Miksi saan aina pakit?

Jondo_-_

Olen 24 vee kundi. En ole komistus enkä rumakaan: päinvastoin olen saanut positiivista palautetta ulkonäöstäni. Harrastan liikuntaa ja olen hyvässä kunnossa. Huolehdin itsestäni ja ulkonäöstäni. Käytän hyvännäkösiä vaatteita, mutten kuitenkaan ole sliipattu.

Kukaan ei ikinä ole sanonut et olisin kusipää, tylsimys jne. Päinvastoin ihmisiltä, oli kyseessä sitten työnantaja, treffiseura jne on tullut vaan positiivista palautetta. Muijat ovat ihmetelleet sitäkin, kuinka olen ollut niin paljon sinkkuna. Eli mun pitäisi olla täysin ok.

Silti kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, ovat antaneet pakit. Usein on kuullut sen että "olet kiva ja viihdyn sun seurassa mutta haluan olla vaan kavereita". Ja näin on käynyt paljon. Mun pitäisi olla ok mutta vaikea uskoa kun ketään ei sit loppujen lopuks nappaa. Entinen tyttöystäväkin oli sitä mieltä että oon loistopaketti mutta ei vaan sytytä.

Mitä vittua tää oikeen on, osaako kukaan antaa kommenttia?

109

15377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian kiltti. Ei naiset halua sellaista pikkupuudelia joka on kivaa seuraa vaan ne haluu jännitystä elämäänsä ja sitä ei kiltti mies pysty antamaan.

Tarvitaan sellaista pientä äijämäistä kusipäisyyttä, mikä ei tietenkään tarkoita naisten haukkumista ja alentamista. Vaan sellainen vähän omahyväinen kaveri joka ei paljoa välitä muista, mutta ei kuitenkaan liian itsekäs.

Sellanen vaarallinen, bond tyylinen kaveri on naisten unelma. Myös sun pitää olla vähän sellainen "tollo" mies joka kulkee omia polkujaan ja koittaa heti saada seksuaalista kipinää aikaiseksi. Ei tarkoita että ekoilla treffeillä koitat päästä lähimpään pusikkoon panee, mutta sellaista pientä jännitystä sun pitää saada aikaseks mahdollisimman nopeasti tai jäät aina tolle "kiva kaveri" linjalle.

Tässähän tullaan juuri siihen suurimpaan ongelmaan naisten logiikan kanssa. Niille ei kelpaa kiva ja kiltti mies koska se ei sytytä. Mutta silti aina kaikkien naisten mielestä se kiva kaveri on hyvä mies jollekkin muulle mutta ei sille naiselle itselleen. Eli naiset tietää sun olevan loistava tyyppi ja varmasti hyvä poikaystävä, mutta koska ne haluaa sitä jännitystä ja seikkailua elämäänsä niin ne tarvii siihen sellasen kovan kaverin joka sitten sytyttää heidät.

Toi logiikka muuttuu sitten kun naiset on siellä 30-40v paikkeil ja saanu turpaan (henkisesti, valitettavasti myös joskus fyysisesti) niiltä "kovilta" jätkiltä ja ne tajuaa että oikeesti se kiva ja kiltti mies oliskin ollu se parempi vaihtoehto ja sitten ne tulee sun luo. :)
      Joten ootellaan täs viel 10v nii sit riittää naisia. :)

• Jondo_-_

rehellisestä kritiikistä!:)

Musta ei oo koskaan kommentoitu et olisin liian kiltti mutta on käyny toi todella usein mielessä et käyttäydynkö jotenkin niin että mä en ole kiinnostava muuten kuin kaverimielessä? Koska muuten paketin pitäis olla hallussa. On kuullut paljon juttua jätkistä jotka on hivenen kusipäisempiä, epäsiistimpiä jne mutta naisia on. Tossa sun jutussas voi olla ainakin totuuden siemen koska joku tässä kusee ja pahasti.

Mutta mihin helvettiin sen rajan sitten vetää? Missä vaiheessa olen liian kusipää? Ja toisaalta, enhän mä myöskään voi olla muu kuin oma itseni, koska mua kiinnostaa aivan muu kuin pelkkä sänkyyn kaataminen. Monet naiset saattaa nähdä äijämäisen kusipäisyyden, liiallisen itsevarmuuden jne tosi häiritsevänä. Voin kuvitella että mulla homma menis hyvin helposti överiks!;)

• nainen 30+

Itse olen yli kolmekymppinen nainen ja olen aina pitänyt "kilteistä" miehistä.

Alkuperäiselle sanoisin, että olet kohdannut epäsopivia naisia tai tyttöjä. Joskus naiset eivät itsekään tiedä mitä haluavat kunnes menettävät sen. Eli saattaa olla että entinen tyttöystäväsikin haikailee sinua takaisin kun löydät uuden tyttöystävän.

Naiset todellakin pitävät itsevarmoista miehistä. Se ei tarkoita epäkohteliaisuutta, junttimaisuutta, pettämistä tai kusipäisyyttä. Kukaan nainen ei pidä sellaisista miehistä missään iässä. Itsevarma mies on sinut sen kanssa mitä hän haluaa ja hän pyrkii saavuttamaan sen. Hänellä on oma elämä eikä hän ripustaudu tyttöystävään. Suhde on tasavertainen. Molemmilla on omat menonsa. Tällainen etäisyys saa aikaan ikävöimisen tunteen. On hyvä välillä ikävöidä toista.

Mikään ei ole yhtä seksikästä kuin kiltti mies, joka satsaa koulutukseensa, työhönsä, on aktiivinen ja kohtelias tietenkin. Seksuaalisuus kumpuaa itsevarmuudesta ja ihminen, niin mies kuin nainenkin, on aina itsevarma kun hän ottaa vastuun tekemisistään ja elämästään.

• sanoisinpa
        nainen 30+ kirjoitti:

Alkuperäiselle sanoisin, että olet kohdannut epäsopivia naisia tai tyttöjä. Joskus naiset eivät itsekään tiedä mitä haluavat kunnes menettävät sen. Eli saattaa olla että entinen tyttöystäväsikin haikailee sinua takaisin kun löydät uuden tyttöystävän.

Naiset todellakin pitävät itsevarmoista miehistä. Se ei tarkoita epäkohteliaisuutta, junttimaisuutta, pettämistä tai kusipäisyyttä. Kukaan nainen ei pidä sellaisista miehistä missään iässä. Itsevarma mies on sinut sen kanssa mitä hän haluaa ja hän pyrkii saavuttamaan sen. Hänellä on oma elämä eikä hän ripustaudu tyttöystävään. Suhde on tasavertainen. Molemmilla on omat menonsa. Tällainen etäisyys saa aikaan ikävöimisen tunteen. On hyvä välillä ikävöidä toista.

Mikään ei ole yhtä seksikästä kuin kiltti mies, joka satsaa koulutukseensa, työhönsä, on aktiivinen ja kohtelias tietenkin. Seksuaalisuus kumpuaa itsevarmuudesta ja ihminen, niin mies kuin nainenkin, on aina itsevarma kun hän ottaa vastuun tekemisistään ja elämästään.

kyllä suoraan että vaikka tuossa oli asiaa niin lukuisat tuntemani kiltit, kunnianhimoiset, itsenäiset yms. miehet ovat yksin kun taas kusipäisimmästä päästä olevilla miehillä on aina jotain meneillään.

Itsevarmuuden kanssa sillä ei ole mielestäni kyllä mitään tekemistä koska itse kuulun tuohon samaan kategoriaan. Turha todellakaan kyseenalaistaa itsevarmuutta millään tasolla vaan sitä että naiset

• Jondo_-_ kirjoitti:

rehellisestä kritiikistä!:)

Musta ei oo koskaan kommentoitu et olisin liian kiltti mutta on käyny toi todella usein mielessä et käyttäydynkö jotenkin niin että mä en ole kiinnostava muuten kuin kaverimielessä? Koska muuten paketin pitäis olla hallussa. On kuullut paljon juttua jätkistä jotka on hivenen kusipäisempiä, epäsiistimpiä jne mutta naisia on. Tossa sun jutussas voi olla ainakin totuuden siemen koska joku tässä kusee ja pahasti.

Mutta mihin helvettiin sen rajan sitten vetää? Missä vaiheessa olen liian kusipää? Ja toisaalta, enhän mä myöskään voi olla muu kuin oma itseni, koska mua kiinnostaa aivan muu kuin pelkkä sänkyyn kaataminen. Monet naiset saattaa nähdä äijämäisen kusipäisyyden, liiallisen itsevarmuuden jne tosi häiritsevänä. Voin kuvitella että mulla homma menis hyvin helposti överiks!;)

Rakentava palaute on yleensä kritiikkiä, mutta se on ainoa tapa millä ikinä oppii asioita. Jos mä olisin alkanut selittää sitä samaa stoorii et sus on kaikki ihan kohillaa ja et vaan oo löytäny vielä oikeeta niin se olis ollu vähän sama kun olisin kussu sua silmään. Eli siit ei olis ollu mitää hyötyä. :)

Mutta tosiaan ei sulle kukaan (varsinkaan naiset) tule ikinä sanomaan että olisit liian kiltti. Koska silloinhan se tarkoittaisi suoraan sitä, että ne naiset ei halua kilttiä miestä vaan sellasen pelurin joka taas murtais sen peruskäsityksen siitä kun naiset aina sanovat haluavansa sen mukavan ja kiltin miehen. :)
        Jos sulla olis vaikka joku todella vanha kaveri (nainen) jonka oot tuntenut pitkään niin hän voisi varmasti sanoa sulle, että olet liian kiltti etkä herätä tunteita yms.

Ja mä tiedän ton dilemman tässä, ei tekis mieli olla se mies joka ajattelee naisen nähtyään "mm... pilluuu... mm.. me want some.." vaan koitan käyttäytyä kunnolla ja olla painostamatta yhtään mihinkään. Mutta siinä juuri piilee se ongelma kun naiset heti kuvittelee, että _sussa_ on jotain vialla jos ne ei muka heti kelpais sulle petikavereiks. Jos löydät naisen jolla ei ole heikko itsetunto niin tätä ongelmaa ei ole.
        Naisilla vaan iskee joku kammo heti jos et koita päästä niiden pöksyihin ja ne alkaa epäilemään ettet sä halua niitä siinä mielessä ja sit loppuu kaikki tunteet.

Tossa oikeestaa on hieno esimerkki tästä tilanteesta. Ylempänä on toi naisen postaus mikä oli juuri 30v naisen kirjoittama. Hän haluaisi juuri sellaisen mukavan ja kiltin kaverin. Tietenkään en voi alkaa arvailemaan millainen hän on ollut nuorempana (ja toivon ettei hän pahastu nyt :)), mutta vahva veikkaus kääntyy siihen puoleen, että hän on myös (niin kuin 99% naisista) haaveillut siitä lätkäjengin kapteenista sillon nuorena ja iän myötä kun on huomattu ettei niistä olekkaan mihinkään niin tajutaan, että ne kiltit miehetkin voi olla mukavia. :)

Eli kuten sanoin, oottele se 10v tässä nyt ja koita sit uusiks. ;)

• odottaa...
        beefcake kirjoitti:

Rakentava palaute on yleensä kritiikkiä, mutta se on ainoa tapa millä ikinä oppii asioita. Jos mä olisin alkanut selittää sitä samaa stoorii et sus on kaikki ihan kohillaa ja et vaan oo löytäny vielä oikeeta niin se olis ollu vähän sama kun olisin kussu sua silmään. Eli siit ei olis ollu mitää hyötyä. :)

Mutta tosiaan ei sulle kukaan (varsinkaan naiset) tule ikinä sanomaan että olisit liian kiltti. Koska silloinhan se tarkoittaisi suoraan sitä, että ne naiset ei halua kilttiä miestä vaan sellasen pelurin joka taas murtais sen peruskäsityksen siitä kun naiset aina sanovat haluavansa sen mukavan ja kiltin miehen. :)
        Jos sulla olis vaikka joku todella vanha kaveri (nainen) jonka oot tuntenut pitkään niin hän voisi varmasti sanoa sulle, että olet liian kiltti etkä herätä tunteita yms.

Ja mä tiedän ton dilemman tässä, ei tekis mieli olla se mies joka ajattelee naisen nähtyään "mm... pilluuu... mm.. me want some.." vaan koitan käyttäytyä kunnolla ja olla painostamatta yhtään mihinkään. Mutta siinä juuri piilee se ongelma kun naiset heti kuvittelee, että _sussa_ on jotain vialla jos ne ei muka heti kelpais sulle petikavereiks. Jos löydät naisen jolla ei ole heikko itsetunto niin tätä ongelmaa ei ole.
        Naisilla vaan iskee joku kammo heti jos et koita päästä niiden pöksyihin ja ne alkaa epäilemään ettet sä halua niitä siinä mielessä ja sit loppuu kaikki tunteet.

Tossa oikeestaa on hieno esimerkki tästä tilanteesta. Ylempänä on toi naisen postaus mikä oli juuri 30v naisen kirjoittama. Hän haluaisi juuri sellaisen mukavan ja kiltin kaverin. Tietenkään en voi alkaa arvailemaan millainen hän on ollut nuorempana (ja toivon ettei hän pahastu nyt :)), mutta vahva veikkaus kääntyy siihen puoleen, että hän on myös (niin kuin 99% naisista) haaveillut siitä lätkäjengin kapteenista sillon nuorena ja iän myötä kun on huomattu ettei niistä olekkaan mihinkään niin tajutaan, että ne kiltit miehetkin voi olla mukavia. :)

Eli kuten sanoin, oottele se 10v tässä nyt ja koita sit uusiks. ;)

Täytyy vain opetella toisenlainen suhtautumistapa naisiin ja jakaa selkeästi naiset ryhmiin kuten naiset jakavat miehet.

Eli niihin jotka ovat ulkopuolisia, niitä jotka kelpaavat kaveriksi ja sitten ne joita voisi panna näin kiltisti sanottuna.

Ulkopuolisia kohtaan olla välinpitämättömiä, kavereita kohtaan empaattisia ja näitä pantavia kohtaan jännitystä luovia ja hieman "kovia".

Ulkopuoliset sitten voivat muuttua kavereiksi tai pantaviksi joten älä näytä liikaa empaattista puolta heille koska muuten olet kiltti kaveri.

Mutta jos aikoo jatkaa sillä kiltteys linjalla niin sitten saa odotella sen 20 ikävuoden jälkeen 10 - 15 vuotta kun naiset alkavat asettua paikoilleen ja ne kovemmat tyypit ovat käyneet runttaamassa joko ihan fyysisesti tai sitten psyykkisellä tasolla järkeä päähän. Sen jälkeen ne kiltit alkavat kiinnostaa.

Toki naisista löytyy poikkeustapauksia mutta silloin tarvitaan satumaista tuuria.

• JaM30
        sanoisinpa kirjoitti:

kyllä suoraan että vaikka tuossa oli asiaa niin lukuisat tuntemani kiltit, kunnianhimoiset, itsenäiset yms. miehet ovat yksin kun taas kusipäisimmästä päästä olevilla miehillä on aina jotain meneillään.

Itsevarmuuden kanssa sillä ei ole mielestäni kyllä mitään tekemistä koska itse kuulun tuohon samaan kategoriaan. Turha todellakaan kyseenalaistaa itsevarmuutta millään tasolla vaan sitä että naiset

Joo aivan! jos miehenä vähääkään osoittaa todellista luonteen lujuutta (harkitsevaisuutta, pitkämielisyyttä jne. näitä järjellä hyveiksi luettavia) niin heti leimautuu negatiivisella tavalla tylsäks, kiltiks ja nössöks. Ja kun olet kiltti niin et ole kiinnostava jne...

Olen varma että todellinen kiltteys, eli hyvätapaisuus, vaatii niin suurta itsekuria että siinä putoaa monella karjulla vellit housuun ja pettää kärsivällisyys. Jos joku luulee että kiltteys on heikkoutta niin erehtyy pahemman kerran. Kiltteys voi olla jossakin tapauksessa myös heikkoutta mutta se ei ole pohjimmiltaan sitä kuin vain niiden silmissä, jotka eivät halua nähdä pintaa syvemmälle. Hulluinta asiassa on se että todennäköisesti nämäkin, jotka eivät syty kilteistä odottavat että heitä kohdellaan hyvin -vai löytyykö muulle perusteluita?

Tuskin kovin väärässä olen, jos totean että luonteen hyvyyden "karttaminen" vaivaa suomalaista luonnetta. Suomalaisen naisen kanssa en onnistu pääsemään samalle taajuudelle, ja nettideiteissä tulokset ovat vuodesta toiseen joitakin satunnaisia yrityksiä lukuunottamatta lähes täyttä nollaa. Mutta heti kun vastapuolesta löytyy hiukankin ulkomaalaista verta niin johan minuakin vietäs. Tiedän että saan tästä joltakulta kritiikkivyöryn päälleni mutta jos osaa katsoa asioita niin saattaa hyvinkin nähdä että Itä-Euroopan maissa on kyllästymiseen asti hyväluonteisia ja nättejä naisia jotka etsivät kilttejä ja perhekeskeisiä miehiä. Siinä vaan nopeasti iskee paniikki, että kenet osaa valita kun runsauteen ei ole tottunut. Ja Pitää muistaa ettei anna sen suomalaiseen ajatteluun myöskin kuuluvan epäilyn ja kritisoimisen häiritä, jonka saa nopeasti kohdata kun toisessa kulttuurissa havaitaan jotakin omasta poikkeavaa.

• edellinen ja
        JaM30 kirjoitti:

Joo aivan! jos miehenä vähääkään osoittaa todellista luonteen lujuutta (harkitsevaisuutta, pitkämielisyyttä jne. näitä järjellä hyveiksi luettavia) niin heti leimautuu negatiivisella tavalla tylsäks, kiltiks ja nössöks. Ja kun olet kiltti niin et ole kiinnostava jne...

Olen varma että todellinen kiltteys, eli hyvätapaisuus, vaatii niin suurta itsekuria että siinä putoaa monella karjulla vellit housuun ja pettää kärsivällisyys. Jos joku luulee että kiltteys on heikkoutta niin erehtyy pahemman kerran. Kiltteys voi olla jossakin tapauksessa myös heikkoutta mutta se ei ole pohjimmiltaan sitä kuin vain niiden silmissä, jotka eivät halua nähdä pintaa syvemmälle. Hulluinta asiassa on se että todennäköisesti nämäkin, jotka eivät syty kilteistä odottavat että heitä kohdellaan hyvin -vai löytyykö muulle perusteluita?

Tuskin kovin väärässä olen, jos totean että luonteen hyvyyden "karttaminen" vaivaa suomalaista luonnetta. Suomalaisen naisen kanssa en onnistu pääsemään samalle taajuudelle, ja nettideiteissä tulokset ovat vuodesta toiseen joitakin satunnaisia yrityksiä lukuunottamatta lähes täyttä nollaa. Mutta heti kun vastapuolesta löytyy hiukankin ulkomaalaista verta niin johan minuakin vietäs. Tiedän että saan tästä joltakulta kritiikkivyöryn päälleni mutta jos osaa katsoa asioita niin saattaa hyvinkin nähdä että Itä-Euroopan maissa on kyllästymiseen asti hyväluonteisia ja nättejä naisia jotka etsivät kilttejä ja perhekeskeisiä miehiä. Siinä vaan nopeasti iskee paniikki, että kenet osaa valita kun runsauteen ei ole tottunut. Ja Pitää muistaa ettei anna sen suomalaiseen ajatteluun myöskin kuuluvan epäilyn ja kritisoimisen häiritä, jonka saa nopeasti kohdata kun toisessa kulttuurissa havaitaan jotakin omasta poikkeavaa.

aivan samoilla linjoilla.

En voi käsittää että ulkomaalaisten naisten kanssa jopa yhdysvaltalaisten kanssa tulen netissäkin paremmin toimeen kuin suomalaisten. En tiedä onko se sitten kielestä kiinni vai ihan kulttuurista.

Suomalaisille naisille pitää olla vähäjärkinen, järkähtämätön äijä joka pistää menemään tai sitten kaikki pitää olla kohdillaan muuten (esimerkiksi varallisuus, komeus). Nähtävästi täällä sitten etsitään edelleen sitä "junttilan isäntää" tai jonkinlaista täydellistä metropoliittaa. Osa kai "tyytyy" naapurinpoikiin mutta silloin täytyy käydä sattuma että sellaisen kohtaa joka tuota haluaa.

Se on jännä juttu että suomalaisilla naisilla mitattaessa tulee tunne että itsessä on pahasti jotain vialla kun ei kelpaa kun taas ulkomaalaisten naisten kanssa tulee täysin päinvastainen olo. Heti on hyväksytty osaksi miehistä joukkoa. Ehkäpä suomlaisten naisten sosiaalisuudessa on parantamisen varaa?

Enkä siis ole mikään varsinainen pehmis todellakaan. Kovuuttakin löytyy ja olen huomannut että se puree näihin naisiin. Hyvätapaisuus vaan heti Suomessa antaa heti nössön vaikutelman vaikka muka miesten pitäisi ottaa nainen huomioon yms. mutta todellisuudessa kuten tuossa todettiin niin olisi hyvä jos mies aukaisisi ensin naiselle oven ja sitten kertoisi härskin vitsin. Sekö on sitä miehisyyttä sitten?

Aneemista touhua.

• nainen 30+
        edellinen ja kirjoitti:

aivan samoilla linjoilla.

En voi käsittää että ulkomaalaisten naisten kanssa jopa yhdysvaltalaisten kanssa tulen netissäkin paremmin toimeen kuin suomalaisten. En tiedä onko se sitten kielestä kiinni vai ihan kulttuurista.

Suomalaisille naisille pitää olla vähäjärkinen, järkähtämätön äijä joka pistää menemään tai sitten kaikki pitää olla kohdillaan muuten (esimerkiksi varallisuus, komeus). Nähtävästi täällä sitten etsitään edelleen sitä "junttilan isäntää" tai jonkinlaista täydellistä metropoliittaa. Osa kai "tyytyy" naapurinpoikiin mutta silloin täytyy käydä sattuma että sellaisen kohtaa joka tuota haluaa.

Se on jännä juttu että suomalaisilla naisilla mitattaessa tulee tunne että itsessä on pahasti jotain vialla kun ei kelpaa kun taas ulkomaalaisten naisten kanssa tulee täysin päinvastainen olo. Heti on hyväksytty osaksi miehistä joukkoa. Ehkäpä suomlaisten naisten sosiaalisuudessa on parantamisen varaa?

Enkä siis ole mikään varsinainen pehmis todellakaan. Kovuuttakin löytyy ja olen huomannut että se puree näihin naisiin. Hyvätapaisuus vaan heti Suomessa antaa heti nössön vaikutelman vaikka muka miesten pitäisi ottaa nainen huomioon yms. mutta todellisuudessa kuten tuossa todettiin niin olisi hyvä jos mies aukaisisi ensin naiselle oven ja sitten kertoisi härskin vitsin. Sekö on sitä miehisyyttä sitten?

Aneemista touhua.

Mielestäni teillä on harhainen (katkera) käsitys todellisuudesta.

Kohteliaisuus ja hyvätapaisuus ei todellakaan ole nössöä. Uskaltakaa olla omia itsejänne. Älkää asettako itsellenne rajoitteita, joita itse kuvittelette olevan.

• AleksÅ
        nainen 30+ kirjoitti:

Mielestäni teillä on harhainen (katkera) käsitys todellisuudesta.

Kohteliaisuus ja hyvätapaisuus ei todellakaan ole nössöä. Uskaltakaa olla omia itsejänne. Älkää asettako itsellenne rajoitteita, joita itse kuvittelette olevan.

Oletko sitä mieltä että jätkät jotka tänne on kirjotellut on vaan kohdannu vääriä naisia? Pakkeja pakkien perään joka johtuu siitä ettei vaan oo kohdattu sitä oikeaa? Olis niin kiva uskoa tollaseen mutta ei saatana...Saattaa kestää tosi pitkään ennenkuin "sen oikean" tapaa juup, jotkuthan ei tapaa sitä koskaan, mutta jos joka muijalta tulee pakit niin toi ei ihan hirveästi lohduta. Eikä voi pitää paikaansakaan.

Kun nimenomaan täällä on sellasia miehiä jotka ilmeisesti on mukavia, kivoja, kohteliaita, ok-näkösiä jne. Tuskin täällä porukkaa puhuu skeidaa. Ja moni muija on kehunut kivaks ja sanonut et tykkää olla hänen seurassaan. Eli niitä juttuja joita sä niin tässä ylistät. Mutta ei oo kelvannu kuitenkaan vakavammassa mielessä. Mä kuulun samaan kerhoon. Just toi et on hyvä olla kohtelias ym ym joo joo, se ymmärretään mut ei se kauheasti lämmitä jos kukaan ei näytä siitä syttyvän.

• nainen 30+
        AleksÅ kirjoitti:

Oletko sitä mieltä että jätkät jotka tänne on kirjotellut on vaan kohdannu vääriä naisia? Pakkeja pakkien perään joka johtuu siitä ettei vaan oo kohdattu sitä oikeaa? Olis niin kiva uskoa tollaseen mutta ei saatana...Saattaa kestää tosi pitkään ennenkuin "sen oikean" tapaa juup, jotkuthan ei tapaa sitä koskaan, mutta jos joka muijalta tulee pakit niin toi ei ihan hirveästi lohduta. Eikä voi pitää paikaansakaan.

Kun nimenomaan täällä on sellasia miehiä jotka ilmeisesti on mukavia, kivoja, kohteliaita, ok-näkösiä jne. Tuskin täällä porukkaa puhuu skeidaa. Ja moni muija on kehunut kivaks ja sanonut et tykkää olla hänen seurassaan. Eli niitä juttuja joita sä niin tässä ylistät. Mutta ei oo kelvannu kuitenkaan vakavammassa mielessä. Mä kuulun samaan kerhoon. Just toi et on hyvä olla kohtelias ym ym joo joo, se ymmärretään mut ei se kauheasti lämmitä jos kukaan ei näytä siitä syttyvän.

Ei, en usko "siihen oikeaan", mutta uskon, että voi kohdata paljon ihmisiä, jotka eivät arvosta samoja asioita elämässä.

Kysymys kuuluukin: haluatko tavata naisen omana itsenäsi vai haluatko tavata naisen teeskentelemällä jotain mitä et ole? Elämään sisältyy aina pettymyksiä ja riski yksin jäämisestä. Se on vain hyväksyttävä.

• lässyti-
        nainen 30+ kirjoitti:

Ei, en usko "siihen oikeaan", mutta uskon, että voi kohdata paljon ihmisiä, jotka eivät arvosta samoja asioita elämässä.

Kysymys kuuluukin: haluatko tavata naisen omana itsenäsi vai haluatko tavata naisen teeskentelemällä jotain mitä et ole? Elämään sisältyy aina pettymyksiä ja riski yksin jäämisestä. Se on vain hyväksyttävä.

lää.

Sitä voi täällä jauhaa vaikka mitä mutta kerropa sitten mistä nuo kokemukset tulevat?

Enpä jaksa yhtään kertaa kuulla että "täällä katkerana puhutte ja näette väärin asioita".

Jos oikeasti tuntee useamman kaverin joissa ei päällisin puolin sori vaan ole mitään vikaa ja homma menee aina noin lähes poikkeuksetta niin mitäköhän sitä pitäisi ajatella samaan aikaan kun niillä vähemmän kilteillä (tai siis jotka antavat selvästi sen vaikutelman että ovat kusipäisempiä) niin käy flaksi?

Tässä on tultu siihen tulokseen että se mitä sinä teeskentelet olevasi niin sitä sinä sille naiselle oikeasti olet.

"Elämään sisältyy aina pettymyksiä ja riski yksin jäämisestä. Se on vain hyväksyttävä."

Vittu mitä lässytystä. Ihan kuin kukaan muu ei tuota tajuaisi mutta luuletko että ketään kiinnostaa jäädä yksin jatkuvasti ja tuntea pettymyksiä jos on vaihtoehtoja.

Voi kohdata vaikka ketä mutta nyky-Suomessa sellaisen kohtaamismahdollisuus näyttää olevan monen kohdalla pieni.

En yhtään ihmettele että olet 30 nainen koska ongelma vaivaa eri toten juuri 20 naisia enemmän kuin vanhempia.

Itse olen ottanut käyttöön tuon että kaikenlainen pehmoilu saa jäädä ja suosittelen sitä kaikille miehille jos haluavat tässä maassa seuraa saada. Jos se vituttaa naisia niin omapahan on ongelmansa kun eivät kunnollisia miehiä muuten huoli.

• lisää pohdintaa
        nainen 30+ kirjoitti:

Pohdintani tulee hieman myöhässä - toivottavasti huomaat vilkaista tätä ketjua vielä.

Sanottakoon heti alkuun, että olen mies, jotta ei se jää epäselväksi. Ajatukseni ei ole sen kummempi kuin että nämä ajatukset kiltteydestä ja itsevarmuudesta ja muustakin sisältävät kaikki siinä mielessä vain osan totuudesta, että uskoakseni ei koskaan riitä, mikäli on pelkästään kiltti, pelkästään itsevarma tai pelkästään jotain muuta. Sellainen on tylsää - oli ominaisuus mikä hyvänsä - sillä kaikki on ennalta arvattavaa, jos kiltteys tai joku muu asia on liian määräävää kaikessa toiminnassa. Sen sijaan se herättää uskoakseni kiinnostuksen, että miehen olemuksessa ja persoonassa on sopivasti kontrasteja eivätkä se miltä mies näyttää ja millaiseksi hän osoittautuu ja miten toimii ole liiaksi yksi yhteen. Tällöin mies nimenomaan tuntuu jännittävältä - eikä siten, että on näennäisesti jännittävä hankkiutumalla typerän käytöksen takia vaikeuksiin. Kilttien miesten ongelma lienee usein siinä, että he näyttävät jo ensivaikutelman perusteella kielteiltä ja kun heihin hieman tarkemmin tutustuu, he myös osoittautuvat ensivaikutelman mukaisiksi (missä ei sinänsä ole mitään pahaa), ja kiinnostus alkaa hiipua nopeasti.

• nainen joka haluaa rinnalle...

Siinä vasta nais -asiantuntija. Olen 24 vuotias nainen. Seurustellut jo seitsemän vuotta. Mieheni on ainut fiks jätkä keneen olen ikänä törmännyt. Silloin hän oli ujohko mutta intti vuoden aikana paljon miehistynyt ja tullut rohkeemmaksi. Hän ei juo alkoholia eikä polta tupakkaa. Hän ei ole enää massa teini porukkaa vaikka on mua vain puoli vuotta vanhempi. Hän on miehekäs & turvallinen. Hellä, huomaavainen... mutta ei liian naismainen tai pääpilvissä kulkeva haaveilija. Hän on täydellinen juuri siksi että on realisti.
        Hän ei ole koskaan ollut "pelimies"... ei osaa flirttailla tai iskeä naisia mutta ei se mitää haittaa. Hän puhuu kun on sanottavaa, määrää kaapinpaikan mutta osaa myös välillä antaa periksi. On tunteellinen mutta ei liian ärsyttävän paljon. Ei valehtele. on suoraan mitä on. Ehkä hieman "tietokonepeli nörtin" vikaa hänessä on mutta koska hänellä on myös muita harrastuksia niin se ei haittaa. Hän on urheilija poika & taiteellinen kitaran soittoa harrastava seksikäs ja rakas mies. Herkkä miehekkäällä tavalla. Yleensä "kaveri" jätkät on naismaisia. siksi naiset ei pysty niitä ajattelemaan miehinä.
        Naismaisuulla tarkoitan.... muotivaate, juoruilu, liian voimakasta tunteellisuutta esim, itku herkkyyttä mitä pienemmistäkin asioista, miehen pitää olla mies ei muija. Jos me naiset halutaan seurustella muijan kanssa niin varmaan rupeisimme lesboiksi.

• Tämä oli
        lisää pohdintaa kirjoitti:

Pohdintani tulee hieman myöhässä - toivottavasti huomaat vilkaista tätä ketjua vielä.

Sanottakoon heti alkuun, että olen mies, jotta ei se jää epäselväksi. Ajatukseni ei ole sen kummempi kuin että nämä ajatukset kiltteydestä ja itsevarmuudesta ja muustakin sisältävät kaikki siinä mielessä vain osan totuudesta, että uskoakseni ei koskaan riitä, mikäli on pelkästään kiltti, pelkästään itsevarma tai pelkästään jotain muuta. Sellainen on tylsää - oli ominaisuus mikä hyvänsä - sillä kaikki on ennalta arvattavaa, jos kiltteys tai joku muu asia on liian määräävää kaikessa toiminnassa. Sen sijaan se herättää uskoakseni kiinnostuksen, että miehen olemuksessa ja persoonassa on sopivasti kontrasteja eivätkä se miltä mies näyttää ja millaiseksi hän osoittautuu ja miten toimii ole liiaksi yksi yhteen. Tällöin mies nimenomaan tuntuu jännittävältä - eikä siten, että on näennäisesti jännittävä hankkiutumalla typerän käytöksen takia vaikeuksiin. Kilttien miesten ongelma lienee usein siinä, että he näyttävät jo ensivaikutelman perusteella kielteiltä ja kun heihin hieman tarkemmin tutustuu, he myös osoittautuvat ensivaikutelman mukaisiksi (missä ei sinänsä ole mitään pahaa), ja kiinnostus alkaa hiipua nopeasti.

hyvä viesti jossa asiaa.

Ei ole mitään yksittäistä ominaisuutta vaan enemmänkin näiden eri ominaisuuksien suhde toisiinsa joka vaikuttaa.

Naiset vihaavat sellaista yksitahoista miestä ja haluavat uskoa että siellä on jotain muutakin kuin se mitä näkee vaikkei siellä olisikaan lopulta mitään.

• nainen joka haluaa rinnalle... kirjoitti:

Siinä vasta nais -asiantuntija. Olen 24 vuotias nainen. Seurustellut jo seitsemän vuotta. Mieheni on ainut fiks jätkä keneen olen ikänä törmännyt. Silloin hän oli ujohko mutta intti vuoden aikana paljon miehistynyt ja tullut rohkeemmaksi. Hän ei juo alkoholia eikä polta tupakkaa. Hän ei ole enää massa teini porukkaa vaikka on mua vain puoli vuotta vanhempi. Hän on miehekäs & turvallinen. Hellä, huomaavainen... mutta ei liian naismainen tai pääpilvissä kulkeva haaveilija. Hän on täydellinen juuri siksi että on realisti.
        Hän ei ole koskaan ollut "pelimies"... ei osaa flirttailla tai iskeä naisia mutta ei se mitää haittaa. Hän puhuu kun on sanottavaa, määrää kaapinpaikan mutta osaa myös välillä antaa periksi. On tunteellinen mutta ei liian ärsyttävän paljon. Ei valehtele. on suoraan mitä on. Ehkä hieman "tietokonepeli nörtin" vikaa hänessä on mutta koska hänellä on myös muita harrastuksia niin se ei haittaa. Hän on urheilija poika & taiteellinen kitaran soittoa harrastava seksikäs ja rakas mies. Herkkä miehekkäällä tavalla. Yleensä "kaveri" jätkät on naismaisia. siksi naiset ei pysty niitä ajattelemaan miehinä.
        Naismaisuulla tarkoitan.... muotivaate, juoruilu, liian voimakasta tunteellisuutta esim, itku herkkyyttä mitä pienemmistäkin asioista, miehen pitää olla mies ei muija. Jos me naiset halutaan seurustella muijan kanssa niin varmaan rupeisimme lesboiksi.

Se, että sä olet fiksu nainen ei tarkoita sitä, että suurinosa naisista on niitä.
        Toi että olet seurustellut 7v saman miehen kanssa vahvistaa vain mun käsityksen siitä, että sä ymmärrät tärkeimpien asioiden päälle elämäss. Ei ole sitä pintaliito elämää missä pitää hankkia kokemuksia (=panoja) jotta olet "kokenut" elämässäs jotain. Tai missä mies pistetään vaihtoon jos ei ekalla silmäyksellä vienyt jalkoja alta.
        Jos miehes ei polta/juo niin oletat, että sinä et myöskään niitä sitten paljoa harrasta? Kahden tuollaisen ihmisen (jotka eivät polta ja varsinkaan juo) toisensa löytäminen suomessa vastaa 6 oikein lotossa (ei siis mahdottomuus mutta erittäin epätodennäköistä). Teillä on siis aika pitkälti hyvät perustat parisuhteelle sillä harvemmin alkoholista ainakaan on hyötyä suhteille ollut. :)

Mut tota ihmettelen vähän tätä lausetta
        "itku herkkyyttä mitä pienemmistäkin asioista, miehen pitää olla mies ei muija."

Onko se edelleenkin niin, että jos mies osoittaa tunteensa (muuta kuin rakkauden osoituksen naiselleen) niin tämä mies on täysi nysvö, turhamainen ämmä jonka ihmisarvo on tiskirätin tasoa? Eikö miehillä ole vieläkään oikeutta naisen edessä osoittaa olevansa tunteikas ilman että menettää kaiken arvostuksen naisten silmissä?
        Eli siis vaikka työpaikka lähtis, talo menis alta, firma menee konkurssiin niin silti miehen pitää vain purra tuskansa ja olla "MIES" joka ei mitään itke vaan puskuttaa hyöryveturin tavoin eteenpäin.
        Sit taas jos naisella katkee kynsi niin voidaan alkaa itkeä miten elämä on niin julmaa ja miehen pitää vain silittää naisen päätä ja sanoa että kyllä kaikki vielä järjestyy, se kynsi kyllä kasvaa takaisin.

• ei jaksa...
        beefcake kirjoitti:

Se, että sä olet fiksu nainen ei tarkoita sitä, että suurinosa naisista on niitä.
        Toi että olet seurustellut 7v saman miehen kanssa vahvistaa vain mun käsityksen siitä, että sä ymmärrät tärkeimpien asioiden päälle elämäss. Ei ole sitä pintaliito elämää missä pitää hankkia kokemuksia (=panoja) jotta olet "kokenut" elämässäs jotain. Tai missä mies pistetään vaihtoon jos ei ekalla silmäyksellä vienyt jalkoja alta.
        Jos miehes ei polta/juo niin oletat, että sinä et myöskään niitä sitten paljoa harrasta? Kahden tuollaisen ihmisen (jotka eivät polta ja varsinkaan juo) toisensa löytäminen suomessa vastaa 6 oikein lotossa (ei siis mahdottomuus mutta erittäin epätodennäköistä). Teillä on siis aika pitkälti hyvät perustat parisuhteelle sillä harvemmin alkoholista ainakaan on hyötyä suhteille ollut. :)

"itku herkkyyttä mitä pienemmistäkin asioista, miehen pitää olla mies ei muija."

Onko se edelleenkin niin, että jos mies osoittaa tunteensa (muuta kuin rakkauden osoituksen naiselleen) niin tämä mies on täysi nysvö, turhamainen ämmä jonka ihmisarvo on tiskirätin tasoa? Eikö miehillä ole vieläkään oikeutta naisen edessä osoittaa olevansa tunteikas ilman että menettää kaiken arvostuksen naisten silmissä?
        Eli siis vaikka työpaikka lähtis, talo menis alta, firma menee konkurssiin niin silti miehen pitää vain purra tuskansa ja olla "MIES" joka ei mitään itke vaan puskuttaa hyöryveturin tavoin eteenpäin.
        Sit taas jos naisella katkee kynsi niin voidaan alkaa itkeä miten elämä on niin julmaa ja miehen pitää vain silittää naisen päätä ja sanoa että kyllä kaikki vielä järjestyy, se kynsi kyllä kasvaa takaisin.

MIKÄÄN ei kelpaa.

• mä vaan taas
        beefcake kirjoitti:

Mun elämässäni turhia itkun aiheita on esim. katkennut kynsi. Sama pätee muija maiseen herkkyyteen miehessä. Jos se äijä ei oikeasti osaa muuta kuin vollottaa kun vessa menee tukkoon.... niin se menee jo vähän yli ( olen tavannut tälaisen) myöhemmin kysyin asiasta ja hän myönsi olevansa bi-seksuaali. Tätä ajoin takaa.
        Olen rohkaissut omaa miestäni avoimeen tunteiden näyttämiseen. mutta hän nyt on niin realisti ja toiminnan mies että jos vessa menee tukkoon niin se avataan yhteisin voimin. ei siinä kyllä itketä ennemmänkin nauretaan ja vitsaillaan asialle... meillä ei ole tapana itkeä mitä turhimmista asioista. Esim, jos mä nyt satun ajamautumaan pyörälläni ojaan kumoon valkoisissa vaateissa niin ei mua nyt se kummemmin itketä... lähinnä nauran aivan kipeenä asialle. poikaystäväni ensin säikähtää ja sitten repee nauraan kun huomaa ettei käynyt kuinkaa. eli... toivottavasti sait kiinni siitä millaisia asioita tarkoitan "mitä pienimmillä asioilla" Mun elämään kuuluu niin paljon ja niin suuria murheita että välillä ärsyttää jos ihminen vetää kauhean itkun kynän katkeamisesta. Masennus ja itsemurha... ne on mun elämääni.... sitä puolta joka on itkun asia.. suuria asioita, mutta tuo kynnen& kynän katkeaminen nyt ei kovin kummoinen itkun aihe ole. Mitä niillä pienillä asioilla itseään masentamaan.

• joopa.
        lässyti- kirjoitti:

lää.

Sitä voi täällä jauhaa vaikka mitä mutta kerropa sitten mistä nuo kokemukset tulevat?

Enpä jaksa yhtään kertaa kuulla että "täällä katkerana puhutte ja näette väärin asioita".

Jos oikeasti tuntee useamman kaverin joissa ei päällisin puolin sori vaan ole mitään vikaa ja homma menee aina noin lähes poikkeuksetta niin mitäköhän sitä pitäisi ajatella samaan aikaan kun niillä vähemmän kilteillä (tai siis jotka antavat selvästi sen vaikutelman että ovat kusipäisempiä) niin käy flaksi?

Tässä on tultu siihen tulokseen että se mitä sinä teeskentelet olevasi niin sitä sinä sille naiselle oikeasti olet.

"Elämään sisältyy aina pettymyksiä ja riski yksin jäämisestä. Se on vain hyväksyttävä."

Vittu mitä lässytystä. Ihan kuin kukaan muu ei tuota tajuaisi mutta luuletko että ketään kiinnostaa jäädä yksin jatkuvasti ja tuntea pettymyksiä jos on vaihtoehtoja.

Voi kohdata vaikka ketä mutta nyky-Suomessa sellaisen kohtaamismahdollisuus näyttää olevan monen kohdalla pieni.

En yhtään ihmettele että olet 30 nainen koska ongelma vaivaa eri toten juuri 20 naisia enemmän kuin vanhempia.

Itse olen ottanut käyttöön tuon että kaikenlainen pehmoilu saa jäädä ja suosittelen sitä kaikille miehille jos haluavat tässä maassa seuraa saada. Jos se vituttaa naisia niin omapahan on ongelmansa kun eivät kunnollisia miehiä muuten huoli.

Lässyti: 100% asiaa!

Aikanaan olen tämän itse omakohtaisestikin havainnut: noin 25v asti minulla oli ongelmia saada aikaiseksi minkäänlaisia suhteita naisten kanssa - suht' pitkäaikaiset selibaattikaudetkaan eivät olleet tuntemattomia; syynä kun oli, että olin kiltti ja "hyvä" ihminen ja olisin vieläpä halunnut vakavan suhteen.

Nykyään kun en edes yritä hankkia vakavaa suhdetta olen muutenkin aika paljon epämiellyttävämpi kaveri (ja sanon asian suoraan!), pystyn olemaan suhteessa yhtäaikaisesti 2 naisen kanssa (" " on satunnaiset kumppanit). Kummallekaan näistä en ole uskollisuutta mennyt lupaamaan, joten en katso olevani ketään varsinaisesti pettämässä.

Lisäbonarina homma pysyy koossa kivuttomasti, koska pystyn olemaan naisten suhteen ihan oikeasti välinpitämätön (näyttelemättä): jos jompikumpi naisista lähtisi lätkimään, en kuitenkaan jäisi yksin. Eivätpä ole lähteneet, vaikka jo muutama vuosi on näin jatkunut.

(Sivunmennen [en nyt muista enkä jaksa tarkistaa, kuka nainen tässä threadissa asiaa kommentoi]: oma havaintoni on, että naisten väite siitä, että "he haluavat uskollisen miehen" on ihan yhtä totta, kuin että "he haluavat 'tunteensa näyttävän tai 'kiltin' miehen".)

Tulkintani asiasta - vaikka se kieltämättä älyttömältä kuulostaakin:
        elämä vain on yksinkertaisesti parempaa kun on ihan vitun sika. Tämä johtuu siitä, että naiset ovat sekaisin. C'est la vie.

"Syvätulkinnan" tekijöille: olen mies ja vähän yli 30 lasissa. Naiset 25 ja 22v.

• lklkjl
        joopa. kirjoitti:

Aikanaan olen tämän itse omakohtaisestikin havainnut: noin 25v asti minulla oli ongelmia saada aikaiseksi minkäänlaisia suhteita naisten kanssa - suht' pitkäaikaiset selibaattikaudetkaan eivät olleet tuntemattomia; syynä kun oli, että olin kiltti ja "hyvä" ihminen ja olisin vieläpä halunnut vakavan suhteen.

Nykyään kun en edes yritä hankkia vakavaa suhdetta olen muutenkin aika paljon epämiellyttävämpi kaveri (ja sanon asian suoraan!), pystyn olemaan suhteessa yhtäaikaisesti 2 naisen kanssa (" " on satunnaiset kumppanit). Kummallekaan näistä en ole uskollisuutta mennyt lupaamaan, joten en katso olevani ketään varsinaisesti pettämässä.

Lisäbonarina homma pysyy koossa kivuttomasti, koska pystyn olemaan naisten suhteen ihan oikeasti välinpitämätön (näyttelemättä): jos jompikumpi naisista lähtisi lätkimään, en kuitenkaan jäisi yksin. Eivätpä ole lähteneet, vaikka jo muutama vuosi on näin jatkunut.

(Sivunmennen [en nyt muista enkä jaksa tarkistaa, kuka nainen tässä threadissa asiaa kommentoi]: oma havaintoni on, että naisten väite siitä, että "he haluavat uskollisen miehen" on ihan yhtä totta, kuin että "he haluavat 'tunteensa näyttävän tai 'kiltin' miehen".)

elämä vain on yksinkertaisesti parempaa kun on ihan vitun sika. Tämä johtuu siitä, että naiset ovat sekaisin. C'est la vie.

"Syvätulkinnan" tekijöille: olen mies ja vähän yli 30 lasissa. Naiset 25 ja 22v.

Asiallisia kommentteja kautta linjan, myös alemmissa eilisissä kommenteissa. Näin se homma menee. Liian sika ei tosin edes tarvitse olla, ellei sikamaisuudeksi lasketa jo sitä, että tapailee useampaa naista kerralla.

• Mirjami27
        joopa. kirjoitti:

No mutta hommahan on täysin riipuvainen siitä mitä haluaa... Kyllähän kusipäisillä miehillä tuntuu käyvän flaksi ja niitä naisia olevan, kun he eivät yhdessä suhteessa pitkään pysy.

Entä ne monet kiltit miehet, jotka ovat pitkään olleet hyvässä parisuhteessa. Ehkä yhdessä tai kahdessa elämänsä aikana. Eipähän niitä naisia kerkiä paljon kertymään kun kaksi kivaa ihmistä löytää toisensa, eikä pääpointti olekaan iskeä mahdollisimman monta naista.

Jos sulla homma toimii ja tykkäät tuolla tavalla pyöritellä naisia, joita sinunlaisesi miehet kiinnosta (ja tiedän, moniahan kiinnostaa) niin OK. Mulla kans ystävinä muutama jätkä, jotka eivät halua edes vakiintua ja ovat huomanneet parhaiten saavansa "panoseuraa" moukkamaisella käytöksellä.

Itsellä taas naisena oli ihan sama ongelma, että ei tämmöiselle reilulle ja parisuhdetta etsivälle naisille tuntunut mitään pidempää löytyvän. Silti halusin olla oma itseni, vaikka tuntuikin etten koskaan ketään löydä. Mutta nyt vihdoin minulla on se kiltti mies, jonka kanssa ei missään vaiheessa tarvinnut niitä pelejä pelata. Useimmilla kavereillanikin on pitkäaikainen parisuhde kiltin miehen kanssa, mutta eihän heitä toisaalta tuolla sinkkumarkkinoilla pyöri.

Tarkoitan vaan, että jos oikeasti haluaa oikean suhteen samanlaisen ihmisen kanssa kuin aloittaja, niin esittämällä sellaista tuskin löytyy.

• Joopa.
        Mirjami27 kirjoitti:

No mutta hommahan on täysin riipuvainen siitä mitä haluaa... Kyllähän kusipäisillä miehillä tuntuu käyvän flaksi ja niitä naisia olevan, kun he eivät yhdessä suhteessa pitkään pysy.

Entä ne monet kiltit miehet, jotka ovat pitkään olleet hyvässä parisuhteessa. Ehkä yhdessä tai kahdessa elämänsä aikana. Eipähän niitä naisia kerkiä paljon kertymään kun kaksi kivaa ihmistä löytää toisensa, eikä pääpointti olekaan iskeä mahdollisimman monta naista.

Jos sulla homma toimii ja tykkäät tuolla tavalla pyöritellä naisia, joita sinunlaisesi miehet kiinnosta (ja tiedän, moniahan kiinnostaa) niin OK. Mulla kans ystävinä muutama jätkä, jotka eivät halua edes vakiintua ja ovat huomanneet parhaiten saavansa "panoseuraa" moukkamaisella käytöksellä.

Itsellä taas naisena oli ihan sama ongelma, että ei tämmöiselle reilulle ja parisuhdetta etsivälle naisille tuntunut mitään pidempää löytyvän. Silti halusin olla oma itseni, vaikka tuntuikin etten koskaan ketään löydä. Mutta nyt vihdoin minulla on se kiltti mies, jonka kanssa ei missään vaiheessa tarvinnut niitä pelejä pelata. Useimmilla kavereillanikin on pitkäaikainen parisuhde kiltin miehen kanssa, mutta eihän heitä toisaalta tuolla sinkkumarkkinoilla pyöri.

Tarkoitan vaan, että jos oikeasti haluaa oikean suhteen samanlaisen ihmisen kanssa kuin aloittaja, niin esittämällä sellaista tuskin löytyy.

Täytyy kommentoida tähän asiaan sikäli, että ainakin oma kokemukseni on kaikkea muuta kuin "riippuu mitä hakee" (eli hakeeko vakavaa suhdetta vai useita lyhyempiaikaisia). Kiltteys (jonka naiset siis tulkitsevat nössöydeksi) on nimittäin huono idea riippumatta siitä, haluaako pitkäaikaisen suhteen vai pitkän rivin naisia (koska kiltteydellä ei päästä edes suhteen alkuun asti).

Sen jälkeen kun naisen kanssa on hetken aikaa tapaillut, ei yleensä olisi minkäänlainen ongelma aloittaa k.o. naisen kanssa pitkäaikaisempaa / vakavaa suhdetta (tässä asiassa aloite kun yleensä tulee naiselta vähän samaan tapaan kuin se illallinen manulle.)

Vekkuli juttu on, että nainen vaikuttaa tekevän tietoisen tulkinnan miehen kiltteydestä _vasta sen jälkeen_ kun y.o. asiaan on ottanut kantaa (eli haluaako pitkäaikaisen vakavan suhteen, keskipitkän kevyen, vai semmoisen lyhykäisen).
        (Eli: melkein miehestä riippumatta hän on naisen mielestä kiltti, jos suostuu vakavaan suhteeseen ;-).) Jos on ollut kilttiä poikaa alunperin, ei edes koskaan pääse tähän tilanteeseen.

Muutamia hajakommentteja (ihan pinta-ajatteluna):
        * Se että on sika ei välttämättä vaadi lainkaan näyttelemistä: asenne riittää (ja on tehokkaampi. Tuossa toki käy herkästi niin, että jos asenne ei ole näytelty, voi olla, että parisuhdetta ei sitten ihan oikeasti haluakaan, vaikka sellainen sattuisi olemaan tarjolla. Tuossa vaiheessa se ei tosin ole ainakaan miehelle ongelma ;-) ).
        * Sika on aivan eri asia kuin huonot / moukkamaiset käytöstavat.
        * Mun veikkaukseni naisten kokemaan ongelmaan löytää kilttejä miehiä suhteeseen on, että naiset eivät näitä kilttejä (naisten mielestä nössöjä) ikinä päästä tuohon "suhdevalintatilanteeseen". Kun (naisen esittämä) valintatilanne tulee eteen vain niille, joiden asenne on jo valmiiksi 'kevyempi', niin ei ehkä ole yllättävää, että naisten kokemus on, että vakavampaa seuraa ei olekaan (muka) liiemmin tarjolla.

• On!!
        joopa. kirjoitti:

Rock On!!

Juuri näin se menee.

Ennen olin kiltti takarivin Taavi. Tytöt tykkäsivät ja kehuivat kuinka ihana olen. Mutta pakkeja sateli.

Kasvatin surffaritukan ja olen renttu. En sitoudu, en lupaa naisille mitään. Olen killti jos huvittaa. "En harrasta tunteita, koska ne ovat vaikeita" - mentaliteetilla mennään.

• heps kukkuu
        nainen joka haluaa rinnalle... kirjoitti:

Voi ei tyttö ressukka mutta johan kokemattomuutesi sen kertoikin niin ikäsi.
        Sun kundi on varmaan KALAT horoskoopissa eli täys paska.
        Kun tulet joskus naisen ikään ota kunnon mies älä KALAT miestä
        Ei kun kasvun vuosia.

• ---------
        lässyti- kirjoitti:

lää.

En todellakaan lukisi sinua hyväluonteiseksi mieheksi. Taitaa olla se syy, miksi et saa naisiakaan. Katkeruus ja kaunaisuus näkyy kilometrin päähän, kiristelet hampaitasi, olet aggressiivinen ja negatiivinen. Kaikki varmoja naisen mielenkiinnon tappajia. Positiiviset iloiset huumorintajuiset miehet saavat naisia vaikka joka sormelle. Tämä ei tarkoita ryyppäämistä ja vastuutonta elämänasennetta.

• jotain avautumista

Toi on vaan nin naurettavaa jotenkin toi että on liian kiltti vaikka tässä viinaksissa kirjotankin. Ei tässä maailmassa enää hirveesti voimailla iha hirveesti mitään tee tai muullakaan mahtailulla ennemminkin saa turpaansa ja tälläset nössöt niinku mie ei ees voi käsittää miten voi nykypäivänä saada turpaan jos nyt ei mee ihan halutessaan aukomaan päätään kännissä toiselle kännissä olevalle. En tajua miten voi nykymaailmassa olla liian kiltti. Oon ite oikeestaan yritättäny pikkasen olla baarissa nyksyin ihan kokeilu vuoksi vähän "kova" vaikka en ehkä edes osaa ja ei ole näyttänyt tuottavan tulosta. Ja en kyllä oikein jaksa uskoa tohon epäsiisteyden kinnostavuuteen, koska yleensä baareissa ne ovat jo varattuja, jotka on ne sliipatuimmat ja naisellisimmat miehet suurinpiirtein ( ainakin itse koen niin, vaikken itse en olekkaan maailman miehisin mies tietenkään tai mitään) , ja ite joskus kulkenu jossain flanelipaidassa ja ei tosiaan mikään epäsiisti mutta metsäläis meininki kuitenkin (ei siis rikki tai mitään). Ihan sama joillekkin miehille missä sitä kävelee niin naiset ei tosiaan oo kiinnostuneet vaikka vaihtais sen flaneli paidan kauluspaitaan, ihan sama. On se kans naurettavaa jos pitää alkaa kovikseksi ja alkaa esim ryösteleen sen takia että vois joskus löytää rakkaansa tai just toi oota 10 vuotta yritä sit, mielummi se haulikko suuhu ja pamaus

• viinamäenpeikko
        jotain avautumista kirjoitti:

Toi on vaan nin naurettavaa jotenkin toi että on liian kiltti vaikka tässä viinaksissa kirjotankin. Ei tässä maailmassa enää hirveesti voimailla iha hirveesti mitään tee tai muullakaan mahtailulla ennemminkin saa turpaansa ja tälläset nössöt niinku mie ei ees voi käsittää miten voi nykypäivänä saada turpaan jos nyt ei mee ihan halutessaan aukomaan päätään kännissä toiselle kännissä olevalle. En tajua miten voi nykymaailmassa olla liian kiltti. Oon ite oikeestaan yritättäny pikkasen olla baarissa nyksyin ihan kokeilu vuoksi vähän "kova" vaikka en ehkä edes osaa ja ei ole näyttänyt tuottavan tulosta. Ja en kyllä oikein jaksa uskoa tohon epäsiisteyden kinnostavuuteen, koska yleensä baareissa ne ovat jo varattuja, jotka on ne sliipatuimmat ja naisellisimmat miehet suurinpiirtein ( ainakin itse koen niin, vaikken itse en olekkaan maailman miehisin mies tietenkään tai mitään) , ja ite joskus kulkenu jossain flanelipaidassa ja ei tosiaan mikään epäsiisti mutta metsäläis meininki kuitenkin (ei siis rikki tai mitään). Ihan sama joillekkin miehille missä sitä kävelee niin naiset ei tosiaan oo kiinnostuneet vaikka vaihtais sen flaneli paidan kauluspaitaan, ihan sama. On se kans naurettavaa jos pitää alkaa kovikseksi ja alkaa esim ryösteleen sen takia että vois joskus löytää rakkaansa tai just toi oota 10 vuotta yritä sit, mielummi se haulikko suuhu ja pamaus

ei koskaan haulikkoa suuhun.
        Järki käteen, ja rahaa takomaan. Työtä siis, ja rakasta työtä.
        Rahalla saa sitten naisia.

• ymmärrän turhautuneisuutesi

Kyllä mä ainakin halaun kiltin miehen, jonka seurassa ei tarvii pelätä millon ukko heittää seinälle! Ei voi olla liian kiltti, koska uskon että tämän ketjun aloittajalta löytyy omia mielipiteitä eikä hän pyri miellyttämään kaikkia.

Olen itse nainen, mutta kohdannut saman ongelman, miehet haluavat olla kaverini ja sanovat että olen mukava ja nätti, mutta... jotain puuttuu... mitä? en tiedä, haluaisin kovasti tietää...

• b-boy20
        lässyti- kirjoitti:

lää.

"
        Itse olen ottanut käyttöön tuon että kaikenlainen pehmoilu saa jäädä ja suosittelen sitä kaikille miehille jos haluavat tässä maassa seuraa saada. Jos se vituttaa naisia niin omapahan on ongelmansa kun eivät kunnollisia miehiä muuten huoli."

puhut täyttä asiaa, ite olin aikanani kilttipoika joka otti naisen huomioon, soittelin, ostin yllätys lahjoja eli käytin keinoja joilla mukamas hurmataan nainen, hurmasin naisen ja olin niiden mielestä "kusipää" siinä vaiheessa kun katkasin välit niihin ku kuvittelivat että alkaisin niille itkuolkapääksi/ "söpö" nallekarhukaveriks :D ..

nykysin oon pyrkiny muuttamaan omaa persoonaani kusipäisyyteen ja omaa etuani pyrin ajattelemaan, miks ottaa muut huomioon ku ihmiset ei arvosta sitä ? varsinkaan naiset ! joten kaikki miehet ryhtykää ilkeiks sekä kusipäisiks koska naiset etenkään yleisesti ottaen ihmiset ei arvosta hyvyyttä, vaan pahuutta.

• siitä se lähtee

Tai sitten muutat itseäsi jollain tavalla.

Varmimmin homma toimii kyllä rimaa laskemalla...

• tarkoittaa

varmaan sitten niiden ylipainoisten ja epätoivoisten ottamista kelkkaan jotka eivät oikeasti välitä sinusta mutta jotka eivät ketään muuta löydä vai?

• jepulis..

Tervetuloa kerhoon! Et ole yksin, odotellaan tosiaan vielä 10v, sitten on meidän markkinat. Uutta tavaraa ei tosin ole saatavilla, vain käytettyä... ( Ottakaa naiset huumorilla :) )

• harrasta
    • mieltä Beefcaken kanssa

Kyseessä ei ole ehkä kuitenkaan pelkkä kusipäisyys, vaan tietyn jännitteen hakeminen.

Minusta mies saa olla kilttikin, mutta nössöys saa heti perääntymään. Tykkään miehistä, joilla on omat vikansa, esillä, he esim. suhtautuvat kiihkeästi autoihin, lätkään tai johonkin vastaavaan, heillä on kavereita, he tykkäävät irrotella joskus. Kunnianhimoa, naisten ihailua, kaikkea muuta kuin kunnon insinööriarvoja. Härskit vitsit yhdistettynä oven avaustaitoon on ihan ihan lyömätön juttu.

Jännitteen ei siis tarvitse tulla kusipäisyydestä, vaan siitä, että miehessä on jotain villiä, rajoittamatonta, alkukantaista. Se antaa yleensä hyvää suuntaviittaa seksin saralla. Koska kukaan ei ikinä todellisuudessa ole kovinkaan salaperäinen läpikotaisin tunnettuna, suosittelen tiettyä salaperäisyyttä. Älä kerro elämästäsi juurta jaksain äläkä ole pohjattoman rehellinen. Sinulla on säätöä ja juttuja kesken, menoja jne. Olet kiireinen ja haluttu, mutta sinulla olisi aikaa juuri tälle naiselle, koska hän on niin spesiaali.

Toinen valitettavasti myönnettävä asia on se, että naiset tykkäävät alfauroksesta, jolla on valtaa ja jota muut naiset haluavat. Onpa tutkimus siitäkin, että rikkaan miehen nainen saa parempia orgasmeja. Se liittyy siihen, että naiset biologisesti mieltävät tällaisen miehen haluttavammaksi. Oma kaveripiirisi ja se, millaisessa asemassa olet siellä, vaikuttaa naisen mielipiteeseen, samoin se, haluaako joku muu nainen sinua. Yksi poikapuoleinen tuttuni on lyönyt jackpotin. Hän lähinnä flirttaili eri tyttöjen kanssa mitään kummempaa tekemättä vuoden pari ja leikki vaikeasti tavoiteltavaa. Nyt on ihan sama kuinka humalassa hän kekkuloi, kun kaikille naisille on jäänyt sellainen käsitys, että tällä jätkällä on rima kertakaikkiaan niin korkealla, että sänkyynpääsy on saavutus ja hän voi vain mennä virran mukana. Naiset ovat hieman pimeitä, se on myönnettävä, mutta tuo toimii kuin junan vessa.

• joo...

Jos miehessä ei ole jotain "alkukantaista jännitettä" vaikkapa härskien vitsien muodossa niin hän kannattaa insinööriarvoja ja se kertoo seksistä sitten jotakin.

Kyllä se vain on juuri sitä KUSIPÄISYYTTÄ jota naiset hakevat eli miehen villeyttä, kapinahenkeä ja rajoittamatonta. Täytyy olla sellainen pieni hulttio että naiselle tulee vähän "raju olo" vaikka mies olisi täysin nössö muuten ja ottaisi turpiinsa ensimmäiseltä oikealta mieheltä.

Koska tärkeintähän on että suu ja ovat käy ja kovat on puheet, koska silloinhan naiselle tulee tunne että sängyssäkin tapahtuu varmaan sitten jotakin tosi erikoista.

Joopa joo.

Ei naiset pimeitä ole vaan typeriä.

• joita tuossa

muuten kuvailet eivät todellakaan "ihaile" naisia.

Sehän siinä on huvittavinta että ne jotka ihailevat saavat naisilta kaikkein vähiten huomiota ja ne miehet jotka kohtelevat pelkkänä pilluna ja tisseinä ja perseinä saavat eniten.

• käsittäny

En ole koskaan käsittänyt kuitenkaan tätä, että vaikka nainen näkisi (en tiedä pitääkö paikkansa kertokaan naiset), että ihastuksensa esim. vaikka suutelee jotakin toista naista niin kuitenkin tunteet miestä kohtaan pysyvät naisella samoina, eli häntä ei kuvota ajatus tai ärsytä tai ettei ole mustasukkainen vaan hän haluaa tämän miehen vaikka tämä olisi vaikka seuraavana päivänä jonkun muun naisen kanssa. Naisen vain pitää saada tämä naistenmies itselleen, vaikka hän olisi ollut vaikka kuinka monen naisen kanssa ennen häntä ja että hän on nähnyt varmasti, että miehellä on sutinaa muiden naisten kanssa. Vai onko tämä vain elokuvien ja omien havaintojen antama väärä kuva naisten tunteista ja haluista.

• ............
        käsittäny kirjoitti:

En ole koskaan käsittänyt kuitenkaan tätä, että vaikka nainen näkisi (en tiedä pitääkö paikkansa kertokaan naiset), että ihastuksensa esim. vaikka suutelee jotakin toista naista niin kuitenkin tunteet miestä kohtaan pysyvät naisella samoina, eli häntä ei kuvota ajatus tai ärsytä tai ettei ole mustasukkainen vaan hän haluaa tämän miehen vaikka tämä olisi vaikka seuraavana päivänä jonkun muun naisen kanssa. Naisen vain pitää saada tämä naistenmies itselleen, vaikka hän olisi ollut vaikka kuinka monen naisen kanssa ennen häntä ja että hän on nähnyt varmasti, että miehellä on sutinaa muiden naisten kanssa. Vai onko tämä vain elokuvien ja omien havaintojen antama väärä kuva naisten tunteista ja haluista.

Älä yleistä. On pelinaisia ja pelimiehiä ja nämä sopivat yhteen. Sitten on niitä kunnon naisia ja kunnon miehiä, jotka ottavat ihmissuhteet vakavissaan. Itse en ainakaan kiinnostuisi kaikkien naisten kiertopalkinnosta. Oma terveys on tärkeää, enkä halua sukupuolitauteja. Kiertopalkinto ei kelpaa, miehen täytyy olla älykäs ja fiksusti käyttäytyvä, mielenterveydeltään terve. Itse arvostan kiltteyttä ja hyviä tapoja. Kiltti on mielestäni myös nöyrä, en voisi kuvitella kiltiksi katkeroitunutta. Katkeruus kuvastaa ylimielisyyttä, toisissa on vika, ei itsessä, kyvyttömyyttä käsitellä asioita ja mennä itseensä. Fakta on, että kaikki eivät tule koskaan löytämään kumppania ja jopa joka viides nuorista miehistä saattaa jäädä lapsettomaksi. Kuka näille katkeroituneille on luvannut parisuhteen ja lapsia? Ei kukaan. Lähtökohtaisesti ihminen on ilman parisuhdetta. Toisilla on vaan paremmat geenit, joilla houkutetaan naisia lisääntymään. Ehkä on vaan evoluution tarkoitus, että paritta jääneet eivät lisäänny. Teissä on vaan jotain geenillistä vikaa, vaikka ette sitä itse myöntäisikään. Jos ihminen ei kykene elämään itsensä kanssa, niin ei hän ole oikein minkään arvoinen.

• Tottuuden torvelo
        ............ kirjoitti:

Älä yleistä. On pelinaisia ja pelimiehiä ja nämä sopivat yhteen. Sitten on niitä kunnon naisia ja kunnon miehiä, jotka ottavat ihmissuhteet vakavissaan. Itse en ainakaan kiinnostuisi kaikkien naisten kiertopalkinnosta. Oma terveys on tärkeää, enkä halua sukupuolitauteja. Kiertopalkinto ei kelpaa, miehen täytyy olla älykäs ja fiksusti käyttäytyvä, mielenterveydeltään terve. Itse arvostan kiltteyttä ja hyviä tapoja. Kiltti on mielestäni myös nöyrä, en voisi kuvitella kiltiksi katkeroitunutta. Katkeruus kuvastaa ylimielisyyttä, toisissa on vika, ei itsessä, kyvyttömyyttä käsitellä asioita ja mennä itseensä. Fakta on, että kaikki eivät tule koskaan löytämään kumppania ja jopa joka viides nuorista miehistä saattaa jäädä lapsettomaksi. Kuka näille katkeroituneille on luvannut parisuhteen ja lapsia? Ei kukaan. Lähtökohtaisesti ihminen on ilman parisuhdetta. Toisilla on vaan paremmat geenit, joilla houkutetaan naisia lisääntymään. Ehkä on vaan evoluution tarkoitus, että paritta jääneet eivät lisäänny. Teissä on vaan jotain geenillistä vikaa, vaikka ette sitä itse myöntäisikään. Jos ihminen ei kykene elämään itsensä kanssa, niin ei hän ole oikein minkään arvoinen.

Jos ihminen ei kykene elämään itsensä kanssa niin hän ei kykene elämään itsensä kanssa.
        Se ei vaikuta hänen arvoonsa mitenkään.

Uskomatonta miten arvostelet ihmisiä.
        Mielestäni kaikki ihmiset ovat samanarvoisia.
        Teot ratkaisee.

Näille katkerille miehille pitäisi opettaa pelimiestaitoja, ja itselleen nauramista.
        Se on kova ja kivinen tie. Geeneistä ei ole kyse.
        Ihan hyvillekin vanhemmille syntyy vammaisia lapsia tai ei ollenkaan lapsia.
        Rakkaus ja lastenteko kuuluu yhteen, mutta seksi kuuluu kaikille.

Rahalla saa jos ei muuten.prostituutio (saatanallinen rakkaus)
        Pelimiestaidoilla saa myös. (inhimillinen himo ja naisen ihana huijaus)
        Onnella eli "sen oikean" löytämisellä saa. (jumalallinen rakkaus)

Miehen kuuluisi tyydyttää nämä kaikki kolme rakkauden tarvettaan.
        Toivon että kaikki saa. Jos ei saa niin ainakin antaisi!

• 2. kilttipoika

Olen ihan samanlainen kuin Jondo, liian kiltti mies. Saan aina pakit ilman mitään kummempaa syytä. Olen ennenkin kuullut tuon jutun, että pitää olla "kova" ja sopivasti kusipää. Mieltäni vain askarruttaa ja kummastuttaa perkeleesti, että miten ihmeessä osaan olla tuollainen, kun en oikeasti millään tavalla ole sellainen?? Kieltäisin itseni ja joutuisin esittämään jotain mitä en ole? Toki olen itsenäinen ja teen mitä huvittaa ja mulla on omat menot jne, mutta kusipäisyyttä musta on hirveän vaikea saada esiin. Niin kuin Jondokin sanoi, mulla menisi ihan överiksi se homma. En edes halua kertoa, millainen olisin naisille, jos ryhtyisin kuspääksi.

• Mikke_78

Tähän on kirjoteltu varmaan hyviä vinkkejä mutta just toi muakin askarruttaa että kun sitähän kuitenkin pitäis olla oma ittensä. Ei kukaan jaksa esittää kusipäätä tai kovempaa mitä on koko pitkän suhteen ajan.

Tai ehkä noi ei sitä tarkotakaan? Kun ajattelee niin ihmisestä paljastuu seurustelun aikana todella paljon uusia juttuja joista suurta osaa ei todellakaan kerrota ekoilla treffeille. Ehkä noi ei tarkotakaan mitään armotonta jonkun muun esittämistä vaan kyse on tietynlaisesta skarppauksesta, josta voi sitten vähitellen "luopua" kun suhde etenee. En tiedä, olenkohan hakoteillä?

• Aivan täysi kusipää siis. Ei silläkään pitkälle pötkitä.
        Mutta et saa olla sellainen kiva kaveri, eli et saa olla se olkapää jolle naiset tulee purkaa fiiliksiään. Ja jos oot vaikka treffeillä niin et kysele että mitä nainen haluaisi tehdä vaan itse päätät aina kaiken ja ns. "ohjaat" tilannetta. Eli sä et saa kysellä naiselta mitä se haluis tehdä vaan sun pitää tehdä kaikki niin kuin sua huvittaa, tää luo sitä "itsevarmuutta" (suom. omahyväisyyttä, mutta naiset pitää siitä :)) naisten silmissä.

Sitten vaikka usein sanotaan, että pyri olemaan mahdollisimman kiinnostunut naisesta, eli kyselet kaikkea niin siinäkin voi mennä överiks. Jos alat kyselemään paljon asioita ja olet ns. "liian" kiinnostunut naisesta niin naiset menettää makunsa kun ne huomaa et sähän oot jo valmiiks valmis tekemään mitä vaan.

Yksi tuollainen virhe on ainakin tässä elämän aikana onnistuttu jo tekemään ja uusiks en oo tekemässä enää, mut tulipahan opittua tämäkin asia kantapään kautta. :)

Tiedän, tos ei ole yhtään mitään logiikkaa, eli jos olet kiinnostunut niin et saa aivan alussa osoittaa sitä kiinnostustas liikaa.

Itsehän toimin aina noin vaikka tiedän että mokaan homman. Jos olen kiinnostunut jostain naisesta niin selvästi osoitan sen ja siinä se menee aina vikaan. Naisille sun pitää olla sellainen haaveiden kohde niin, että se nainen joutuu tekemään jotain sen eteen että saa sut.

Tämänhän takia juuri pelimiehet onnistuu aina, koska he eivät ikinä ole se "helppo nakki" naisille, vaan se mies tekee aloitteen ja herättää naisen kiinnostuksen, mutta samalla voi koittaa jotain toista naista ja se saa taas tämän ensimmäisen naisen tappelemaan siitä miehestä.

Vaikka sä olisitkin jo päättänyt heti alusta että haluat tutustua ks. naiseen oli se nainen millainen tahansa niin silti sun pitää leikkiä, ettei sua ehkä viel kiinnostakkaan kauheasti.

Nää on tyhmii nää suhdeleikit, mut naiset tuntuu tykkäävän niistä ja niille ne on tärkeitä. Sitten tietenkin kun ollaan jo sovittu, että tapaillaan ja seurustellaan niin pitääkin osoittaa sitä kiinnostusta, mutta ennen kuin mitään on varmistettu niin sun pitää leikkiä sitä "vaikeasti saavutettavaa" vaikka et olekkaan yhtään vaikeasti saatava. :)

• käsitä
        beefcake kirjoitti:

Aivan täysi kusipää siis. Ei silläkään pitkälle pötkitä.
        Mutta et saa olla sellainen kiva kaveri, eli et saa olla se olkapää jolle naiset tulee purkaa fiiliksiään. Ja jos oot vaikka treffeillä niin et kysele että mitä nainen haluaisi tehdä vaan itse päätät aina kaiken ja ns. "ohjaat" tilannetta. Eli sä et saa kysellä naiselta mitä se haluis tehdä vaan sun pitää tehdä kaikki niin kuin sua huvittaa, tää luo sitä "itsevarmuutta" (suom. omahyväisyyttä, mutta naiset pitää siitä :)) naisten silmissä.

Sitten vaikka usein sanotaan, että pyri olemaan mahdollisimman kiinnostunut naisesta, eli kyselet kaikkea niin siinäkin voi mennä överiks. Jos alat kyselemään paljon asioita ja olet ns. "liian" kiinnostunut naisesta niin naiset menettää makunsa kun ne huomaa et sähän oot jo valmiiks valmis tekemään mitä vaan.

Yksi tuollainen virhe on ainakin tässä elämän aikana onnistuttu jo tekemään ja uusiks en oo tekemässä enää, mut tulipahan opittua tämäkin asia kantapään kautta. :)

Tiedän, tos ei ole yhtään mitään logiikkaa, eli jos olet kiinnostunut niin et saa aivan alussa osoittaa sitä kiinnostustas liikaa.

Itsehän toimin aina noin vaikka tiedän että mokaan homman. Jos olen kiinnostunut jostain naisesta niin selvästi osoitan sen ja siinä se menee aina vikaan. Naisille sun pitää olla sellainen haaveiden kohde niin, että se nainen joutuu tekemään jotain sen eteen että saa sut.

Tämänhän takia juuri pelimiehet onnistuu aina, koska he eivät ikinä ole se "helppo nakki" naisille, vaan se mies tekee aloitteen ja herättää naisen kiinnostuksen, mutta samalla voi koittaa jotain toista naista ja se saa taas tämän ensimmäisen naisen tappelemaan siitä miehestä.

Vaikka sä olisitkin jo päättänyt heti alusta että haluat tutustua ks. naiseen oli se nainen millainen tahansa niin silti sun pitää leikkiä, ettei sua ehkä viel kiinnostakkaan kauheasti.

Nää on tyhmii nää suhdeleikit, mut naiset tuntuu tykkäävän niistä ja niille ne on tärkeitä. Sitten tietenkin kun ollaan jo sovittu, että tapaillaan ja seurustellaan niin pitääkin osoittaa sitä kiinnostusta, mutta ennen kuin mitään on varmistettu niin sun pitää leikkiä sitä "vaikeasti saavutettavaa" vaikka et olekkaan yhtään vaikeasti saatava. :)

Enkä tajua juuri tuota että naiset sanoo haluavansa miehen joka myös kuuntelee heitä ja tekee myös niinkuin he haluavat ja kysyvät heidän mielipiteitään, mutta sitten heitetään ilmoille että nainen haluaa miehen joka ei edes kuuntelisi naisen mielipiteitä.

Enkä tajua, tuota naiset sanoavat haluavansa niitä "kilttejä" miehiä mutta tuleeko tämä vaihe vasta 25 ikävuoden jälkeen yleisesti vai vasta myöhemmin. Naiset loppuenlopuksi eivät koskaan valitse sitä nörtti tyylistä tai jotain kilttiä tyyppiä, (ehkä vasta kun mies on 30, kuka jaksaa 20 vuotta odottaa sitä kultaa ei kukaan), kun sanotaan että kyllä kaikille oma kulta löytyy mutta ei se nähtävästi koskaan niille nörteille ja kilteille löydy, koska loppuenlopuksi oikeasti kukaan nainen ei ole tällaisista miehistä kiinnostunut eikä koskaan tulekkaa olemaan, miksi sitten tällaisiakin miehiä maailmasta niin paljon löytyy luulisi evoluution jo tehneen tehtävänsä, ettei näitä rumiluksia ja vätyksiä , joita ne kiltit ja nörtit ovat enää olisi olemassakaan. Että olisi enää jäljellä niitä mahtisonneja. Itse miehenä olen aina ollut kiinnostunut näistä hiljaisista ja kilteistä naisista, aina on töksähtänyt heti jos nainen on muuttunut erilaiseksi mitä on ennen ollut. (no tarkoitin noita aikoja silloin kun olin varmaan 15 vuotias), mutta siksi sana nainen, koska asia pätee varmasti vielä tänäkin päivänä. Kiinnostus siksi näitä kilttejä ja hiljaisia naisia kohtaan, en tarkoita pahalla niitä villejä ja hyvin hyvin eloisia naisia, mutta itse en ole sellainen ja siksi en luule tulevani toimeen tällaisten naisten kanssa, muuta kuin kavereina.

• joopa.
        käsitä kirjoitti:

Enkä tajua juuri tuota että naiset sanoo haluavansa miehen joka myös kuuntelee heitä ja tekee myös niinkuin he haluavat ja kysyvät heidän mielipiteitään, mutta sitten heitetään ilmoille että nainen haluaa miehen joka ei edes kuuntelisi naisen mielipiteitä.

Enkä tajua, tuota naiset sanoavat haluavansa niitä "kilttejä" miehiä mutta tuleeko tämä vaihe vasta 25 ikävuoden jälkeen yleisesti vai vasta myöhemmin. Naiset loppuenlopuksi eivät koskaan valitse sitä nörtti tyylistä tai jotain kilttiä tyyppiä, (ehkä vasta kun mies on 30, kuka jaksaa 20 vuotta odottaa sitä kultaa ei kukaan), kun sanotaan että kyllä kaikille oma kulta löytyy mutta ei se nähtävästi koskaan niille nörteille ja kilteille löydy, koska loppuenlopuksi oikeasti kukaan nainen ei ole tällaisista miehistä kiinnostunut eikä koskaan tulekkaa olemaan, miksi sitten tällaisiakin miehiä maailmasta niin paljon löytyy luulisi evoluution jo tehneen tehtävänsä, ettei näitä rumiluksia ja vätyksiä , joita ne kiltit ja nörtit ovat enää olisi olemassakaan. Että olisi enää jäljellä niitä mahtisonneja. Itse miehenä olen aina ollut kiinnostunut näistä hiljaisista ja kilteistä naisista, aina on töksähtänyt heti jos nainen on muuttunut erilaiseksi mitä on ennen ollut. (no tarkoitin noita aikoja silloin kun olin varmaan 15 vuotias), mutta siksi sana nainen, koska asia pätee varmasti vielä tänäkin päivänä. Kiinnostus siksi näitä kilttejä ja hiljaisia naisia kohtaan, en tarkoita pahalla niitä villejä ja hyvin hyvin eloisia naisia, mutta itse en ole sellainen ja siksi en luule tulevani toimeen tällaisten naisten kanssa, muuta kuin kavereina.

.. parista asiasta... ja haluavat testata, nielaisetko syötin. Jos nielaiset, nainen pitää sinua välittömästi selkärangattomana nössönä ja menettää kiinnostuksensa.

Muutamia tyypillisiä valheita:
        * Haluan, että mies näyttää tunteensa
        * Haluan, että mies on kiltti
        (huom! ovien avaaminen tm. jeesaaminen ei ole kiltteyttä, vaan lipevyyttä, joka kyllä yllättäen uppoaa naisiin)
        * Haluan, että mies on uskollinen
        (Huom! valehteleminen / epärehellisyys kuitenkin ovat isoja miinuksia, joten jos sattumalta et ole kovin uskollinen, niin kannattaa kertoa asia mahdollisimman suoraan. Jos kuitenkin satut olemaan uskollista sorttia, tätä ei kannata kertoa liian suoraan, vaan kierrellä ja kaarrella asiaa. Epäselvä vastaus tuo sopivasti vaaran tunnetta. Uskoton ei kuitenkaan ole pakko olla jos ei halua.)

Ainot näihin liittyvät kuviot, jotka kokemukseni mukaan eivät ole selkeitä valheita naisten sanomina ovat:
        * Pidän huumorintajuisista miehistä
        * Pidän miehistä, joilla on hyvä itsetunto
        (= pyrkii pöksyihin mahdollisimman suoraviivaisesti [huom! ja kertoo mistä on kyse! 'Ovelat hämäykset' vain kostautuvat.)
        * Pidän rehellisistä miehistä
        (Rehellisyys on sitä ettei valehtele. Rehellisyys on eri asia kuin avoimuus. Rehellisyys on myös eri asia kuin uskollisuus.)

• siltä vaikuttaa

Pitäisi ehkä rohkeammin kokeilla esim. pitää kädestä kiinni, silittää hiuksia ja selkää ym. eikä pelkästään jutella. Liian kohteliaat miehet ovat tylsiä ja sopivat pelkäksi kaveriksi.
      Kuitenkaan ei pidä heti tarrata kiinni tisseihin tms, vaan varovaista lämmittelyä ja hellyyden osoituksia.

• haastetta naiselle.

Pikkasen sikaa ja osapäiväretkua olemukseen niin johan naiset kiinnostuu. Ei ne mitään puudelin ja coccerin risteytystä huoli.

• Jos naiset

etsisivät oikeasti haastetta niin tuskimpa he mitään renttua etsisivät joka haluaa heiltä pillua ellei sitten tarkoitus ole elämä tehdä mahdollisimman vaikeaksi itse parisuhteessa.

Vaikeintahan naisen on kellistää sellainen vahva, itsenäinen, kontrolloitu, hyvätapainen mies.

Valitettavasti tuollainen on vain liian "tylsä" naiselle kun nainen on helvetin tylsä itse niin miehen on keksittävä kaikki huvitus.

• edellinen
        Jos naiset kirjoitti:

etsisivät oikeasti haastetta niin tuskimpa he mitään renttua etsisivät joka haluaa heiltä pillua ellei sitten tarkoitus ole elämä tehdä mahdollisimman vaikeaksi itse parisuhteessa.

Vaikeintahan naisen on kellistää sellainen vahva, itsenäinen, kontrolloitu, hyvätapainen mies.

Valitettavasti tuollainen on vain liian "tylsä" naiselle kun nainen on helvetin tylsä itse niin miehen on keksittävä kaikki huvitus.

tarkoittanee, että mies ei saa olla ennustettava itsestäänselvyys, joka singahtaa kuin sätkynukke onnesta soikeana kun nainen pikkasen pikkurilliä koukistaa. Naisen oikkuihin ja kiukutteluihin ei kannata mennä mukaan ja alkaa miellyttämään kaikessa.

Miehellä pitää olla omaa tahtoa ja ajatuksia. Ja sitä, että mies uskaltaa kyseenalaistaa naisen ajatuksia rakentavalla tavalla. Se saa naisen näkemään ns. kehittämään itseään. Pitää kuunnella, mutta ei liikaa. Tällaista miestä nainen arvostaa.

Kaikki naiset tavoittelee tällaista miestä. Ja miehestä, jota muutkin naiset tavoittelevat kannattaa pitää kiinni.

Tuon osapäiväretkuilmauksen tajuan niin, että miehen mies on rento ja huumorintajuinen, hän saa naisen nauramaan. Kun naisen saa nauramaan niin eipä siihen enää paljoa muuta tarvita. Se on myös mielikuvitusta ja kykyä epäsovinnaisiin ratkaisuihin. Ominaisuus on yhteydessä tuohon ettei mies ole ennustettava.

Ei retku ole pelkästään naistaan pieksävä rapajuoppo. Se on myös rento, omia teitään kulkeva itseensä luottava mies pilkettä silmäkulmassa. Osapäiväretku huolehtii itsestään ja taloudestaan, menestyy töissään ja ihmissuhteisssaan. Yhdenlaista boheemiutta ja naisen huomioimista.

Kiltti puudeli takertuu naiseen. Ei sellaisesta saa nainen muuta kuin riipan hameenhelmoissa roikkumaan.

Ei kiltillä kiiltokuvaluukilla ensitreffejä pidemmälle pääse jollei kuoren sisästä löydy mitään.

• sinä viestiä
        edellinen kirjoitti:

tarkoittanee, että mies ei saa olla ennustettava itsestäänselvyys, joka singahtaa kuin sätkynukke onnesta soikeana kun nainen pikkasen pikkurilliä koukistaa. Naisen oikkuihin ja kiukutteluihin ei kannata mennä mukaan ja alkaa miellyttämään kaikessa.

Miehellä pitää olla omaa tahtoa ja ajatuksia. Ja sitä, että mies uskaltaa kyseenalaistaa naisen ajatuksia rakentavalla tavalla. Se saa naisen näkemään ns. kehittämään itseään. Pitää kuunnella, mutta ei liikaa. Tällaista miestä nainen arvostaa.

Kaikki naiset tavoittelee tällaista miestä. Ja miehestä, jota muutkin naiset tavoittelevat kannattaa pitää kiinni.

Tuon osapäiväretkuilmauksen tajuan niin, että miehen mies on rento ja huumorintajuinen, hän saa naisen nauramaan. Kun naisen saa nauramaan niin eipä siihen enää paljoa muuta tarvita. Se on myös mielikuvitusta ja kykyä epäsovinnaisiin ratkaisuihin. Ominaisuus on yhteydessä tuohon ettei mies ole ennustettava.

Ei retku ole pelkästään naistaan pieksävä rapajuoppo. Se on myös rento, omia teitään kulkeva itseensä luottava mies pilkettä silmäkulmassa. Osapäiväretku huolehtii itsestään ja taloudestaan, menestyy töissään ja ihmissuhteisssaan. Yhdenlaista boheemiutta ja naisen huomioimista.

Kiltti puudeli takertuu naiseen. Ei sellaisesta saa nainen muuta kuin riipan hameenhelmoissa roikkumaan.

Ei kiltillä kiiltokuvaluukilla ensitreffejä pidemmälle pääse jollei kuoren sisästä löydy mitään.

ollenkaan?

"Ei kiltillä kiiltokuvaluukilla ensitreffejä pidemmälle pääse jollei kuoren sisästä löydy mitään."

Ja väität että noilta retkuilta ja boheemeilta löytyy? Älä viiti. Sehän on kuorta kaikki, rapeaa vain sellaista jossa ytimeen ei päästä koskaan kiinni kun eihän sellaisilla miehillä ole sellaista. Sitähän naiset juuri haluavat kun odottavat että se ydin paljastuu mutta yleensä se ydin sisältää osa-aikajuopon, hunsvotin tai oikean mammanpojan.

"Ominaisuus on yhteydessä tuohon ettei mies ole ennustettava."

Tässä oli jo jotakin asiaa mutta se ei liity siihen pelkästään että miehessä olisi haastetta.

Sekoitat kaksi asiaa toisiinsa eli ennustettavuuden ja puudelina olon.

Joku mies voi hyvinkin kuule olla sellainen että häntä nyt tuskin puudeliksi saa eli nimenomaan hänessä on sitä haastetta mutta tällainen mies voi kai tuntua myös pelottavalta naisesta koska mies voi kyseenalaistaa naisen ajatuksia liikaakin. Tällainen mies voi kuitenkin olla ennustettava eli ei ole tarpeeksi "jännä".

Itse kuulun juuri tuohon kategoriaan. Muistutan enemmän rottweileria kuin puudelia mutta toisaalta en ole yhtä jännittävä kuin edes takaisin hyppivä terrieri tai pehmoinen kuin kultainen noutaja.

Huumorintajuakin riittää vähän liikaakin mutta veikkaisin että nimenomaan en jaksa naisen oikkuja ja kiukuttelua paljoakaan ja sitä leikkiä mitä he kaipaavat että se kipinä syntyisi.

Eräs tuttuni on muuten tuollainen puudeli enemmänkin mutta nähtävästi hän on niin täysin ennustamaton tapaus plussana se että jotenkin on mukana noissa naisten leikeissä että seuraa hänellä riittää. Siinä suhteessa on väärin sanoa ettei puudelimaisempi kelpaa.

"Se on myös rento, omia teitään kulkeva itseensä luottava mies pilkettä silmäkulmassa."

Kyllä muttei liikaa. Naisen pitää tuntea että mies on hänen hommissaan mukana ja haluaa naisen kanssa ehdottomasti yhdyntäpuuhiin mahdollisesti pian. Liian itsenäinen mies on luontaantyöntävä myös monille naisille, koettu on ihan omasta takaa.

Itse näkisin että tiettyjä ominaisuuksia ei ole pakko olla mutta niitä voi korvata toisilla. Ehkä näistä voisi luoda listan mitä naiset arvostavat mutta tiettyä ominaisuutta liikaa olipa se sitten puudelimaisuutta, itsenäisyyttä yms. niin naisilla tulee raja vastaan ja jopa jonkinlainen inho.

"Osapäiväretku huolehtii itsestään ja taloudestaan, menestyy töissään ja ihmissuhteisssaan."

Tätä en kyllä ymmärrä mitä helvettiä tuo tarkoittaa. Tuntemani "osapäiväretkut" eivät niin erityisen menesty missään vaan tekevät sitä sun tätä. Senpä takia se rento vähemmän suorittava asenne uppoaa varmaankin naiseen. Boheemius on tietynlaista ulkopuolisuutta ja ei ota elämää niin vakavissaan ja tekee mukamas omia juttujaan (tai ainakin näyttää siltä) mutta kun taas juuri ne menestyjät yms. eivät välttämättä kaikkia naisia miellytä koska heille aina kaikki harrastukset ja työ on tärkeämpi kuin "naisten maailma".

• retkut ovatkin
        sinä viestiä kirjoitti:

ollenkaan?

"Ei kiltillä kiiltokuvaluukilla ensitreffejä pidemmälle pääse jollei kuoren sisästä löydy mitään."

Ja väität että noilta retkuilta ja boheemeilta löytyy? Älä viiti. Sehän on kuorta kaikki, rapeaa vain sellaista jossa ytimeen ei päästä koskaan kiinni kun eihän sellaisilla miehillä ole sellaista. Sitähän naiset juuri haluavat kun odottavat että se ydin paljastuu mutta yleensä se ydin sisältää osa-aikajuopon, hunsvotin tai oikean mammanpojan.

"Ominaisuus on yhteydessä tuohon ettei mies ole ennustettava."

Tässä oli jo jotakin asiaa mutta se ei liity siihen pelkästään että miehessä olisi haastetta.

Sekoitat kaksi asiaa toisiinsa eli ennustettavuuden ja puudelina olon.

Joku mies voi hyvinkin kuule olla sellainen että häntä nyt tuskin puudeliksi saa eli nimenomaan hänessä on sitä haastetta mutta tällainen mies voi kai tuntua myös pelottavalta naisesta koska mies voi kyseenalaistaa naisen ajatuksia liikaakin. Tällainen mies voi kuitenkin olla ennustettava eli ei ole tarpeeksi "jännä".

Itse kuulun juuri tuohon kategoriaan. Muistutan enemmän rottweileria kuin puudelia mutta toisaalta en ole yhtä jännittävä kuin edes takaisin hyppivä terrieri tai pehmoinen kuin kultainen noutaja.

Huumorintajuakin riittää vähän liikaakin mutta veikkaisin että nimenomaan en jaksa naisen oikkuja ja kiukuttelua paljoakaan ja sitä leikkiä mitä he kaipaavat että se kipinä syntyisi.

Eräs tuttuni on muuten tuollainen puudeli enemmänkin mutta nähtävästi hän on niin täysin ennustamaton tapaus plussana se että jotenkin on mukana noissa naisten leikeissä että seuraa hänellä riittää. Siinä suhteessa on väärin sanoa ettei puudelimaisempi kelpaa.

"Se on myös rento, omia teitään kulkeva itseensä luottava mies pilkettä silmäkulmassa."

Kyllä muttei liikaa. Naisen pitää tuntea että mies on hänen hommissaan mukana ja haluaa naisen kanssa ehdottomasti yhdyntäpuuhiin mahdollisesti pian. Liian itsenäinen mies on luontaantyöntävä myös monille naisille, koettu on ihan omasta takaa.

Itse näkisin että tiettyjä ominaisuuksia ei ole pakko olla mutta niitä voi korvata toisilla. Ehkä näistä voisi luoda listan mitä naiset arvostavat mutta tiettyä ominaisuutta liikaa olipa se sitten puudelimaisuutta, itsenäisyyttä yms. niin naisilla tulee raja vastaan ja jopa jonkinlainen inho.

"Osapäiväretku huolehtii itsestään ja taloudestaan, menestyy töissään ja ihmissuhteisssaan."

Tätä en kyllä ymmärrä mitä helvettiä tuo tarkoittaa. Tuntemani "osapäiväretkut" eivät niin erityisen menesty missään vaan tekevät sitä sun tätä. Senpä takia se rento vähemmän suorittava asenne uppoaa varmaankin naiseen. Boheemius on tietynlaista ulkopuolisuutta ja ei ota elämää niin vakavissaan ja tekee mukamas omia juttujaan (tai ainakin näyttää siltä) mutta kun taas juuri ne menestyjät yms. eivät välttämättä kaikkia naisia miellytä koska heille aina kaikki harrastukset ja työ on tärkeämpi kuin "naisten maailma".

aitoja ja sinä et? Heillä on naisille jotain annettavaa, jotain sellaista, jota teillä pakkeja saavilla ei ole. Sinä ylennät näemmä itsesi joksikin mitä et ole. Eikö se ole tyhjä kuori jos mikä. Miksi kiivailet ja katkeroitat itsesi? Sinulla tuntuu olevan ongelma, joten käytä mieluummin energiasi itsetutkiskeluun ja opi jotain halveksimiltasi retkuilta. Se on mahdollista jos uskallat olla rehellinen itsellesi.

Yksi juttu vielä: itsenäisyydellä ja itsekkyydellä on vissi ero.

• tuota noin
        retkut ovatkin kirjoitti:

aitoja ja sinä et? Heillä on naisille jotain annettavaa, jotain sellaista, jota teillä pakkeja saavilla ei ole. Sinä ylennät näemmä itsesi joksikin mitä et ole. Eikö se ole tyhjä kuori jos mikä. Miksi kiivailet ja katkeroitat itsesi? Sinulla tuntuu olevan ongelma, joten käytä mieluummin energiasi itsetutkiskeluun ja opi jotain halveksimiltasi retkuilta. Se on mahdollista jos uskallat olla rehellinen itsellesi.

Yksi juttu vielä: itsenäisyydellä ja itsekkyydellä on vissi ero.

keskustelua ymmärrä yhtään.

Retkuilla harvemmin on annettava muuta naiselle kuin puhtaaksi pestäviä sukkia...

• jos naiset tykkää
        tuota noin kirjoitti:

keskustelua ymmärrä yhtään.

Retkuilla harvemmin on annettava muuta naiselle kuin puhtaaksi pestäviä sukkia...

pestä retkun sukkia ja sinä et tykkää olla ilman naista, niin yhtälö on helppo ratkaista, kun pidät mielessä, että toista ihmistä et voi muuttaa. Naiset määrää tän pelin säännöt. Jos et hyväksy sääntöjä niin hyväksy edes oma valintasi ettei katkeruus myrkytä mieltäsi.

• sinä oikeasti
        jos naiset tykkää kirjoitti:

pestä retkun sukkia ja sinä et tykkää olla ilman naista, niin yhtälö on helppo ratkaista, kun pidät mielessä, että toista ihmistä et voi muuttaa. Naiset määrää tän pelin säännöt. Jos et hyväksy sääntöjä niin hyväksy edes oma valintasi ettei katkeruus myrkytä mieltäsi.

lössykkä-nössykkä-"retku" että minua sinun ongelmat kiinnostaa?

Minulla on naisia, kommentoin tässä lähinnä yleisesti miesten tilannetta sekä joidenkin kavereideni. Jos joku onneton epätoivoinen vässykkä kiinnostuu jostakin retkusta niin sähän olet varmaan onnesi kukkuloilla mutta älä tule tänne parkumaan tai sekoittamaan asioiden kommentointia katkeruuteen. Tätähän juuri yleisesti en naisten kohdalla ymmärrä ja yritän sitä selittää mistä se voisi johtua mutta minä poimin joukosta ne naiset jotka ovat kiinnostuneet vähän laadukkaammasta menosta kun jostakin boheemeista-wannabe-loosereista.

Sinussa sitä paitsi on miestä yhtä paljon kuin minun pikkurillissäni. ;)

Logiikassasi on myös virhe koska toista ihmistä voi muuttaa aivan kuten itseäänkin, koska eihän muuten miehet muuttuisi naisten tahdon alla. Naiset ei määrää tän pelin sääntöjä yhtään sen enempää kuin miehetkään omalta osaltaan.

• syitä miksi naiset

kenties karttavat sinua:

-olet aika/tosi lyhyt
      -et pidä huolta henk.koht.hygieniastasi
      -olet persoonaton (sitä harvemmin sanotaan päin naamaa)
      -sinusta heijastuu epätoivo
      -isket liian hyvännäköisiä naisia

• Samoja ongelmia

Itsellänikin ollu vähän samantapainen ongelma.

Ollut aika pitkään pientä silmäpeliä yhden naisen kanssa.
        Näin sitten eräs ilta häntä baarissa ja päätin mennä juttelemaan. Juteltiin sitten niitä ja näitä ja tanssittiin välillä, mutta ei muuta. Tytöllä tuli kiire lähtä kotiin kun kaveritkin lähti.

Seuraavalla viikolla suunnilleen sama tilanne. Juteltiin, tanssittiin ja silmäpeliä oli havaittavissa koko illan. Numeronkin sain pyydettyä.

Pistin sitten tässä viestiä että haluasiko hän lähtä joku kerta kahville, jotta voitaisiin tutustua hiukan paremmin. Vastauksena tuli: "Vaikutat tosi mukavalta mutta haluaisin pysyä vaan kavereina".

Oisko pitänyt olla enemmän kusipää ja mennä hinkkaileen oikein kunnolla tanssilattialla vai mitä? Onko peli nyt lopullisesti menetetty vai vieläkö voisi tehdä jotain?

• "Liianhyvämulle"
        Samoja ongelmia kirjoitti:

Itsellänikin ollu vähän samantapainen ongelma.

Ollut aika pitkään pientä silmäpeliä yhden naisen kanssa.
        Näin sitten eräs ilta häntä baarissa ja päätin mennä juttelemaan. Juteltiin sitten niitä ja näitä ja tanssittiin välillä, mutta ei muuta. Tytöllä tuli kiire lähtä kotiin kun kaveritkin lähti.

Seuraavalla viikolla suunnilleen sama tilanne. Juteltiin, tanssittiin ja silmäpeliä oli havaittavissa koko illan. Numeronkin sain pyydettyä.

Pistin sitten tässä viestiä että haluasiko hän lähtä joku kerta kahville, jotta voitaisiin tutustua hiukan paremmin. Vastauksena tuli: "Vaikutat tosi mukavalta mutta haluaisin pysyä vaan kavereina".

Oisko pitänyt olla enemmän kusipää ja mennä hinkkaileen oikein kunnolla tanssilattialla vai mitä? Onko peli nyt lopullisesti menetetty vai vieläkö voisi tehdä jotain?

Nauratti toi sun viimenen lause... Joo just niin... Tanssia vain kerran ja sitte pitää jo kysyä että lähdetäänkö panee... Niin kai se menee... Ei sellanen "mahtuisinko mä teidän sukuhautaan"-iskurepliikki taida toimia eikä korrekti käyttäytyminen... Kiinni ku sika limppuu ja sitte kotio naimaan... Hehehe Kai me ollaan vain liian urpoja hienostuneille naisille...
        Että seuraavan kerran ku näät niin kysyt siltä että meille teille vai hotellii! :) Laita tänne viestiä jos toimi ja sait! ehehehehe

• "Liianhyvämulle"

Joo kuule, mä oon 27, suosittu, pidetty, porukan sielu, hauskuuttaja, aina iloinen, huumorintajuinen yms yms yms yms x 1.000... Tavallinen rento suomalainen mies... En kelpaa kellekkää... Hehehehe Jos nyt noin voi sanoa...
      Joskus kaverin kans mietittiin että miks mulla ei oo ketää, todettiin että oon liian kiltti ja hellä ja rakastava ja jne... Kyllä tiät mitä tarkotan... Sitte siinä mietittiin että miten asia muuttuis, lopputulos:

Pitääkö muijalle huutaa aina asiasta ku asiasta?
      Pitääkö sitä vedellä pitkin naamaa ensi tunti ennen ku voi kerrata päivän tapahtumat että miten töissä meni yms yms...?
      Pitääkö sitä haukkua ja huutaa sille koko ajan?
      Ja antaa turpaan taas välillä?
      Baarissa pitää huutaa sille koko ajan jos se juttelee jonku toisen jätkän kans tehdä siitä vitunmoinen numero? Jaa kuka toi oli... tyyliin...
      Sitte huutaa sen rääkyvän naisen perässä tuola kotimatkalla että NYTKÖ ME EROTAAN... Ei vittu... Tota se on kai se "nykyajan" seurustelu...

Itte en kattelis päivääkään tollasta menoa... Miks pitäis? Ku voi olla ihan oma kiltti ja mukava ittensä? Kai naiset haluaa jotain jännitystä sitte elämäänsä... Ilmeisesti...

Ookko koskaa kuullu sellasta että: Kyllä sä vielä löydät sen oikeen?! HEeheheh Tsemppiä sulle naarasjahtiin!

• joopa.

>oon liian kiltti ja hellä ja rakastava ja jne... Kyllä tiät mitä tarkotan...

Luultavasti olet tunteikas nössö.

>Pitääkö muijalle huutaa aina asiasta ku asiasta?

Ei.
        Muijalle ei pidä huutaa _ikinä_ (koska silloin olet tunteikas).
        Päänsä pitää pitää, mutta ääntä korottamatta.
        Huutamista väärempi tapa on kuitenkin hyväksyä muijan mielipide sellaisenaan, jotta konfliktia ei syntyisi. (Tällöin olet nössö, joka on vielä tunteikasta pahempi asia.)

>Pitääkö sitä vedellä pitkin naamaa ensi tunti

Ei.
        Väkivaltaan tarvitsee tarttua vain niiden, jotka saavat muijaltansa verbaalisti turpiin. (Ovat siis ainakin tällä tasolla nössöjä.)

>ennen ku voi kerrata päivän tapahtumat että miten töissä meni yms yms...?

Ei.
        Sille ei saa kertoa, miten töissä meni. (Nössöt kertovat).

>Pitääkö sitä haukkua ja huutaa sille koko ajan?

Ei.
        (Ellei se ole jonkinlainen masokisti.)

>Ja antaa turpaan taas välillä?

Ei.

>Baarissa pitää huutaa sille koko ajan jos se juttelee jonku toisen jätkän kans
        >tehdä siitä vitunmoinen numero? Jaa kuka toi oli... tyyliin...

Ei.
        Ikinä ei saa huutaa (koska tällöin on tunteikas).
        Sen sijaan jos se juttelee toisen jätkän kanssa, siitä pitää huomauttaa muijalle välittömästi ja suoraan (jos et huomauta -> olet nössö, joka on vielä pahempi kuin tunteikas).

>Sitte huutaa sen rääkyvän naisen perässä tuola kotimatkalla että NYTKÖ ME >EROTAAN...

Ei.
        Huutaminen on tunteikkuutta.
        Jos naista pitää ripittää, niin ultimatumia pöytään, mutta rauhallisella äänellä.

>Itte en kattelis päivääkään tollasta menoa... Miks pitäis?

Ei pitäisikään.

>Ku voi olla ihan oma kiltti ja mukava ittensä?

Jos olet kiltti ja mukava "itsesi", jäät yksin, koska olet nössö.

>Ookko koskaa kuullu sellasta että: Kyllä sä vielä löydät sen oikeen?! HEeheheh >Tsemppiä sulle naarasjahtiin!

Nössön lisäksi on muitakin vaihtoehtoja kuin tunteikas.

* nössö
        * tunteikas
        * sika

... arvaapa, kuka kerää naiset.

• Walderina D.K.

tekee miehestä usein v-mäisen jne, mutta naiset haistavat sen.. Sen vuoksi "naiset rakastuvat renttuihin".. Ei sellaisen kanssa voi eikä halua elää, mutta T. antaa sen ensisäväyksen, josta naisen eläimellinen puoli kiinnostuu.. Onko se järkevää yhtään minkään kannalta (edes evoluution), en tiedä, mutta niin se toistaiseksi menee.
      Hanki (aitoa) feromonia?

• nainen vaan.....

Nuo "liian kiltti mulle" sepostukset voi unohtaa ihan tykkänään. Ei miehen tarvitse olla juntti sikaniska että nainen kiinnostuu, kyllä kiltti , hellä, huomaavainen mies on tuhat kertaa kiinnostavampi.
      Olen muutaman kerran kaverini kanssa pohtinut yhden tutun kundin vastaavaa tilannetta. Miten kaveri on noin sokea itsensä suhteen. Ihan hyvän näköinen, liikunnallinen, ym tää kukaan ei ole sanonut että kusipää oli ihan paras. Sopii kuin nakutettu heppuun jonka tunnen. No, ilmeisesti hän on ihan hyvän näköinen, kun ei ole ruma. Naama tosi tavallinen, hiukset ei mitenkään erityisen hyvännäköiset, eikä osaa oikein niitä laittaakaan. Liikunnallisuus? mitä se on? Jos käy katsomassa lätkämatseja niin on liikunnallinen? Tämä "kukaan ei ole sanonut kusipääksi" on tällä mun tutulla sitä että kaveri on vaan niin reppana että ei sille kukaan raaski sanoa tuollaista. Ja eihän toinen ole kusipää kun yrittää olla kaikin puolin kohtelias ja kiltti. Kaikki nämä asiat ovat vain käsitteitä ja jokainen meistä näkee asiat eritavalla.
      Joku sinussa ilmeisesti tökkii, joku jota et itse huomaa. Sinuna kysyisin rehellisen mielipiteen esim. entiseltä tyttöystävältäsi. Sitten vain pohdintaa onko asialle mitään tehtävissä vai pitääkö se vain hyväksyä osaksi sinua?

• Jondo_-_

Moni on neuvonu et pitää olla kusipää ym, ei saa olla kiltti jne. Onkohan kyse nyt siitä? Mä tiedän monia mukavia kilttejä kundeja joilla on vientiä. Tiedän tosin monta kusipäätäkin joilla on vientiä. Voiko olla että porukka jotka tänne kirjottelee, varsinkin miehet, on vaan ite saanu katkeria kokemuksia naisista oltuaan mukavia ja sit ne luulee et naiset haluaa vaan jonkun kusipään jne.

Ehkä kyse on nyt jostain ihan muusta? Esimerkiksi itsevarmuudesta? Rentoudesta? Ite oon huomannu että tietyissä tilanteissa olen todella rento. Ei mitään stressiä. Esim. yökerhossa voin mennä jutteleen kelle vaan ja ehdottaa ihan mitä vaan. No en nyt kelle vaan enkä ehdottaan mitä vaan mut kuiteski, siellä ei tartte niin jännittää. Siellä on selkeä kuvio, useimmiten. Mut sit taas jos menen jonkun naisen kanssa kahville ja istuskellaan siinä vastakkain ja prkl, ei keksi oikeen mitään juteltavaa eikä osaa ollenkaan olla oma ittensä. Ehkä just tällasissa tilanteissa pisteet menee?

• nainen vaan...
        Jondo_-_ kirjoitti:

Moni on neuvonu et pitää olla kusipää ym, ei saa olla kiltti jne. Onkohan kyse nyt siitä? Mä tiedän monia mukavia kilttejä kundeja joilla on vientiä. Tiedän tosin monta kusipäätäkin joilla on vientiä. Voiko olla että porukka jotka tänne kirjottelee, varsinkin miehet, on vaan ite saanu katkeria kokemuksia naisista oltuaan mukavia ja sit ne luulee et naiset haluaa vaan jonkun kusipään jne.

Ehkä kyse on nyt jostain ihan muusta? Esimerkiksi itsevarmuudesta? Rentoudesta? Ite oon huomannu että tietyissä tilanteissa olen todella rento. Ei mitään stressiä. Esim. yökerhossa voin mennä jutteleen kelle vaan ja ehdottaa ihan mitä vaan. No en nyt kelle vaan enkä ehdottaan mitä vaan mut kuiteski, siellä ei tartte niin jännittää. Siellä on selkeä kuvio, useimmiten. Mut sit taas jos menen jonkun naisen kanssa kahville ja istuskellaan siinä vastakkain ja prkl, ei keksi oikeen mitään juteltavaa eikä osaa ollenkaan olla oma ittensä. Ehkä just tällasissa tilanteissa pisteet menee?

Hyvä huomio. Se on oikeestaan aika sama minkälainen olet isommassa seurassa (jos et nyt ihan tampio ole) mutta kahden keskenhän sitä on tarkoitus seurustellakin joten kyllä se ratkaisee aika paljon. Itse ainakin pidän luonnollisista, (turha esitys ja mahtailu pois) reiluista, rauhallisista, rehellisistä ja iloisista kavereista. Oikeestaan sellainen maailman miehen esitys isommassa porukassa ärsyttää. Teennäistä itsevarmuutta.

• se kuule
        Jondo_-_ kirjoitti:

ei ainakaan ole koska tyypeillä joita tunnen sitä löytyy vaikka kahmalokaupalla ja varmasti enemmän kuin sinulta mutta eivät vain osaa "luontevia" naisten seurassa eivätkä jaksa koko ajaa pitään sitä "peliä" yllä että nainen kiinnostuu.

Osalla miehistä elämässä ei olekaan muuta kuin tuo peli jota jatketaan ja jatketaan eikä mitään asiaa oteta vakavasti jolloin sitten kaikki muut alkavat näyttää tylsiltä naisten silmissä.

Mutta tuo itsevarmuuden puutteen syyttäminen aivan samoin jos syytä etsitään katkeruudesta tai huonosta itsetunnosta on naurettavaa. Tämä ei koske pelkästään itseäni vaan usein muita tyyppejä. Muuten elämä menee hienosti mutta naisten kanssa aina kun päästään tietylle etäisydeelle niin hyydytään kaveriasteelle.

• kavereista
        nainen vaan... kirjoitti:

Hyvä huomio. Se on oikeestaan aika sama minkälainen olet isommassa seurassa (jos et nyt ihan tampio ole) mutta kahden keskenhän sitä on tarkoitus seurustellakin joten kyllä se ratkaisee aika paljon. Itse ainakin pidän luonnollisista, (turha esitys ja mahtailu pois) reiluista, rauhallisista, rehellisistä ja iloisista kavereista. Oikeestaan sellainen maailman miehen esitys isommassa porukassa ärsyttää. Teennäistä itsevarmuutta.

nimenomaan.

Se on hassua muuten että ne naiset usein eivät kovinkaan kummoisia osaa itse jutella, ei siinä ihmekään jos menee mieheltä sormi suuhun.

• Jondo_-_
        se kuule kirjoitti:

ei ainakaan ole koska tyypeillä joita tunnen sitä löytyy vaikka kahmalokaupalla ja varmasti enemmän kuin sinulta mutta eivät vain osaa "luontevia" naisten seurassa eivätkä jaksa koko ajaa pitään sitä "peliä" yllä että nainen kiinnostuu.

Osalla miehistä elämässä ei olekaan muuta kuin tuo peli jota jatketaan ja jatketaan eikä mitään asiaa oteta vakavasti jolloin sitten kaikki muut alkavat näyttää tylsiltä naisten silmissä.

Mutta tuo itsevarmuuden puutteen syyttäminen aivan samoin jos syytä etsitään katkeruudesta tai huonosta itsetunnosta on naurettavaa. Tämä ei koske pelkästään itseäni vaan usein muita tyyppejä. Muuten elämä menee hienosti mutta naisten kanssa aina kun päästään tietylle etäisydeelle niin hyydytään kaveriasteelle.

No ei sitä kukaan varmaan väitäkään että pelkkä itsevarmuus riittää. Mä en tunne sun kavereitas ja kenties ne onkin itsevarmoja mutta saattaahan ne muuten sitten olla sellasia kavereita joissa ei ole mitään kiinnostavaa. Tai mitään sellasta joka kiinnostais naisia.

Jos ihmiseltä puuttuu itsevarmuutta eihän sitä uskalla edes mennä juttelemaan kenenkään kanssa. Pakkohan sitä on olla! Ja jos ei ole, niin sehän on ihan kauheen näköistä jos joku ihminen ei ollenkaan luota itseensä. En sanonut että jätkät ei saa naisia sen takia että ne on katkeria. Mutta jos syyksi saamattomuudelle annetaan ainoastaan se että ei onnaa koska pitää olla kusipäinen jne niin kuulostaa hivenen hassulta. Koska itse tietää että monen kundin kohdalla näin ei ole. Eli naiset on kiinnostunut vaikkei kusipäisyyttä oliskaan. Varsinkin kun moni nainen tällä palstalla nimenomaan on vakuutellut sitä ettei saa olla kusipää. Vai puhuuko ne sit paskaa...

• sulla
        se kuule kirjoitti:

sitten jutskat hyytyy naisten kanssa ookko miettiny? Kaveris ei osaa kertomas mukkaa olla luontevia naisten seurassa. Eiks se juuri oo sitä itsevarmuuden puutetta koska jos olet itsevarma sä oot luonteva kenen seurassa tahansa. Kyl tiedän poikii ja miehiä jotka on todella varmoi itsestään mutta ne jäätyy tosi pahasti naisseurassa...

• cjsklöaKSAlö
        kavereista kirjoitti:

nimenomaan.

Se on hassua muuten että ne naiset usein eivät kovinkaan kummoisia osaa itse jutella, ei siinä ihmekään jos menee mieheltä sormi suuhun.

Sormi suussa oleva mies josta on HASSUA ettei nainen osaa jutella kummoisia... nam, sinähän kuullosta varsinaiselta herkkupalalta.

• pointtini on
        sulla kirjoitti:

sitten jutskat hyytyy naisten kanssa ookko miettiny? Kaveris ei osaa kertomas mukkaa olla luontevia naisten seurassa. Eiks se juuri oo sitä itsevarmuuden puutetta koska jos olet itsevarma sä oot luonteva kenen seurassa tahansa. Kyl tiedän poikii ja miehiä jotka on todella varmoi itsestään mutta ne jäätyy tosi pahasti naisseurassa...

se että se ei ole yleistä itsevarmuutta vaan sellaista opittua käyttäytymistä naisten seurassa.

Jos mies käyttäytyy itsevarmasti ja samalla tavoin miesten kuin naisten seurassa niin ei naiset kiinnostu.

Luontevuus ei todellakaan ole sama asia kuin itsevarmuus.

Tarkoitan juuri sitä että nämä miekkoset eivät todellakaan "jäädy" naisten seurassa vaan että itsevarmuus tulee esiin siten ettei se naisia sytytä.

Kuulostaa aika vitun naurettavalta väittää että kysymys on itsevarmuuden puutteesta kun kyseisillä tyypeillä on keskimääräistä enemmän rohkeutta muutenkin.

• Kerronpa
        Jondo_-_ kirjoitti:

No ei sitä kukaan varmaan väitäkään että pelkkä itsevarmuus riittää. Mä en tunne sun kavereitas ja kenties ne onkin itsevarmoja mutta saattaahan ne muuten sitten olla sellasia kavereita joissa ei ole mitään kiinnostavaa. Tai mitään sellasta joka kiinnostais naisia.

Jos ihmiseltä puuttuu itsevarmuutta eihän sitä uskalla edes mennä juttelemaan kenenkään kanssa. Pakkohan sitä on olla! Ja jos ei ole, niin sehän on ihan kauheen näköistä jos joku ihminen ei ollenkaan luota itseensä. En sanonut että jätkät ei saa naisia sen takia että ne on katkeria. Mutta jos syyksi saamattomuudelle annetaan ainoastaan se että ei onnaa koska pitää olla kusipäinen jne niin kuulostaa hivenen hassulta. Koska itse tietää että monen kundin kohdalla näin ei ole. Eli naiset on kiinnostunut vaikkei kusipäisyyttä oliskaan. Varsinkin kun moni nainen tällä palstalla nimenomaan on vakuutellut sitä ettei saa olla kusipää. Vai puhuuko ne sit paskaa...

nyt ettei kysymys ole itsevarmuuden puutteesta. Ainut puute voisi olla että kun on huonoja kokemuksia niin nämä henkilöt ovat ehkä enemmän varuillaan eivätkä anna mennä.

Se itsevarmuus mistä sinä puhut ei ole varsinaista itsevarmuutta vaan enemmän sellaista lipevää ja soljuvaa rentoutta ja rohkeutta sosiaalisissa tilanteissa mitä ei pidä sekoittaa yleiseen itsevarmuuteen. Jos tapaisit näitä tyyppejä niin tiedän että sinun kavereiltasi menisi paskat housuun heidän itsevarmuutensa edessä mutta naisten kanssa on eri juttu kun he eivät ole tottuneet kommunikoimaan sillä tavoin joka naisia kiinnostaa.

Kusipäillä nyt vain sattuu olemaan tuota sosiaalisen käyttäytymisen luonnetta jossa he antavat vain mennä mutta edelleenkään kysymys ei ole varsinaisesta itsevarmuudesta.

Miehet voisivat noin paperilla olla todellakin kiinnostavia tapauksia eikä todellakaan mitään tylsimyksiä mutta se luontevuus naisten seurassa puuttuu.

Naiset puhuvat myös paljon paskaa koska jostakin syystä (esimerkiksi juuri että sitä luontevuutta kusipäältä naisen kanssa löytyy) niin sellainen uppoaa.

Esimerkiksi jos mies on harkitsevainen ja rauhallinen sekä itsevarma on paljon huonommat tsanssit naisten kanssa kuin on päinvastainen (voi olla jopa sisäisesti epävarma) jos vain osaa luontevasti jutustella naisten kanssa että he syttyvät miehestä. Tällöin jopa epävarmoilla kusipäillä on parempi mahdollisuus. Toki tämä ei taas koske kaikkia kohtaamisia kun ihmisten välillä on suuria eroja.

• Älä nyt
        cjsklöaKSAlö kirjoitti:

Sormi suussa oleva mies josta on HASSUA ettei nainen osaa jutella kummoisia... nam, sinähän kuullosta varsinaiselta herkkupalalta.

viitsi naurattaa.

Sormi ei mene koskaan suuhun mutta täällä niin usein puhutaan kuinka miehen tulisi olla hauskaa seuraa mutta sanonpa ihan suoraan että Suomessa naiset ovat aika vitun tylsää seuraa ihan omina itsenään.

Olen oikea herkkupala silloin kun nainen osaa luovasti ja huumorintajuisesti jutella.

Ero minun ja naisten välillä on vain se että annan moisen virheen naiselle anteeksi ja ajattelen että ehkä se homma siitä kehittyy kun tutustutaan muttei sitä jaksa itse olla aina se viihdeautomaatti ja naurattaja kun nainen näyttää itse vain nätiltä ilman sen kummempaa fiksua sanottavaa.

• Suomennaisasiamies
        pointtini on kirjoitti:

se että se ei ole yleistä itsevarmuutta vaan sellaista opittua käyttäytymistä naisten seurassa.

Jos mies käyttäytyy itsevarmasti ja samalla tavoin miesten kuin naisten seurassa niin ei naiset kiinnostu.

Luontevuus ei todellakaan ole sama asia kuin itsevarmuus.

Tarkoitan juuri sitä että nämä miekkoset eivät todellakaan "jäädy" naisten seurassa vaan että itsevarmuus tulee esiin siten ettei se naisia sytytä.

Kuulostaa aika vitun naurettavalta väittää että kysymys on itsevarmuuden puutteesta kun kyseisillä tyypeillä on keskimääräistä enemmän rohkeutta muutenkin.

te täällä ruikutatte Suomen nuoret miehet.
        Ympäristö vaikuttaa ihmiseen paljon.
        Jos asutte alueella, missä naiset on primadonnia ja vaikeasti saatavia niin ei ihme jos ei käy flaksi. Ei vika ole pelkästään itsessä. Ympäristöllä on hirmuinen merkitys. Ympäristön muuttaminen on silti vaikeampaa kuin oman itsensä muuttaminen ehkäpä. Joten

Muuttakaa omaa asennetta:
        1)Ajatelkaa, ettette halua "irtopillu"naista ollenkaan. Ja jos haluatte niin ainoastaan yhden ja siitä taistellaan ja sen kanssa ollaan sitten loppuelämä. Irtoseksin saanti on median takia "normaalia ja suotavaa" vaikka oikeastaan se on "moraalisesti väärin", oikeastan ihan sama kuin huoraaminen.
        Haistattakaa paskat nykyajan seksitrendeille ja yrittäkää olla hyviä aviomiehiä. Hyvällä tuurilla jossain vaiheessa saatte hyvän suomalaisakan.

2) Tilatkaa nainen Ukrainasta

3)Runkatkaa itsenne hautaan

Eiköhän noilla selviä:)

• paskaakaan
        Suomennaisasiamies kirjoitti:

te täällä ruikutatte Suomen nuoret miehet.
        Ympäristö vaikuttaa ihmiseen paljon.
        Jos asutte alueella, missä naiset on primadonnia ja vaikeasti saatavia niin ei ihme jos ei käy flaksi. Ei vika ole pelkästään itsessä. Ympäristöllä on hirmuinen merkitys. Ympäristön muuttaminen on silti vaikeampaa kuin oman itsensä muuttaminen ehkäpä. Joten

Muuttakaa omaa asennetta:
        1)Ajatelkaa, ettette halua "irtopillu"naista ollenkaan. Ja jos haluatte niin ainoastaan yhden ja siitä taistellaan ja sen kanssa ollaan sitten loppuelämä. Irtoseksin saanti on median takia "normaalia ja suotavaa" vaikka oikeastaan se on "moraalisesti väärin", oikeastan ihan sama kuin huoraaminen.
        Haistattakaa paskat nykyajan seksitrendeille ja yrittäkää olla hyviä aviomiehiä. Hyvällä tuurilla jossain vaiheessa saatte hyvän suomalaisakan.

2) Tilatkaa nainen Ukrainasta

3)Runkatkaa itsenne hautaan

Eiköhän noilla selviä:)

ymmärtänyt että monet miehet etsivät ihan normaalia ihmis ja parisuhdetta.

Kysymys ei ole mistään ruikuttamisesta vaan asian toteamisesta yleisellä tasolla että sitä joko muuttuu vähemmän kiltiksi että saa seuraa (jota suosittelen ja toimii omalla kohdalla) tai sitten etsii seuraa muualta.

• on vain luonnekysymys
        Älä nyt kirjoitti:

viitsi naurattaa.

Sormi ei mene koskaan suuhun mutta täällä niin usein puhutaan kuinka miehen tulisi olla hauskaa seuraa mutta sanonpa ihan suoraan että Suomessa naiset ovat aika vitun tylsää seuraa ihan omina itsenään.

Olen oikea herkkupala silloin kun nainen osaa luovasti ja huumorintajuisesti jutella.

Ero minun ja naisten välillä on vain se että annan moisen virheen naiselle anteeksi ja ajattelen että ehkä se homma siitä kehittyy kun tutustutaan muttei sitä jaksa itse olla aina se viihdeautomaatti ja naurattaja kun nainen näyttää itse vain nätiltä ilman sen kummempaa fiksua sanottavaa.

tottakai sullakin on oikeus etsiä niitä positiivisia ja negatiivisia piirteitä naisessa.

ei pelkän kiiltokuvan kanssa tee mitään jos persoona ei herätä mielenkiintoa.

tyhmää yleistää muutama nainen jonka kanssa et tule juttuun koskemaan koko suomen naisia ja tällä perusteella väittää kaikkia tylsiksi.

• Panomies Parkanosta

on miestenvälinen. Nösvät.

• tässä...

pelätäänkin!;)

Onko panomiehellä muuta fiksua sanottavaa?

• olisit sitten

kiinnostunut panemaan tulevaisuudessa näitä heppuja?

Kieli pitkällä odotat Parkanossa...

• Panomies Parkanosta
        olisit sitten kirjoitti:

kiinnostunut panemaan tulevaisuudessa näitä heppuja?

Kieli pitkällä odotat Parkanossa...

voesin runtata nöösipoikii!!

Ei muuta ku nimeä listaan runkkipojjaat!

• tajua ollenkaan
        Panomies Parkanosta kirjoitti:

voesin runtata nöösipoikii!!

Ei muuta ku nimeä listaan runkkipojjaat!

tätä koko keskustelua.Olen nainen 40 v, enkä todellakaan tunne yhtäkään hyvää ja kilttiä miestä jolla ei olisi avo/aviovaimoa. Ne hyvät ja kiltit miehet ovat olleet oikeasti sitoutumishaluisia ja heidät on äkkiä joku nainen napannut kun on hyvän miehen nähnyt, ja yleensä jo nuorena. Ainoa hyvä ja kiltti ikäiseni mies joka elää yksin on hyvä ja kiltti, joo, mutta sairastaa masennusta ja on parantumaton marttyyri. Hänellä oli upea nainen, mutta mies oli pelkuri eikä uskaltanut sitoutua (eli siis alkaa elää yhdessä kunnolla siihen kuuluven asioineen) ja saa syyttää yksinolemisestaan vain itseään.

Yli 30 v naisista kukaan ei valita miehen kiltteydestä tai vaadi miehiltä "jännittävyyttä". Luulen että nuorena sitä ei edes tajua millainen on oikeasti kiltti ihminen ja rinnastaa sen johonkin nössöyteen. Nössöjä miehiä olen tavannut, ja nössöytenä pidän sitä että raukkamaisesti välttelee vastuuta joka asiassa ja jättää kaiken toisen huoleksi. Nössöys on siis puhdasta itsekkyyttä, kiltteyden ja hyväluontoisuuden valepuvussa.

Jos mies on OIKEASTI hyvä ja kiltti, saa kyllä naisen ja ilman hakemista. Oma vika jos onkin oikeasti nössö, tai pitää niin saatananmoista vaatimuslistaa että siihen ei yllä kuin rikas missi.

Se että naiset tykkäisivät rentuista kusipäistä on valetta, paitsi jos kaikilla naisilla tarkoitetaan vain alle 20 vuotiaita.

• miksi ihastut

aina juuri niihin naisiin, jotka sitten pakit antavat? Entä jos ongelma onkin siinä, ettet vain kertakaikkiaan ihastu niihin naisiin, jotka sinut haluaisivat pitääkin?

Jos aina saat pakit niiltä naisilta joihin ihastut, jos aina viimeistään hetken verran seurusteltuanne kuulet, ettei nainen haluakaa sinusta muuta kuin kaveria, pakko kysyä:

Oletko itse ihan oikeasti valmis kestävään suhteeseen?

Vai ihastutko vain sellaisiin naisiin, joista jollakin tasolla tunnistat, että he eivät tule jäämään viereesi lopuksi ikää? Toimitko kenties suhteessa ollessasi niin, että suhde ei sittenkään voi jatkua, mutta syy eroon ei (mukamas) ole sinussa?

Kun aina tulee jätetyksi, ei tarvitse a) kestää sitä, että joku pääsee oikeasti lähelle, eikä b) tuntea edes jättäjän syyllisyyttä, kun se on aina se toinen, joka tekee päätöksen suhteen loppumisesta.

Tai sitten et vain ole sattunut kohtaamaan "sitä oikeaa". Mistä minä tiedän.

• ..kuitenkin..

tylsimys.persoonaton.oot uppoutunut liikaa ittees ja "ok:utees".mut hei,se on sun luonteenpiirre,et sä sille mitään voi joten kun ei irtoo naisia nii ei irtoo

• sanottakoon

Yhteenvetona edellisistä

(1) Tänne niinkuin kaikkialle muuallekin kirjoittavat naisihmiset järjestelmällisesti korostavat pitävänsä kilteistä ja kunnollisista miehistä. Harva on koskaan kirjoittanut että "Tunnen usein vetoa kusipäihin ääliömiehiin, joilla on alkoholiongelma...".

Oikeastaan kyse on siitä, että nuo ovat kaikkien mielestä hirveitä ominaisuuksia miehessä, mutta kun yksilönä esitetään joku tuollainen mies, niin sitä ei haluta nähdä tuollaisena vaan naisen silmissä se on yhtäkkiä "kiltti ja kunnollinen" koska jokin eläimellinen seksuaalinen jännityksen vetovoima estää naista näkemästä totuuden.

(2) Useimmat tänne kirjoittavat miehet ovat hiukan katkeroituneita. Ne, joilla on perhe- ja parisuhdeasiat kunnossa eivät kirjoittele näillä palstoilla.

Ja kaikkein tärkein pointti on seuraava:

(3) Seksuaalinen kanssakäyminen on primitiivinen juttu. Näissä asioissa alkukantaiset tekijät, kuten testosteronin haju, riskinottotaipumus, laumajohtajuus ja ennen kaikkea jännityksen tuominen naisen elämään ovat oleellisimmat asiat sanoi kuka mitä tahansa joissakin kirjaamissaan ylevissä periatteissa, joita ei kuitenkaan käytännössä noudateta.

• miehiä?
        sanottakoon kirjoitti:

Yhteenvetona edellisistä

(1) Tänne niinkuin kaikkialle muuallekin kirjoittavat naisihmiset järjestelmällisesti korostavat pitävänsä kilteistä ja kunnollisista miehistä. Harva on koskaan kirjoittanut että "Tunnen usein vetoa kusipäihin ääliömiehiin, joilla on alkoholiongelma...".

Oikeastaan kyse on siitä, että nuo ovat kaikkien mielestä hirveitä ominaisuuksia miehessä, mutta kun yksilönä esitetään joku tuollainen mies, niin sitä ei haluta nähdä tuollaisena vaan naisen silmissä se on yhtäkkiä "kiltti ja kunnollinen" koska jokin eläimellinen seksuaalinen jännityksen vetovoima estää naista näkemästä totuuden.

(2) Useimmat tänne kirjoittavat miehet ovat hiukan katkeroituneita. Ne, joilla on perhe- ja parisuhdeasiat kunnossa eivät kirjoittele näillä palstoilla.

Ja kaikkein tärkein pointti on seuraava:

(3) Seksuaalinen kanssakäyminen on primitiivinen juttu. Näissä asioissa alkukantaiset tekijät, kuten testosteronin haju, riskinottotaipumus, laumajohtajuus ja ennen kaikkea jännityksen tuominen naisen elämään ovat oleellisimmat asiat sanoi kuka mitä tahansa joissakin kirjaamissaan ylevissä periatteissa, joita ei kuitenkaan käytännössä noudateta.

Siis tarkoitatko että he ovat ehkä parisuhdeasioissa nähneet mistä se kana oikeasti pissii ja tahtovat ketoa muillekin sen totuuden?

En ole katkeroitunut itseni takia mutta aika monen tyypin puolesta kyllä kieltämättä suoraan sanottuna vituttaa mitkä ovat naisten normit miesten suhteen.

"Seksuaalinen kanssakäyminen on primitiivinen juttu. Näissä asioissa alkukantaiset tekijät, kuten testosteronin haju, riskinottotaipumus, laumajohtajuus ja ennen kaikkea jännityksen tuominen naisen elämään ovat oleellisimmat asiat sanoi kuka mitä tahansa joissakin kirjaamissaan ylevissä periatteissa, joita ei kuitenkaan käytännössä noudateta."

Riippuu ihmisestä mutta osa naisista on tahdoltaan niin heikkoja että kyllähän ne vaistot ja pillu ohjaavat minne se liikkuu vaikka muuten tuntuisikin väärältä.

• reiluparikymppinen

Itselläni oli poikaystävä joka oli kiltti,harkitsevainen,herkkä,huoliteltu,hyvin käyttäytyvä,kotona viihtyvä,aina asiat ajallaan hoitava...
      äitinpoika,kaavoihin kangistunut,neitimäinen..
      Oli kyllä oikein kunnollinen ja varmasti uusi emäntä saannut hyvän miehen.
      Mutta elämäni oli tylsää niin..
      rakastuin palavasti naapurin vanhempaan renttuun
      ja sen jälkeen ei ole ollut elämä tylsää!
      Tässä miehessä on vain sitä jotain..neljä vuotta siitä kun kaikki alkoi ja päivääkään en ole katunut.
      vaikka tämä mies ei aina hoida asioita ajallaan,kalja maistuu välillä liiankin hyvin,on tukka sekasin eikä paljon panosta vaatteisiin kuin ehkä baariin lähtiessä,on usein täysin kusipää jne..hänessä on paljon hyviä puolia ja se on pääasia että on mies eikä neiti!

• ressukka

taidat itsekin olla.

Olitpa sitten mies tai nainen.

• rockstar

Moi! Oon ite 31-vuotias nuorimies ja miulle käyny just samal taval mitä kerroit omas stoorissasi. Oon suht komea,urheilen enkä dokaa ja oon hyvässä duunissa sekä opiskeln ammattikorkeakoulussa..Silti tapaamani naiset haluu aina vaa olla ystäviä. Vaik ei siinkää mitää vikaa oo,mut haluisin löytää sen naisen joka haluu olla minun kanssa loppuelämän.. Hyvää jatkoa siulle. Eiköhä se oikea joku päivä löydy.

• verto

Ilmoittaudun kohtalotoveriksi. Mulla oli pitkään ongelmia saada suhteita alkamaan, sitten opiskelin vähän pelimiehen päiväkirjaa ja uskomatonta kyllä sen opit toimi. Naisia oli, ei paljoa mutta kumminkin, tapailin naisia ristiin ja vedin just sitä hauskan ja välinpitämättömän tyypin roolia. Juttelin härskejä juttuja ja muutenkin oli sellainen hälläväliä-asenne koko hommaan. Jos tuo lähtee niin aina on uusi jonossa.

Kai koko homman pointti on että naiset vaistoaa tällaisesta käyttäytymisestä että sinulla on vientiä ja olet siksi tavoittelemisen arvoinen tyyppi.

Tässä on kuitenkin pari ongelmaa.

Ei ole ollenkaan kiva tiedostaa että nainen ihastuu siihen mitä teet, ei siihen mitä olet. Niinpä kun olen tapaillut samaa naista jonkin aikaa ja alan harkita sen kanssa jotain syvempääkin, tulee ongelmia. Kun alan kiltiksi ja huomaavaiseksi omaksi itsekseni niin nainen lähtee lätkimään uskomattoman nopeasti!

Bottom line: Nainen ei voi päättää ihastumisistaan kuten ei mieskään joten heidän syyllistämisensä ei tuo kuin katkeran leiman omaan otsaan.
        Nainen näkee sinussa kaverin jos käyttäydyt kuin kaveri. Kusipäisyydellä ei ole asian kanssa tekemistä. Käyttäydy naista kohtaan kuin hän olisi pikkusiskosi, kiusoittele yms, äläkä missään tapauksessa nosta jalustalle. Lisäksi hommaan kuuluu koskettelu, suutelu ja seksillä vihjailu jo toisilla treffeillä. Ja halaus ekojen loppuun.

Paradoksi: Jos haluat parisuhteen käyttäydy naisia kohtaan kuin he olisivat pelkkiä panoja. Tällä tavalla saat paljon harjoitusta kauniimman sukupuolen käsittelystä ja kun naisia tulee ja menee niin lopulta löytyy myös se oikea.

Onnea matkaan!

• olen oma itseni.
        verto kirjoitti:

Ilmoittaudun kohtalotoveriksi. Mulla oli pitkään ongelmia saada suhteita alkamaan, sitten opiskelin vähän pelimiehen päiväkirjaa ja uskomatonta kyllä sen opit toimi. Naisia oli, ei paljoa mutta kumminkin, tapailin naisia ristiin ja vedin just sitä hauskan ja välinpitämättömän tyypin roolia. Juttelin härskejä juttuja ja muutenkin oli sellainen hälläväliä-asenne koko hommaan. Jos tuo lähtee niin aina on uusi jonossa.

Kai koko homman pointti on että naiset vaistoaa tällaisesta käyttäytymisestä että sinulla on vientiä ja olet siksi tavoittelemisen arvoinen tyyppi.

Tässä on kuitenkin pari ongelmaa.

Ei ole ollenkaan kiva tiedostaa että nainen ihastuu siihen mitä teet, ei siihen mitä olet. Niinpä kun olen tapaillut samaa naista jonkin aikaa ja alan harkita sen kanssa jotain syvempääkin, tulee ongelmia. Kun alan kiltiksi ja huomaavaiseksi omaksi itsekseni niin nainen lähtee lätkimään uskomattoman nopeasti!

Bottom line: Nainen ei voi päättää ihastumisistaan kuten ei mieskään joten heidän syyllistämisensä ei tuo kuin katkeran leiman omaan otsaan.
        Nainen näkee sinussa kaverin jos käyttäydyt kuin kaveri. Kusipäisyydellä ei ole asian kanssa tekemistä. Käyttäydy naista kohtaan kuin hän olisi pikkusiskosi, kiusoittele yms, äläkä missään tapauksessa nosta jalustalle. Lisäksi hommaan kuuluu koskettelu, suutelu ja seksillä vihjailu jo toisilla treffeillä. Ja halaus ekojen loppuun.

Paradoksi: Jos haluat parisuhteen käyttäydy naisia kohtaan kuin he olisivat pelkkiä panoja. Tällä tavalla saat paljon harjoitusta kauniimman sukupuolen käsittelystä ja kun naisia tulee ja menee niin lopulta löytyy myös se oikea.

Onnea matkaan!

"perus-Suomalainen juntti",joka luulee olevansa muita parempi ja tietävänsä muita enemmän, ja kaikki tietävä!!.

• olen oma itseni.
        olen oma itseni. kirjoitti:

"perus-Suomalainen juntti",joka luulee olevansa muita parempi ja tietävänsä muita enemmän, ja kaikki tietävä!!.

"perseestä",joka on suht yleistä...!!.

• 11111

koska parisuhdemarkkinoilla pätee sama paska kuin yhteiskunnassa laajemminkin: narsistiset kusipäät menestyvät. Jos on tai osaa esittää itsevarmaa lipevää kusipäätä, jolla on pinnallista charmia, joka osaa manipuloida muita ja joka vähät välittää muista niin silloin menestyy naisten parissa. Sellaisten naisten, joilla on heikko itsetunto ja jotka haluavat huomiota mutta rikkovat sydämensä tuollaisessa pelissä, tai sellaisten naisten, jotka itsekin ovat narsistisia kusipäitä tai esittävät sellaisia, koska haluavat keräillä suhteita tms, mutta naisten kohdalla tilanne on erilainen siinä mielessä, että he voivat käyttää ulkonäköä keinona paljon enemmän kuin miehet.

Mutta joka tapauksessa samoja kusipäitä sukupuolesta riippumatta. Tällaiset miehet ja naiset eivät välitä pätkääkään (tai edes tajua) siitä loukkaavatko ja hyväksikäyttävätkö he muita ihmisiä ja kuinka pahasti. Kiltit naiset ja miehet eivät pohjimmiltaan ole tuollaisia ja siksi he eivät menesty vaan hajottavat itseään parisuhdemarkkinoilla joilla narsistit määräävät säännöt.

Käytännössähän kusipäisten miesten menestymisessä naisrintamalla on kokonaan kyse jo aikoinaan natsien käyttämän miehisyysmyytin kulissin esittämisestä; olet vahva, päättäväinen, kylmäverinen, sankarillinen eikä sinussa ole mitään heikkouksia. Ei ole kyse siitä mitä oikeasti olet, vaan minkä kuvan luot itsestäsi.

On toki olemassa harvakseltaan niitä naisia, joille kelpaa kiltti, tavallinen kunnon mies, mutta eri asia on, että mistä sellaisia naisia löytää.

• tiedäthän

ei saa ainakaan heti heittää jokasta ässää pöytään, eli paljasta parhaat puolesi vähitellen..eikä ainakaan kannata alkaa selittää ensimmäisen puolen vuoden aikana että "kenellekään en oo koskaan kelvannu", mimmille tulee sellanen olo että et kyllä sit kelpaa mullekaan. tsemppiä!

• tarpeeksi omaa

miehistä seksuaalisuuttasi!

Muija sanoo ettei vaan sytytä --> kyse taitaa olla juuri tästä puolesta, et ole seksuaalisen oloinen.

• Ex Pimp

Kiltin pojan syndrooma. Sun pitää olla hieman mysteerinen, vaarallinen ja vähän kusipää.... sopivasti. Kusipäisyys ei tarkoita, että loukkaa tyttöjä, vaan että ei nuole tyttöjen perseitä niin sanotusti. Kitltit kundit jää varjoon... mielistely ei huvita tyttöjä vaikka naiset kuinka väittää haluavansa turvallista ja kilttiä.

Eli kehitä itseäsi itsevarmuudessa ja siinä, ettet näytä liikaa kiinnostusta tyttöjä kohtaan.

Olen itse vaiksuhteessa ja vielä vuosien jälkeen sama kaava toimii: Jos näytän liikaa innostusta ja olen pelkästään kiltti, kumppanini kiinnostus lopahtaa. Jos taas otan etäisyyttä ja olen itsevarma, itsenäinen hänestä riippumaton menevä kundi, hän kiipeilee päälläni ja silloin on taas aika antaa naiselle (ja saada :D).

• Huumoria mukaan

Kokeilepa:

"Sä olet jotenkin erilainen... sussa on jotain...!"

Toimii. Mutta tarkoita sitä. Katso silmiin ja hymyile pikkuisen.

Anna viesti naiselle, jonka ensin katsastettuasi oikeastikin haluaisitkin elämääsi.
      Ja mieti jatkojutska samalle tasolle.
      Pyydä tanssiin. Anna musiikin viedä, tanssi ja nauti. Katsele kumppaniasi välillä ja hymyile välillä (ei koko aikaa, älä tuijota). Eläydy ja anna bodysi ja sielusi nauttia musiikista, ja se kyllä näkyy ja kiinnostaa.

Jos nainen ei lähde heti samalle aaltopituudelle, usko vaan, että asia itää. Jossain vaiheessa hän tulee kyllä ja kysyy, mitä sinä tarkoitit...
      Sano vaikka, että silmät on sielun peili. Se, mitä sieltä näkyy, sinä kyllä näet. Jokainen näkee, joka katsoo avoimin silmin.

Ensin suhde ja sitten seksi. Sitä naiset sydämessään pääsääntöisesti hakee, ainakin ne tytöt, joita kantsiikin elämäänsä toivoa kumppaniksi.

Miellä ensin nainen, jota etsit ja katsele, onko hänen kaltaistaan tilassa, jossa kulloinkin olet.. Katsele rauhassa, sillä elämä on sen verran pitkä ja suhde tärkeä, että kyllä kumppanin valintaa kantsiikin panostaa. Jos hän huomaa, hymyile. Jos nainen on kavereidensa kanssa, mene jossain vaiheessa ja pyydä ensin tansiin. Jos oudossa seurassa tuosta vaan läjäytät repliikkisi, kyllä sua voidaan katsoa vähän kummasti. Epävarmuus saa käyttäytymään oudosti myös tyttöporukan, nauru ja kikatus on sitä. Epävarmuus, kateuskin, yllätystilanne ja sitä rataa. Kahden kohtaaminen on aidoin ja varmin. Juttele noi"sydänjuttelut" vain hänelle. Vaikka parin tanssin väliajalla, jos ei muuten. Pyydä tanssin jälkeen lupaa uuteen myöhemmin.

Siltä pohjalta vois lähteä, jos pysyvämpää haet yökerhoista tms.

Älä ajattele iskemistä, ajattele Häntä. Ole oma itsesi, mutta nosta katse navastasi toisen ihmisen kasvoihin, Hänen, joka ehkä myöskin etsii...

tarkoitin tämän kyllä toiselle kysyjälle, mutta tuli sulle:)
        Ei hätiä, saat säkin kokeilla

• itsevarma hymynaama

Nämä itsevarman oloiset, puheliaat ja herkästi hymyilevät/euforiset miehet käyttävät amfetamiinia, joka on suomessa erittäin suosittu tajuste ihan ilmeisistä syistäkin. Pelkän viinan voimalla ei naisia keskustan klubeilta isketä.

Amfetamiini toimii.

Naisten lähettämät lässytysohjeet eivät toimi.

• oujeeaaah
        itsevarma hymynaama kirjoitti:

Nämä itsevarman oloiset, puheliaat ja herkästi hymyilevät/euforiset miehet käyttävät amfetamiinia, joka on suomessa erittäin suosittu tajuste ihan ilmeisistä syistäkin. Pelkän viinan voimalla ei naisia keskustan klubeilta isketä.

Amfetamiini toimii.

Naisten lähettämät lässytysohjeet eivät toimi.

Miten olla käytännössä ihana ja jännittävä? Vienkö ruusupuskan mut sanon et oon vaikeastitavoiteltava?

• akskaaaas
        oujeeaaah kirjoitti:

Miten olla käytännössä ihana ja jännittävä? Vienkö ruusupuskan mut sanon et oon vaikeastitavoiteltava?

:D:D:D:D:D:D

• vaikea selittää

itsekin valitettavasti tiedän tuollaisia ihmisiä ja muutamalle joutunut pakit antamaan tämän vuoksi. Kaikinpuolin kaikki kunnossa, ei mitään varsinaista vikaa, eikä löydy etsimälläkään, hyviä puolia erittäin paljon, josta kaikki voi olla samaa mieltä. Mutta. Niissä toisissa on se persoona, mikä ihastuttaa tai vihastuttaa. Sä olet ehkä se anopin unelmavävy, mutta sussa ei ole mitään tarttumapintaa, mitä on joissakin eri tavalla. Sä olet hyvä ja kiltti ja kohtelias, hyvin voi mennä elämässä muutenkin, mutta susta jotenkin huokuu se, että sä olet sitä kaikille ja juuri samalla tavoin. se, mitä toinen on sun kanssa, hänen olemuksensa valuu susta kuin vesi hanhen selästä. Sen jotenkin vaistoaa ihmisestä, että hänen kanssa ei saa itselleen sitä jotain erityistä, tai ei tartu mihinkään. Ehkä itse voit viihtyä tilanteissa, mutta joskus naiselle voi tulla sellainen olo, että olisi ollut ihan sama tilata deitti deittipalvelusta, kun tuntuu niin kliiniseltä hommalta, eli kaikinpuolin sujuu, mutta pinnan alla ei ole mitään kemiallista tai henkistä liimapintaa henkilökohtaisesti tän naisen kanssa. Se vaan jättää kylmäksi, vaikka se tuntuisi kummastakin miten pahalta.

Älä yritä kysyä, mitä se persoonallisuus on, ei sitä voi antaa. Joskus on tullut sellainen olo, että vaikka ihminen käyttäytyisi kuinka luontevasti hyvänsä, se todellinen syvä luonne jää sitten piiloon sen kaiken muun alle tai jos se on sitä, sitä ikäänkuin jää kaipaamaan. Ikäänkuin keskustelisi jonkun kohteliaan ja asiallisen virkailijan kanssa, mutta hän tekee hommaa vain viran puolesta, vaikka muuten synkkaisi miten.

Toimii myös päinvastoin. Sitä katsoo ihmeellisiä asioita läpi sormien tai moni asia on täysin toisarvoista, kun ihmisestä tulee esiin se syvin aito kaikkea näkyvää syvemmällä oleva olemus ja hän viestittää sitä jotenkin aivan täysin tiedostamattakin aidosti. Ja siinä tilanteessa kun se tarttumapinta kohtaa jonkun siihen vastaavan naisen, tulee kiinnostus. Se voi tulla jo siitä ensimmäisestä katseestakin tai sitten myöhemmin, mutta jos sitä ikäänkuin henkeä ei ihmisestä löydy, hänestä ei voi kiinnostua. Lapsissa on se tarttumapinta vahvimmillaan. Aikuisilta se saattaa kadota kokonaan tai peittyä täysin. En tarkoita, etteikö saisi käyttäytyä aikuismaisesti ja pitäisikin, mutta se joku perusminä, mikä ihmiseen kuuluu, on tärkeää.

• n24-

Ole vain oma itsesi. Tämä nainen ainakin arvostaa kilttiä ja mukavaa miestä, ei minua ainakaan kiinnosta itsekkäät öykkärit, ei ole koskaan kiinnostanutkaan. Ja kiltillä siis en tarkoita vässyä joojoo-miestä, jolle minun mielipide on myös hänen, vaan ihan normaalia mukavaa ja kivaa miestä.

Eli tosiaan, ole oma itsesi, varmasti tuollainen mies kumppanin itselleen löytää.

• sinuakin

Jos miehellä on kuuluva ja selkeä ääni, ja katsoo silmiin puhuessaan, muuten voi olla vaikka minkälainen narsisti ja patologinen valehtelija. Nainen valitsee tämän selkeä-äänisen narsistin aina mieluummin kuin rehellisen, mutta vähänkin ujon ja epäselvästi puhuvan, epäitsekkään ja kiltin miehen. Ulkoisesta käytöksestä ja manipulointitaidosta se on kiinni eikä henkisistä ominaisuuksista.

• Beyond 30...

Tässä ketjussa on käytetty sanaa kusipäisyys niin kuin jonkin miehen naisille kelpaavuuden mittarina. Mielestäni on kuitenkin kyse ennemmin siitä, että tyypillä on omaa tahtoa ja omia mielipiteitä, luonnetta siis. Jos on liian kiltti, jees-jees -mies, myötäilee kaikessa, niin onhan se h*lvetin tylsää. En minä ainakaan jaksa kaiun kanssa keskustella, kyllä kahden ihmisen välillä tulee olla jotain "kitkaa" (enkä nyt tarkoita riitaa ja tinkaamista välttämättä, vaikka jotkut nauttivat siitäkin). Tämä koskee myös naispuolisia ystäviäni, en oikein koe että siinä ihmissuhteessa on mitään annettavaa kummallekaan jos vain kaikin keinoin tähdätään siihen, että "rauha" säilyy ja ollaan samaa mieltä.

Miehellä tulee siis olla omaa tahtoa, omia intressejä ja mielipiteitä. Olla jossain määrin itsenäinen, eikä naisen hyväksynnästä nöyrästi riippuvainen. Puolustaa omaa mielipidettään jos ei vakuutu toisen perusteluista, ja sanoo jos asia x tai y ei sovi. Kas, se on mielestäni ihan jotain muuta kuin kusipäisyys.
      Kusipää hakkaa, valehtelee, pettää, on toista huomioimaton jne. Tottakai tulee olla kiltti ja huolehtiva, mutta ei toisen eteen tule käydä rähmälleen kummankaan, ei miehen ei naisen. Mistä mä tiedän että tykkääkö se oikeasti minusta, jos se vain on nöyrästi pompoteltavissa, hakee vain jotain johon takertua?

• M28*

http://www.youtube.com/watch?v=p1a_4CN4onA

• naisensaannissa

"Kusipää hakkaa, valehtelee, pettää, on toista huomioimaton jne."

Nimenomaan valehtelijoilla ja pettäjillä noita naisia on vaikka miten paljon. Rehellisyydestä ei ole yhtään mitään hyötyä käytännössä, vaikka jotkut naiset väittävätkin arvostavansa rehellisyyttä, kuitenkin valitsevat sen pettäjän ja valehtelijan.

• Beyond 30
        naisensaannissa kirjoitti:

"Kusipää hakkaa, valehtelee, pettää, on toista huomioimaton jne."

Nimenomaan valehtelijoilla ja pettäjillä noita naisia on vaikka miten paljon. Rehellisyydestä ei ole yhtään mitään hyötyä käytännössä, vaikka jotkut naiset väittävätkin arvostavansa rehellisyyttä, kuitenkin valitsevat sen pettäjän ja valehtelijan.

Jaa sua alko sitten provottaa?

• :P

Ehkä sun käytöksestä puuttuu "munaa." Eli oot sellainen eunukkimaisen kiltti ja turvallinen, setämäinen mukava möllikkä, jonka ei vois edes kuvitella harrastavan seksiä. Pilkettä silmäkulmaan, semmoista eroottisuutta peliin että syntyy seksuaalista jännitettä sun ja naisten välille. Flirttiä! Jos oot kuin pikkuveli tai koiranpentu, niin ei sua kukaan ajattele miehenä vaan just semmosena -pikkuveljenä. Oot vaan kiva poju. Löydä sisäinen Machosi!

• jadez69

Luin ton sun tekstin ja mietiskelin että onko sunlaisia kundeja vielä olemassa... pakko ihan suoraan sanoo että sunlainen mies ois todellinen unelma :)
      Miten teidänlaisiin pystyy tutustumaan?

• eleonora...

Juuri kuule kuvailit unelmien miehen. Sinä et vain ole kohdannut sitä unelmiesi naista. Jatka vain etsimistä, ei me kaikki naiset olla vain jännityksen/pelimiesten perässä!

• vaikea valinta

Nin se valitettavasti menee, että vaikka kuinka toisista miehistä näkee, että ne olis niin hyviä valintoja mieheksi, isäksi jne, niin jos ei vaan tule sitä seksuaalista kipinää ja kiinnostusta heti alkuun, ei sitä voi väkisin yrittää jotain suhdetta aloittaa.

Oon tavannut muutaman kiltin miehen elämäni aikana. Kaikki on olleet tosi täydellisiä kaikin puolin, oikein ihania, kehuneet mua, olleet tosi kilttejä jne. Mutta mä en vain ole kiinnostunut niistä seurustelu mielessä. Aina tämän sanottuani näille miehille on tehnyt vain mieli lyödä päätä seinään, kun tietää että taas heitti todella hyvän miehen menemään. Mutta minkäs teet. Ei kai sitä voi teeskentelemäänkään alkaa.

Nykysestä miehestä tiesin samantien että oon tosi kiinnostunut siitä ja halusin saada sen itelleni. Ehkä tässä on just tämä, että mun piti tosiaan yrittää saada tämä mies itselleni. Noista kilteistä miehistä taas tiesin että olisin saanut ne jos olisin halunnut. Sehän tässä ottaa päähän, että tiedän ettei tämä nykynen mies ole mitenkään unelmamies, mutta tykkään siitä kauheasti ja sen kanssa elämä on tapahtumarikasta ja jännittävää. Ollaan seurusteltu viisi vuotta ja tiedän että hän oli aika naistenmies/peluri ennen kun tavattiin. Kyllä hän edelleen flirttailee muille naisille. Mutta joku hänessä vain kiinnostaa, itsevarmuus, sponttanius, tilateen haltuun ottaminen. Hän osaa olla ennalta arvaamaton, esim ensimmäisillä treffeillä hän vei minut aitojen ali kielletylle alueelle hyppyrimäkien näköalapaikalle. Kai naiset sitten syttyy sellasesta pienestä kurittomuudesta, rajojen rikkomisesta, minä ainakin.

Mutta siis tän jutun pointti oli se, että kyllä minä ainakin tiedän, että tavallaan olen valinnut tyhmästi, paremminkin olisin voinut valita, olisin voinut saada helpon läpi elämän kestävän parisuhteen, mutta valitsin sen johon tunnen kipinää ja missä on sellasta intohimoista rakkautta, ei toverirakkautta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5140
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1643
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1479
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1406
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1205
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1110
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    10. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      16
      827
    Aihe