Taksimies parisuhteessa?

nannananna

Treffiä pukkaisi eronneen taksimiehen kanssa. Onko palstan muilla naisilla kokemusta ko ammattiryhmän miehistä. Olen kuullut että pitävät herkästi useampia naisia kierrossa, kun työaikojen puitteissa (vaikka keskellä yötä) voi käydä hoitelemassa varsinkin yh-mameja.

17

1850

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????

Oletkohan nyt muistanut lääkkeesi?

Taksinkuljettaja on palvelu ammatissa samalla tavalla kuin kaupan kassa tai sairaanhoitaja...

Tuskin ne etsii asiakkaista itselleen seuraa sen enempää kuin muissa ammateissa.

• nannananna

Ei tässä mistään asiakassuhteesta ole kyse vaan aidosta deittailusta. Ymmärryksesi taso on todella heikkoa

• ?????
        nannananna kirjoitti:

Ei tässä mistään asiakassuhteesta ole kyse vaan aidosta deittailusta. Ymmärryksesi taso on todella heikkoa

Aloituksesta sai sellaisen käsityksen, että epäilet kaikken taksimiesten deittailevan monia naisia tai käyvän mahdollisesti hoitelemassa yh-mameja.

Jos epäilee heti deittikumppanin rehellisyyttä voi mielestäni unhontaa deittailun. Terve järki ja aika sitten näytää onko deittikumppani rehellinen.

Itse kun deittailin nettin kautta, en koskaan epäilly ammattin vuoksi deittiäni, vaan ekoilla treffeillä kuulostelin ja muistelin mitä kyseinen henkilö on kirjoittanut, puhunut aikaisemmin ja seurasin käytöstä.

Sitten mietin, onko jutut suurinpiirtein saman tyylisiä, eli puhuu mahdollisimman vähän ristiin asioita. Puhuu samasta asiasta aina samalla tavalla ei muutu matkanvarrella. Tätä harrastin noin pari kuukautta, kun tapailimme.

Itse en voi sille mitään, mutta turha epäilys johtaa minun kohdalla siihen, että suhde päättyy saman tien. Inhoan, mustasukkaisuutta ja turhia riitoja.

Tosin täytyy muistaa, että ihmisiä on erilaisia ja eri taustoilla. Joten varmaa vastausta ei tiedä kukaan. Se täytyy vain kokea itse.

• ammattialoja!

Ja jotka taksikuskeina viihtyvät, ovat sitä samaa paskaa!

Kierrä kaukaa.

• horoja ovat kaikki

Hoitelevat niitä känniläisiä akkoja, joita baareista kuskaavat kotiin. Niille kun se taksikuski on se viimeinen pokausmahdollisuus pilalle menneen illan jälkeen, kun ei baarista ketään ole saanut.

Nämä 3 suvun miestä ovat oikein tunnettuja siitä, miten ovat jääneet vaimoilleen sitten kiinni syrjähypyistään.

• ovat oma ryhmänsä...

Tapailin erästä taxikuskia parin viikon ajan ja tottahan se on... tuli työvuoron aikana öisinkin luokseni... oli mukamas niin ihastunut minuun... vei kotiinsa, esitteli lapsilleen, suunnitteli yhteistä matkaa. Olin niin ihgu ja vaikka ja mitä. Teksareita tuli useita joka päivä kahden viikon ajan. Kunnes yks kaks ilmoitti etten sittenkään ollut se jota hän haluaisi jatkossa tavata. ikuisia etsiöitä nämä taxikuskit... aina uutta haluavat. Kyllästyvät nopeasti.

• ccb
        ovat oma ryhmänsä... kirjoitti:

Tapailin erästä taxikuskia parin viikon ajan ja tottahan se on... tuli työvuoron aikana öisinkin luokseni... oli mukamas niin ihastunut minuun... vei kotiinsa, esitteli lapsilleen, suunnitteli yhteistä matkaa. Olin niin ihgu ja vaikka ja mitä. Teksareita tuli useita joka päivä kahden viikon ajan. Kunnes yks kaks ilmoitti etten sittenkään ollut se jota hän haluaisi jatkossa tavata. ikuisia etsiöitä nämä taxikuskit... aina uutta haluavat. Kyllästyvät nopeasti.

taksimies on kaikki gigolo imago panopupuja vaan...joka paikkassa...hihihi

• lulu-amalia

olen naimisissa taksimiehen kanssa ja tullut
      petetyksi monta kertaa.
      seitsemän vuotta tullut kestetyksi.

• Miss Drinkwater

Mutta kyllä minullakin oli jonkin aikaa vakihoitona nimenomaan taksikuski. Siitä on tosin jo vuosia.

• Toisinpäin

En tiedä, mutta tiedän tasan tarkkaan yhden taksimiehen vaimon, joka tapaa rakastajaansa silloin, kun mies on ajossa öisin!!!

• monta

taksikuskia,ihan kunnollisia miehiä.
      Parisuhteessa en ole taksikuskin kanssa ollut,
      mutta eräs olisi kovasti halunnut minusta vaimon itselleen,olin hänelle pakkomielle suorastaan...

• ikuinen orja

Minä taksikuskina olen imarreltu naisten toiveikkuudesta ammatin parhaisiin puoliin. Ei ne meille aina anna, ei edes joka kerta. Kyllä me kelpoja olemme.

• niippu

Veljeni on taksiyrittäjä. Harvemmin itse ajaa enää nykyään, mutta on kertoillut juttuja työn luontaiseduista.... Paljon on tarjolla naisia; jotkut kuulemma ihan oikeasti tarjoavat maksua seksillä...? Minun mielestäni ällistyttävää.

Veljeni ei ole mikään häntäheikki ainakaan... Uskollinen ja perhettään arvostava/rakastava mies, joka kyllä työssään muiden kuskien kanssa juttelee härskejä ja on puheissaan varsin macho, mutta ihan normi-mies todellisuudessa.

Kai sieltä löytyy joka junaan, kuten meistä sosiaalityöntekijöistä, sairaanhoitajista tai palomiehistäkin... Näin esimerkkinä. Jos ammatti antaisi jollekin 100% uskollisuuden, niin itse ainakin jahtaisin sen ammatin edustajaa väsymättä... :)

• Sääntö

Hyvä asianajajatapa velvoittaa asianajajaa olemaan ehdottoman uskollinen. Siinä yksi kaipaamasi ammatti.

• taksikuskin asiakas

Kyllä kaikki ei ole aina sitä mitä annetaan ymmärtää. Ei kaikki känni ämmät varmasti anna sun taksikuskille johan siltä loppuis jo nesteet kesken.

Mieti että ne on palveluammatissa mitä enemmän ajaa sitä enemmän tienaa saa aika pitävä pillu olla että hyvän tienestin jättää käyttämättä yöaikaan.

Tottakai pettäjiä on joka ammatissa. Sairaanhoitajat on varmaan tuolta hoito alalta ne pahimmat munahaukat.

• Kiinni vaan ja hanaa

Hyvä kuski - upee tyyppi muutenkin.
      Koettu on monet kerrat. :)

• Marsu7

Kaikkea siekii aattelet, ei tulis tommone mieleekään. Tunnen yhen, joka on aika kova juomaa ja yhen johon olen vähän kallellaan. Tosin yks kolmas on naimisis ja sen vaimo hässii yhtä toista miestä, kun mies yöllä on ajossa. Että ihan kaikenlaisia on siinäkii ammatti porukassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe