siitä, että ensimmäisillä ja toisilla tärskyillä epäilee tunteitansa..? MUTTA jonkin ajan päästä huomaa tykkäävänsä enemmän?
Onko kellään kokemusta
1
567
Vastaukset
- on kokemusta
Itse olen ns. hitaasti ihastuvaa sorttia että ensimmäiset treffit vaikka jännittävät hieman niin tunteita ei välttämättä ole pelissä paljoa mutta kun tutustuu toiseen enemmän niin kun on tottunut toisen läsnäoloon niin siinä alkaa tuntea itsensä niin kotoisaksi että alkaa tykätä todellakin paljon enemmän kuin aluksi.
Erään jutun yhteydessä olin ekan kerran jälkeen "no oli ihan kiva tavata" ja toisten jälkeen "mitäköhän tästäkin muka tulee", kolmansien jälkeen tuntui vaikealta jo lähteä kotiin ja taisin leijua enemmän poispäin kuin kävellä.
Tietysti se aikanaan kariutui mutta ei kannata todellakaan luottaa etteikö tunteita voisi herätä myöhemmässä vaiheessa enemmän kuin heti aluksi. Alussa voi olla nihkeyttä tutustua ja kaikki myös saattaa olla vähän liian "virallista". Mutta sitten kun rentoudutaan niin "puff" se on siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760