Arvet ja muut..

ex-avanne

Kysäsempä nyt vaan, kun on mieltä kalvanut.. Tosiaan viime kesänä minulle tehtiin paksusuolen poistoleikkaus ja pitkälle syksyyn jouduin elelemään avanteen kanssa. Siitä nyt pääsin ja homma toimii hyvin. Voin olla ihan onnellinen ja huoleton pitkästä aikaa. :)

Kuitenkin maha on aika hurjan näköinen ja häpeän sitä. Itsevarmuus ei muutenkaan ole ihan 100% ja tilannetta ei helpota, että ainut kerta kun olen mahaa näyttäny muuta kuin läheisille ihmisille, herra tuijotti hetken ja lähti nopeesti pois. :( Onko se niin paha juttu? Miten mie ikinä uskallan enää ottaa paitaa pois? Kuinka paljo pitää tykätä toisesta, että se ei haittaa? Tai.. äh. Miten saan sen selitettyä, että joo- ei mul mikään rutto ole, joka tarttuu? :/

14

1249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies jossain

kypsälle ihmiselle joka sua rakastaa ei arvella ole mitään väliä!Niin yksinkertaista se on.

• ensimmäisenä

kannata näyttää mutta totuushan on se että jos ihminen on kohdannut elämää ja osaa oikeasti rakastaa niin eihän tuo ole este eikä mikään.

Mieti omalla kohdallasi miten reagoisit toisessa johonkin vastaavaan "poikkeavuuteen" tai "virheeseen".

• Mihinkään ei ikinä pidäkään

Luottaa liian itsevarmasti. Ja mitä "tykkämiseen" tulee niin heti kun tunnet luottamuksella tekeväsi oikein, vasta sitten voit myöntää tunteesi. Ja harkitse toki sitäkin, toimitko sittenki liian hätiköidysti. Tiedäthän että tunnin olista voi tulla elämänmittainen suru.

• ole haitannut

omat arpeni. Yksi iso ja toinen pienempi joita en enää muista itse edes, tosin ovat kyllä siistin näköiset. Niistä on enempi vitsailtu siihen malliin että kohtahan siinä vatsalla voisi pelata ristinollaa, kauniit arvet kuulemma. Se kyllä vie aikaa ennenkuin arpi vaalenee, punaisena se on ruma. Jos on arvesta kiinni välittäminen ja tykkääminen niin aika kauheeta, sellaset ihmiset joutaa mennäkin koska aina voi tulla jotain muuta ja siihenkö sitten homma kaatuu. Näitä palstoja kun lukee tulee kyllä tunne ettei sairauksia ole kenelläkään.

• Eihän se nyt

Mistään leikkauksesta tai siitä jääneistä arvista ole kiinni. Tai en ainakaan tarkoittanut sitä.

• Lessa
        Eihän se nyt kirjoitti:

Mistään leikkauksesta tai siitä jääneistä arvista ole kiinni. Tai en ainakaan tarkoittanut sitä.

itekki olen lapsensaannin aikana saanu arpia, on reisien yläosasta pohkeen puoliväliin aivan raskausarvilla, uimarannat vähän arveluttaa mut eipä tuo ukko ole mihinkään hävinny ja sano itekki eipä nuita nyt huomaa kun on ihan muuta kateltavaa, jos on jotain oikeeta ja aitoa sen miehen kanssa niin siinä pienet kosmeettiset ongelmat oo mitään:)

• Joita hätkähdin muutaman sekunnin ajan ja sitten vain tajusin että ne ovat osa häntä. Sitten en niistä enää piitannutkaan.

Jos (vain) se että sulla on arpia on miehelle joku kynnyskysymys voit olla tyytyväinen siihen että sulla on jotain mikä karkea-erottelee jyvät akanoista.

• ex-avanne

Niin kai sitte. :) Se vaan tuntuu, nyt niin isolta asialta. Itse tietenkin suhtautuisin toisen arpiin eri tavalla, kun itselläkin on, eli en osaa suhteuttaa sitä. Se tilanne vaan on niin kirkkaana mielessä ja siitä tulee niin paha olo vieläkin. :( Muistan ehkä ikuisesti tän tyypin ilmeen. Tuntuu, että nykyään on kaikki niin ulkonäkökeskeistä.. plah.

• ex-avanne kirjoitti:

Niin kai sitte. :) Se vaan tuntuu, nyt niin isolta asialta. Itse tietenkin suhtautuisin toisen arpiin eri tavalla, kun itselläkin on, eli en osaa suhteuttaa sitä. Se tilanne vaan on niin kirkkaana mielessä ja siitä tulee niin paha olo vieläkin. :( Muistan ehkä ikuisesti tän tyypin ilmeen. Tuntuu, että nykyään on kaikki niin ulkonäkökeskeistä.. plah.

Gangs of New York ja arvet saavat ihan uuden merkityksen :-)

• sulle ja mulle = )
        ex-avanne kirjoitti:

Onhan se selvä, että alussa tuollainen jännittää. Mutta sulla on paljon kohtalotovereita, et nimittäin ole ensimmäinen etkä viimeinen ihminen, joka jätetään pienen ulkonäköasian takia omiin oloihinsa. Tiedän, se hetki tuntuu aivan lohduttoman kamalalta.

Jos yhtään helpottaa, niin kerron, että mulla on kropassa arpi kauneusleikkauksen jäljiltä (kaikista leikkauksista kun jää arpia) eli tavallaan mun tilanne on sikäli ikävämpi, että tämä arpi on aiheutunut suoraan omasta turhamaisuudestani ja "ilonpidosta". Toisaalta, jos se on jollekulle este, niin ulkonäköni olisi ollut este naturellinakin, ajattelen.

• Kokeneemmat suhtautuvat mei...
        ex-avanne kirjoitti:

Loppujenlopuksi aika ymmärtäväisesti ja tarvittaessa jopa opettavaisestikin. Ymmärtäisi vain itsekin sen oman vastuunsa kunnolla. Muutenhan kaikki työt voivat loppua alasta riippumatta.

• diipadaa

Arpia on mullakin reisissä,en kehtaa näyttää itteeni kellekkään... Ite oon tottunut kun niin kaun olleet, kasvun ja naiseks muotoutumisen mukana tuli kunnon raskausarvet,mut so what..

• että,,

joku voisi pelkän arven takia jättää?? itse en voisi kuvitella että niin tekisin.

• ex-avanne

Se tilanne oli nyt vähän sellainen hetken ilo eli ei mikään pitkäaikainen suhde tai mitään. Erehdyin varmaan luulemaan vähä liikoja koko jutusta. :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe