Onko väärin olla ihastunut hyvään ystäväänsä? Olemme molemmat aloittaneet tänä syksynä opiskelun yliopistossa ja itse ihastuin tuhon poikaan heti ensimmäisien keskustelujen jälkeen. Meistä on tullut todella hyvät ystävät ja kaveriporukkamme näkee päivittäin koulun ulkopuolellakin.
Vielä syyslukukaudella poika vaikutti myöskin kiinnostuneelta, mutta nyt uskon tunteideni olevan yksipuolisia. Olen kuitenkin kyllästynyt tilanteeseen ja tahdon edetä johonkin suuntaa.
Kannattaako minun ottaa riski ja kertoa tunteistani? Silläkin uhalla että pilaan hyvän kaveruuden...
Saako opiskelutoveriin
ihastua?
3
813
Vastaukset
- ensin mikä on tilanne,,
koska hyvä ystävyys on monesti arvokkaampi kuin...
mutta ystävyys on myös hyvä pohja suhteelle.- kerro!
Itse menetin kaverin kun sanoin hänelle asiat niin kuin ne olivat. Äijä säikähti ei pystytty oleen samassa tilassa...oli perkeleen vaivaantunutta joka kerta
- luokkakaverin kanssa 2 vuot...
Itselläni oli muinoin samantapainen tilanne. Olimme olleet jo useamman vuoden kavereita ja kun mies sitten erosi silloisesta tyttöystävästään. Pian aloimme viettämään aikaan kahden yhä enemmän ja enemmän kunnes lopulta kerroin ukolle kuinka upea hän olikaan;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862