näin puliveivareita leipäjonon täydeltä! ;-(
Tuhlasivat MINUN verorahojani!!!
Päiväni pilaantui
6
187
Vastaukset
Kun teet minusta vielä pikaisesti 3 uutta aloitusta, niin rikot edellisen ennätyksen 20 viimeisen viestin joukossa. Go for it! ;-)
- R.R.
Ovatko nuo sinun sanojasi alunperin? Kuinka niin Sinusta tehtyjä aloituksia?
R.R. kirjoitti:
Ovatko nuo sinun sanojasi alunperin? Kuinka niin Sinusta tehtyjä aloituksia?
Nimimerkistä ja juttujen aihepiiristä vain tuli sellainen mielleyhtymä. Ja ei, ne eivät ole minun sanojani, mutta kun kaikki eivät ymmärrä lukemaansa niin näille maanikoille sattuu aina välillä väärinkäsityksiä. Noh, mitäs tuosta, pääasia, että on suuria tunteita ja tulehtunut ilmapiiri. ;-)
- ,asvb
Että spurgut maksais niillä itselleen työnhakukursseja? Ensi kerralla katsot sitten tarkemmin, minne verorahojasi syydät.
- sininen_sitruuna
...mitäs jos vaikka ottaisit sen sinisen värisen nappulan ja kipittäisit lämpimän peiton alle murehtimaan niitä verorahojasi. Ja mitäs jos vaikkapa huomenna aamulla taapertaisit sinne työvoimatoimistoon ja suunnittelisit sen työpaikan hankkimista, ettei tarvitse surra puliveivareita leipäjonossa ja miettiä riittääkö sitä leipää sinullekin... Ja jatkaisit sen jälkeen niiden verorahojen murehtimista.
- Anonymous random visitor
just tajusin ettei mulla ole täällä yhtään frendii ja sillä ilmeisesti mitataan täällä palstamenekkiä-, uskottavuutta tai jotain.
Ja sitten kaiken lisäksi huomasin äsken että mun iho kuoriutuu oikeasta kädestä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719827- 766820
- 286486
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996235Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436099Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1045987- 635405
- 465136
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604460- 504070