Omat vaatimukseni

Nettitreffailija jo melkein...

-Vakaa. Ei suutu alkaen siitä että kengät on kenkätelineessä väärässä paikassa.
-Elämän perusasiat kunnossa ettei tarvitse itkeä niitä harva se päivä.
-Ei rikostaustaa.
-Tietää mitkä asiat kuuluu neljän seinän sisäpuolelle, eikä jauha niitä täyttä hönkää täydessä ravintolassa.
-Ei väkivaltainen. Ei aja läpi asioitaan suhteessa kitisemällä, nalkuttamalla ja pahimmassa särkemällä irtaimistoa. PMS tai ei, kaikkea en hyväksy.
-Työelämässä kohtuullisessa asemassa tai yliopistossa jatko-opiskelijana. Opiskelija, siinä mielessä kun valtaosa meistä käsittää termin, ei käy.
-Yrittäjä on vähän tapauskohtainen. Se ei käy että verenpaine on 200 kautta jotain.
-Elämänmyönteinen. Ei saa olla taikauskoinen, eikä uskoa että taikausko kertoo milloin ja miten kuolee.
-Tekee niinkun käsketään ja noudattaa kieltoja. "Et laita tulta takkaan ellen minä ole paikalla, sillä et ole eläessäsi käsitellyt avotulta" ja "suihkussa ei käydä kun pyykinpesukone on käynnissä" on näitä itsestäänselvyyksiä.
-Ei ole lihava. Painoindeksi kuuseen, hylky tulee jos läskimakkarat pursuaa topin ja farkkujen välillä.
-Raha-asiat kunnossa. Asunto voi olla, yli 15 vuoden laina ei. En myöskään suostu asumaan vieraan katon alla. Muita hallitsemattomia velkoja ei voi olla.
-Eronnut voi olla yli 30-vuotiaana, alle ei. Yksi lapsi voi olla, kaksi tai useampi ei.

Siinä melkein tärkeimmät. Näyttää siltä että joudun suuntaamaan kaukomaille. Suomalaisnaisten joukosta ei löydy tarpeeksi tasokkaita yksilöytä.

33

2446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dinziz

Jos kaukomailla tarkoitetaan esim. Thaimaata, niin joudut joustamaan paljon muutamissa vaatimuksissasi.

Thaimaasta kun ei helpolla löydä "työelämässä kohtuullisessa asemassa" olevia naisia. Tai yliopiston jatko-opiskelijoita. Tai naisia, joilla on raha-asiat "kunnossa".

Thaimaasta voi olla myös vaikea löytää nainen, joka ei ole taikauskoinen.

Eivätkä he kieltojakaan noudata, jos ne ovat jotenkin ristiriidassa heidän kulttuurinsa kanssa. "Et perkele enää lähetä rahaa serkkusi pojalle!" voi olla aika turha lause thainaiselle sanottuna...

• Nettitreffailija jo melkein...

käydään thaikkulassa ihan yhtälailla kun kaikkialla muuallakin. Kunhan on älynnyt kouluttautua alalle missä työpaikat ei ole kiven alla.
        Nainen ei voi suhtautua taikauskoon vakavasti. Ei mistään syystä.
        Kumpikaan av(i)oliiton osapuoli ei voi käyttää yhteisiä rahoja miten lystää. Varsinkaan nainen. Päättyy siihen että mies rahoittaa muijan menoja eikä saa omia laskujaan maksettua.
        Jos kotona aiheuttaa vaaratilanteen, tyyliin taas kuivattamalla lenkkareita saunakiukaalla, on tuloksena lemput siltä seisomalta. Mitään en edes kysy, vaan takavarikoin avaimet ja talutan ulos. Sitä ei kenenkään tarvitse hyväksyä.
        Siis suihkussa ei yksinkertaisesti käydä jos samassa tilassa on käyvä pesukone. Tulisijojen kanssa taas on tarpeeksi moni torvi tappanut niin itsensä kun perheensä ja polttanut siinä sivussa talon. Niitä on osattava käyttää, taito, mikä on minun sukupolvelta usein liian hukassa.

• nimimerkki xxxx
        Nettitreffailija jo melkein... kirjoitti:

käydään thaikkulassa ihan yhtälailla kun kaikkialla muuallakin. Kunhan on älynnyt kouluttautua alalle missä työpaikat ei ole kiven alla.
        Nainen ei voi suhtautua taikauskoon vakavasti. Ei mistään syystä.
        Kumpikaan av(i)oliiton osapuoli ei voi käyttää yhteisiä rahoja miten lystää. Varsinkaan nainen. Päättyy siihen että mies rahoittaa muijan menoja eikä saa omia laskujaan maksettua.
        Jos kotona aiheuttaa vaaratilanteen, tyyliin taas kuivattamalla lenkkareita saunakiukaalla, on tuloksena lemput siltä seisomalta. Mitään en edes kysy, vaan takavarikoin avaimet ja talutan ulos. Sitä ei kenenkään tarvitse hyväksyä.
        Siis suihkussa ei yksinkertaisesti käydä jos samassa tilassa on käyvä pesukone. Tulisijojen kanssa taas on tarpeeksi moni torvi tappanut niin itsensä kun perheensä ja polttanut siinä sivussa talon. Niitä on osattava käyttää, taito, mikä on minun sukupolvelta usein liian hukassa.

netti treffailija jo melkein ??? Toisessapolvessa?

• oli?????

Sä haluat nöyrän palvelijan, joka kuuliaisesti tottelee sua, ja on hiljaa kun herra on paikalla. Eikä missään tapauksessa pidä liianpieniä farkkuja

• ihan normaalilta

naisten vaatimuslistalta tuo josta vain unohtui kiireessä pari kohtaa mies näyttää mallilta mies räjäyttää tajunnan sängyssä täytyy olla "kemiaa".

on se mikä aloitusviestissä käy ilmi. Keskivertoa kovempi.
        Tottakai nainen on vaiti kun niin käsken. Miksi pitää omassa kodissa kuulla tarkoituksetonta kitinää?
        Nainen myös tekee ne kotityöt mitkä hänelle kuuluu. Minä teen sen verran mitä asiakseni katson, nainen tekee loput.
        Pidä liian pieniä farkkuja. Yli hilseen. Eikö nykyään osata valita oikeankokoisia vaatteita?

• ....... ei naista.............

Tottakai nainen on vaiti kun niin käsken. Miksi pitää omassa kodissa kuulla tarkoituksetonta kitinää?
        Nainen myös tekee ne kotityöt mitkä hänelle kuuluu. Minä teen sen verran mitä asiakseni katson, nainen tekee loput.
        Pidä liian pieniä farkkuja. Yli hilseen. Eikö nykyään osata valita oikeankokoisia vaatteita?

>-Ei ole lihava. Painoindeksi kuuseen, hylky tulee jos läskimakkarat pursuaa topin ja farkkujen välillä.<

Jos on liian pienet farkut, läski tursuaa... ja painoindeksin nakkasit hiiteen...

• lisäksi......
        ihan normaalilta kirjoitti:

naisten vaatimuslistalta tuo josta vain unohtui kiireessä pari kohtaa mies näyttää mallilta mies räjäyttää tajunnan sängyssä täytyy olla "kemiaa".

Miehen pitää olla ajatustenlukija.

• Taidat olla

melkoisen vanha jo?

Noi sun mielipiteet on varmasti yli 50-vuotiaan ukon....

Jos nainen tekeekin enemmän töitä kuin sinä, niin sinä teet silloin enemmän kotitöitä!

Ei nykyaikaiset naiset suostu kotiäideiksi, he tienaavat ja asuvat omistamassaan asunnossa...

• täällä,

on kaikkien miesten taso aina "keskivertoa kovempi" ?

Kuka sen määrittelee? Mies itse? Hänen äitinsä?

Jos olet niin hyvätasoinen, niin mitä ihmettä täällä valitat, sinullahan on jono naisia jo ovellasi :D

Taidat olla kirjoitti:

melkoisen vanha jo?

Noi sun mielipiteet on varmasti yli 50-vuotiaan ukon....

Jos nainen tekeekin enemmän töitä kuin sinä, niin sinä teet silloin enemmän kotitöitä!

Ei nykyaikaiset naiset suostu kotiäideiksi, he tienaavat ja asuvat omistamassaan asunnossa...

Nainen tekee töistä ja harrastuksista riippumatta ne kotityöt mitä minä en halua tehdä. Muuten alkaisi taas kitinä siitä miten työ on niin raskas ja mitä milloinkin.
        Naiset ja useimmat miehet asuu joko vuokralla tai pankin omistamassa asunnossa. Varsinkin alle 30-vuotiaat. Siksi en hyväksykään ylipitkiä lainoja.

• hilipatihippan
        täällä, kirjoitti:

on kaikkien miesten taso aina "keskivertoa kovempi" ?

Kuka sen määrittelee? Mies itse? Hänen äitinsä?

Jos olet niin hyvätasoinen, niin mitä ihmettä täällä valitat, sinullahan on jono naisia jo ovellasi :D

sisko, mummu ja kummitädit on määrittäneet miehen tason keskimääräistä korkeamaksi. Se on höpötystä, äidinpojut on aina "muka" extra-hyviä :)

Kuitenkin he on just tissiltä vierotettuja vinkujia, joissa ei miestä pätkääkään

• sitten........

Nainen tekee töistä ja harrastuksista riippumatta ne kotityöt mitä minä en halua tehdä. Muuten alkaisi taas kitinä siitä miten työ on niin raskas ja mitä milloinkin.
        Naiset ja useimmat miehet asuu joko vuokralla tai pankin omistamassa asunnossa. Varsinkin alle 30-vuotiaat. Siksi en hyväksykään ylipitkiä lainoja.

tosi vanha mieleltäsi ja olemukseltasi

Nainen vaikenee mun omassa kodissa, heh ja sitten odotat että nainen tekee hommia sun kodissa, älä uneksu, sä teet omat hommas omassa kodissa tai palkkaat kodinhoitajan. Ja nainen tekee kotityöt omassa kodissaan

Pienenpieni sovinisti taidat olla, joka ei kai ikinä tule saamaan vaimoa, vaan ehkä orjan

• Tasokas akateeminen nainen

Muuten voisin vaatimustasoasi vastatakin, mutta en voisi kestää miestä, jolla on tarve "käskyttää" naistaan. Minun tasoiseni mies ei halua viljellä epätasa-arvoista asetelmaa parisuhteessa tai pitää väkisin yllä iänikuisia sukupuolirooleja, jotka on toimimattomiksi havaittu ja nakattu roskikseen.

Minun tasoiseni mies arvostaa naistaan ystävänään, kumppaninaan ja rakastajanaan, eikä mihinkään näistä liity komentelu tai päällepäsmäröinti. Samat säännöt pätevät tietysti myös naiseen.

Minun tasoiseni mies osaa keskustella asioista rakentavasti ja sopia yhdessä molempia koskevat asiat. Kynnysmatoksi tai piiaksi en suostu.

• näin ajattelen

myös minä, akateemisesti kouluttautunut nainen.

Mutta taidamme ollakin jonkin verran aloittajaa nuorempia.

• miekkonen...

Aika ahistava tyyppi olet. Eipä muuta.

• hoikka nainen

jos siellä ois parempia naisia? hae seuras mistä haet. ei vois vähempää kiinnostaa!

• hoikka nainen

että tuskinpa me naiset mitään menetettäkään jos lähdet ulkomaille buah

• oon nainen

Noinhan se meillä naisillakin menee nuo vaatimukset miehelle.. takaan ei saa koskea jne.

Suihkussa tosin saa ja pitää käydä vaikka pesukone käy. Fiksusti sijoitettu eri huoneisiin nuo toiminnot.

• myös kodinhoitohuone

on erikseen ja sauna- ja pesutilat erikseen.

Aloittaja taitaa asua tosi vanhassa ja huonokuntoisessa asunnossa. Hyvätuloinen akateeminen nainen ei moisiin oloihin muuta.
        Talossa on oltava nykyaikaiset vempaimet.

myös kodinhoitohuone kirjoitti:

on erikseen ja sauna- ja pesutilat erikseen.

Aloittaja taitaa asua tosi vanhassa ja huonokuntoisessa asunnossa. Hyvätuloinen akateeminen nainen ei moisiin oloihin muuta.
        Talossa on oltava nykyaikaiset vempaimet.

ja asunto suhteellisen pieni, mutta hyväkuntoinen eikä todellakaan kaupungin halvemmasta päästä.
        Kylppäreitä on minullakin kaksi, mutta erillinen vessa/kph ja suihku pyytää vähän remonttia. Jotain mihin en ihan heti lähde siitä syystä ettei voi odottaa suihkua pari tuntia.

• pikku asunto

ja asunto suhteellisen pieni, mutta hyväkuntoinen eikä todellakaan kaupungin halvemmasta päästä.
        Kylppäreitä on minullakin kaksi, mutta erillinen vessa/kph ja suihku pyytää vähän remonttia. Jotain mihin en ihan heti lähde siitä syystä ettei voi odottaa suihkua pari tuntia.

Jos on noin outo juttu että naisen pitää odottaa 2 tuntia suihkuun niin onpa outoa. Siirrä se pesukone keskieurooppalaiseen tyyliin vaikka keittiöön. Jos on menkat ja pakko mennä suihkuun niin ei kait kahta tuntia voi odottaa. Löysää hyvämies.

• Rakenna kunnollinen

Rakenna mieluummin tilava ja nykyaikainen asunto itsellesi ja naisellesi. Minä rakensin sellaisen vähän vajaa 300 neliöisen Espooseen, jossa on riittävästi takkoja ja pesutiloja.

Naiseni voi mennä johonkin kolmesta suihkusta ihan milloin hyvänsä. Aina joku niistä on vapaana. Suikulla ja pyykinpesulla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Ihan kiva, jos nainen polttaa takkaa. Vaikka enemminhän se on kuitenkin miesten työtä, mielestäni. Meillä voi valita kahdesta sisätakasta tai yhdestä ulkotakasta. Pesukone sijoitetaan mieluiten tosiaan kodinhoitohuoneeseen. On myös kätevää, että kuivausrumpu sijoitetaan pesukoneen yläpuolelle, niin silloin ei tarvitse pyykkiä kuljetella edestakaisin - ainakaan mihinkään saunan kiukaan päälle.

Kauheaa on tuon miehen elämä, kun joutuu vahtimaan naista noin kovasti ...;)

• komenteleen
        Rakenna kunnollinen kirjoitti:

Rakenna mieluummin tilava ja nykyaikainen asunto itsellesi ja naisellesi. Minä rakensin sellaisen vähän vajaa 300 neliöisen Espooseen, jossa on riittävästi takkoja ja pesutiloja.

Naiseni voi mennä johonkin kolmesta suihkusta ihan milloin hyvänsä. Aina joku niistä on vapaana. Suikulla ja pyykinpesulla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Ihan kiva, jos nainen polttaa takkaa. Vaikka enemminhän se on kuitenkin miesten työtä, mielestäni. Meillä voi valita kahdesta sisätakasta tai yhdestä ulkotakasta. Pesukone sijoitetaan mieluiten tosiaan kodinhoitohuoneeseen. On myös kätevää, että kuivausrumpu sijoitetaan pesukoneen yläpuolelle, niin silloin ei tarvitse pyykkiä kuljetella edestakaisin - ainakaan mihinkään saunan kiukaan päälle.

Kauheaa on tuon miehen elämä, kun joutuu vahtimaan naista noin kovasti ...;)

Monikaan nainen ei varmaan halua miehekseen nalkuttajaa

• isomopi talo
        komenteleen kirjoitti:

Monikaan nainen ei varmaan halua miehekseen nalkuttajaa

Voi ottaa ton alottajan jos sillä ois niin iso talo ettei sitä tarvis nähdä kuin joskus vahingossa siellä hehtaarikartanossa. Mutta noin pieni kylppärisysteemi on kyllä ehdoton turnoff.

• sun heijastimelles

Eikö pitäis vielä olla yksi vaatimus:

Lamppu päässä tai mieluummin molemmissa päissä niin löytää kotiin.

• flaksi Eikäy

Jos joku nainen rupeaa kanssas olemaan niin on niin tollo ettei tod. näk. osaa edes lukea saati kirjoittaa... ei taida löytyä netin kautta siis.

• kuurosokea

nainen vois ehkä suostuakin aloittajan kumppaniksi? Tai sit ei...

• ihminenkö olet?

Ehdotan, että rakennat kumppanin ihan itse omista tarvikkeista, jos et hyväksy mitään inhimillisiä puutteellisuuksia.

• kun pyörittää

päätänsä ja ihmetellä onko tämä tosissaan vai vinoillessa kirjuutettu. Veikkaisin jälkimmäistä, muussa tapauksessa olemme saaneet kunnian kohdata ikuisen poikamiehen palstalla. :)

• Oikeaa asiaa,kerrankin

Kerrankin järkevä mies! Juuri samoja asioita mieheltä toivotaan,ettei järkyttäviä mootoriajoneuvojen lainoja,saati asuntolainoja, elämän pituisia?
      Mieluusti elää yksin mieluimmin,kuin miehen kanssa,joka ei hallitse omaa elämäänsä.

• teremenemäst

hankkimaan sen vähintään jatko-opiskelijan (!!!) ulkomailta.

Älä sitten lankea pelkkää yliopistotutkintoon.... monissa Euroopan maissa sillä tarkoitetaan pelkkiä kandin papereita.

Ja aika monessa Euroopan ulkopuolella, naiset ei edes pääse yliopistoon.....

• Kodinhoitohuoneen omistajatar

Omassa taloudellisessa tilanteessasi taitaa olla toivomisen varaa, kun sinulla on pesukone samoissa tiloissa suihkun kanssa? Mutta onneksi muuten olet täydellinen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      11163
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      80
      10281
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      51
      4353
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4067
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      13
      4028
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      35
      3816
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3719
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3553
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      53
      3253
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2975
    Aihe