pitkät hiukset pätkäksi?

turnoff miehille?

Todella pinnallisella kysymyksellä lähestyn kaikkia kaksilahkeisia... Minulla on aina ollut tummat pitkähköt hiukset. Ei mitään liuhulettiä, mutta ei erityisen paksuakaan kuontaloa.
Nyt olisi aika päivittää hiuksia ja olen ajatellut leikata lyhyehkön polkkatukan ja vaalentaa hiukan (malli liitteenä) Tiedän toki, että hiustenleikkaus ei pärstääni muuta mallin näköiseksi, mutta onko miehistä vain pitkät hiukset naisella seksikkäät vai mielyttääkö myös tuon tyyppinen hiusmalli?

http://www.ukhairdressers.com/style/full_pic.asp?pic=10363

20

2350

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .................

No miksi ihmeessä sitä miehiltä kyselet, että kelpaako? Eikös ne kuitenkin sinun hiuksesi ole ja mallinkin pitäisi niissä olla sellainen, josta sinä tykkäät ja joka miellyttää sinua itseäsi?

Minullakin on pitkä tukka, mutta jos joskus sitä haluan lyhentää, en varmasti tarvitse siihen muiden hyväksyntää.

• jglsj

koska hiukset on vain karvaa.. eikä myöskään meikki, vaan se minkämuotoiset kasvot naisella on, eli minkämuotoinen luusto naisella on kasvoissa. Se tekee aidon kauneuden. Meikeillä suttaavat tekokauniit ei kiinnosta.

• ei kuulu muille

Onko sun ainoo tehtäväs miesten miellyttäminen? Ei ne kunnioita sua jos niiltä kyselet millasta tukkaa saat pitää.

• Älä leikkaa lyhyeksi
        ei kuulu muille kirjoitti:

Onko sun ainoo tehtäväs miesten miellyttäminen? Ei ne kunnioita sua jos niiltä kyselet millasta tukkaa saat pitää.

Ei se nyt ole sitä, että saako leikata vai eikö. Minua pitkä tukka miellyttää paljon enemmän kuin lyhyt ja soisin useamman naisen tiedostavan tämän. Tätä on täällä usein kyselty ja suurin osa miehista selvästi tykkää pitkästä tukasta ja sillä sipuli. Eli ropisee kovasti minuksia poikatukasta ja yleensäkin lyhyestä tukasta.

• Leikkaa lyhyeksi

Minusta on tösi sööttiä jos naisella on pitkät hiukset. Eikä niiden tarvitse olla niin laitetutkaan, kunhan on vain pestyt. Vähän pörröisenä ne ovat parhaimmat.

Lyhyt poikkatukka ei näytä hyvältä, ei kertakaikkiaan !

• hiuksias koska

sitten näytät joltain mummelilta, niihh!

Tuliko selväksi?

t. Yks miäs

• mies..

Itse olen aina pitänyt pidemmistä hiuksista naisilla. Joillekkin lyhyt malli käy, jos on sievät kasvot esim. Mutta leikkaa lyhyeksi ja laita vielä kiharat, niin on tosi täti-look.

• arska

Pidän lyhyistä hiuksista naisilla. Pyydän aina pitkähiuksisia naisystäviäni leikkauttamaan hiuksensa, mieluiten aivan poikamaisen lyhyiksi. Yleensä suostuvat.

• saada leikata lyhyeksi

Sillä tavalla asiakas tulee uudestaan ja maksaa paremmin.

Pitkis ei tarvitse kuin pestä ja vähän latvoja tasata. Ne osaa tehdä kotonakin.

• mies20vuotta

todella kaunis tuo leikkaus. Itse pidän naisista enemmän lyhyillä/olkapäihin ulottuvilla hiuksilla. Naisystävänikin leikkautti pitkästä lyhyeksi ja näytti mielestäni paremmalta uudella leikkauksella, sopi paremmin.

Koitahan pähkäillä mitä teet :) kunhan itse tykkää

• muumikka

Kasvojen mallista ja ihmisen olemuksestahan se riippuu minkämallinen leikkaus sopii.

• jees-miäs

Hyvältähän tuo kuva näyttää, mutta myös siltä että on tehtävä paljon töitä että hiukset asettuu noin. Luultavasti tuo näyttää aamulla ohuelta ja hapsottavalta. Tai "pyykkipäivänä" ...

Vahvanmalliseksi leikattu (siis ei kynitty) lyhehkö tukka on pirteä ja naisellinen ja näyttää kevyeltä ja parempikuntoiselta kuin roikkuvat pitkät hiukset. On hyvä jos nainen voi vain pesaista tukan koska vaan ilman loputonta föönaamista. Naurettavinta on se että jonnekin ei voi lähteä kun "tänään pitää pestä hiukset"

• kalju mies on pro hius
        jees-miäs kirjoitti:

Hyvältähän tuo kuva näyttää, mutta myös siltä että on tehtävä paljon töitä että hiukset asettuu noin. Luultavasti tuo näyttää aamulla ohuelta ja hapsottavalta. Tai "pyykkipäivänä" ...

Vahvanmalliseksi leikattu (siis ei kynitty) lyhehkö tukka on pirteä ja naisellinen ja näyttää kevyeltä ja parempikuntoiselta kuin roikkuvat pitkät hiukset. On hyvä jos nainen voi vain pesaista tukan koska vaan ilman loputonta föönaamista. Naurettavinta on se että jonnekin ei voi lähteä kun "tänään pitää pestä hiukset"

En kertakaikkiaan ymmärrä naisia jotka leikkaavat kauniit pitkät hiukset lyhyiksi. Sitten niitä lyhyitä nysiä yritetään epätoivoisesti laittaa ponnarille ja se näyttää aivan kamalalta - pyykkärieukko.

Niin _EI_ saa tehdä. Antakaa kaikkien hiuksien kasvaa!

• Varsinkaan tuo tyyli

Miksi kynityttäisit kauniin pitkän tukkasi tuollaiseksi. Hyvä sentään, että kysyt mitä tuosta miehet ajattelevat. En pidä tuosta lookista enkä yleensäkään lyhyistä hiuksista naisilla. Jos tukka ei kasva, se on aikamoinen "kauneusvirhe". Jos se on lyhyeksi kynitty tai muuten "ei ole kaunis" se on tyylivirhe.

Jos hiukset ei kasva ja valittavana on joko liuhuletti tai poikatukka, sitten täytyy vain valita kahdesta pahasta. Kumpikaan ei ole hyvä.

Hiukset ovat naisen kruunu ja eikä sitä kannata pilata ! Yritä saada ne kiiltäviksi ja suunnilleen luonnollisen värisiksi niin se kaikkein paras. Kaunis pitkä tukka on aina nätti vaikka olisi ihan valtoimenaan. Välillä letille ja nutturalle tai sitten vai pörrölleen ja aina se on hyvä.

• make

kivan näköiset hiukset ei vielä liian lyhkäiset.jos naisella on siili tukka niin kierrän kaukaa kyllä ne hiukset merkitsee ainakin mulle vaikka en pingotakkaan paljon muista asioista

• Aikuinenmies..

Pitkät hiukset sopivat harvalla aikuiselle naiselle, varsinkaan jos ne ovat vielä kiharat. Katsokaapa vaikka Kike Elomaata, Saija Varjusta ymv. joilla on pitkät hiukset ja jotka varsinkin hiuskuontalonsa avulla "haluavat näyttää seksikkäälät", siinä pahasti epäonnistuen.

Nuorille pitkät hiukset ovat ok mutta aikuisen naisen tyyliin ne eivät sovi. Leikkaa ihmeessä hiuksesi, uskon että tulet oikeasti viehättävän näköiseksi; kuka nyt loppujen lopuksi edes haluaa näyttää seksikkäältä??!

• Saija Varjus on

aivan SEX HOTTIS pitkine hiuksinee ja moni muukin "vanhempi" nainen.

Lyhyt on mummo lookkia.

• Tuo malli

ei näytä yhtään miltään luonnossa, ihmisethän nauravat sinut pihalle. Et voi olla tosissasi!

Hirveää ohutta nyynää, voisit saman tien huutaa keskellä katua että kattokaa, mä en tiedä mikä on itsetunto, olen epätoivoinen miellyttäjä, mul ei oo tyylitajua, mä käytän meikkiäkin ihan väärin ja liikaa ja siks näytän varmaan ihan hutsulta, ja mitä mä teen kun mä leikkasin hiukseni tälläsiks, miltäköhän kalju näyttäis, joo, sen mä teenkin seuraavaksi. Eiku hei, ekaks pitää kysyy netistä.

• Miksi ohentaa haiveksi ?

Naisen tukkaa ei saa kyniä tuollaisiksi haiveniksi tai ripsukoiksi. Kunnon letti tai kuontalo se olla pitää !

• Tyylikäs ja seksikäs

hius. Tosin ota huomioon, että tummana tuo malli saattaa olla hieman erinäköinen. Mutta ei kuitenkaan sen huonompi. Tuollaiset lyhyet hiukset on aika sexyt. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      123
      7120
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4928
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4256
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2261
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      273
      1681
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1465
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1418
    9. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1386
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1384
    Aihe