Miksi moni nainen rakastaa lemmikkiään enemmän kuin poikaystävää tai aviomiestä?
Nainen ja lemmikki
43
1597
Vastaukset
- Lemmikkini
on uskollinen, lojaali, ei riitele, ei sano vastaan, ei arvostele, ei esitä vaatimuksia, rakastaa minua aidosti sellaisena kun olen, ottaa minut riemuiten vastaan vaikka olisin poissa vain pari minuuttia jne. Vieläkö ihmettelet?
- Nikke knakkerton
No huhuh! Jos minulla olisi kuvailemasi mukainen nainen, niin johan siihen tylsistyisi viikossa!
Kuvailitko thaimorsianta?
Eikö sinun mielestäsi siis saa olla muita kuin oma mielipiteesi? Aika kehittymätön näkemys, oletko despootti? - luepas tarkemmin
Nikke knakkerton kirjoitti:
No huhuh! Jos minulla olisi kuvailemasi mukainen nainen, niin johan siihen tylsistyisi viikossa!
Kuvailitko thaimorsianta?
Eikö sinun mielestäsi siis saa olla muita kuin oma mielipiteesi? Aika kehittymätön näkemys, oletko despootti?Kyllä minä haluaisin miehen joka on uskollinen, lojaali, ei riitele (vaan keskustelee asiallisesti), ei arvostele ("mitä sulla on päälläsi...??? ", "oletpa tyhmä kun noin teet"...), joka ei esitä vaatimuksia ("tee sitä, tee tätä..."), joka rakastaa minua aidosti sellaisena kun olen, joka ottaa minut ilomielin vastaan kun tulen kotiin jne. Eiköhän näitäkin "kunnon miehiä" ole olemassa. Ne toiset hakevat niitä mainitsemiasi Thai-naisia joita saavat polkea vapaasti mielen mukaan.
- naisen joka
luepas tarkemmin kirjoitti:
Kyllä minä haluaisin miehen joka on uskollinen, lojaali, ei riitele (vaan keskustelee asiallisesti), ei arvostele ("mitä sulla on päälläsi...??? ", "oletpa tyhmä kun noin teet"...), joka ei esitä vaatimuksia ("tee sitä, tee tätä..."), joka rakastaa minua aidosti sellaisena kun olen, joka ottaa minut ilomielin vastaan kun tulen kotiin jne. Eiköhän näitäkin "kunnon miehiä" ole olemassa. Ne toiset hakevat niitä mainitsemiasi Thai-naisia joita saavat polkea vapaasti mielen mukaan.
- ei odota minulta mitään, vaan rakastaa minua tällaisena kuin olen
- käy töissä kun minä jään kotiin nukkumaan
- siivoaa jälkeni
- kantaa minulle ruoan kotiin ja pilkkoo sen kuppiini valmiiksi mukavan kokoisiksi suupaloiksi
- kehuu kuinka hyvä poika minä olen, kun nuolen muniani ja runkkailen
- rapsuttaa aina välillä
- antaa minulle makkaraa ja muita herkkuja silloin tällöin - kotieläintä
naisen joka kirjoitti:
- ei odota minulta mitään, vaan rakastaa minua tällaisena kuin olen
- käy töissä kun minä jään kotiin nukkumaan
- siivoaa jälkeni
- kantaa minulle ruoan kotiin ja pilkkoo sen kuppiini valmiiksi mukavan kokoisiksi suupaloiksi
- kehuu kuinka hyvä poika minä olen, kun nuolen muniani ja runkkailen
- rapsuttaa aina välillä
- antaa minulle makkaraa ja muita herkkuja silloin tällöinmistään löydät. Ja tuskin sinua kukaan kotieläimeksi huolii.
- olen.
Totta, olen aikanaan ollut suhteessa naisen kanssa, joka rakasti koiraansa niin paljon että se oli aina nukkuessakin kainalossa. Myös silloin kun minä olin siellä yökylässä, siinä aika äkkiä tuli sellainen olo, että mitäs minä täällä pyörimään kun nuo viihtyvät keskenään noin hyvin. Siinä vaiheessa se homma alkaa karata hanskasta, kun lemmikille aletaan leperrellä ja kuvitellaan sille henkisiä ominaisuuksia joita sillä ei yksinkertaisesti ole, koska sillä ei ole aivokapasiteettia siihen.
- vänkyrä-nainen
enempää rakastaisi, mutta yhtä paljon. Eihän ihmisen ja lemmikin rakastamista oikein voi verrata. Tai mä ainakin pitäisin miestäni tosi mustasukkaisena, jos se olisi vaikka mun koirasta mustasukkainen. (Lähinnä nyt koiraa tarkoitankin...En mitään kultakalaa tai hamsteria nostaisi miehen kanssa samalle tasolle.:) ) Ja tuon takia helpompaa onkin varmaan hankkia miehen kanssa yhteinen koira, et sekin kiintyy siihen koiraan, ettei se ole vaan MUN koira niin ei tuu sanomista.:)
- göjshsh
"enempää rakastaisi, mutta yhtä paljon. Eihän ihmisen ja lemmikin rakastamista oikein voi verrata. Tai mä ainakin pitäisin miestäni tosi mustasukkaisena, jos se olisi vaikka mun koirasta mustasukkainen. (Lähinnä nyt koiraa tarkoitankin...En mitään kultakalaa tai hamsteria nostaisi miehen kanssa samalle tasolle.:) ) Ja tuon takia helpompaa onkin varmaan hankkia miehen kanssa yhteinen koira, et sekin kiintyy siihen koiraan, ettei se ole vaan MUN koira niin ei tuu sanomista.:)"
Sinulle siis voimakkaimmat tunteet miestä kohtaan ovat samaa tasoa kuin lemmikkieläintä kohtaan. En tiedä kuka mies olisi niin idiootti että erehtyisi sun kanssa viettämään elämästään edes yhtä viikkoa?
- miksi,
nainen saattaa rakastaa lemmikkejään enemmän kuin miestä. Ehkä lemmikki ansaitsee suurempaa rakkautta ja kiintymystä mitä mies? Tämä ei välttämättä ole edes kovin paljon. Ajatelkaas mitä se tarkoittaa, jos vaikka rakastaa lemmikkitarantulaa tai käärmettä enemmin kuin miestä. Eh, ei voi kovin kummosesta miehestä olla kyse.
- hzdsh<s
ovat korvattavissaolevia ja "ei mitenkään kummoisia".
- ei ole
verrainnollinen mieheen,vain lähinnä lasten korvike. kun meillä naisilla on kuitenkin se hoivavietti.
- minuun.
Siksi kun se on rakastettavampi.
- StippaS
Höpsistä lemmikit ovat eläimiä ja ihmiset ihmisiä, eihän kyseisiä kuvioita voi edes verrata keskenänsä! Eläimistä tykkää ja niihin kiintyy vaan ei niitä nyt sillä tavalla rakasta kuin ihmistä..! Tai jos rakastaa niin silloin täytyy olla joku piuha pahasti väärinpäin ristissä pääkopan sisällä..
Toki itsekin tykkään suunnattomasti kissoistani, huvitun heikäläisten mottipäisistä systeemeistä kuten esim. tässä muutama päivä takaperin havahduin pesulla ollessa suihkuverhon takana kun toinen kissoista istua nakottaa pesukoneen päällä pää kenossa ja kaula pitkällä uteliaasti vahdaten allekirjoittanutta suihkuverhon takaa :D :D Sillä tavalla ovelasti tirkistellen, jottei suin surminkaan edes nenän pää kastu :D Ovat elämän piriste mokomat otukset- sheebailija
Juuri näin. En ainakaan itse voi verratakaan sitä mitä tunnen kissaani kohtaan siihen mitä tunnen kumppaniani kohtaan. Samoin kuin ei voi verrata rakkautta lapseensa ja kumppaniinsa, koska ne ovat niin erilaisia vaikka kuitenkin samanlaisia tunteita.
Jotkut ihmiset eivät ehkä kykene luottamaan tai osoittamaan kaltaiselleen sellaista kiintymystä jota eläintä kohtaan tuntee. Lisäksi, aina eläimiin liittyy kuitenkin valtasuhde isäntä/emänts vs. lemmikki/lapsi/alainen.
Näin pitää ollakin, onhan se nyt helvetin naurettavaa jos ihminen elää eläimensä ehdoilla! Jos koira johtaa laumaa, on sen omistajalla kyllä jäänyt hissi kerrosten väliin. - laumaa
sheebailija kirjoitti:
Juuri näin. En ainakaan itse voi verratakaan sitä mitä tunnen kissaani kohtaan siihen mitä tunnen kumppaniani kohtaan. Samoin kuin ei voi verrata rakkautta lapseensa ja kumppaniinsa, koska ne ovat niin erilaisia vaikka kuitenkin samanlaisia tunteita.
Jotkut ihmiset eivät ehkä kykene luottamaan tai osoittamaan kaltaiselleen sellaista kiintymystä jota eläintä kohtaan tuntee. Lisäksi, aina eläimiin liittyy kuitenkin valtasuhde isäntä/emänts vs. lemmikki/lapsi/alainen.
Näin pitää ollakin, onhan se nyt helvetin naurettavaa jos ihminen elää eläimensä ehdoilla! Jos koira johtaa laumaa, on sen omistajalla kyllä jäänyt hissi kerrosten väliin.sitä koiraa on vaikea rakastaa koska siitä tulee liian hankala. Et taida ymmärtää, kissaihminen kun olet.
- ~Vanilla~
Kyllä minä ainakin ihan rakkautta tunnen lemmikkejäni kohtaan, eikä mun päänsisäiset kytkennät ainakaan normaalia elämää estä elämästä... Eihän se samanlaista rakkautta ole kuin ihmisiä kohtaan, mutta rakkautta kuitenkin.
- etkgajsl
sheebailija kirjoitti:
Näin pitää ollakin, onhan se nyt helvetin naurettavaa jos ihminen elää eläimensä ehdoilla! Jos koira johtaa laumaa, on sen omistajalla kyllä jäänyt hissi kerrosten väliin.miehiä, siinä on juuri se vonkaaja/vongattava-suhde. Nainen rakastaa tunnetta kun tuntee itsensä haluttavaksi ja paremmaksi olennoksi kuin mies.
- cat_on_fire
Mulla on jo 20-vuotta ollut kissakaveri, joten enköhän mä sitä rakasta
- olla mustis
Niin siis taas tullaan tähän "pää"asiaan eli tunnepuolella se juttu menee näin.
-Nainen pitää lemmikistä ja rakastaa sitä eläimenä.
-Nainen pitää (ehkä) miehestä ja rakastaa sitä ihmisenä.
-Mies on mustis koiralle ihan suotta siis. Ihan yhtä hyvin hän voisi olla mustis naisen lempifarkuille tai lempiruualle koska nainen rakastaa niitäkin.
-Mies ei tunnista omaa mustasukkaisuuttaan ja väitttää siksi naisen rakastavan koiraa enemmän kuin häntä eli miestä itseään.
Vanha viisaus eli sama ihminen voi rakastaa useampaakin ihmistä tai asiaa jne. ilman että se olisi keneltäkään pois pitää ed.paikkansa.
- gjasökö
Naisethan tunnetusti rakastavat ystävättäriäänkin enemmän kuin omia miehiään. Katsos kun "nainen tuntee toisen naisen paremmin kuin yksikään vitun kusipää-mulkkumies".
- jkljkljkljkk
mulla on kaksi koiraa ja enköhän mä sen oman miehen laita ennemminkin etusijalle kun noi koirat. ..tai siis esimerkiksi en päästä noita mun koiria sänkyyn (koskaan),mielummin mä sen miehen vieressä nukun;) en tajua naisia,jotka päästää koiransa sänkyyn jos on mies kylässä jne
- on saanut
olla siinä sängyssä ennen kun se mies alkoi kyläilemään niin se ei todellakaan ymmärrä miksi se ei saisi olla siinä edelleenkin, vaikka lauma on lisääntynyt yhdellä jäsenellä. Et ole sinäkään koiraihmisiä (vaikka on kaksi koiraa!!). Koiralle ei voi olla joskus joo, mutta toisinaan taas ei.
- jkljkljkljklj
on saanut kirjoitti:
olla siinä sängyssä ennen kun se mies alkoi kyläilemään niin se ei todellakaan ymmärrä miksi se ei saisi olla siinä edelleenkin, vaikka lauma on lisääntynyt yhdellä jäsenellä. Et ole sinäkään koiraihmisiä (vaikka on kaksi koiraa!!). Koiralle ei voi olla joskus joo, mutta toisinaan taas ei.
hei haloo,sen makuhuoneen oven voi laittaa kiinni ja jättää koira sinne toiseen huoneeseen. vai voi hellanduudelisentään eikö se koira pärjää yötä yksin?
- pihallekin
jkljkljkljklj kirjoitti:
hei haloo,sen makuhuoneen oven voi laittaa kiinni ja jättää koira sinne toiseen huoneeseen. vai voi hellanduudelisentään eikö se koira pärjää yötä yksin?
ja paiskata oven kiinni. Miksi ei teurastaa yksintein niin ei häiritse ulvonnallaan ikävissään?
- jkljkljkljkljkl
pihallekin kirjoitti:
ja paiskata oven kiinni. Miksi ei teurastaa yksintein niin ei häiritse ulvonnallaan ikävissään?
noin idiootteja rakkeja mitkä ulvoo,jos vähäksi aikaa jättääkin keskenään.
- ei ole niin itsekästä
jkljkljkljkljkl kirjoitti:
noin idiootteja rakkeja mitkä ulvoo,jos vähäksi aikaa jättääkin keskenään.
omistajaa joka heittää sen nurkkaan kun emäntää panettaa. Minun koira on perheenjäsen ja sitä kohdellaan samalla arvostuksella kun muitakin eläviä olentoja. Ei tulisi mieleenkään sulkea sitä ovien taakse. Mutta se onkin koulutettu ja tottelevainen, joten ei ole tarvis. :)
- jkljkljkljkljkljkl
ei ole niin itsekästä kirjoitti:
omistajaa joka heittää sen nurkkaan kun emäntää panettaa. Minun koira on perheenjäsen ja sitä kohdellaan samalla arvostuksella kun muitakin eläviä olentoja. Ei tulisi mieleenkään sulkea sitä ovien taakse. Mutta se onkin koulutettu ja tottelevainen, joten ei ole tarvis. :)
no ei munkaan nurkkaan tarvitse heittää... mutta sänkyyn ei pääse.... ja tietenkin noi on ihania perheenjäseniä,en oo muuta väittänytkään.
ps. tosin ei noi kärsi jos ne vähäksi aikaa sulkeekin eri huoneeseen. - koira kärsi
jkljkljkljkljkljkl kirjoitti:
no ei munkaan nurkkaan tarvitse heittää... mutta sänkyyn ei pääse.... ja tietenkin noi on ihania perheenjäseniä,en oo muuta väittänytkään.
ps. tosin ei noi kärsi jos ne vähäksi aikaa sulkeekin eri huoneeseen.Minä kärsin. :)
- ei vittuile.
.....
- Lemmikki on..
Kuin oma lapsi ja näin ollen sitä rakastaa erilailla kuin omaa puolisoaan/seukkariaan, näitä rakkauksia mielestäni ei voi verrata keskenään...
- kameliankukka
"mitä enemmän tunnen miehiä, sitä enemmän rakastan kissaani"
- Mitä enemmän
tunnen miehiä, sitä enemmän rakastan koiraani!
- Nimetön
Naisia joilla on lemmikkinä koira. Se tulee naisen arvomaailmassa ykkösijalla. Ne on yleensä hänelle vauvan korvike. Sitten tulee kaverit. Listan hännillä mies, joka on vain tämän pelin rahoituslaitos. Naiset, oletteko vähän s.......
- katkeran miehen
typerä kommentti. Minä rakastan koiraani, ja meidän maailmaan mahtuu mieskin, sellainen joka hyväksyy koirani. Se kuuluu minun elämääni ja jos ei mies minun elämääni hyväksy kokonaisuutena, ei hän ole minun mieheni. :) Koiran hankkiminen tarkoittaa tiettyä elämäntyyliä, ei yksistään pehmolelun ostamista - ulkoilua, lenkkeilyä, liikuntaa jne. Jos on vielä aktiivi koiransa kanssa esim. kilpakentillä niin siihen tulee paljon lisää. Varmasti miehelläkin on joku oma harrastus jonka minä hyväksyn jos hänet kumppanikseni hyväksyn. Miehestä en ole kiinnostunut rahoituslaitoksena, olen kiinnostunut tasavertaisena kumppanina. Mikä sinänsä tarkoittaa että hänkään ei voi olla ihan tyhjätasku. :)
- .........
katkeran miehen kirjoitti:
typerä kommentti. Minä rakastan koiraani, ja meidän maailmaan mahtuu mieskin, sellainen joka hyväksyy koirani. Se kuuluu minun elämääni ja jos ei mies minun elämääni hyväksy kokonaisuutena, ei hän ole minun mieheni. :) Koiran hankkiminen tarkoittaa tiettyä elämäntyyliä, ei yksistään pehmolelun ostamista - ulkoilua, lenkkeilyä, liikuntaa jne. Jos on vielä aktiivi koiransa kanssa esim. kilpakentillä niin siihen tulee paljon lisää. Varmasti miehelläkin on joku oma harrastus jonka minä hyväksyn jos hänet kumppanikseni hyväksyn. Miehestä en ole kiinnostunut rahoituslaitoksena, olen kiinnostunut tasavertaisena kumppanina. Mikä sinänsä tarkoittaa että hänkään ei voi olla ihan tyhjätasku. :)
älähtää johon kalikka kalahtaa !!!
Sehän on hyvä, jos annat aikaa myös miehellesi. Minä tykkään itsekkin koirista ja ne mukavia.
Mutta sellaisiakin naisia on, joilla koira on vauvan korvike ja se tulee aina ykkösenä. Jos näin on, niin tällaiset persoonat voivat sitten olla vanhapiikoja loppu ikänsä. Parisuhteessa kummankin pitää luopua jostakin yhteisen hyvän eteen. Ei se riitä että vain toinen tekee kaikensa !!!! pkele. - suuret luulot!!
......... kirjoitti:
älähtää johon kalikka kalahtaa !!!
Sehän on hyvä, jos annat aikaa myös miehellesi. Minä tykkään itsekkin koirista ja ne mukavia.
Mutta sellaisiakin naisia on, joilla koira on vauvan korvike ja se tulee aina ykkösenä. Jos näin on, niin tällaiset persoonat voivat sitten olla vanhapiikoja loppu ikänsä. Parisuhteessa kummankin pitää luopua jostakin yhteisen hyvän eteen. Ei se riitä että vain toinen tekee kaikensa !!!! pkele."Parisuhteessa kummankin pitää luopua jostakin yhteisen hyvän eteen."
Kuvitteletko tosiaan olevasi niin vietävän ihastuttava ja haluttava että joku luopuisi perheenjäsenestään tyydyttääkseen sinun tahtosi???? Minkähän vastaavanlaisen uhrauksen sinä olisit valmis tekemään, tehdäksesi kaikkesi parisuhteen hyväksi? Tuskinpa mitään mikä kirpaisee. Etsisit toisen ihmisen siihen parisuhteeseen. Eiköhän se vakka kantensa valitse. - .......
suuret luulot!! kirjoitti:
"Parisuhteessa kummankin pitää luopua jostakin yhteisen hyvän eteen."
Kuvitteletko tosiaan olevasi niin vietävän ihastuttava ja haluttava että joku luopuisi perheenjäsenestään tyydyttääkseen sinun tahtosi???? Minkähän vastaavanlaisen uhrauksen sinä olisit valmis tekemään, tehdäksesi kaikkesi parisuhteen hyväksi? Tuskinpa mitään mikä kirpaisee. Etsisit toisen ihmisen siihen parisuhteeseen. Eiköhän se vakka kantensa valitse.minä että koira pitäisi lopettaa. Lueppas viesti uudestaan ja mieti lukeeko siinä että olen kirjoittanut että koira pitäisi lopettaa ?? Häh. pkele stana vit...
Niin se ota tätä naisen logiikkaa.
Tuleekin mieleen yksi speden sketsi, jossa käsiteltiin naisen logiikkaa. Auto oli jäänyt kiinni ylämäkeen ja auton yksi rengas suti tyhjää. No, naikkosen mielestä hiekkaa ei tarvita sen sutivan pyörän alle, koska sen on jo liikenteessä, et silleen..
http://www.youtube.com/watch?v=9FqUrF_SlAw&feature=related - eeeeeeeee
aivan näin
- nainen jotain muuta....
Vain nainen voi rakastaa lemmikkiään enemmän kuin miestään. Mutta tämä täytyy ymmärtää niin, että nainen loppujen lopuksi on suhteessa se, joka huolehtii niin lemmikeistä kuin lapsistakin. Mies huitelee baareissa; lapsia pitää saada ja lemmikkejä ostaa - kunhan vaimo hoitaa molemmat. Eli lemmikki on naiselle uskollisempi kuin oma mies.
Miehen suhde lemmikkiin on riippuvuussuhde: Mies haluaa että lemmikki on riippuvainen hänestä. Vain silloin mies rakastaa lemmikkiä. Nainen rakastaa lemmikkiä kuten lasta, pyyteettömästi.
Tämä on ero miehen ja naisen väillä.- asiantynkää
Mies rakastaa naistakin vain jos nainen tarvitsee miestä johonkin. Miehen egoa pitää pönkittää ja siksi miehet ovat niin heikoilla nykypäivän itsellisten ja vahvojen naisten kanssa.
Nainen rakastaa lapsia, lemmikkejä sekä miehiä pyyteettömästi, koska haluaa hoivata. - mieslasta
asiantynkää kirjoitti:
Mies rakastaa naistakin vain jos nainen tarvitsee miestä johonkin. Miehen egoa pitää pönkittää ja siksi miehet ovat niin heikoilla nykypäivän itsellisten ja vahvojen naisten kanssa.
Nainen rakastaa lapsia, lemmikkejä sekä miehiä pyyteettömästi, koska haluaa hoivata.vaan miehen!! Lapsia hoivataan, eläimiä hoivataan, aikuista miestä ei rakasteta sen vuoksi että häntä tarvisee hoivata!!! Aikuinen mies on samalla tavalla itsenäinen ja vahva ja omaa hyvän itsetunnon siinä missä nainenkin!! Valitettavasti näitä oikeita miehiä on nykyään erittäin harvassa ja siksi naiset yhä suuremmassa määrin valitsevan sinkkuuden koska eivät halua hoivata näitä aikuistumattomia pikkumiehiä.
- on ja pysyy
Siinä se syy.
Yksinkertaisesti. - nuori nainen
Kylläpäs täällä on katkeria miehiä liikkeellä. Happamia kuin kuin sitruuna ja naama norsun vitulla. ei ihme ettei naiset pidä kun ollaan tuollaisia kärttyisiä ukkoja. nyt happy facet päälle ja baanalle, mitä täällä hillumaan ja kiroamaan naiskuntaa ja maailmaa. katkeroidutte ja erokoidutte vain... ja viimeinen toivonne on panna miestä kakkoseen tai muuten kyrpänne surkastuu pois. eli smile ja avoin mieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750