tapasin miehesi sattumalta pitkästä aikaan. välillämme ei ole ollut mitään, eikä miehelläsi ole muitakaan juttuja. sinä et vaan usko sitä. miehesi kertoi että hän ei tiedä mikä auttaa, hän sanoi ettette juuri hymyile tai naura yhdessä.
jos kerran olet sen tien valinnut että haluat pitää miehesi, pelkkä yhdessäolo ei taida riittää loputtomiin. ehkä sinun olisi hyvä miettiä onko kaikki syytökset aiheellisia, vai syytätkö aina vaan uudestaan asiasta, joka tosiaan on ollut ohitse jo kauan sitten.
hei avovaimo olisko jo aika?
12
1254
Vastaukset
- se sulle kuuluu
Elä elämääsi, persekärpänen.
- .........
Taisit antaa neuvon itselles? :D
- ihmettelen.......
......... kirjoitti:
Taisit antaa neuvon itselles? :D
Sitä samaa minäkin oon ihmetellyt jo vuosia, mitä hemmettiä nämä pihtari eukot pitää näistä pettureista kynsin hampain kiinni kun eivät itse ymmärrä miehen päälle mitään?!! Sen takia mies on AINA uskoton kun pihtarilta ei sitä lämpöä/kosketusta/hellyyttä/läheisyyttä/rakkautta/rakastelua/arvostusta/kunnioitusta/ystävyyttä/välittämistä/intohimoa/seksiä ole saanut vuosiin!! Sitten kun käry käy, älähtää tälläinen pihtari välittömästi ja on niin helvetin mustis että! Hoh hoijaa, sangen kummallista logiikkaa, ei ymmärrä ei! HOITAKAA MIESTÄ SILLOIN KUN HÄN SIINÄ VIERELLÄ ON JA VIELÄ USKOLLINEN VAIMOLLEEN! Turha se on sitten parkua ja vinkua ja esittää jotain marttyyriä kun on jo ns.housuissa! Ja osatkaa laskea irti, ei pettäjän tielle lähtenyt mies omaa vaimoaan kunnioita eikä rakasta, sehän on päivänselvä asia joka ei muuksi muutu vaikka pihtarit täällä miten paljon huorittelisivat!
- iita50
ihmettelen....... kirjoitti:
Sitä samaa minäkin oon ihmetellyt jo vuosia, mitä hemmettiä nämä pihtari eukot pitää näistä pettureista kynsin hampain kiinni kun eivät itse ymmärrä miehen päälle mitään?!! Sen takia mies on AINA uskoton kun pihtarilta ei sitä lämpöä/kosketusta/hellyyttä/läheisyyttä/rakkautta/rakastelua/arvostusta/kunnioitusta/ystävyyttä/välittämistä/intohimoa/seksiä ole saanut vuosiin!! Sitten kun käry käy, älähtää tälläinen pihtari välittömästi ja on niin helvetin mustis että! Hoh hoijaa, sangen kummallista logiikkaa, ei ymmärrä ei! HOITAKAA MIESTÄ SILLOIN KUN HÄN SIINÄ VIERELLÄ ON JA VIELÄ USKOLLINEN VAIMOLLEEN! Turha se on sitten parkua ja vinkua ja esittää jotain marttyyriä kun on jo ns.housuissa! Ja osatkaa laskea irti, ei pettäjän tielle lähtenyt mies omaa vaimoaan kunnioita eikä rakasta, sehän on päivänselvä asia joka ei muuksi muutu vaikka pihtarit täällä miten paljon huorittelisivat!
Miks aina syytetään vaimoa jos mies juoksee vieraissa?????Kun se nyt on vain niin että on olemassa sellasia miehiä jotka EIVÄT OSAA OLLA USKOLLISIA vaikka niillä olis millanen vaimo tahaansa kotona!!!!Vaimo voi olla tosi hyvännäkönen, huoliteltu,fiksu,huumorintajuinen ja antaa myös sitä seksiä sekä hellyyttä niin paljon kun mies vain haluaa mutta SIITÄ HUOLIMATTA MIES JUOKSEE VIERAISSA!!!Turha haukkua vaimoja pihtareiksi ja vaikka miksi kun miehelle ei riitä mikään!!!
Muutenkin mua ärsyttää suunnattomasti tää nykynen tapa et vaimo syyllistetään kaikesta ja mies saa anteeksi kaiken.Sit nää ns.salarakkaat saavat melkein kunniakirjoja kun ovat niin huolehtineet näistä ukkomies-paroista!!!!!Mun mielestä tää homma on mennyt ihan päälailleen nykyisin.
Lehdissä ja televisiossa nää salarakkaat vaan kehuvat miten ukkomiehet juoksee niiden perässä ja he eivät mahda mitään jos ukkomies lähtee esim.kapakasta heidän mukaansa!!!!Hei haloo nuoret naiset ja vanhemmatkin missä teillä on itsekunnioitus????Vai onko se nykyään niin kunniakasta olla salarakkaana???Ennen näitä tälläsia naisia jotka elivät alapään mielihalujen mukaan kutsuttiin huoriksi mutta nythän nää ovat niin hienoja leidejä ja katselevat muita naisia vain pitkin nenänvartta! - ..............................
iita50 kirjoitti:
Miks aina syytetään vaimoa jos mies juoksee vieraissa?????Kun se nyt on vain niin että on olemassa sellasia miehiä jotka EIVÄT OSAA OLLA USKOLLISIA vaikka niillä olis millanen vaimo tahaansa kotona!!!!Vaimo voi olla tosi hyvännäkönen, huoliteltu,fiksu,huumorintajuinen ja antaa myös sitä seksiä sekä hellyyttä niin paljon kun mies vain haluaa mutta SIITÄ HUOLIMATTA MIES JUOKSEE VIERAISSA!!!Turha haukkua vaimoja pihtareiksi ja vaikka miksi kun miehelle ei riitä mikään!!!
Muutenkin mua ärsyttää suunnattomasti tää nykynen tapa et vaimo syyllistetään kaikesta ja mies saa anteeksi kaiken.Sit nää ns.salarakkaat saavat melkein kunniakirjoja kun ovat niin huolehtineet näistä ukkomies-paroista!!!!!Mun mielestä tää homma on mennyt ihan päälailleen nykyisin.
Lehdissä ja televisiossa nää salarakkaat vaan kehuvat miten ukkomiehet juoksee niiden perässä ja he eivät mahda mitään jos ukkomies lähtee esim.kapakasta heidän mukaansa!!!!Hei haloo nuoret naiset ja vanhemmatkin missä teillä on itsekunnioitus????Vai onko se nykyään niin kunniakasta olla salarakkaana???Ennen näitä tälläsia naisia jotka elivät alapään mielihalujen mukaan kutsuttiin huoriksi mutta nythän nää ovat niin hienoja leidejä ja katselevat muita naisia vain pitkin nenänvartta!se jahtaamisen hurma...
Ja nää ns. kakkoset ei tiedä että voi olla lisäksi kolmas nainen ja neljäskin..
- ex evopuolisostani mutta hän
pitää kynsin hampain kiinni ettei kukaan toinen mies koske minuun.En anna hänelle enää ikinä SITÄ jospa aika tapansa sitten näyttää.
- sanelema juttu....
Hei kakkonen, jospa miettisit siltä kannalta asiaa että itse olet ollut osaltasi vaikuttamassa siihen että avovaimo ei hymyile?
Mieti ja mieti, hymyilisitkö ja nauraisit itse vaimon sijassa?
Jokaisella jota on petetty kestää oman aikansa selviytyä siitä,sinä et ole mikään sitä asiaa arvostelemaan. - vaihtaa avovaimoa
kerranhan täällä vain eletään. Pitää uskaltaa otta ilo irti elämästä.
- Pettynyt nainen
Joo ja pettää toisia niin paljon kuin ehtii!!! Sehän on elämän tarkoitus.
- tottako
Missäs päin tapasit miehen ja oletkos kuule nyt varma että mies totuuden sulle kertoi, ettei vain väritellyt asioita omaksi hyväkseen....
- varma..
kerroin hänelle miehestä jonka olen löytänyt hänen jälkeensä, kerroin olevani onnellinen ja suhteeni on kestänyt jo pidempään. en usko että olisi ollut mitään syytä minulle vääristellä totuutta, juttumme oli totaalisen loppu ja molempien tiedossa jo kauan sitten. tapasimme isossa kaupungissa jolla on lyhyt nimi.
- sen miehen
varma.. kirjoitti:
kerroin hänelle miehestä jonka olen löytänyt hänen jälkeensä, kerroin olevani onnellinen ja suhteeni on kestänyt jo pidempään. en usko että olisi ollut mitään syytä minulle vääristellä totuutta, juttumme oli totaalisen loppu ja molempien tiedossa jo kauan sitten. tapasimme isossa kaupungissa jolla on lyhyt nimi.
ja kaupungin nimi alkaa? Jos meinaan sattuisit olemaan mun miehen entinen suttura niin voin kuule kertoa sulle miten asiat oikeesti on ja faktaa löytyy! .....Niin kun sua kuitenkin noin kiinnostaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027