Takapuolen ja vatsan kiinteytys??

Mekosn ostanut

Ostin kesäksi juhlamekon ja vatsa pitäisi saada nyt kiinteytettyä pienemmäksi. Itsellä usein turpoaa maha todella paljon kun syö ja muutenkin läskiä siinä niin osaisko joku kertoa miten sais liikunnalla ja ruokalilu totumuksia muuttamalla vatsan seutua litteämmäksi?? Eli mitä minun pitäisi tehdä että saisin vatsani kiinteämmäksi??

Sitten toinen juttu. Minulla on iso takapuoli varsinkin sivusta katsoen ja muutenkin se roikkuu inhottavasti koska kauheet läskit siinä. niin miten saisin kiinteytettyä takapuoltani ja ehkä myös samalla reisiäni? Millaista liikuntaa ja vaikuttaako ruokailu ja syöminen tähän, jos vaikuttaa niin miten ja mitä pitää tehdä että vaikuttaisi vain hyvällä tavalla??

Kiitos jo etukäteen jos joku viittii vastata!! Kesäksi pitäisi saada kuntoon että juhla mekkoa voi käyttää :))

5

2089

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiippi

jassoo kuulosti tutulta noi sun laihdutus keinot.itse sain näin laihdutettua varsinkin lapsen teon jälkeen.vaalea leipä pois,kahvileipiä joskus esim. kerran viikossa herkkuhetki mutta ei silloinkaan hirveitä.sitten itse kävelin aika paljon aluksi muutaman kuukauden.sit kun sain painoo tippuun niin olen ylläpitänyt sitä että välillä ajan kuntopyörällä,ja sit mulla on hulahulavanne tekee muuten tosi hyvää kun tekee esim. 500kertaa tai 200 miten jaksaa ja kunnolla pyörittää lannetta.mulla autto vyötäröön ja reisiin.sit kyykyt on kanssa hyviä jos takapuolta meinaa pienentää.mut vaatii noin pari kuukautta ainakin sisukkuutta. tsemppiä sulle.

• timmittäjä

syöt vähemmän sokeria/rasvaa/hiilihydraatteja, tai yleensäkkin pienennät annoskokoja ja lopetat sen turhan herkuttelun ja mässäilyn. lihava ihminen ei saa vatsaa litteäksi millään porkkanakuurilla! ja se on elämäntapamuutos eikä laihdutuskuuri jos oikesti aioo tehdä itselleen jotain.

aamuin illoin vatsoja ja syviä kyykkyjä (kädet niskan taakse ja meet kyykkyyn-ylös hitaasti niin kauan kuin jaksat) kannattaa molemmat tehdä esim kolmen sarjoissa, eli niin paljon kuin jaksat -pieni tauko -niin paljon kuin jaksat....

hanurissa on ihmiskehon isoimmat lihakset, siispä kyykyt polttavat rasvaa tehokkaasti ja vaikuttaa peffan terhakkuuteen. :)

• ääh

Haluaisin itsekin kiinteytyä reisistä, takapuolesta ja vatsasta. En ole ylipainoinen mutta haluaisin olla laihempi. Eniten vaivaa kuitenkin alavartalo joka on hieman raskaampi ja se häiritsee minua koska olen vasta 17. Melkein koko kevään kävin lenkillä säännöllisesti ja tein reisi liikkeitä, mutta ei tuntunut tehoavan..ja luovutin. Ehkä olisi pitänyt vielä jatkaa jumppailua ja lenkkeilyä niin tulokset olisivat alkaneet näkyä. Kuinka kauan pitää jaksaa, että tulokset alkavat edes näkyä?

• Älä maksa liikaa

Sitä saa nykyisin jo kauneussalongeistakin.
      Jatka vain treeniä ja diettiä!

• TIMMITYTTÖ

Sain kauneushoitolan happihoidolla kiinteän vatsan ja takamuksen! 5 kertaa oli riittävä määrä minulle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      347
      2969
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1292
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1275
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1225
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1037
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe