Menin baarissa tapaamani miehen luo yöksi ja hän olisi halunut aamulla seksiä.Maksoi koko illan kahdessa eri baarissa sekä taksit.Itse en ole harrastanut seksiä puoleen vuoteen.Mies sanoi,kun olin lähdössä,että tule saunaan illalla hänen luo,paikan tiedät.Puhelinnumeroita ei vaihdettu,joka oli mielestäni outoa.
Kävin eilen miehen luona ja hän pyysi tulemaan käymään tänään.Ei vaihdettu numeroita.
Mitä tekisitte minun sijassani? Menisittkö enää käymään vai antaisitteko olla ja antaa mahdollisesti minut?
Voiko tulla mitään
4
1899
Vastaukset
- mee uudestaan!
jos et ole noin pitkään saanu niin sana ja seksii.
- puh.numerot
nykyään joku laki olemassa, että pitää vaihtaa numeroita vaikka ei olisi aikomustakaan tavata enää? vai pelkkä fiksu tapa? .."soitellaan, moi". se siinä.
Joskus pienenä ajattelin, että oikea parisuhde alkaa tapailusta. Vietetään mukavaa aikaa ja tutustutaan. Sitten vasta tulee seksi. Ajattelin myös, että nainen joka antaa ekana iltana ei ole hyvää tyttöystäväainesta (sehän on horo).
Nykyään kun olen ajatellut asiaa ja on muutama suhdekin takana niin visio on tämä. Seksiä heti, mielellään kännissä. Edut: Kaikki on nyt nähty, ei tarvitse hävetä ruotoaan jne. Lisäksi seksi on ollut luultavasti huonoa niin ei pääse kuin ylöspäin.
Eli ei ollenkaan huono idea mennä saunomaan ja harrastaa seksiä. Voit saada elämäsi suhteen, jonkin sortin fuckbuddyn tai sitten vaan tippurin :P- JasmiiNiia
Mullakin oli pitkään toi ajatusmaailma, että parisuhde alkaa tapailusta ja pitemmän ajan päästä vasta edetään seksijuttuihin. Vielä vuosi sitten ajattelin niin:)
Vastikään lähdin toista kertaa elämässäni baarista tuntemattoman miehen luo ja päissään tuli harrastettua seksiä:P Mies pyysi nyt mua ulos ja mä oon tosi nolona jotenkin.. en tiedä mitä sanon, kun nähdään.. vaikka koskaan en ole edennyt näin pitkälle ekalla tutustumiskerralla:S Mut silti kaikki tuntuu jotenkin helpommalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756