Luin uudesta Pirkka-lehdestä ihonhoidosta ja tuli vastaan sana DEKOLTEE(decoltee) ! En ikinä ole tiennyt että minulla on sellainen paikka kropassani,enkä tiedä vieläkään,mutta voidetta siihen pitäisi muistaa laittaa. Auttakaa mummelia,että saan sielulleni rauhan,eli missä on minun dekolteeni. Ehkä olen onnekseni ja tietämättäni tuhrannut rasvoja ko. paikkaan.
Aukko sivistyksessäni.
3
299
Vastaukset
- kaulasta tissivakoon
eli se alue, joka naisella avokaulaisessa puvussa paljastuu naaman lisäksi.
- nätimpi sana
Niin, tuossa se määritelmä jo tulikin. Dekoltee (ransk. decolletage) on tällainen vähän hienotunteisempi sanavalinta kuin "tissivako".
Siihen voi laittaa samaa rasvaa kuin kasvoihin, jos jotain rasvaa pitää laittaa. Sitäkin aluetta kannattaisi muistaa ainakin kesällä ja käyttää siinä kunnollista aurinkovoidetta. Monilla on käynyt niin, että kasvoja on hoidettu mutta dekolteen iho on pahasti kärsinyt. nätimpi sana kirjoitti:
Niin, tuossa se määritelmä jo tulikin. Dekoltee (ransk. decolletage) on tällainen vähän hienotunteisempi sanavalinta kuin "tissivako".
Siihen voi laittaa samaa rasvaa kuin kasvoihin, jos jotain rasvaa pitää laittaa. Sitäkin aluetta kannattaisi muistaa ainakin kesällä ja käyttää siinä kunnollista aurinkovoidetta. Monilla on käynyt niin, että kasvoja on hoidettu mutta dekolteen iho on pahasti kärsinyt....tietää tuokin asia. Paha kyllä,en ole muutoin kuin auringossa kesäisin voiteita decolteeheni käyttänyt.Onneksi se ei ainakaan ihan ole ränsistynyt,suojassa kun on ollut. Kiitos ystävällisille neuvojille !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770