Onko kukaan teistä töissä Ventafonilla, tai joku tuttunne, tutun tuttu? Millainen työnantajana ja millainen kokemus paikasta? Olen menossa huomenna haastatteluun/koulutukseen sinne Kuopion toimistoon ja jos aloitan työt niin tarkoitus tehdä kotoa käsin etänä. Olisin vinkeistä kiitollinen!
[email protected]
LINKKI: http://www.ventafon.fi/
VENTAFON TYÖNANTAJANA?
4
2328
Vastaukset
- mut peruin
aika epätodennäköiseltä tuntui saada sieltä mitään toimeentuloa, firma tuntuu olevan ihan jees.
Mullakin oisi ollut koulutus Kuopiossa- Churinga
moi olitko menossa "itekseen" vaiko esim. työkkärin kautta? Mä hain matkakulukorvausta sieltä ja nyt ne oottaa et mä kans sinne huomenna meen... :/ eli käyn nyt tsekkaamassa paikan ja homman...eihän sitä tiedä jos se oiski ihan jees, tekisin ite sitä etänä...
- -edellinen
Churinga kirjoitti:
moi olitko menossa "itekseen" vaiko esim. työkkärin kautta? Mä hain matkakulukorvausta sieltä ja nyt ne oottaa et mä kans sinne huomenna meen... :/ eli käyn nyt tsekkaamassa paikan ja homman...eihän sitä tiedä jos se oiski ihan jees, tekisin ite sitä etänä...
Olin menossa lehti-ilmoituksen perusteella,
tosin siinä oli toimimaton linkki, mutta soittelin sinne ja kyselin asiaa.
Varmaan firma ja henkilöstö on ihan jees, mutta
kauheasti pitäisi tehhä kauppaa että pääsisi
tulokseen.
Ja kun tuotteilla on pitkät takuut niin samaan
paikkaan on sitten hankala myydä mitään lisää,
pitäisi olla iso ja laja markkina-alue.
Tähän ajatukseen se tökkäsi mulla. Menee kyllä
ihan OK sivubisneksenä, mutta ei välttämäti
päätoimisena.
- Edelleen minä
Hei!
Minä olin joskus silloin siellä töissä kun se oli vasta perustettu. Kaikki vaikutti aluksi ihan jees mut sit alkoi noin 3-4 kk kuluttua soimaan hälytyskellot.
Silloin ne myi pölypusseja ja puhelinmyyntinä tietenkin.
Noh, minä reippaana ja tunnollisena tyttönä tein hommia ku hullu ja sain jopa viinipullon siitä hyvästä :)
Kilpailu työntekijöiden kesken oli kovaa!!
Lopulta väsyin ja huomasin et yhteen nurkkaan eli "pääkonttoriin" alkoi kertyä paljon palautuksia,niitä pölypusseja. Aloin ahdistua ja paniikissa epäilin etten saanut tarpeeksi palkkaa (max. n.300 e/kk)
Porukka oli eli Anssi ja se toinen mies tosi mukavia ja ilmapiiri oli leppoisa.
Meillä oli hyvä tiimi silloin ja sen turvin sitä vaan jaksoi ja jaksoi...plus muut edut kuten ilmainen kahvi ja "bonuspalkat" :)
He jopa auttoivat minut kerran pois Turusta kun jäin sinne rahattomanan jumiin.
:O
Opin siellä paljon ja näin jälkikäteen varsinkin!! Kiitos miehet plus nainen (sihteeri?) ja muut työkaverit:)
nimimerkki: "Hieno kokemus"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191