Takapuolen ja vatsan kiinteytys??

Mekosn ostanut

Ostin kesäksi juhlamekon ja vatsa pitäisi saada nyt kiinteytettyä pienemmäksi. Itsellä usein turpoaa maha todella paljon kun syö ja muutenkin läskiä siinä niin osaisko joku kertoa miten sais liikunnalla ja ruokalilu totumuksia muuttamalla vatsan seutua litteämmäksi?? Eli mitä minun pitäisi tehdä että saisin vatsani kiinteämmäksi??

Sitten toinen juttu. Minulla on iso takapuoli varsinkin sivusta katsoen ja muutenkin se roikkuu inhottavasti koska kauheet läskit siinä. niin miten saisin kiinteytettyä takapuoltani ja ehkä myös samalla reisiäni? Millaista liikuntaa ja vaikuttaako ruokailu ja syöminen tähän, jos vaikuttaa niin miten ja mitä pitää tehdä että vaikuttaisi vain hyvällä tavalla??

Kiitos jo etukäteen jos joku viittii vastata!! Kesäksi pitäisi saada kuntoon että juhla mekkoa voi käyttää :))

5

2079

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiippi

jassoo kuulosti tutulta noi sun laihdutus keinot.itse sain näin laihdutettua varsinkin lapsen teon jälkeen.vaalea leipä pois,kahvileipiä joskus esim. kerran viikossa herkkuhetki mutta ei silloinkaan hirveitä.sitten itse kävelin aika paljon aluksi muutaman kuukauden.sit kun sain painoo tippuun niin olen ylläpitänyt sitä että välillä ajan kuntopyörällä,ja sit mulla on hulahulavanne tekee muuten tosi hyvää kun tekee esim. 500kertaa tai 200 miten jaksaa ja kunnolla pyörittää lannetta.mulla autto vyötäröön ja reisiin.sit kyykyt on kanssa hyviä jos takapuolta meinaa pienentää.mut vaatii noin pari kuukautta ainakin sisukkuutta. tsemppiä sulle.

• timmittäjä

syöt vähemmän sokeria/rasvaa/hiilihydraatteja, tai yleensäkkin pienennät annoskokoja ja lopetat sen turhan herkuttelun ja mässäilyn. lihava ihminen ei saa vatsaa litteäksi millään porkkanakuurilla! ja se on elämäntapamuutos eikä laihdutuskuuri jos oikesti aioo tehdä itselleen jotain.

aamuin illoin vatsoja ja syviä kyykkyjä (kädet niskan taakse ja meet kyykkyyn-ylös hitaasti niin kauan kuin jaksat) kannattaa molemmat tehdä esim kolmen sarjoissa, eli niin paljon kuin jaksat -pieni tauko -niin paljon kuin jaksat....

hanurissa on ihmiskehon isoimmat lihakset, siispä kyykyt polttavat rasvaa tehokkaasti ja vaikuttaa peffan terhakkuuteen. :)

• ääh

Haluaisin itsekin kiinteytyä reisistä, takapuolesta ja vatsasta. En ole ylipainoinen mutta haluaisin olla laihempi. Eniten vaivaa kuitenkin alavartalo joka on hieman raskaampi ja se häiritsee minua koska olen vasta 17. Melkein koko kevään kävin lenkillä säännöllisesti ja tein reisi liikkeitä, mutta ei tuntunut tehoavan..ja luovutin. Ehkä olisi pitänyt vielä jatkaa jumppailua ja lenkkeilyä niin tulokset olisivat alkaneet näkyä. Kuinka kauan pitää jaksaa, että tulokset alkavat edes näkyä?

• Älä maksa liikaa

Sitä saa nykyisin jo kauneussalongeistakin.
      Jatka vain treeniä ja diettiä!

• TIMMITYTTÖ

Sain kauneushoitolan happihoidolla kiinteän vatsan ja takamuksen! 5 kertaa oli riittävä määrä minulle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      60
      3368
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2970
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2366
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1396
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      812
    Aihe