Mies kiinnostunut

kaveristani??

ongelma siis tulikin jo tuossa otsikossa. Tapasin miehen baarissa (ystäväni oli mukana silloin), ja silloin tämä mies tuntui olevan kovin kiinnostunut ystävästäni. En voinut erehtyä. Minua hän tuskin huomasi.....minä olin kyllä heti kiinnostunut miehestä. Ystäväni taas ei ollut!

no sitten tapasin uudestaan tämän miehen, ja nyt hän olikin kiinnostunut. Tai siis vaikutti siltä ainakin. Kertoi nähneensä minut kaupassa ja jossain muuallakin katselleensa.....
nyt olemme muutaman kerran viestitelleet, mutta minua vaivaa paljon se, että hän kiinnostui kaveristani aluksi. Mitä jos alamme enemmänkin tapailla, niin pelkään että hän taas kiinnostuu hänestä, ja jättää minut....??
Olenko vain joku hätävara nyt.......
Onko kenelläkään kokemuksia tuollaisesta tilanteesta? tarviisin nyt neuvoja!

9

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Siksi menen aina yksin baariin jos... Ym.

• sentään

Vai on "nähnyt" sinut kaupassa ja jossain muuallakin katselleensa.

Siis tuohan on maailman vanhin juttu että "oon katellut sua jo pitemmän aikaa ja alkoi tuntua siltä että" vielä jos siihen tulisi liirum-laarumina että "en heti huomannut sua ja tuntu jälkikäteen se niin typerältä, koska suahan mä just etinkin".

Et sinä varsinaisesti "hätävara" ola mutta mies iskee kaikkea mikä liikkuu aloittaen kiinnostavimmasta (eli kaveristasi) sitten vähemmän kiinnostavaan. Jos nyt esittelisit sen serkulles ja kertoisit miehelle ettet ole hänestä kiinnostunut niin mies saattaisi hyvinkin alkaa piirittää serkkuasi.

Siis ihan oikeasti naiset, oletteko te näin helppoja/typeriä luonnostaan?

• tässä..

kyselenkin, että olenko typerä jos kuvittelen, että se voisi olla musta kiinnostunut vähän enemmänkin. Eli siis olen typerä, selväksi tuli. (eri asia uskonko nyt sinuakaan ihan sokeasti.... osaan minä omaakin järkeä käyttää sentäs vähän, ja epäilystä olikin että onko se niitä tyyppejä jotka siirtyy heti seuraavaan jos yksi ei kiinnostu)
        Mutta ihanko sinä ystävällisyyttäsi tämän mulle kerroit?
        kiitos, jos niin oli.

terveisin aloittaja

• tuotanoin..
        tässä.. kirjoitti:

kyselenkin, että olenko typerä jos kuvittelen, että se voisi olla musta kiinnostunut vähän enemmänkin. Eli siis olen typerä, selväksi tuli. (eri asia uskonko nyt sinuakaan ihan sokeasti.... osaan minä omaakin järkeä käyttää sentäs vähän, ja epäilystä olikin että onko se niitä tyyppejä jotka siirtyy heti seuraavaan jos yksi ei kiinnostu)
        Mutta ihanko sinä ystävällisyyttäsi tämän mulle kerroit?
        kiitos, jos niin oli.

terveisin aloittaja

Et ole typerä, mutta tuo mies on kiinnostunut sinusta tasan niin kauan kunnes pääsee kanssasi sänkyyn. Huomaa siitä, kun yrittää yksitellen pokata koko porukkaa (tässä tapauksessa sinä ja kaverisi).

• oikein....

niin kumpikaan teistä, et sinä etkä kaverisi, tunteneet tätä miestä aiemmin? Jos näin, niin mies varmaan näki ystävässäsi jotain mistä piti. Niin kuin monessa muussa naisessa häntä ennen.

Sinua hän ei kenties huomioinut koska kaikkia ei vaan voi yrittää, etenkään samaan aikaan. Mieti kuinka monta ihmistä baarissa tulee vastaan ja kuinka monta naista tämä mies on jututtanut sinua ennen. Ja etenkin monetko pakit saanut sinua ennen. Tuleeko sinun siis pelätä että tämä mies jättää sinut kenen tahansa niiden takia? Oliko samassa baarissa kenties joku josta sinä olisit ehkä ollut kiinnostunut, mutta mistä ei tullut mitään. Alkaako kuvio seljetä? Olitte siis kaverisi kanssa samalla viivalla. Nyt ette enää ole.

Mies on valinnut sinut, sinä hänet. Se on pelkkää sattumaa ketä silmäilee. Mutta se synkkaako pitemmälle riippuu siitä miten ihmiset sopii toisilleen. Siitä se on kiinni eikä jostain kaverista. Jos on kovin epävarma itsestään niin on vaikea olla missään muussakaan varma.

Taas valitetaan turhasta, sillä ei ole niin mitään väliä.

T. Mies

• tämän

asian haluaisinkin ajatella, että se oli silloin se, kun se mies kiinnostui kaveristani.
        Ja että nyt on nyt, ja nyt mulla vois jotain olla sen miehen kanssa.
        Mutta se kun on se epävarmuus mikä nostaa päätään, varsinkin näin alkuvaiheessa. Että mitäs sitten, kun se tapaa taas kaverini.... tunteeko se jotain käsittämätöntä vetoa sitä kohtaan? ja joku täällä jo typeräksi lyttäsi, kun uskon sen miehen puheita....

ymmärrän tietty, että se mies on varmasti katsellut naisia ennen minuakin ja samana iltanakin:-) Mutta kun kaverista on kyse niin vähän mustasukkaisuus vaivaa.....

• mustasukkaisuus
        tämän kirjoitti:

asian haluaisinkin ajatella, että se oli silloin se, kun se mies kiinnostui kaveristani.
        Ja että nyt on nyt, ja nyt mulla vois jotain olla sen miehen kanssa.
        Mutta se kun on se epävarmuus mikä nostaa päätään, varsinkin näin alkuvaiheessa. Että mitäs sitten, kun se tapaa taas kaverini.... tunteeko se jotain käsittämätöntä vetoa sitä kohtaan? ja joku täällä jo typeräksi lyttäsi, kun uskon sen miehen puheita....

ymmärrän tietty, että se mies on varmasti katsellut naisia ennen minuakin ja samana iltanakin:-) Mutta kun kaverista on kyse niin vähän mustasukkaisuus vaivaa.....

on ongelmana, niin silloin ei auta valitettavasti etsiä syytä kuin itsestä. Täällä ei kukaan voi vakuuttaa sinua toisin. Itsetutkiskelun paikka. Normaalilla itsetunnolla tuosta pitäisi mielstäni selvitä suhteellisen kivuttomasti.

• ak81

Näin miehenä ja tämähän on tietysti vain minun mielipiteeni, niin mitä järkeä tällä kyseisellä miehellä olisi yrittää kaveriasi (tai ketään muutakaan naista) jos kaverisi ei ole hänestä kiinnostunut. Siinä vaan nolaa itsensä ja korkeintaan päätyy vaan kavereiksi, puhun omista kokemuksistani. Käsitykseni on että jos nainen laittaa sinut(miehen) kaveri-kategoriaan, niin siinähän pysyt myös. Että tämmönen näkökulma tähän asiaan.

• paikkaansa

Ihan pakko korjata toi sun käsityksesi naisista. Kyllä mies voi nousta kaveri-kategoriasta vaikka aviomieheksi. Tuttavapiirissä on näitä tarinoita, että on oltu pari vuotta kavereita, molemmat seurustellu tahoillaan ja sitten on tajuttu, että hei miksi en seurustelisi tuon kanssa, kun muutenkin synkkaa. Nää jutut etenee hitaasti, mutta sitten kun ovat vakavissaan niin se on menoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      132
      5381
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3862
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      38
      2044
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1753
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1704
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1640
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1463
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      38