljasta että,tekis mieli kiljasta!

• janitamami

oisko ketään tytsyä täällä ollunna vaan eipä oo näkyny.
        Kerrottakoon nyt että diettini ananasvhh oli pakko lopettaa,tuli hirveitä huimaus/pyörrytys juttuja.
        Elikkäs en voinut olla niitä 2 päivää viikossa ilman "ruokaa" no nyt yritän elellä itseni kanssa sovussa ja lähden minäkin ensiviikoksi lomalle,enkä siis täällä silloin kirjoittele minäkään:/

• pipsa_possu
        janitamami kirjoitti:

oisko ketään tytsyä täällä ollunna vaan eipä oo näkyny.
        Kerrottakoon nyt että diettini ananasvhh oli pakko lopettaa,tuli hirveitä huimaus/pyörrytys juttuja.
        Elikkäs en voinut olla niitä 2 päivää viikossa ilman "ruokaa" no nyt yritän elellä itseni kanssa sovussa ja lähden minäkin ensiviikoksi lomalle,enkä siis täällä silloin kirjoittele minäkään:/

ja netti auki :) eli täälä ollaan :)
        margetta se sielä löhöilee auringossa..en yhtään kade:) :) :)
        jos alotellaan maanantaina uutta ketjua sit vaikka..ja jos itsekkin uskaltas vaakalle hypätä:) ei ole tullu paljoo liikuttua,kyl se taas tästä lähtee..

• janitamami
        pipsa_possu kirjoitti:

ja netti auki :) eli täälä ollaan :)
        margetta se sielä löhöilee auringossa..en yhtään kade:) :) :)
        jos alotellaan maanantaina uutta ketjua sit vaikka..ja jos itsekkin uskaltas vaakalle hypätä:) ei ole tullu paljoo liikuttua,kyl se taas tästä lähtee..

kiva pipsa olet tullut takas linjoille.
        Ei missääntapauksessa emme ole yhtään kateellisia margetalle kun JOUTUU :D olemaan lämpimässä.

Tässä samalla vetelen salaattia naamariin kun tuntu notenki niin nälkä iskeneen kun aamulla pelkän kahvin join.

Ensi viikolla hiihtoloma ja reissuun lähtö ja tiedän että minulla nousee taas paino siellä:/

Maanantai aamuna sitten mittaus:/ hiukka pelottaa kun en ole vähään aikaan vaaassa käyny.

• pipsa_possu
        janitamami kirjoitti:

kiva pipsa olet tullut takas linjoille.
        Ei missääntapauksessa emme ole yhtään kateellisia margetalle kun JOUTUU :D olemaan lämpimässä.

Tässä samalla vetelen salaattia naamariin kun tuntu notenki niin nälkä iskeneen kun aamulla pelkän kahvin join.

Ensi viikolla hiihtoloma ja reissuun lähtö ja tiedän että minulla nousee taas paino siellä:/

Maanantai aamuna sitten mittaus:/ hiukka pelottaa kun en ole vähään aikaan vaaassa käyny.

oletkos sinäkin lähdössä jonnekkin lämpimään??
        kyl sais jo kesä tulla ja ne lämpöset ilmat:D
        äsken söin pitsaa :/ noh,olihan se syötävä kun tuotiin:) hyvä että sä syöt terveellisesti,tarvis kai meikäläisenkin alkaa vähä taas harjotteleen terveellisemmät elämäntavat:)

• janitamami
        pipsa_possu kirjoitti:

oletkos sinäkin lähdössä jonnekkin lämpimään??
        kyl sais jo kesä tulla ja ne lämpöset ilmat:D
        äsken söin pitsaa :/ noh,olihan se syötävä kun tuotiin:) hyvä että sä syöt terveellisesti,tarvis kai meikäläisenkin alkaa vähä taas harjotteleen terveellisemmät elämäntavat:)

en ikäväkyllä mene lämpimään,menemme tuonne pohjoisen suuntaan kylpylälomalle.
        Vaikka en pääsekään lämpimään on kiva pääsätä uiskentelemaan.
        Voi olla siellä kylpylässä on kouluikäsiä hirveesti kun hiihtoloman aikaan mennään.Kaippa sinne sekaan mahtuu kuitenkin uimaan :D
        Käytiin illansuussa kylässä ja siellä oli tietysti laskiasispullia kahvinkanssa :( ja minä onneton söin sellasen,täytyy sanoa et tuli kyllä ällö olo kun en ole syönyt pitkään aikaan mitään makeaa:/
        Minä myöskin täällä odottelen kevättä ja kesää mutta taitaa vielä pari kuukautta joutua odottelemaan.

• pipsa_possu
        janitamami kirjoitti:

en ikäväkyllä mene lämpimään,menemme tuonne pohjoisen suuntaan kylpylälomalle.
        Vaikka en pääsekään lämpimään on kiva pääsätä uiskentelemaan.
        Voi olla siellä kylpylässä on kouluikäsiä hirveesti kun hiihtoloman aikaan mennään.Kaippa sinne sekaan mahtuu kuitenkin uimaan :D
        Käytiin illansuussa kylässä ja siellä oli tietysti laskiasispullia kahvinkanssa :( ja minä onneton söin sellasen,täytyy sanoa et tuli kyllä ällö olo kun en ole syönyt pitkään aikaan mitään makeaa:/
        Minä myöskin täällä odottelen kevättä ja kesää mutta taitaa vielä pari kuukautta joutua odottelemaan.

minäkin tunnustan syöneeni tos illalla kääretortun palasen:/
        kävin kyllä pienellä kävely lenkilläkin vastapainoks:) noh,kyllä se margettakin sielä herkuttelee niin eiks mekin saada:D aina löytyy hyvä syy:)

kattelin kanssa tossa laivamatkaa, jos edes johkin pääsis..mutta hiihtoloma aikaa myös niin voi olla tupaten täynnä paatit..

hyviä öitä!!

• pipsa_possu

viikonloppu aluillaan taas.. maanantaina sitten alotan taas koko laihdutus urakan "alusta" ja kiloille kyytiä!!! margettakin sieltä palailee ruskettuneena ja rentoutuneena jo kohta puoliin..innolla odotan matka kuulumisia jo:)
      mutta hyvää viikonloppu janitamamille ja muillekkin tätä lukeneille:)

• janitamami

Otin tänään pienen varaslähdön vaakaan ja eipä ollu paino tippunu :(
        En jaksa käsittää mikas ei tipu vaikka miten olen omasta mielstäni syönyt terveellisesti ja niin että kaikenjärjen mukaan painon olisi pitänyt tippua.No ehkä se vielä joskus alkaa tippumaan.
        Mukavaa viikonloppua!

• hyvä että

tytsyt palas takaisin... aloin jo huolestua että minne hävisitte!!!!
      laihdutus iloa teillekin kevääseen ...itsellä motivaatio hieman hukassa!!!

• pipsa_possu

janitamami: kyllä se paino vielä tippuu,usko pois:) ja koitappa mittanauhaa kokeilla,mulla ainakin vyötäröltä oli lähteny senttejä vaikka paino ei ollutkaan tippunu.
        ja hyvää/rentouttavaa matkaa jos en huomena kerkee tänne:)
        ilokseni huomasin tänään että numeroo pienemmät housut meni jalkaan:D olihan ne sitten ostettava ihan senkin takia:D

ja sinä "nimetön" : tulehan meitin kanssa tänne rupatteleen niin etsitään se motivaatio yhdessä kun täälä muutenkin niin hiljasta välillä tuppaa olemaan...:) ja hyvää kevättä myös sinulle ja tsemppiä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5305
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      53
      1857
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      136
      1707
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1385
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1250
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      26
      1249
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1077
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      877
    Aihe