Meriamille kysymys

yllättynyt

Luettuani pitkään useita kirjoituksiasi täällä,en voi enkä malta olla kysymättä kuinka olet onnistunut ALISTAMAAN miehen joka on ARABI ja MUSLIMI??? Kerrot ennenkuulumattomia asioita,joita on
TODELLA VAIKEA uskoa!!!
Erityisesti että mies on asettanut SINUT etusijalle ÄITINSÄ EDELLE?!?!(kerroit että hän "näkee äitinsä huonossa valossa" SINUN ansiostasi!)Syy miksi ihmettelen,koska äiti on muslimi/arabikulttuurissa kaikki kaikessa,varsinkin miehille...!
Toinen josta kerran mainitsit että miehesi ei lähetä perheelleen rahaa koska se ei miellytä sinua?!?!
SO VERY HARD TO BELIEVE!
Mutta oikeasti en kysy näitä pahalla vaan haluaisin tietää konstit joilla olet miehesi kouluttanut,kuka tietää vaikka joskus itse tulisin tarvimaan noita taitoja...;)
Eli oletko peruskova pirttihirmu,hyvä manipuloimaan tai ehkä olet käyttänyt ns. naisten aseita ja huumannut ja langettanut niillä miehesi??? Toivottavasti et loukkaannu tästä utelusta,mutta ekaa kertaa luen moista ja kyllä uteliaisuus heräsi...! Kiitos jos vastaat :)

3

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjklfdd

täytyy jälleen todeta: SUOMALAINEN ON TYPERYYDEN HUIPPU.

• Meriami

Olinpa yllättynyt, kun näin otsikon. Pitänee olla imarreltu.

Ensinnäkin pieniä tarkennuksia.. Eipä taida mies olla sentään alistettu. Alkuvaiheessa, siis kun menimme naimisiin, hän muotoili asian niin, että minä ja hänen äitinsä olemme samanarvoiset. Kuinka ollakaan, äiti aiheuttaa melko lailla huolta ja murhetta edelleen (mitä minä siis en tietenkään koskaan aiheuta) ja harvoin iloa. Tiedän kyllä, että olisi varsin epäislamilaista olla kunnioittamatta äitiään, eikä mies sentään ihan siihen ole taipunut. On kuitenkin myöntänyt tosiasioita äidistään eikä ihaile häntä samoin kuin ennen. Samoin mies on todennut, että rahan lähettämisestä perheelle on harvoin hyötyä (minä olen toki avustanut tämän asian toteamisessa) ja että kotona on edelleen varsin työkykyistä väkeä, joka pystyy hankkimaan tarvitsemansa rahat. Toisaalta joskus voi tulla tilanteita, joissa rahaa on "pakko" lähettää, eikä siinä sitten minun vastalauseeni välttämättä auta.

Ja sitten itse asiaan. Keinoista en rehellisesti sanoen tiedä. Mies on melko nuori ja kotimaassaan on asunut yksin vain hetkittäin, on siis ollut suhteellisen helppo "opettaa tavoille". Tuossa äitiasiassa taas äiti itse on eniten vaikuttava tekijä. Voi olla, että toinen hänen naimisissa olevista pojistaan eroaa lähiaikoina, koska miniä ei siedä anoppiaan (mitä en ihmettele). Sitten asiassa on tietysti vielä se puoli, että miehen sanojen mukaan olen "maailman paras vaimo", joten joskus on pakko taipua, etten näyttäisi ovea.

Yhteenvetona voimme siis todeta, että olen peruskova pirttihirmu ja taitava manipuloimaan.

• yllättynyt

Täytyy sanoa että hiljaiseksi veti tuo sinun vastaus,aika emännän on miehesi itselleen saanut!
        Eipä voi muuta kuin kadehtia onnistumistasi,tietäen hyvin millaisia arabi/muslimimiehet pääasiassa ovat/voivat olla....mutta tuohan kertoo vain siitä että miehesi todella rakastaa sinua!
        Kiitos vastauksesta ja hyvää jatkoa teille!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5775
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      2983
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2238
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1985
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1848
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1569
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1182
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1181
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      75
      1026
    Aihe