Olen tässä sinkkumaailmassa ihan tuore ja vihreä tapaus, pitkä parisuhde päättynyt ja haavat vihdoin parantuneet... Mutta kun olen ihan pihalla näistä nykyajan kotkotuksista=D Siis kertokaa mulle, voiko tällaisista nettipalveluista todellakin löytää asiallista seuraa? Ja missä kiireiset kolkytjarisat-ihmiset muuten voi tavata; mä en oikein tuohon ravintolaosastoon luota... Auttakaahan naista mäessä!
Kertokaahan minulle...
17
7855
Vastaukset
- toivottomien kerhoon.
olet parinvuoden päästä viisaampi kuin koskaan.
- Marjo27
Ettimällä ei ainakaa mitää löyvä. Pitää vaan olla ja katella, kyl niitä ehokkaita vastaan tulee.
Mie löysin miehen (hää löys miut) kohta 3v sitten Suomi24:n 22 chatistä. Ja hyvin menee edelleen. Yhteen muutettiin 4kk seurustelun jälkeen, lähinnä sen takia et asuttii eri paikkakunnilla.- Siekii
Olet etsinyt,,, miksi sitten,,,sitä en ymmärrä???
- Marjo27
Siekii kirjoitti:
Olet etsinyt,,, miksi sitten,,,sitä en ymmärrä???
Kait sitä voi muutenkin sätätä ko vaan siinä mielessä et nyt pitäs joku löytää??? Mie vietin aikoinaan hyvin paljon aikaa sätissä iha vaan juttelees ihmisten kanssa, ei siinä mitää sen kummempaa. Teen sitä viel nykyäänki ja yhtään ketään en ETI.
Mie vaan sattu linjalle ja jutut lähti. Ja nyt ollaa tässä.
- Banina
En anna muuta neuvoa, kuin että pidä silmät ja korvat auki. Netissä voi todellakin tavata ihania ihmisiä, mutta myös niitä, joihin et koskaan olisi halunnut tutustua. Nettiä kannattaa pitää vain yhtenä keinona muiden joukossa, ei sinä viimeisenä oljenkortena.:) Tätä kautta tuplaat mahdollisuutesi löytää toisen ihmisen rinnallesi.
- Maitolava
Olen löytänyt kaksi hyvää ystävää netti maaliman kautta.
Parhaimman ja rakkaimman ystävän löysin kuitenkin harrastuksen parista.
Ole kuitenkin varovainen. - tämä.
Itselläni oli profiili suomi24:ssa n. 2 vuotta. Osan ajasta se oli suljettuna, koska aina väillä palstaan turhauduin. Kirjoittelin aika ajoin paljon, jonkun verran kävin treffeillä, kahta miestä ehdin tapailla hieman kauemmin. Juuri kun olin aikeissa sulkea profiilini lopullisesti, päätinkin vastata yhteen minulle tulleeseen aloitusviestiin ja sieltä löytyi maailman ihanin mies. Parin viikon kirjoittelun ja kuukauden tiiviin tapailun jälkeen aloimme "virallisesti" seurustella. Profiili on poistettu kokonaan kuukausia sitten. Näillä näkymin uutta ei tarvitse alkaa tekemään.
Netistä löytyi asiallisia miehiä ja tietenkin myös kaiken maailman typeryksiä. Samalla tavalla kaikenlaisia ihmisiä kohtaa ravintoloissa, yms. Itse en paljoakaan käy ravintoloissa, joten minulle nettideittailu sopi. pyöreä=pyylevä
sporttinen=AAAkupit
38v=45
39v=en ole kohdannut yhtäkään
43v=50
50v=lievä60
muut luvut ovat harvinaisia--vain aloittelijoita
edustavannäköinen=etsin ökyrikasta
ei sexin vonkaajia=nymfomaani
harrastan leipomista=erittäin lihava
rehellinen=- =======
ja jos haluan jakamista, yhteyttä ja vuorovaikutusta = haluan, että jaat kanssani kaiken sen mitä MINÄ tahdon.
======= kirjoitti:
ja jos haluan jakamista, yhteyttä ja vuorovaikutusta = haluan, että jaat kanssani kaiken sen mitä MINÄ tahdon.
Jos MINÄ on vain:= = = =,on vaikeata jakaa mitään .Yli 10vuoden ajassa oppii kielen
- Nimetön
Hei vaan sulle.mulla ihan sama tarina kuin sulla.Pitkä suhde ja perhe ja avioelämä on juuri päättynyt. Ja ihan pihalla olen tän nykyajan kanssa. Onko hel.tti nykyään tää netti sit se juttu missä treffaillaan vai? Onko sulle selvinnyt?
- Mr. SingleJingle
Ero tuli mullakin relut vuos sitte. Ekaks oli meno päällänsä. Juoksin kapakoissa naisissa. Ei toiminut. En saanut. Sama juttu, kuin parikyt vuotta sitten. Suomi24:n treffihausta en itelle sopivaa löytänyt. Oli bimboa ja jumboa. Ja niillä kaikilla oli niiin muukaavaa.... Paittis mulla. kukakaan ei vastannut mun ilmoitukseen, vaikka kuva oli mukana.
Nyt kun olen rauhottunut ja hormoonit on rutistanut kivekset 12-vuotiaan tasolle, olen viimein löytänyt sisäisen rauhan. Olen kohta nelikymppinen ja onnellinen issessein. Jos löydän uuden kullan niin okei. Mutta sinkkuelämässä on hienointa tää vapaus, Do you know what i say.
Pärjää! - venakot vaan terrorisoivat ...
ja nigerialaiset lähestyy huijausmielessä. yks ja sama kopla siellä pyörii. nimet vaan vaihtuu useammin ku kuvat. eli meinaan et yhteen kuvaan voi liityä jopa kymmenen nimeä tai nimimerkkiä. asiasta on kyllä ollu juttua aikasemminki. ja pyydetty et asiaan mahollisesti puututtas ylläpidon toimesta mutta mitään ei vaan tapahu.
ja ihmettelen myös että Suomi24 treffipalstalla on tuhansia naisten jättämiä treffi ilmoituksia. mutta vaan ulkomaalaisperäiset osoittaa kiinnostusta ja silloinki huijaus mielessä.- scamhunter
tämä treffi profiili on tehnyt eilisen aikana viisi ilmiantoa
scamhunter kirjoitti:
tämä treffi profiili on tehnyt eilisen aikana viisi ilmiantoa
mutta eri asia on et onko siittä mittää hyötyä. ja kuten ollaa huomattu niin nimimerkit näillä vaan vaihtuu. tms ja sama Ralli senkun jatkuu. Niin ja kannattaa olla myös noissa gallerioissaki tarkkana. ku sitäki kautta saattaa noita epämääräisiä yhteyvenotto pyyntöjä tulla.
niin ja mitä olen eräältä tuttavalta kuullu niin suurimalla osalla euroopan ulkopuolelta tulevilla esim venäläisillä on se tavoite että he saisivat suomen kansalaisuuven tai pysyvän työ ja oleskeluluvan tänne suomeen.- scamhunter
KING_SALOMON kirjoitti:
mutta eri asia on et onko siittä mittää hyötyä. ja kuten ollaa huomattu niin nimimerkit näillä vaan vaihtuu. tms ja sama Ralli senkun jatkuu. Niin ja kannattaa olla myös noissa gallerioissaki tarkkana. ku sitäki kautta saattaa noita epämääräisiä yhteyvenotto pyyntöjä tulla.
niin ja mitä olen eräältä tuttavalta kuullu niin suurimalla osalla euroopan ulkopuolelta tulevilla esim venäläisillä on se tavoite että he saisivat suomen kansalaisuuven tai pysyvän työ ja oleskeluluvan tänne suomeen.Niitä tulee ja usein ei edes tiedä,mistä osoite on ongittu.
Uusi laki estää feikki aviot kansallisuuden saamisexi.
"matkarahaa" venakot pyytävät.Kuvat ovat vain mannakiineja.Työt tekevät taitavat ammattilaiset.
ikäväkseni näen,että eliminoimani scammeri tulee aina takaisin.Olen tänävuonna toista sataa eliminoinut,mutta scammit vain lisääntyvät.Olen yläpidon kanssa keskustellut.Ehdotuksiini ei löydy resursseja.nämä kirjeet kyllä luetaan,Mutta ei uusia profiileja
- täytyy kun
,oon itsekkin 1,5v sitten eronnut ja on profiili kuvalla ,41v,tosinuorekas,mukava kaveri tottakai,et minne on kadonnu noin 30-37v naiset jotka haluis sitoutua,ja kenties viellä perhettäkin ajatella??
yhdeydenottoja on paljon tullut,mutta aina
30v alaspäin ja 45ylöspäin,kummankien kanssa
on aikaheikkoa suunnitella tulevaisuutta,tietysti vain minun mielipide!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760